The worst ticket purchase experience that I have ever had. Don't use this website even if they are handing out free tickets.
After more than 48 hours since I purchased my ticket and one day before my flight, they replied and canceled my purchase because no seat were available. Now there are no other flights to my destination on my intended date or even the day after that. Completely ruined my plans.
Their customer service replies with nonsense general responses that in no way is helpful.
If you care about your money, time and mental health, go and use another website. A bit cheaper prices does not worth this experience.
Hands down the worst purchase experience for anything I have ever bought.
SCAM! Do NOT deal with this company in any way. You will be worse off if you do. They take your money, cancel your plane tickets, and then refuse to refund you.
If I could give 0 or negative stars for Kiss and Fly, I would. I cannot believe this company has any positive reviews, and I would venture to say a lot of them are probably fake.
I bought a flight through Kiss and Fly A YEAR AGO that they cancelled (without informing me--I found out when I got to the airport) and they have NOT refunded a dime. I had to repurchase my flight when I arrived at the airport in order to get on my flight.
They finally agreed to refund me, but are refusing to refund via my original payment method, by check, or another secure method. They are instead demanding that I provide my bank account number OVER EMAIL in order to "wire" the funds to me. My card number was already stolen on their website (I found erroneous charges immediately after buying from Kiss and Fly), and this seems like another convenient way for them to easily steal money from you. Stay away from these folks!
Received tickets but couldn't check in. Airline cancelled my flight because "it was bought with someone else's points" — they refused to put me on the flight and took away my TSA precheck
Horrible painful experience. I booked a flight for 27.May from Nizza to London 7.20 for 343 eur with British Airways and I can't explain how, but I had a mixup with the surname. I realized the mistake of the wrong surname immediately and called the company and asked for changing the name. They declined. They asked me to cancel the booking and book again. I booked the exact same flight 27. May Nizza to London 7.20 for 320 eur this time. I asked kindly for having some mercy (which usually is possible with any airline) but what we got was the answer that the flight can not be canceled because of British Airways. "Gemäß den Bestimmungen der Fluggesellschaft sind Ihre Tickets nicht erstattungsfähig."
I called British Airways and they told me, within 24 hours after booking this should not make any problems especially as I reported it immediately and it is only because of a wrong name and we booked the exact same flight again! It has to do with the agencies rules - in that case Kiss and Fly.
So either they straight forward lied to me and cashed my money or simply did not do their job to report the mistake immediately like I did. Unfortunately, British Airways wanted to help, but I was not permitted to intervene for this ticketbooking even if it was my flights.
Not I lose almost 700 eur for nothing. We need to change the date of the second booking and we might have the same problem. One way to make money. Better way to make money is simply doing a good service and people come back. I paid now those flights out of my pocket for my boss otherwise I risk my position. I just wanted to book a good flight for him. Honestly, I live almost one month with that money. Shame on you.
SCAM! Do NOT deal with this company in any way. You will be worse off if you do. They take your money, cancel your plane tickets, and then refuse to refund you.
If I could give 0 or negative stars for Kiss and Fly, I would. I cannot believe this company has any positive reviews, and I would venture to say a lot of them are probably fake.
I bought a flight through Kiss and Fly A YEAR AGO that they cancelled (without informing me--I found out when I got to the airport) and they have NOT refunded a dime. I had to repurchase my flight when I arrived at the airport in order to get on my flight.
They finally agreed to refund me, but are refusing to refund via my original payment method, by check, or another secure method. They are instead demanding that I provide my bank account number OVER EMAIL in order to "wire" the funds to me. My card number was already stolen on their website (I found erroneous charges immediately after buying from Kiss and Fly), and this seems like another convenient way for them to easily steal money from you. Stay away from these folks!
Date of experience: August 14, 2025
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
3 months ago
Dear Sierra R.,
We are sorry to hear that you feel this way about your experience.
As explained in our previous email correspondence, we agreed to compensate you based on the receipt for the replacement ticket you provided. Since the amount of the new ticket exceeds the value of the original booking, we requested your bank details solely to process the additional difference via bank transfer.
Please note that bank details are only requested when a refund cannot be completed entirely through the original payment method. Such information is handled securely and used strictly for refund processing purposes.
