BetterMe
business logo of BetterMe
BetterMe

Important Things to Know:

These tips are generated by AI, based on customer reviews from the past year

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

BetterMe Reviews Summary

Positive Highlights

  • Workouts are short, easy to follow, and fit into busy schedules.
  • The app offers a wide variety of exercises and clear instructional videos.
  • Users feel motivated and supported, with many reporting improved consistency.

Negative Highlights

  • Some workouts feel generic and lack adequate guidance or modifications.
  • Additional equipment can be pricey, and frequent emails may annoy users.
  • A few users find the content does not match the advertised intensity or results.
This summary is generated by AI, based on customer reviews from the past year

Most commonly discussed topics

The most helpful reviews behind these summaries

Dec 24, 2025

I started this app last week apprehensive about if I could actually do it. After staying faithful for the entire week, I proved to myself that i am capable of making this progress. The workouts are challenging yet easy enough to not make me feel discouraged. Along with being aware of what I am eating, I was able to see results within the first week and I could not be happier! I will be recommending this to anyone who asks me!

Aug 5, 2026

The 20 minutes every day work outs are very doable and therefore to keep up with for a longer time. If you get this in your routine it's easier every day. Staying/getting strong while getting older.

Apr 15, 2026

"After a long break from fitness, this program helped me get back into a routine safely and effectively. I feel stronger every day and my clothes are already fitting better. Great experience so far!"

Mar 23, 2026

I'm not a big fan of crowded gym. BetterMe is just perfect for that. Cozy at home and focus on myself. I'm also new to all these. So I love the small little sessions. It's very easy to follow.

Mar 15, 2026

At 73 I've never done any type of yoga. I've always depended on 'normal' exercise like walking, hiking, skiing, biking etc. But this program, with very simple moves, has shown me how out of touch I was with major muscle imbalances.

Feb 24, 2026

BetterMe has kept me accountable because I know the app knows if I miss a day. Exercises have great variety and right now are just enough for starting off.

Feb 21, 2026

It's consistent and true to not being high impact. Perfect for anyone starting out an exercise routine. Building stamina up gradually with realistic exercises so you move on later to more strenuous. Thanks!

Feb 18, 2026

I've tried using workout apps before, but I naturally gave up! This one lets me stay focused on my routine, and it's perfect for my parenting schedule!

Feb 18, 2026

The app in conjunction with the workouts helps provide focus on looking after myself during a buy time. It will be even better when my tracker arrives! 🙏😊

Feb 12, 2026

Your exercise workouts are wonderful. The Chair Yoga is especially good for keeping me limber and strong so I can keep walking and being independent without injuring myself. Have lost some pounds with the fasting plan also.

Feb 5, 2026

Overall it has been a positive experience - allowed me to stay motivated throughout your wellness journey. Navigation is simple. Flexible Workouts - variety of exercises that don't require equipment, so I can do them anywhere at any point of time.

Feb 1, 2026

Love that I am getting introduced to all the different equipment and on a learning basic level. Also, the 20 min workout leave no room for excuses. Its less than 2% of your day!

Jan 22, 2026

Since working out with this app, I am feeling more motivated, sharper, finding myself looking forward to the next workout. The various exercises and directional videos are great.

Jan 9, 2026

The workouts are pretty simple, they give a good explanation of what you should be doing. I haven't worked out in years, this was the perfect place to start

Jan 5, 2026

I like the bite size activities, they are very easy to fit into daily life. I've only been using BetterMe for 1 week so I'm not noticing the benefits yet but enjoying the experience and feels good knowing I'm doing something everyday.

Dec 15, 2025

I'm enjoying my experience so far, as the workouts are largely exactly perfect. I do wish there were modifications offered for some moves that bother my knees, but I've been able to modify on my own, hopefully correctly.

Nov 28, 2025

Im enjoying my daily little workouts its only 10 mins which suits me as due to illness i cant go to the gym so this is perfect, I'll be buying another month for sure

Nov 26, 2025

I haven't worked out since having my two kids (about 4 years). This is the first plan I have been able to follow because it's functional movement and only 15 minutes or less! I'm 2 weeks in a 7 lbs down!

