The worst ticket purchase experience that I have ever had. Don't use this website even if they are handing out free tickets.
After more than 48 hours since I purchased my ticket and one day before my flight, they replied and canceled my purchase because no seat were available. Now there are no other flights to my destination on my intended date or even the day after that. Completely ruined my plans.
Their customer service replies with nonsense general responses that in no way is helpful.
If you care about your money, time and mental health, go and use another website. A bit cheaper prices does not worth this experience.
Hands down the worst purchase experience for anything I have ever bought.
SCAM! Do NOT deal with this company in any way. You will be worse off if you do. They take your money, cancel your plane tickets, and then refuse to refund you.
If I could give 0 or negative stars for Kiss and Fly, I would. I cannot believe this company has any positive reviews, and I would venture to say a lot of them are probably fake.
I bought a flight through Kiss and Fly A YEAR AGO that they cancelled (without informing me--I found out when I got to the airport) and they have NOT refunded a dime. I had to repurchase my flight when I arrived at the airport in order to get on my flight.
They finally agreed to refund me, but are refusing to refund via my original payment method, by check, or another secure method. They are instead demanding that I provide my bank account number OVER EMAIL in order to "wire" the funds to me. My card number was already stolen on their website (I found erroneous charges immediately after buying from Kiss and Fly), and this seems like another convenient way for them to easily steal money from you. Stay away from these folks!
Received tickets but couldn't check in. Airline cancelled my flight because "it was bought with someone else's points" — they refused to put me on the flight and took away my TSA precheck
Horrible painful experience. I booked a flight for 27.May from Nizza to London 7.20 for 343 eur with British Airways and I can't explain how, but I had a mixup with the surname. I realized the mistake of the wrong surname immediately and called the company and asked for changing the name. They declined. They asked me to cancel the booking and book again. I booked the exact same flight 27. May Nizza to London 7.20 for 320 eur this time. I asked kindly for having some mercy (which usually is possible with any airline) but what we got was the answer that the flight can not be canceled because of British Airways. "Gemäß den Bestimmungen der Fluggesellschaft sind Ihre Tickets nicht erstattungsfähig."
I called British Airways and they told me, within 24 hours after booking this should not make any problems especially as I reported it immediately and it is only because of a wrong name and we booked the exact same flight again! It has to do with the agencies rules - in that case Kiss and Fly.
So either they straight forward lied to me and cashed my money or simply did not do their job to report the mistake immediately like I did. Unfortunately, British Airways wanted to help, but I was not permitted to intervene for this ticketbooking even if it was my flights.
Not I lose almost 700 eur for nothing. We need to change the date of the second booking and we might have the same problem. One way to make money. Better way to make money is simply doing a good service and people come back. I paid now those flights out of my pocket for my boss otherwise I risk my position. I just wanted to book a good flight for him. Honestly, I live almost one month with that money. Shame on you.
I bought a ticket from KISS AND FLY and they printed it with the wrong name and didn't want to refund me. They're a scam. My mums is suffering from cancer and needed to travel for treatment but since they printed her ticket with error now she has about 2 months to live if she dies I will try my absolute best and take them to court and sue the company and hopefully have their licence revoked
Date of experience: October 28, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! We apologize for the delay in returning. On the part of our agency, the return was carried out on November 1,2022. Funds are credited to the buyer's account within 1 to 3 working banking days. If after the expiration of this period the funds have not been credited to your account, we will provide you with a confirmation of the return. With it, you can contact the bank and clarify the status of the transaction.
Warning to new customers: Don't trust them. In my case, they booked a ticket for my family on Spirit Airways and confirmed the PNR after 2 days. When I check the PNR on Airline site, it's void and there's no such reservation booked. There's no chat/phone support, they just said - send us an email. I went ahead sent an email to Kissandfly, but they responded after 7 calendar days. Meanwhile I booked directly on Airline, but they come with new PNR. When I state the situation and seeking refund due the delay in issuing the PNR confirmation in timely manner, zero response.