We have also informed you that, if you prefer, we can explore the possibility of refunding the original ticket value to the original payment method only. As almost one year has passed since the booking date, this option requires additional confirmation from our Finance Department.
All relevant information and explanations have already been provided to you via email, and we remain available to continue assisting you in resolving this matter.
Horrible painful experience. I booked a flight for 27.May from Nizza to London 7.20 for 343 eur with British Airways and I can't explain how, but I had a mixup with the surname. I realized the mistake of the wrong surname immediately and called the company and asked for changing the name. They declined. They asked me to cancel the booking and book again. I booked the exact same flight 27. May Nizza to London 7.20 for 320 eur this time. I asked kindly for having some mercy (which usually is possible with any airline) but what we got was the answer that the flight can not be canceled because of British Airways. "Gemäß den Bestimmungen der Fluggesellschaft sind Ihre Tickets nicht erstattungsfähig."
I called British Airways and they told me, within 24 hours after booking this should not make any problems especially as I reported it immediately and it is only because of a wrong name and we booked the exact same flight again! It has to do with the agencies rules - in that case Kiss and Fly.
So either they straight forward lied to me and cashed my money or simply did not do their job to report the mistake immediately like I did. Unfortunately, British Airways wanted to help, but I was not permitted to intervene for this ticketbooking even if it was my flights.
Not I lose almost 700 eur for nothing. We need to change the date of the second booking and we might have the same problem. One way to make money. Better way to make money is simply doing a good service and people come back. I paid now those flights out of my pocket for my boss otherwise I risk my position. I just wanted to book a good flight for him. Honestly, I live almost one month with that money. Shame on you.
Date of experience: May 20, 2026
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
3 months ago
Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your experience with us.
We are truly sorry to hear about the difficulties you encountered with your booking and understand how frustrating and stressful this situation must have been.
We would sincerely appreciate the opportunity to review your case in detail and clarify what happened. Unfortunately, based on the information currently available in your review, we are unable to identify the relevant booking in our system.
Could you please provide us with your booking number or the email address used when making the reservation? This will allow us to locate your booking, carefully investigate the circumstances, and provide you with a detailed response.
Thank you in advance for your cooperation. We look forward to reviewing your case and assisting you further.
The worst ticket purchase experience that I have ever had. Don't use this website even if they are handing out free tickets.
After more than 48 hours since I purchased my ticket and one day before my flight, they replied and canceled my purchase because no seat were available. Now there are no other flights to my destination on my intended date or even the day after that. Completely ruined my plans.
Their customer service replies with nonsense general responses that in no way is helpful.
If you care about your money, time and mental health, go and use another website. A bit cheaper prices does not worth this experience.
Hands down the worst purchase experience for anything I have ever bought.
Date of experience: March 11, 2026
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
7 months ago
Dear Amir R.,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry that your experience caused you stress and disappointment, especially given how close your departure date was. We fully understand how upsetting and frustrating such a situation can be when you are waiting for ticket issuance and need clarity before an upcoming flight.
Unfortunately, at the moment when we were processing your booking, we did not receive confirmation from the airline that seats were still available on the requested flight. As a result, we were unable to issue the original tickets. We understand that this was a very unpleasant outcome for you, and we sincerely regret the inconvenience this caused.
At the same time, we would like to clarify that we did try to find a solution for your trip. Our team searched for the closest and best available alternative flight option for you. However, as we understand, the proposed alternative did not suit your travel plans, and since the alternative option was declined, we were obliged to cancel the booking.
Regarding the payment, we would also like to clarify that the funds were not charged by us. The amount was only temporarily blocked on your bank card to verify payment ability at the time of booking. After it became clear that we could not issue the tickets, the funds were released from our side on the same day. Therefore, they should already be visible again on your bank account.
If the amount is still not reflected in your account, we kindly ask you to contact your bank’s support service directly, as the exact timing of the release may depend on the bank’s internal processing procedures. We have also sent you a document by email that you can provide to your bank in order to clarify the transaction status.
We sincerely regret that this situation did not meet your expectations. Please be assured that your case was important to us, and our team did make efforts to find a possible travel solution and to ensure that the payment issue was handled correctly from our side. We are sorry that the available alternative was not suitable in your case and that your overall experience with our service was negative.