Nov 19, 2025

Something clicked with this app, even though i tried many others before. I always failed at being consistent, but now thats not a problem anymore. There are many workouts to choose from, and it made working out at home so much easier.

Nov 19, 2025

The workouts are challenging enough for my level right now and I love that I can track calories, other workouts, water intake and steps. It's a lot to juggle sometimes so having it all on one app is perfect. You also can play your own music while working out, another plus!

Nov 18, 2025

I absolutely love the workouts. I am an extremely lazy person when it comes to working out, because I have very busy days at work. These exercises makes me feel more energetic and also more flexible. Amazing how my mobility is after just 2 weeks.

Nov 15, 2025

Only been a few days but the exercises seem on par with fitness level provided during quiz. Included music is nice and like the ability to turn off voice cues

Nov 12, 2025

It's not a lot of steps but it gets me energized to be more active during the day. I use hand weights while I'm doing it, too, because I'm interested in maintaining upper body strength.

Nov 7, 2025

I'm very happy to have started my fitness and weight loss journey with BetterMe. As the name says, it's truly helping me become a better version of myself day by day. Thank you, BetterMe!

Nov 6, 2025

I'm really satisfied with the BetterMe app! The workouts are easy to fit into my daily routine since they don't take much time, yet they're very effective. I can really feel my muscles working during each session, and I've already started noticing great results.Thank you BetterMe team.

Oct 26, 2025

Since starting with BetterMe and finding out what my fasting time is, together with the app making sure to drink enough water, exercise, food, etc I feel a much better person. Thank you for helping me!

Oct 25, 2025

Feeling bloated, etc. Gave BetterMe a shot and I feel great following their interment fasting schedule! There is always a positive supportive message from them!

Oct 22, 2025

I've been doing these exercises for a week now and they are easy to fit into my busy schedule. I'm looking forward to seeing the difference it will make with continued use

Oct 21, 2025

I've liked BetterMe so far. It's nice how you can also log calories and water intake for no extra cost. I haven't been doing it long enough to see change but I really enjoy the workouts!

Oct 18, 2025

The program has helped me start. I am able to do the exercises while still taking care of my baby. No equipment necessary so all you need is a little time. Core was sore from the first day, can't wait to see results in 20 days!

Oct 16, 2025

It's only day one. Bit early for a proper review. But even as an out of shape old man, I was totally surprised how the first beginner 12 minutes made me sweat. Made me keen to try to reach the full 28 days and see if all those Snapchat adds were true.

Oct 15, 2025

Love the experience so far after 3 days. Only 12-13 minutes workouts which fit into my schedule and I don't have to stress out finding time to complete it.

Oct 15, 2025

I've been trying to get back into a healthy habitual lifestyle. Glad that I can find all of that in one place with the betterme app. Meal plans, fitness help, encouraging notifications, and more to explore than just your workout plan(dance fitness classes and face yoga for a start). Love it so far. Wishing everybody the best on their journey.

Oct 15, 2025

This is honestly a great quick 20 minute burner and I feel absolutely shredded after each one of these workouts can't wait to start implementing a little bit of equipment in the next 28 day session

Oct 13, 2025

Workouts are easy and feasible. I really needed a simple way to get exercise with my busy, mainly sedentary lifestyle and this app does the job. Thank you BetterMe!

Oct 8, 2025

I've started exercising many times, but I lacked discipline. This app has helped me plan my health care, and I'm very happy about it. The user-friendly interface and intuitive controls make it a pleasure to use.

Oct 6, 2025

At first, I thought it would be impossible for an app to help me achieve my goal, but I'm seeing results in my mood, physicality, and emotional well-being.

Sep 28, 2025

I didn't know that losing weight with Better Me is so much easier. It helps cater to my needs, even when I don't really workout for the longest time. Thanks!

Sep 21, 2025

Great app, question was answered quickly. As a complete beginner so far the exercises have been doable, a few I've had to modify but hopefully in time I'd be able to do them correctly. The only thing I will say is I'd prefer if you could switch between equipment/no equipment without resetting progress.