They're worst at listening to customer voice & not treating well.
Date of experience: October 26, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! According to the information, all your e-mail requests have been processed and the consultation has been successfully provided by us. Also, according to the airline booking number that we provided you on October 8,2022 - it is correct. We just re-checked the information on the airline's website and your tickets for this airline booking number are open. Please send us a screenshot by email so that we can check why tickets on the airline's website are not opening for you.
We are waiting for a new request from you to help you. We cannot disclose your personal data here, in order to maintain the confidentiality of your personal data.
I won't lie, when they charged me for the surcharge fee I was a bit confused cause I never heard of that before! But over all the process for my flight was very smooth! Tickets were cheap and I was able to fly with absolutely no issue, I didn't get scam and everything they told me they would do they did it! Not a bad company at all
Date of experience: October 25, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! We are very pleased that you took the time to write a review about the work of our company. We hope you will also choose us for your future travels. Thank you!
A search for my destination on Bing brought Kiss & Fly on top of the list. Without checking anything else, I clicked on it, made the reservation and paid. The first troubling sign was when my bank sent me a fraud alert for the charge - I thought nothing of it and approved the payment, as this sort of thing had happened before.
Received booking number LSU7KFW6, and was notified that it would take up to 3 hours for the ticket to be issued. After three hours, no ticket. I checked with my bank and the card had not been charged - I relaxed. Another three hours went by and still no ticket. Next day still no ticket and the card had been charged. Getting somewhat worried. This was the first time that I checked Kiss & Fly's reputation and at that time, I was really worried.
Two days gone by, still no ticket and I called the customer help line. Reached a very courteous lady whose voice kept breaking up due to an atrocious line. But the gist of it was that I should get my ticket within a few hours. A day went by, no ticket, and I received an email from the same lady informing that the airline still had not issued the ticket. At this point, given their reputation and all that had happened, I was sure I was dealing with an Internet scam.
Two days later, low and behold, I actually received my ticket. I still couldn't believe it until I went to the airport and got my boarding pass. From then on, everything went as planned.
I deducted one star for the bad phone lines and another for inaccurate information on how long it would take for the ticked to be issued. Three stars is not great but given their reputation and the price I paid for the ticket... it was definitely much better than expected.
Date of experience: October 20, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Thank you for such a fair review. We very rarely experience delays in issuing tickets. However, when some technical difficulties arise, we do not always have the opportunity to report the exact time required to issue tickets. We will take into account your feedback and work to improve the quality of our agency.
After booking a flight for a friend today on Kiss&Fly, I received an email that they were going to increase the price after I had already purchased it. I wouldn't mind asking for a refund but the flight is within a couple of days which made it no choice for me but to stick with this flight. I would urge all of you to refrain from using this site to purchase your ticket because they will hold you hostage and I am quite sure this is illegal. I will be taking legal action if they do not stick to the original price that we both agreed on. This is price gouging! Please see this as a reference. (https://www.sbe-law.com/blog/whats-your-recourse-when-a-vendor-raises-prices-after-a-contract-is-signed/) READ PARAGRAPH 3 & 4
Date of experience: October 19, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! We would like to inform you that in the process of issuing tickets, we sometimes receive a notification from the airline about an increase in the cost of tickets. This information is also freely available on our website, which the client can read even before paying for the tickets. We inform clients about this by email - that it is possible to issue tickets with a surcharge or return all funds paid by the client. We apologize for the fact that this situation caused you such negative emotions about our agency. On the part of our agency, the return was carried out on October 19,2022.