Received tickets but couldn't check in. Airline cancelled my flight because "it was bought with someone else's points" — they refused to put me on the flight and took away my TSA precheck
Date of experience: September 7, 2025
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Caitlin S.,
Thank you for your message. We would like to kindly inform you that we have already sent you an email regarding your case. In that message, we offered you the option of receiving a new ticket (if you agree to it) or, alternatively, a full refund of your booking.
Unfortunately, we have not yet received a reply from you. We kindly ask you to check your email inbox (including the spam/junk folder) and provide us with your decision so that we can proceed without further delay.
We sincerely apologize for the inconvenience caused and look forward to resolving this matter for you as quickly as possible.
See reviews of sites as you browse! Get the Chrome Extension.
I really can say that don´t ever use this company. Thay are scammers! I bought a ticket that was fake and the SAS-personel had never heard of them. And of course, I dont get my money back.
Date of experience: March 17, 2025
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Anders B.,
Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration.
To properly investigate this situation and assist you further, we kindly ask you to provide your booking number or the email address used during the purchase. This information will help us identify your reservation in our system and clarify what happened with your ticket.
Please rest assured that we take such matters seriously and will do our best to find a solution for you.
Avoid Kiss&Fly – Complete Scam! I purchased airline tickets for myself and a friend in December through Kiss&Fly. After not receiving my tickets, I contacted their support to confirm whether our flight was still scheduled. They reassured me that everything was fine and that check-in would be available at the airport. However, when I arrived at the airport, I was shocked to learn that the airline simply didn't exist! I was left stranded with no flight and no way to travel. Since December, I have repeatedly contacted Kiss&Fly, requesting a refund. Their customer support only responded with vague, copy-paste messages, and later stopped replying altogether. Eventually, my tickets were marked as "refunded" in my account, but I never received my money back. Only after I discovered that Kiss&Fly is also linked to a company called Tickets, did I finally get a response. They suddenly agreed to "try" and process my refund. However, instead of simply returning the money to my original Ukrainian bank card (which I used for payment), they insisted that I provide a US bank account. To comply with their demands, I even created a Payoneer account and provided all necessary details. After waiting another month with no refund, they suddenly requested a US address. When I explained that I don't live in the US and have no connection to it, they ignored me completely. They stopped responding to my emails and messages, refusing to resolve the issue. This company is a fraud. They take your money, give you fake assurances, and then make it impossible to get a refund. Stay far away from them! If you've been scammed, don't waste your time—file a complaint with the police, which is exactly what I am doing now. 🚨 DO NOT TRUST KISS&FLY! 🚨
Date of experience: February 21, 2025
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Valeriia,
We sincerely regret the difficulties you have encountered and understand how frustrating this situation has been for you. Your feedback is very important to us, and we take such matters seriously.
We would like to inform you that we successfully processed your refund to the bank account details you provided on March 14. If you have not yet received the funds, we recommend checking with your bank, as processing times may vary depending on the financial institution.
We would greatly appreciate it if you could update your review and confirm whether your issue has now been fully resolved. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out, and we will do our best to assist you.
I loose one way of my fligth to argentina, and on the way back was cancelled without advice, so I bought 2 extra fligth, I couldn't get help from costumers service! No refund, nothing! Never again!
Date of experience: January 21, 2025
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Natanael,
Thank you for sharing your feedback, and we sincerely regret hearing about your dissatisfaction. We’d like to provide some clarification regarding your situation.
The airline had to make changes to your tickets, and we promptly informed you by email about an alternative flight option provided by the airline free of charge. Since this alternative did not meet your needs, you submitted your own proposed changes. Unfortunately, these changes were not approved by the airline.
We truly understand how frustrating this experience has been for you, and we’re sorry we couldn’t meet your expectations. If you need any additional assistance or clarification, please do not hesitate to contact our customer support team.
Do not trust them. We've been waiting for our refund more than 2 weeks now. They are not responding well. Dodging the problem, Cutting the calls, not answering the questions. Please don't make the same mistake as me. DO NOT TURST THEM!