Sep 20, 2025

I've tried a number of exercise apps before, but this one surpasses them all. The variety of workouts is outstanding – there's truly something for everyone. I love the flexibility to customise sessions, whether with or without music, warm-ups, or cool-downs. The instructions are clear, with helpful guidance on correct form, common mistakes, and useful tips. Overall, it offers excellent value for money, and I'd highly recommend it.

Sep 19, 2025

I didn't need fancy stuff, gimmicks proclaiming they'll make me thin or strong in just 1 week! Habit building is important for lifelong health, so I really appreciate the program being tailored to that. It feels achievable! I may be intimidated by intense workout and meal prep diets, but 15 minutes a day? This busy full time mom can commit to that!

Sep 9, 2025

I am just getting back to working out after being cleared post surgery. This app has very easy to follow guide and videos! It then has great progressions for people at any level of fitness!

Sep 2, 2025

Everything has been great. It's so easy to track your calories, water intake, and steps. And the workouts, even though they're short, really make you feel good!

Aug 27, 2025

The app understands what one needs and constantly improve based on feedback and answers we submit. It's just been a few days i started using this but Im loving this. Hoping to see results soon.

May 21, 2026

I am 67 and started a weight loss fitness swim routine, I have had success( lots) but with multiple joint replacements swimming was not doing enough. Two weeks into Chair Tai Chi and I feel stimulation ( and twinges) in so many other parts of my body! After a month I will get active on the meals and other offers, for now mobility is key and it's awesome

May 3, 2026

I've tried numerous fitness apps over the years, but this one truly stands out. From the moment I started using it, I was impressed by its intuitive interface and comprehensive features. The personalized workout plans are fantastic – they adapt to my fitness level and keep me challenged without feeling overwhelmed. I especially love the variety of exercises and the clear, easy-to-follow video demonstrations that ensure I'm maintaining proper form.

Mar 25, 2026

One needs to be cautious of buying programs online, but I'm really glad I pressed Pay! The information is all as described, pictures, videos, booklets, ability to track so many aspects of fitness and health. This is an amazing resource!

Feb 16, 2026

Workouts are timed, data on calories provided, they progress in degree of difficulty. Asks for feedback on appropriate level of program, love the music, I do not get bored due to switching exercises

Feb 10, 2026

The Better Me program focuses not just on healthy eating and exercise, but it also offers mental growth opportunities. The information provided supports changing your fixed thoughts about your health to a continuous learning expedience that builds resilience and confidence!

Feb 3, 2026

I am enjoying the excercise program which are short but intense. Long enough to keep me interested in exercising. Being able to do it at and in my own time is great👍

Reviews

Write a review
4.7
Reviews 28,389
5 Stars
77%
4 Stars
20%
3 Stars
2%
2 Stars
0%
1 Star
2%

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow NICOLE P.
Unfollow NICOLE P.
Share Review
Report Review
SCAM DO NOT PURCHASE
February 3, 2021

I purchased this app at the beginning of January from an ad on Instagram & it said "purchase now for 1 month or your money back guaranteed $29.99." I purchased & downloaded the app which then it asked me if I wanted to add recipes, dietary, and a trainer etc. The extra charges were $9.99 and $6.99. ((total $46.97) As the week has gone by I was getting familiar with the app & how it worked. I signed into it on the 8th day & it asks me to pay again $39.99 special offer, but I just paid $29.99 for a month? On top of this I was charged again $9.99 & $6.99 for an app that doesn't work for me anymore because I cant access the plan I have chosen. I was charged a total of $63.95 for 8 days & for what... something that has not worked for me & did not live up to the subscription. I contacted Betterme and they replied with SELLING me more... I told them I was not interested in purchasing more, I wanted a refund. They then took over a week to reply back letting me know how to unsubscribe. I've already unsubscribed and did not ask HOW to I unsubscribe but again asked for my money back. They have NOT given me my refund. They can't respond back to my email letting them know I am not interested in their products and I simply want the my money back. Betterme,,-Katherine or Emily, can you please answer your emails and refund me my money. This is ridiculous.

Date of experience: February 3, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

There are two ways we can proceed. You can reach out to us with a request at [email protected], or, alternatively, if you have already contacted us via email, please send us a 6-digit code from the auto-reply here.