I booked a flight RKBCLFF9 for my husband this morning to Miami and didnt get a confirmation email so i called Them. After 50'min in line i was happy to speak to a real Person, until she told me that AFTER BOOKING AND PAYMENT THE AIRLINE HAS RISEN THE PRICES AND NOW I WOULD HAVE TO PAY 257,84€ EXTRA! Where does this Happen?! Then i said NO want my full moneyback. Was told it could take some time not saying how Long. Trustpilot also has many bad reviews of which i wished i would have read before! I called again multiple times, waited on line 1:37 hours! And 55 min! After „irene" got my ref nr, she just hung up on me! These people are criminals and this must stop! Will not only contact skyscanner but also the airlines, the GERMAN newspaper! And will Not stop sharing via Social media! Most people who have been ripped off dont even fight for their money back and this is exactly their BUSINESS Model! „ Luisa hoffman" which is Probably Not her real name even confessed this! I have an appointment With my layer tmrw regarding this case! Lost Over 6(!) hours today!
Date of experience: October 11, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! We would like to inform you that in the process of issuing tickets, we sometimes receive a notification from the airline about an increase in the cost of tickets. This information is also freely available on our website, which the client can read even before paying for the tickets. We inform clients about this by email - that it is possible to issue tickets with a surcharge or return all funds paid by the client. We are very sorry that this situation caused you such negative emotions about our agency. On the part of our agency, the return was carried out on October 11,2022.
If you need confirmation of the refund from our agency, please contact us by email.
This company asks me for a surcharge right after I booked my flight ticket. I want to cancel my order but there are no ways to contact with them.
Date of experience: October 9, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! We would like to inform you that in the process of issuing tickets, we sometimes receive a notification from the airline about an increase in the cost of tickets. This information is also freely available on our website, which the client can read even before paying for the tickets. We inform clients about this by email - that it is possible to issue tickets with a surcharge or return all funds paid by the client. We apologize for the fact that this situation caused you such negative emotions about our agency. On the part of our agency, the return was carried out on October 10,2022.
We will be very grateful if you also take the time to write that your issue has been resolved.
I booked business class flights for my parents to NYC from Dublin. I noticed there was a slight error on my mothers details in the itinerary and I paid the $40 fee to amend these. When they reissued the itinerary I noticed that the flights had been changed to economy. These b@$/@/&s have stolen my money by changing the class of fare for no other reason than to rob me. My original booking reference was YA9HDGTI. I am having no support in getting this resolved.
DO NOT LET THESE SCAMMERS STEAL YOUR MONEY.
Update Tip: I phoned Delta Airlines directly who took control of the tickets and resolved this for me without hesitation.
Lesson learned - I will never use kiss and fly again
Date of experience: October 7, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Unfortunately, we were unable to identify you as a buyer based on your personal information and were unable to verify your order in the system. Please provide us with your booking reference or the customer's email address. So we will have the opportunity to check the situation you described here and comment on it.
Sto provando a scegliere il posto in aereo dal 03 ottobre ma risulta impossibile. Alla prima scelta di posto che ho fatto mi hanno risposto con un prezzo di 9.000 €, che ho rifiutato. Da allora solo mail di cortesia. Ho chiamato diverse volte - servizio clienti in lingua italiana inesistente, risponde un call center senza alcun tipo di competenza oltre la pazienza di prendere nota e girare i messaggi. Da evitare assolutamente, sto seriamente pensando di annullare il biglietto ma non mi fido di riavere soldi.
Date of experience: October 7, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Congratulazioni! Ci scusiamo sinceramente per la lunga attesa per una risposta. Sfortunatamente, la compagnia aerea ha limitato in anticipo il nostro accesso alla selezione del posto a bordo dell'aereo. Tuttavia, questo servizio potrebbe essere disponibile durante il check-in online sul sito web della compagnia aerea (prima della partenza) o contattando la compagnia aerea in anticipo. Ti verranno offerti posti gratuiti in aeroporto durante il check-in.
