MayKool

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Write a review
Reviews that mention popular topics
Maryland
1 review
0 helpful votes
Follow Barbara M.
Unfollow Barbara M.
Share Review
Report Review
Maykool Nightmare
September 16, 2021

This business is a sham. False advertising of items on their website. I order a dress for my BIRTHDAY only to RECEIVE A HALLOWEEN COSTUME... PLEASE PLEASE PLEASE read the reviews before placing any orders. Everything that glitter is not gold!

Date of experience: September 16, 2021
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Regina S.
Unfollow Regina S.
Share Review
Report Review
Party dress
July 26, 2021

Love my dress omg. Ever turn it's a different color. It is a jewel for no jewelry is need. This dress came up as a club dress will see how it holds up at Club Liv in Miami in November.

Date of experience: July 25, 2021
New York
1 review
1 helpful vote
Follow Kelly O.
Unfollow Kelly O.
Share Review
Report Review
Graduation dress
June 17, 2021

I placed my order for this dress on May 25th 2021. They took the money from my account on the 26th of May. Took the company 9 days to process my order. Got an email that my dress would be here on the 15th of June 2021 and of course it didn't come. It did show up 2 days later and when i opened the package it looked nothing like the picture and felt very cheap. The sequined belt is glued on and you can see the glue holding the belt to the dress. The dress cost 65 dollars plus shipping. I wouldn't give you 15 dollars for the dress. Next time i will shop made in the USA. Picture to follow of the glue all over the belt and dress.

Date of experience: June 17, 2021
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear Customer,

Sorry for inconvenience.

At first, the dress need about 4-8 business days of processing time. You can see it on item's page.

If you selected saver method which is about 7-20 business days of shipping method, express shipping method will be faster.

You can contact our customer service team to double confirm the detail info about processing time and shipping time.

About "The sequined belt is glued", pls take photos of the package and inner package, then we will contact the carrier to check it.

Thanks,
Maykool

California
1 review
0 helpful votes
Follow wafaa k.
Unfollow wafaa k.
Share Review
Report Review
Return
May 28, 2021

My dress didnt fit and i sent an email but no one contacted me to get a return slip. Can you cntact me asap please

Date of experience: May 27, 2021
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear customer,

Sorry to know you want to return it.

Please read our return policy ( https://www.maykool.com/returns-refund/) at first.

If you sent an email to us, pls check your email inbox/spam folder(some emails will go to spam/junk folder.), our customer service team will reply emails within 48 business hours.

Thanks,
Maykool

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Brian H.
Unfollow Brian H.
Share Review
Report Review
****DO NOT BUY ANYTHING****
May 11, 2021

I tried this website out for the first time and what a disaster. I paid for expedited shipping and it was late. The material is cheap and looks nothing like the pictures. When I went to return the items, they don't provide shipping labels and you have to send to China. The shipping cost more than the purchase so I just kept the garbage because the customer service didn't speak English and kept repeating themselves when I tried to explain this. WASTE OF MONEY.

Date of experience: May 11, 2021
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear customer,

We explained that there was a processing time (Receiving time = Processing time + Shipping time). And you can the info on product's page.

You just want to get full refund without return package. According to postal shipping cost, it will be cheaper than your order.

According to our policy, we will provide a refund to you after receiving your return package. If you return it to us, you can contact us.

Thanks,
Maykool

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Abrielle D.
Unfollow Abrielle D.
Share Review
Report Review
Never received my package
April 26, 2021

Do not order from this site. I'm a dedicated online shopper and I've receive packages with no problem on a regular, however, I googled blue dresses and a dress that caught my eye from this site popped up so I ordered it express because it's for a special event I have coming up very soon. It says it was delivered Friday morning at 10:46am and I didn't receive anything. My door is open every morning with my screen door closed and I open my blinds to allow sunlight In. I was up making breakfast that morning for my kids before taking them to school at 12:40pm. There is NO way my package was delivered. DO NOT PUT YOUR TRUST INTO THIS SITE.

Date of experience: April 25, 2021
May K. — MayKool Rep
over a year old

Hi Abrielle,

According to FedEx's report, they found your package and delivered it to your address.
If you still can't get it, pls contact our customer service again.