Kind regards, Team BetterMe

South Africa
1 review
11 helpful votes
Follow Kirsten F.
Unfollow Kirsten F.
Share Review
Report Review

I have requested a cancellation of my subscription 6 times and no response. BetterMe keeps on taking money off my account every week even after I have requested to have the subscription cancelled.
This is illegal and a complete scam.
Just had another amount taken off yesterday... be very careful as once you have signed up if you have a cancellation request it's just gets ignored.
Be very very careful of this company! This is illegal what they are doing to me

Date of experience: February 2, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!
We take full responsibility for your experience and hope you accept our apology.

Your automatic subscription has been canceled. Also, we issued a refund as per your request. We would kindly ask you to check your email inbox to see all the details.

Kind regards, Team BetterMe

Philippines
1 review
46 helpful votes
Follow Isa C.
Unfollow Isa C.
Share Review
Report Review
BetterMe=SCAMMERS=BetterNot
February 2, 2021

I kept on emailing them to cancel my subscription however they kept on offering me other services. I was very clear in my intent to cancel my subscription. This company directs their charges to my credit card. This is really a scam. This app doesn't even have an unsubscribe button. DO NOT DOWNLOAD AND DO NOT SUBSCRIBE.

I want this subscription to be canceled immediately! My ticket number is *******

Date of experience: February 2, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello, Isa!

We are very disappointed to hear about your experience. This does not come anywhere near our standards of service.

We would like to inform you there are several ways how our customers can cancel their subscription. If you're using iOS:
- you can find more detailed information on iTunes subscription cancellation here: https://support.apple.com/en-us/HT202039.
- you can open the BetterMe app, then select More-->Help-->Manage subscription

If you're using Android:
- here you can find more detailed Google Play instructions on how to unsubscribe: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481
- you can also open the BetterMe app, then select Profile-->Help-->Manage subscription

We are sorry if any of our actions made a negative impression. Our team has already contacted you, explained the situation, and fulfilled your request. In case you have any other questions, just let us know at [email protected]. Isa, have a nice day!

Kind regards, Team BetterMe

Indiana
1 review
0 helpful votes
Follow R M.
Unfollow R M.
Share Review
Report Review
SCAM!
February 1, 2021

I never signed up for this service--never had the app on my phone. They've stolen $50 from me. I have reported the fraud to my bank and PayPal and have sent NUMEROUS emails to request cancellation AND a refund with NO reply.

Date of experience: February 1, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

We're sorry to hear about your experience. First of all, let us please assure you that our app cannot be purchased without the user's explicit approval. We can emphasize the only way to get a BetterMe subscription is to input your PayPal/credit card credentials and make a purchase on our checkout page.

We make sure to highlight all subscription details before payment is made. In addition, every customer should receive an email confirmation with all the details after the initial purchase.

There are two ways we can proceed. You can reach out to us with a request at [email protected], or, alternatively, if you have already contacted us via email, please send us a 6-digit code from the auto-reply here. Either way, we will be able to provide you with further assistance.

Kind regards, Team BetterMe

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Leanne B.
Unfollow Leanne B.
Share Review
Report Review
Better Me is a scam. Beware!
February 1, 2021

Better Me is a scam. Cannot make contact with them to cancel a subscription that I never intended to join. Faced with having to cancel my card to stop payment.

Date of experience: February 1, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

Thank you for sharing your concerns with us, Leanne. In order to clarify the situation, we would like to assure you that we have nothing to do with any scamming or fraudulent tactics.

Please also note, that there is no way for BetterMe to charge one's account without the direct permission of the user. Each user chooses a subscription package and is being billed due to the conditions of this subscription. Please, check your confirmation email as well as the checkout page you have gone through before payment, to find all these details.

Please, follow these instructions in order to cancel your subscription. If you're using iOS:
- you can find more detailed information on iTunes subscription cancellation here: https://support.apple.com/en-us/HT202039.
- you can open the BetterMe app, then select More-->Help-->Manage subscription

If you're using Android:
- here you can find more detailed Google Play instructions on how to unsubscribe: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481
- you can also open the BetterMe app, then select Profile-->Help-->Manage subscription

Feel free to provide us with the 6(7)-digit number of the email you have received in the auto-reply. This way we will locate your messages and get back to you shortly.