Inoltre, ti forniamo un link al sito Web ufficiale della compagnia aerea con i dettagli di contatto, tramite il quale puoi chiarire la possibilità di prenotare in anticipo i posti a bordo dell'aereo. Link al sito ufficiale della compagnia aerea con i contatti: https://www.americanairlines.it/i18n/customer-service/contact-american/american-customer-service.jsp?locale=it_IT
Per quanto riguarda i rimborsi dei biglietti, puoi leggere le recensioni qui e vedere che rimborsiamo i nostri clienti per i servizi. Sfortunatamente, non tutti i clienti trovano il tempo di modificare il feedback che i fondi sono stati ricevuti e il problema è stato risolto. Oggi, le persone scrivono recensioni negative per accelerare la risoluzione del loro problema. Tuttavia, coloro che hanno utilizzato con successo i nostri servizi - e ce ne sono molti - non perdono tempo in questo.
I have not read the reviews prior to booking with Kiss&Fly and unfortunately fell into the trap. Made two separate bookings but on both occasions could not a make payment. Despite having enough balance and high enough daily/transaction limits/etc on my credit card, the payments would not go through. After 12 hours the bookings were cancelled. Made the bookings through another agent/airline and payments went through without any issues. Something is seriously wrong with Kiss&Fly.
Date of experience: October 6, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Thank you for your feedback. Unfortunately, we were unable to identify you as a buyer based on your personal information and were unable to verify your order in the system. Please provide us with your booking reference or the customer's email address.
I booked 3 airline tickets with insurance, then accidentally booked the wrong time, asked for a change ir my money back and they refused. Do NOT use these frauds.
Date of experience: October 4, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Thank you for providing us with your booking number. According to the information in the system, you made 2 requests for your order: for making changes to tickets and for a refund. The date/route change request has been closed because the airline's fare rules prohibit changes to your tickets. And the amount to be returned was not confirmed by the buyer in the allotted time. Due to the time running out, the refund request was also automatically closed.
Please note that the fare rules are set by the airline, not by our agency. We are forced to follow the rules and regulations established by the airline. We provide fare rules for familiarization to each client even before paying for tickets in the "Details" section about the flight and tickets. Having familiarized himself with the fare rules in advance, the buyer can check whether tickets with such fare rules are suitable for him in case of force majeure for passengers.
Never ever buy ticket from this site, they are just running a scam, they never confirm your tickets first they show less price but after you have to pay to print your boarding pass. This site is not trurst worthy. Beware of suck people.
Date of experience: October 3, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! According to your personal data, we could not find your reservation in the system. Please provide us with your booking reference or the buyer's email address so that we can review and comment on the situation you describe.
Honestly this is Ludacris they've hit my account three times, when I ask for a refund it isn't possible. They completely screwed me over and instead of trying to even rectify the situation, they just hung up.
NEVER EVER USE THIS BOGUS COMPANY
Date of experience: October 2, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Thank you for your feedback. Unfortunately, we were unable to identify you as a buyer based on your personal information and were unable to verify your order in the system. Please provide us with your booking reference or the customer's email address.
I purchassed a ticket from them i there was a leg in my flights that i could not use ticket so i informed them that i cannot make this leg and i avoid this but i want to uase the remainng flihts. They have not come back to me and canceled my ticket without noticing me so i did not realise that, until i was checking in, so i had to buy a new ticket. I emailed them about this issue and requested refund for my return flight and followed up couple of times but they are ignoring me so now i am taking legal action to get my money back. I shared this info to give you this warning to avoid them they are not responding you when you need them.
Date of experience: September 29, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! We were able to find your booking in the system using your personal data. According to the information in the system, your tickets have been rewritten (changed) by the airline and a refund in this case is prohibited. If you have other information from the airline - a written permission from the airline about the possibility of returning your funds, please send it by letter to our email [email protected].
Please note that when processing requests from our customers - to make changes to tickets or return them, we coordinate all requests with the airline. We do not have the ability to ignore the rules and regulations set by the airline. Unfortunately, the airline refused to refund your tickets.