Date of experience: December 27, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Ketha V.,
Thank you for your feedback. We sincerely apologize if our service did not meet your expectations. After reviewing your case, we would like to clarify that the amount debited was correct. We charged exactly the amount displayed to you on the order payment page, and additional information regarding the transaction was sent to your email.
Regarding your refund request, please note that refund processing times may vary depending on the payment method and the policies of the airline involved. If you have further concerns or additional reservations, we kindly ask you to describe your request in more detail by emailing us at [email protected]. Please include a receipt from your bank showing the debited amount so we can investigate further and assist you promptly.
Your feedback is important to us, and we are committed to resolving this matter.
Kiss&Fly took my money straight away and 24 hours to tell me my booking was cancelled. This meant flights for Xmas became more expensive. It was a crucial period of time to book a flight and Kiss&Fly let me down. I trusted them for my flight. I do not recommend such a poor unreliable service!
Date of experience: December 12, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Dave,
Thank you for taking the time to share your feedback. We deeply regret the inconvenience you experienced with your booking, especially given the importance of securing flights during the busy holiday season.
Please allow us to explain that ticket availability and pricing are controlled by airlines, and during peak periods like Christmas, flights can sell out or prices may increase rapidly. While we strive to confirm bookings as quickly as possible, there can sometimes be delays due to high demand or unforeseen technical factors.
We understand the frustration this has caused and sincerely apologize for the impact on your travel plans. If there’s anything we can do to assist you further or help find alternative options, please don’t hesitate to contact us directly.
We value your feedback and will use it to improve our processes to ensure a more reliable experience in the future.
Booked a flight and paid, only to be told a day later that the price of the ticket is no longer available. Absolute waste of time and now im out of pocket
Date of experience: October 30, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Caleb,
Thank you for reaching out and sharing your feedback. We apologize sincerely for the inconvenience caused by the price change after your booking. Unfortunately, ticket prices are subject to availability, and in rare cases, they may change before the booking is finalized.
To help resolve this matter and ensure the correct refund, could you please provide your booking reference number or other identification details? This will allow us to assist you more efficiently and work toward a satisfactory resolution.
I am writing to formally express my dissatisfaction with the recent cancellation of flight tickets I purchased from your airline. I am genuinely perplexed by the decision to cancel tickets that were already purchased and confirmed. In all my years of travel, I have never encountered such an issue, nor have I heard of a ticket cancellation occurring solely due to a change in price.
After purchasing the tickets, I received an email stating that they were canceled because the prices had changed. However, I proceeded with the purchase based on the fare you offered at that time, and those funds—borrowed specifically for this urgent trip—were the only resources I had available. This flight was essential, as it was intended for a family member who needs to travel from Romania to England for a critical medical procedure.
Canceling a ticket under these circumstances, particularly due to a price fluctuation post-purchase, is highly unprofessional. I expected more reliability from your company, and this experience has severely affected my confidence in your services. If this issue remains unresolved, I will have no choice but to share this experience publicly and advise my family and friends to exercise caution when considering your services.
Please address this matter promptly, as I am eager to understand why this cancellation occurred and to seek a suitable resolution.
You have from me half star very very disappointed
1 more thing please everyone ho see this review l will advise don't buy nothing from this company because you will have surprises
Date of experience: October 29, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Leonard,
Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and distress caused by the cancellation of your ticket, especially given the urgency of your family member's medical situation.
Please know that we are reviewing the details of your booking to understand the cause of this cancellation and will provide you with a response as soon as possible. Typically, ticket prices should be honored once purchased, and it is never our intention to cause difficulties for our customers due to price fluctuations.
We appreciate your patience as we work to address this issue. Our customer support team will follow up with you by email shortly to discuss a suitable resolution.
Thank you again for bringing this to our attention, and we hope to regain your trust.
I bought two tickets on a charter plane on the Iasi-Heraklion route through kissandfly and I had the most terrible experience. Basically, the company with the pompous name kissanfly is an Estonian company with a post office box in Vienna. They managed to trick me with 609 euros, avoid this company, they are first class scammers.
Date of experience: October 29, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Florin,
We’re very sorry to hear that you had an unpleasant experience with your recent booking. Please know that we operate with a commitment to transparency and always strive to provide clear information to our customers.