Thanks,
Maykool

District of Columbia
1 review
0 helpful votes
Follow George C.
Unfollow George C.
Share Review
Report Review
STAY AWAY
March 27, 2021

Well, I ordered 2 pair of cargo shorts from them, 1 blue and 1 white. When the order arrived, there was 2 pairs of blue shorts. I already knew I had to send at least 1 pair back because I Don't need 2 pairs of the same color shorts. After trying them on, they literally came down to my ANKLES and I am 6'2" tall. So I emailed Maykool to find out how there refunds work exactly. The responded by telling me they sent me a link when they really didn't. I think they were just trying to drive me crazy going back and forth with emails because finally on the 5th email exchanged with them, they sent the link I needed. Well just so you know, the shorts cost $33.99 a pair and shipping was $26.50, which totals $ 94.50. I go to the FedEx store and showed the FedEx employee the address where these shorts needed to go back to. He told me when I see the cost of sending these shorts back that I am not going to be happy. It would of cost me $158 to send back which means I am still out $131.50 because they do not refund shipping! If you ask me, they can do this to people all day long and get away with it. I should of stuck to my guns and just went shopping at a local retailer. The quality of the shorts were also junk. I totally recommend you stay away from this company because there best interests is not the customer. BUY AMERICAN and stay away from the CHINESE JUNK! If I could of given them 0 stars out of 5, I WOULD HAVE! They worked very hard for there 0 star.

Date of experience: March 26, 2021
Australia
2 reviews
0 helpful votes
Follow Wendy E.
Unfollow Wendy E.
Share Review
Report Review
White shirred high neck blouse
March 18, 2021

I am very happy with the blouse. Sizing is good, and postage prompt.
Many thanks.

Date of experience: March 18, 2021
Alabama
1 review
1 helpful vote
Follow Charlotte M.
Unfollow Charlotte M.
Share Review
Report Review
Very Dissatisfied
February 23, 2021

I ordered a white dress with a red rose overlay. It took a few weeks to get here and it was an absolute joke! It was way shorter than the one advertised, bigger measurements than advertised and looked like a smoke. It was supposed to A line and fitted in the waist. I talked to customer service and got an RMA to return the dress. Shipping was going to be $30 and then they decide if I could get a refund. I brought it back home. I am not spending that much when the dress was $50. I guess you get what you pay for.

Date of experience: February 22, 2021
May K. — MayKool Rep
over a year old

Hi Charlotte,

Sorry for inconvenience.

Item's detail size can match size chart of product's page. We can take photos of measuring item detail size. Normally there is 1-2cm (0.4-0.8") differences due to manual measurement.
You can sent your item's image of measuring item detail size to our customer service team who will check it.

If we sent wrong size, we will provide a better option to solve it for you.

Thanks,
Maykool

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Kim P.
Unfollow Kim P.
Share Review
Report Review
Do Not Recommend Site
December 11, 2020

I ordered an item 30 days ago and have not received anything. I go onto their tracking site provided and cannot get in. I feel this is not legit and highly recommend you do not waste your money.

Date of experience: December 10, 2020
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear customer,

Pls check your email inbox/spam folder, we replied your email and also send an email to you by Post Office's system.

Thanks.
Maykool

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Keke I.
Unfollow Keke I.
Share Review
Report Review
I would have give them a 0.
October 22, 2020

I order a Halloween costume October 1,2020 and still haven't receive my package. They keep saying it didn't ship until the 10th because there was a holiday October 1-October 8. I keep asking them what holiday? What name of the holiday and they can't tell me this information. They will lie to you tell you there was a holiday or change the progress of shipping and leave some place for 11 days to pretend that they don't still have it and they still haven't ship it out. They want play with people and not answer simply questions. I am still waiting for my answers what name of the holidays hat last for 7 days and why when you track it Says it's in same place for days now?

Date of experience: October 22, 2020
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear customer,

We explained that there was a holiday from Oct 1st to 8th in China. You can search it on Google. We didn't lie any info about the holiday.

China's National Day Holiday
In 2020, the Mid-Autumn Festival will also fall on October 1st and will be combined with National Day. Chinese people will enjoy an 8-day public holiday this year.

The estimated shipping time of saver method is about 7-20 business days and we also tips the shipping time of saver method which may be longer due to covid-19.

In shopping cart page, we also tips "Due to busy season and covid-19, if you have high requirements for shipping time with items(speical costumes), we recommend you choose Express Delivery.".

About the shipping time, it depends on the shipping company we also checked it with them and replied your email about their message about your package.

Thank you for your kind understanding and patience.

Thanks,
Maykool Team

Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Nikki M.
Unfollow Nikki M.
Share Review
Report Review
My green sequin dress
September 22, 2020

Not going to lie, I bought a dress from this website from flicking through Google images after a couple of champagnes. The following day, I then googled and found some pretty iffy reviews and I was convinced my green sequin dress was sure to not turn up. To my surprise, the dress turned up, in great condition, fits perfectly and in good time! I love this dress. With being locked down in my home and missing people, I've been wearing this dress regularly to give me the smile i miss so much from seeing my loved ones!