Help us Plz> Flight details Your flight: DL-8209 USA, Boston (Logan International) 30.11.2021 21:15 - Netherlands, Amsterdam (Schiphol) 01.12.2021 09:50 DL-9650 Netherlands, Amsterdam (Schiphol) 01.12.2021 11:40 - Russia, Moscow (Sheremetyevo International) 01.12.2021 17:00 AI-196 Russia, Moscow (Sheremetyevo International) 01.12.2021 20:15 - India, Delhi (Indira Gandhi International) 02.12.2021 05:0 Reason: They didn't inform us that there is no Contract between Delta and Air India at SVO airport to transfer our luggage, we came to know about this detail at Boston Airpot while checking IN for the flight. Because of that we were unable to board this flight and had to book another flight. We are requesting a refund for the past 1 year but the only thing we heard back is that they are waiting for Airline authorization. We called Air India and they told us that Kissn fly never approached us for a refund and they can't issue us a refund because it was booked via a travel agency, Kissnfly told us that Air India doesn't issue any refund (Please see attached screenshot)
Date of experience: September 29, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Thank you for waiting for an answer. The refund request was submitted by our specialists to the airline. Unfortunately, the airline has not yet received a response. As soon as the airline authorizes the application, we will definitely inform you by letter to the buyer's email.
We understand how important it is now for every customer to receive compensation for their tickets. However, until the airline authorizes the return of your tickets, we are unable to technically process your application. In this connection, we have to wait.
We do not relieve ourselves of our responsibilities, however, we are forced to follow the procedures and regulations established by the airlines.
I purchased tickets for a flight 3 months in advance and Kissandfly cancelled the tickets without alerting me. I arrived to board my flight and was told I didn't have tickets. I had to pay an extra $1,500 to pay for day of tickets to get home in time. Since then, I have gotten nothing but lies and promises that I will be refunded. It's been 2 MONTHS and they only respond to my emails by asking me to wait more. TOTAL SCAM SAVE YOUR MONEY AND BOOK ANYWHERE ELSE
Date of experience: September 28, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Unfortunately, according to your personal data, we could not find your booking in the system. Please provide us with your booking number or buyer's email so that we can resolve your issue.
Purchased a ticket. The ticket was never issued. Customer service numbers are all disconnected. Finally found some foreign phone number and they wouldn't help. Had to dispute the charges with my credit card and have been filing fraud reports all morning on this company. STAY AWAY!
Date of experience: September 24, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Unfortunately, we were unable to identify you as a buyer based on your personal information and were unable to verify your order in the system. Please provide us with your booking reference or the customer's email address.
Ich habe über Kissandfly einen Flug von Antalya nach Ibiza, der über Amsterdam gehen sollte, gebucht. Ich erhielt 6 Tage vorher eine Nachricht, dass der Ibiza Flug gecancelt sei und mir wurde ein Flug mit unrealistischen Zeiten (da Überschneidung mit dem anderen Flug) angeboten. Ich schrieb der Agentur, dass ich den Flug nicht wahrnehmen könnte, dass sie sich bitte um eine andere Alternative kümmern sollen. Nach drei Tagen kam weder Antwort noch Alternative. Die Erreichbarkeit war katastrophal und ich mit den Nerven blank. Zwei Tage vor Abreise habe ich dann einen komplett anderen Flug organisiert und würde nicht noch einmal über Kissandfly eine Reise buchen. Ich verreise sehr oft und habe mit vielen Agenturen wirklich gute Erfahrungen gemacht, aber dieses Mal mit kissandfly war es ein Desaster. Die geforderte Rückerstattung habe ich bislang nicht erhalten und es setzt sich auch keiner in Verbindung. Der Kontakt zu der Firma ist nahezu unmöglich.