Regarding your tickets, we would like to clarify that, according to the airline's fare rules, the tickets purchased were non-refundable. This information is available for customers to review before finalizing a purchase, as we provide access to all fare rules during the booking process.
If you have additional questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us at [email protected] with your booking details. We’re here to help in any way we can and ensure all customers receive the support they need.
Ho aspettato per 13 giorni la proposta di un nuovo volo per un volo che è stato cancellato da british airways a fine agosto. Adesso da 15 giorni lavorativi sto attendendo il rimborso del medesimo volo. Loro continuano a rispondere che stanno aspettando l'autorizzazione della compagnia aerea, quando sul loro sito scrivono che "Se avete pagato la vostra prenotazione al Kissandfly.it, i fondi saranno rimborsati entro 5-10 giorni lavorativi dopo il ricevimento della richiesta di rimborso". Una truffa!
Date of experience: October 7, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Grazie per il tuo feedback. Siamo spiacenti per l'esperienza negativa e comprendiamo la tua frustrazione. La tua richiesta di rimborso del biglietto è stata inoltrata dai nostri specialisti alla compagnia aerea. Purtroppo non abbiamo ancora ricevuto risposta dalla compagnia aerea. Non appena la compagnia aerea autorizzerà la richiesta, ti informeremo sicuramente tramite lettera all’indirizzo e-mail dell’acquirente.
Comprendiamo quanto sia importante per tutti ricevere un risarcimento per i loro biglietti in questo momento. Tuttavia, finché la compagnia aerea non autorizza la restituzione dei tuoi biglietti, non abbiamo la possibilità di elaborare tecnicamente la tua richiesta. A questo proposito siamo costretti ad aspettare.
Non ci esoneriamo dalle nostre responsabilità, ma siamo obbligati a rispettare le procedure e i regolamenti stabiliti dalle compagnie aeree. Ti assicuriamo che stiamo facendo il possibile per velocizzare il processo e apprezziamo la tua pazienza.
I booked a trip through their website, and as soon as they received the payment, they canceled my trip with some explanations like "there was a change in the promotional fare with a limited validity period, etc."
I contacted them by email to inquire about the refund, and they told me it was issued and would take 1 to 24 hours to be completed. Almost 48 hours later, I still haven't received the money.
I explained that I needed the money to buy another ticket for a trip in 2 days. I risk not being present at my mother's funeral.
The agency continues to claim that I need to check with my bank, but my bank assured me that it should not take more than 24 hours after the refund is issued, and that deadline has already passed.
A piece of advice: AVOID THIS SITE AT ALL COSTS. This has undoubtedly been the WORST EXPERIENCE EVER!
Date of experience: July 31, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Nelly P., Thank you for your feedback.
We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced. We understand the frustration and urgency of your situation.
Please be informed that we returned the funds in full on July 30. A confirmation that our company does not claim the funds has been sent to your email. We recommend checking with your bank again with this confirmation email, as it might help expedite the process.
We deeply regret the issues you faced and the stress it has caused, especially during such a difficult time. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact our customer support team.
Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.
Do NOT use this service. They are a scam! I booked my flight thru them and when i went to check in for my flight the gate agent said i needed to pay 3 times the price for my flight because my flight was booked on a fraudulent card from kissandfly and my reservation was no longer valid. When i spoke to someone at kiss and fly they told me to pay the cost to rebook and they would refund me the amount, which i have confirmation from them stating this in an email. Now they want my full bank details instead of refunding the card they have on file and wont refund any of my money snd have stopped answering emails.
Date of experience: July 2, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Sarah L., We sincerely apologize for the distressing experience you've encountered. We understand the seriousness of your situation and are committed to resolving it promptly.
Upon review of your case, it appears there was an issue with your original booking that led to complications during check-in. We acknowledge the inconvenience caused by the request to pay additional fees at the gate.
Regarding the refund process, we are dedicated to ensuring you receive your refund as soon as possible. Due to the circumstances described, it seems there may be a discrepancy between the refund amount and the initial payment made via your bank card. For security reasons and to expedite the refund process accurately, we require your full bank details.