Kind regards, Team BetterMe

Ireland
1 review
8 helpful votes
Follow Shurjeel L.
Unfollow Shurjeel L.
Share Review
Report Review
Scam, Deception and lies
January 31, 2021

It is very disappointing. These guys never clarified things on first place, now charging continuously every week despite multiple emails for cancellation. Worst people to deal with. Would have given a zero if there was one

Date of experience: January 31, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello Shurjeel!

We do apologize for any inconvenience caused. Shurjeel, honestly, there is no way for BetterMe to charge one's account without the direct permission of the user. Each user chooses a subscription package and is being billed due to the conditions of this subscription. Please, check your confirmation email as well as the checkout page you have gone through before payment, to find all these details.

Please be kindly informed that your request has been located and the issue resolved. You will find the details in the email from us. Please reply to confirm.

Kind Regards, Team BetterMe

Washington
1 review
0 helpful votes
Follow calliope l.
Unfollow calliope l.
Share Review
Report Review
Deceptive practices.
January 30, 2021

Nowhere on their site did I find out that they billed WEEKLY. They are a fraud and need to be taken down. I demanded a total refund and they came back with refunding 50% of this weeks charges, $6.50 then they would close my account.

Date of experience: January 30, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello, Calliope!

We are so sorry to see you think this way of BetterMe. Our team made sure to highlight all pricing details before the payment. Additionally, each customer receives a confirmation email with the details of the purchase.

Calliope, we have already contacted you and fulfilled your request. Let us know if there is anything else we can help you with.

Kind Regards, Team BetterMe

South Africa
1 review
0 helpful votes
Follow TITUS F.
Unfollow TITUS F.
Share Review
Report Review
This doesn't work. It's scam
January 30, 2021

Betterme cancel my subscription. You're taking my money and not providing me the service. Stop stealing my money

Date of experience: January 30, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

Thank you for reaching out to us, and we are sorry that BetterMe left a negative impression. Please be kindly informed that we have nothing to do with any scamming activities.

If you experienced any issues with our app, we'd be grateful if you sent us a message at [email protected] with more details. We are always ready to consult and help our users.

Kind regards, Team BetterMe

Canada
1 review
7 helpful votes
Follow Sarah W.
Unfollow Sarah W.
Share Review
Report Review
Won't cancel my subscription
January 30, 2021

Scammers! I emailed through the app dec 26, asking for my subscription to be cancelled. I got a response dec 27 from Sonny saying my subscription was cancelled and I would NOT have any further charges, see attached email.
On Jan 25 I was charged TWICE! Awful people, they didn't respond to my complaint and they didn't give me back the money they STOLE!

Date of experience: January 30, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello, Sarah!

Thank you for sharing your thoughts and feedback with us. We are disappointed to hear that you were treated in a way that was less than you deserve. This shouldn't have happened to you. We dropped the ball completely here.

Your automatic subscription has been canceled. Also, we issued a refund as per your request. We would kindly ask you to check your email inbox to see all the details.

Kind regards, Team BetterMe

GB
1 review
9 helpful votes
Follow Nazia N.
Unfollow Nazia N.
Share Review
Report Review
Don't Use, Scam!
January 29, 2021

Having the same issue as everyone else, they won't let me cancel my subscription and keep taking payment from my account. DONT SIGN UP FOR THIS, it's an absolute scam, utterly ridiculous customer service!

Date of experience: January 29, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

Thank you for sharing your main concern with us. We are sorry if your experience could have been better. Nazia, your kind patience is truly appreciated.

We would appreciate it if you could provide us with the 6-7-digit number you received in your automated email. It'll help us locate your email and provide you with a proper solution faster. Look forward to hearing back from you.