Date of experience: September 19, 2020
Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Kristy T.
Unfollow Kristy T.
Share Review
Report Review
WARNING! DO NOT WASTE YOUR TIME & MONEY!
August 25, 2020

I attempted to purchased a peacock print maxi dress to wear to a wedding. I paid for express shipping to ensure it arrived in time. My parcel did indeed arrive in time with time to spare. As I picked it up the TNT bag felt paper thin? Curious, I rip the bag open to discover it was completely empty...
Yep EMPTY! NOTHING! I am currently disputing this error but they're insisting its not their problem nor TNT and refuse to replace or refund my item.
STAY AWAY! DO NOT PURCHASE! HORRIBLE BUSINESS!

Date of experience: August 25, 2020
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear Customer,

According to TNT's feedback, your package isn't empty, they provided the weight of the package which is about 0.3kg. If it is empty package, it will be less than 0.5kg.

And they told us that the package was good condtion according to your reply, so it is impossible for you to get an empty package.

Anyway, you also can TNT to verify the weight of package again. We still will ask them to check it and provide an additional proof.

Thanks,
Maykool Team

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Dawn D.
Unfollow Dawn D.
Share Review
Report Review
Wedding Beach Dress
August 17, 2020

I recently purchased a white beach dress for my wedding, and I just received it in the mail. I absolutely love it! I live in the US, so I would give about two weeks or so for shipping time, but other than that I was happy with the purchase. Size charts are accurate.

Date of experience: August 17, 2020
Germany
1 review
0 helpful votes
Follow Darvi S.
Unfollow Darvi S.
Share Review
Report Review
The one
August 17, 2020

I received my dress and I absolutely LOVE IT. I'm getting married and I wanted something simple yet very pretty and lady like. This dress is THE ONE! I was impressed by the fact that it actually looked like the picture and it fit so sexy. Thank you MayKool you are the one too.

Date of experience: August 17, 2020
Philippines
1 review
1 helpful vote
Follow Kat L.
Unfollow Kat L.
Share Review
Report Review
FRAUD and SCAM
August 10, 2020

I purchased a black off shoulder blouse with ridiculously thin and cheap fabric and stitching halfway through the back side like they sewed scraps of cloth together. Worse, they charged me for shipping and when the package came, they charged me again. NEVER AGAIN! Please shut down this business before they scam more people.

Date of experience: August 9, 2020
May K. — MayKool Rep
over a year old

Sorry for inconvenience.

You can see the item on product's page. The item was designed with the style, you can see the gray color image which can display it clearly than black one color.
If you want to return it, you can contact us to get RMA#.

About "they charged me again", you also replied your email about it. You can contact your local FedEx to confirm that it is customs tax or shipping fee. We also contact FedEx to check it. If they charged your shipping fee again, we will process it for you. Don't worry.

New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Zofia F.
Unfollow Zofia F.
Share Review
Report Review
Cheap fabric!
July 13, 2020

Ive waited for over a month for my bathing suit. Ive to email them directly for tracking info. Once I received it two weeks later... this swimsuit it's made of cheapest fabric, awful looking! TERRIBLE DO NOT ORDER coming from China (should know better)

Date of experience: July 13, 2020
May K. — MayKool Rep
over a year old

Sorry for inconvenience.

Your first package was lost, we prepared a new one to you on Jun 29th and replied email to you.

If it can't fit to your exception, pls return it according to our policy.

South Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow M P.
Unfollow M P.
Share Review
Report Review
Took months to get order
June 14, 2020

I ordered a graduation dress in early May. The delivery time was expected to be WELL before my graduation. Go figure, it didn't arrive in time. So I never got to wear the dress I wanted to my graduation. I have never seen a package be so delayed. Also, the tracking was extremely confusing and sketchy. Trust me, if you want a package to get to you in a timely manner, do NOT PURCHASE FROM THIS STORE!

Date of experience: June 14, 2020
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Natacha P.
Unfollow Natacha P.
Share Review
Report Review
Thieves
April 24, 2020

These people are procrastinators, thieves and they have false advertising. Their products are nothing like what they advertise I finally received a product I contacted them the minute I opened up my product and told them how unhappy I was with the item I have been fighting with them for 6 months to get my 40$ back. At this point it's not the money but the principle
Stay away and don't order from here

Date of experience: April 23, 2020
May K. — MayKool Rep
over a year old

Dear customer,

We didn't receive your return package which might be lost, you can contact your local shipping company to open a case about it.

If the shipping company lose your return package, it is not our responsibility.

But we believe that you shipped it and applied an exception refund for you due to the time and the status of COVID-19.

Normally we just do a refund after receive package according to our policy.

Thank you for your kind understanding and patience.

Thanks,
Maykool

New York
1 review
1 helpful vote
Follow April K.
Unfollow April K.
Share Review
Report Review
Too long to deliver and bad material
April 16, 2020

The order took almost 3 weeks. After I paid for express shipping (3-5days) for$30.
I finally got my dress and bathing suit. The material is made out stretchy nylon. It doesn't fit right too big.

Date of experience: April 16, 2020