Rest assured, protecting your financial information is our priority, and we adhere to strict security protocols. We kindly ask for your cooperation in providing the requested details so that we can proceed with your refund without further delay.
If you have any concerns or require further assistance, please contact us directly. We are here to assist you and resolve this matter to your satisfaction.
Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding as we work to resolve this issue promptly.
Payment was difficult and when I tried to cancel less than 24 hours after booking, it was denied. Not even a credit was offered. Only time this has ever happened. It has never been this difficult changing a booking from any other company. I am now out $500 without a return ticket home.
Date of experience: June 28, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Mary Rose R., When we process all requests for ticket refunds, our agency, in accordance with the agreement with the airline, must be guided by the fare rules that regulate penalties for the refund procedure. If you would like to familiarize yourself with the tariff rules that apply to your order, you can do this right now, in your personal account, by clicking on the “Fare Rules” section. In your case, according to the airline's fare rules, when canceling a ticket, it is possible to get a refund only for some unused airport fees and taxes. The ticket fare and payment system surcharge are non-refundable. Our agency's service fee for processing the request, and the payment system markup charged for the initial payment is also non-refundable. Having applied these fines, the amount to be refunded exceeded the service fee of our agency. According to the airline's fare rules, your tickets are non-refundable.
Terrible Experience with Kissandfly - Flight Cancelled Without Explanation I recently had an incredibly frustrating experience with Kissandfly that I feel compelled to share. I booked and paid for a flight ticket through their platform just last night, only to wake up this morning to an email informing me that my flight had been cancelled. What's more infuriating is that they failed to provide any reasonable explanation for this sudden cancellation. The lack of communication and transparency from Kissandfly is simply unacceptable. As a customer, I expect to be informed promptly and provided with a valid reason for such disruptions to my travel plans. However, their disregard for customer satisfaction is evident in their negligent handling of this situation. Not only did I have to scramble to make alternative arrangements at the last minute, but I also had to endure the inconvenience and uncertainty caused by Kissandfly's incompetence. This experience has left me feeling deeply disappointed and dissatisfied with their services. I strongly advise against using Kissandfly for any future travel bookings. Their lack of accountability and disregard for their customers' time and money make them an unreliable and untrustworthy option in the travel industry. Save yourself the headache and choose a more reputable and customer-focused company for your travel needs.
Date of experience: June 4, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Tri T., Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced with your recent ticket purchase and the subsequent refund process.
At the time of issuing the tickets, unfortunately, we did not receive confirmation from the airline about the availability of free seats for the flight and booking class you were interested in. For this reason, we had to cancel your order and provide you with a full refund, as the service was not provided.
We understand your concern regarding the non-reimbursement of the transaction fee imposed by your bank. While we aim to cover all costs within our control, bank-imposed fees are unfortunately outside our purview. However, we acknowledge the inconvenience this has caused and will review our refund policies to see how we can better accommodate such situations in the future.
Regarding the discrepancy in currency, we apologize for any confusion this may have caused. Transparency in pricing is of utmost importance to us, and we regret that this issue undermined your trust in our platform. We are actively working on enhancing our pricing display to ensure that customers are fully aware of the currency and total cost before completing their transactions.
Your feedback is invaluable in helping us improve our services. We appreciate your patience and understanding as we work to address these concerns. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out to our customer service team.
Thank you for bringing these issues to our attention and for being a valued customer.
My son and I got COVID and could not fly home. As per their rules and regulations we should have gotten a refund. However, they denied our refund because there would be too many costs associated with it. Basically they would lose money. Crappy service. Crappy customer service. DO NOT USE! They are a SCAM!
Date of experience: April 16, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Stacie C.,
Thank you for sharing your feedback with us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by your experience.
I'd like to clarify that when processing ticket refund requests, our agency adheres to the fare rules agreed upon with the airline. These rules govern the penalties and conditions for the refund process. You can review the specific tariff rules applicable to your order in your personal account under the "Fare Rules" section.
In your case, based on the airline's fare rules, the refundable amount is limited to certain unused airport fees and taxes. Unfortunately, the ticket fare, payment system surcharge, agency service fee, and payment system markup are non-refundable components, as outlined by the airline's fare rules. After applying these penalties, the refund amount exceeded our agency's service fee.