Date of experience: September 23, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hallo! Wir entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten. Alle Informationen, einschließlich alternativer Flugoptionen, wurden Ihnen jedoch gemäß den Informationen der Fluggesellschaft selbst bereitgestellt. Außerdem wurden alle Ihre Anfragen beantwortet. Unsere letzte E-Mail, die wir Ihnen gesendet haben, enthielt Informationen zur Rückerstattung Ihrer Tickets:
"Zurzeit ist Ihre Anfrage bei der Fluggesellschaft in der Bearbeitung. Wir haben ständig im Blick Ihre Anfrage, und sobald die Fluggesellschaft über die Rückerstattung entscheidet, werden wir Sie umgehend informiert. Wir bedauern aufrichtig, dass wir nicht in der Lage sind, die Bearbeitung Ihrer Anfrage zu beschleunigen: Eine Entscheidung über die Rückerstattung der Mittel kann nur von Vertretern getroffen werden, in der Reihenfolge aller eingehenden Anfragen. Die Bearbeitungsfrist der Anfragen zur erzwungenen Rückerstattung kann min. 90 Tagen betragen. Die Rückerstattungssumme wird automatisch auf Ihre Karte überwiesen, nachdem die Fluggesellschaft die Anfrage zur Rückerstattung des Tickets bestätigt hat. Die Kosten werden innerhalb von 5 bis 10 Werktage zurückerstattet (Dies ist die maximal mögliche Frist der Rückerstattung). Die genaue Rückerstattungssumme und die Fristen des Eingangs der Mittel auf Ihr Konto, werden wir Ihnen sagen, sobald wir diese Information von der Fluggesellschaft erhalten. Bitte melden Sie sich bei uns, wenn Sie noch Fragen haben werden. Bei Rückfragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.".
I booked a flight with this site unfortunately and it turns out its for different dates that I chose. Ive been contacting the company for the past week and while they accepted my request of changing the dates they have still to respond with the new information for a new ticket and they wont answer any of my emails. Scammers! DO NOT use them. I will gladly change the review if they respond in time.
Date of experience: September 22, 2022
Kissandfly.com F.— Kiss&Fly Rep
over a year ago
Hello! Unfortunately, based on your personal data, we were unable to identify your requests in the system and find your order. Please provide us with your booking reference, ticket number or buyer's email so that we can assist you.
I have sent many emails but no proper response except the automatic messages saying we will contact you in 48-72hrs that will never happen in their lives.
They have cancelled my flight ticket just two days before my travel date that was on July 13th 2022. I am still struggling to get my refund from then. Wrote multiple emails with all the possible words but shameless people of no courtesy towards a customer. What kind of moronic company you guys are running. It's been 67days I am waiting for my refund. Nobody is even replying to my emails. Such a world's most stupid and cheapest online services I have ever seen in my 30yrs of life.
Another big thing is that I booked my ticket for 916$ but refund amount I may receive is 850& or close to that. Why will I be punished for your mistake. Which planet you guys are from?
Kindly respond to this review at least if you think that your company is to help people but not to scam people. Also suggest me how to rate you ZERO here.
For fellow customers: Please do not book tickets from this website in any case. You have tons of better websites trust me.
Hello! We apologize for the delay in returning. On the part of our agency, the return was carried out on September 21. Funds are credited to the buyer's account within 1 to 3 working banking days. If after the expiration of this period the funds have not been credited to your account, we will provide you with a confirmation of the return. With it, you can contact the bank and clarify the status of the transaction.
We will be very grateful to you if you could edit your review and rating about the work of our company after receiving the funds.
Thank you for your review and for using our services.
Answer:Hello!
We would like to inform you that in order to check the issue, we kindly ask you to specify us the booking reference, full route and number of passengers. We will be very glad to help you!
Hello!
We apologize for the delay in returning.
On the part of our agency, the return was carried out on November 1,2022. Funds are credited to the buyer's account within 1 to 3 working banking days. If after the expiration of this period the funds have not been credited to your account, we will provide you with a confirmation of the return. With it, you can contact the bank and clarify the status of the transaction.