We understand the frustration this situation has caused, especially given the circumstances of your inability to fly due to COVID. However, the restrictions imposed by the airline's fare rules prevent us from issuing a full refund in this instance.
We apologize for any confusion or dissatisfaction with our service and customer support. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and will continue to strive for improvement in our services.
Additional charges, poor customer support, complicated check-in process, last minute changes of flight numbers and carrier companies. Scammers.
Date of experience: March 30, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Dimitra P., Thank you for your recent inquiry regarding the pricing of round-trip tickets versus one-way tickets. We appreciate your interest and would like to provide you with further information.
It is common for round-trip tickets to be priced more attractively compared to individual one-way tickets. This is because airlines often offer discounted fares for passengers who book a round-trip journey. As a result, it is beneficial for us to explore all available options and present you with the best fares on our website.
However, we would like to clarify that while you have the option to purchase a round-trip ticket, please be aware that the return portion of the ticket cannot be refunded separately. In other words, if you decide not to use the return portion, it will not be eligible for a refund. However, you are more than welcome to utilize the return ticket if you wish to do so.
We understand that this policy may differ from what you may expect, but it is in accordance with industry practices. We want to ensure transparency and provide you with accurate information regarding the usage and refundability of your ticket.
If you require further assistance or have any additional questions, please feel free to reach out to our customer support team. We are here to help you make informed decisions and ensure a smooth and enjoyable travel experience.
Thank you for considering our services, and we look forward to serving you in the future.
As numerous previous reviews state, please avoid Kissandfly at all costs! I booked flights to Helsinki-Manchester-Helsinki and then the schedule of the outbound flight changed by SAS without any reason and the new flight schedule did not suit my travel plan. Then, I wanted to cancel my flights as that is the customer's right in these kind of involuntary flight cancellations. I checked personally from both SAS and Finnair that I can get full refund from them. So from their side no problem getting refund. As I have used 3rd party travel agency Kissandfly I can not get refund directly from the airline company.
Now 3 weeks later, I have provided all the needed documents to Kissandfly but still no refunds. All the responses by email are ambiguous. I will not stop until I get my money back.
UPDATE 21st of March 2024:
I have contacted SAS (see attachments) and they have sent refund to Kissandfly already on 24th of February, a month ago, and you still dare to claim that I have received the money. That is simply not true!
Just give my money back.
Date of experience: March 18, 2024
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Dear Mac L., Your request for a ticket refund has been forwarded by our specialists to the airline. Unfortunately, we have not yet received a response from the airline. As soon as the airline authorizes the application, we will definitely inform you by letter to the buyer’s email. We understand how important it is for everyone to receive compensation for their tickets right now. However, until the airline authorizes the return of your tickets, we do not have the opportunity to technically process your request. In this regard, we are forced to wait. We do not relieve ourselves of our responsibilities, but we are forced to adhere to the procedures and regulations established by the airlines.
UPD 20/03 We contacted Scandinavian Airlines and received a response that the refund should be or has already been made to the passenger's bank account. Also, we recommend that you contact the airline directly to make sure that the airline employees have all your necessary bank details for the transfer of funds. Regarding the return of Finnair tickets - we are still waiting for the return authorization. As soon as we receive an answer, we will immediately inform you via the buyer's email. Please wait.
Answer:Hello!
We would like to inform you that in order to check the issue, we kindly ask you to specify us the booking reference, full route and number of passengers. We will be very glad to help you!
Dear Sierra R.,
We are sorry to hear that you feel this way about your experience.
As explained in our previous email correspondence, we agreed to compensate you based on the receipt for the replacement ticket you provided. Since the amount of the new ticket exceeds the value of the original booking, we requested your bank details solely to process the additional difference via bank transfer.
Please note that bank details are only requested when a refund cannot be completed entirely through the original payment method. Such information is handled securely and used strictly for refund processing purposes.
We have also informed you that, if you prefer, we can explore the possibility of refunding the original ticket value to the original payment method only. As almost one year has passed since the booking date, this option requires additional confirmation from our Finance Department.
All relevant information and explanations have already been provided to you via email, and we remain available to continue assisting you in resolving this matter.