Kind regards, Team BetterMe

Canada
1 review
10 helpful votes
Follow Allana M.
Unfollow Allana M.
Share Review
Report Review
I too can't CANCEL!
January 27, 2021

Same as the other reviewers, I'm waiting but growing impatient for a reply to my cancellation request. My six digit ID # is *******.
UPDATE: SUBSCRIPTION CANCELLED! ALL COMMUNICATION FRIENDLY AND CORDIAL

Date of experience: January 27, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!
Please accept our sincere apologies for the prolonged wait.

Your automatic subscription has been canceled. Also, we issued a refund as per your request. We would kindly ask you to check your email inbox to see all the details.

Kind regards, Team BetterMe

Germany
1 review
9 helpful votes
Follow Fabienne S.
Unfollow Fabienne S.
Share Review
Report Review
Very bad communication
January 27, 2021

Very very bad, I paid with my credit card and I couldn't cancel my subscription. I contacted them and it took them 1 week to answer, by that time my membership had already renewed and money was taken from my account.
In addition to that, meal recipes demand sometimes complicated ingredients that one does not happen to find at home or easily at the supermarket.

Date of experience: January 27, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!
We apologize for any inconvenience.

Please provide us with the 6-digit number of the email you have received in the auto-reply. This way we will locate your messages and get back to you shortly.

Kind regards, Team BetterMe

NL
1 review
10 helpful votes
Follow Ecem K.
Unfollow Ecem K.
Share Review
Report Review

This is totally a scammer! They never answered my questions and helped me to cancel my subscription. Last week I had made a subscription because the app seem trustworthy to me! But I have seen the app and what they really offered which are useless. Then, I totally changed my mind and wanted to cancel my subscription. THEY NEVER REPLIED TO ME BACK. I sent them around 7 emails, notifications to them in a week. Every time, I am receiving an automated message promising 48 hours SLA to reply. NO MESSAGE/ NO HEAD UP. They took my money, credit card information and never showed up again. DO NOT TRUST THEM, NEVER MAKE ANY SUBSCRIPTION!

Date of experience: January 26, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!
Our team has already reached you via email.

We would appreciate further cooperation and will do our best to improve your experience. Let's stay in touch.

Kind regards, Team BetterMe

New Zealand
1 review
4 helpful votes
Follow Laura W.
Unfollow Laura W.
Share Review
Report Review
Please cancel my account immediately
January 24, 2021

Absolute scammers! I also have the same issue as the other people on here. They are bot getting back to me after numerous attempts to cancel, the first within the "free" first week. Kept getting repeated messages saying they would contact within 24 hours but no response. Have now sent many numerous emails and nothing back! Do not sign up to BetterMe. I just want to cancel the subscription please!

Date of experience: January 24, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

Please be kindly informed that we have nothing to do with any scamming activities.

You can reach out to us with a request at [email protected], or, alternatively, if you have already contacted us via email, please send us a 6-digit code from the auto-reply here.

Kind regards, Team BetterMe

Croatia
1 review
0 helpful votes
Follow Larisa M.
Unfollow Larisa M.
Share Review
Report Review
WARNING, IT IS A SCAM!
January 23, 2021

This app at first look good but actually is a total scam! After I paid for the first time, I realized I will not have time for it, I kindly asked to cancel my subscription. After that, they just billed me again. Then, I sent over 10 e-mails, trying to get refund for the second bill and confirmation that my subscription is canceled, but guess what? They billed me, again! After that, I recivied e-mail from them telling me they are offering 6 months free, but I just wanted last two bills refunded end my subscription canceled. Of course, they are not professional, so they stopped the communication again, I didnt get refund and I am scared I gave credit card number to company like that, so I contacted police and I will block my credit card.DO NOT DOWNLOAD OR PAY ANYTHING, IT IS A COMPLETE SCAM!

Date of experience: January 23, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!

We are always glad to assist our customers and make their experience more pleasant.
Please reach us at [email protected] and we will do our best in order to help you.

Kind regards, Team BetterMe

Australia
1 review
2 helpful votes
Follow Maryann H.
Unfollow Maryann H.
Share Review
Report Review
BetterMe didn't respond to my emails
January 21, 2021

I had trouble accessing the app and emailed the company multiple times for help. Other than auto-replies they never responded. I requested my subscription be cancelled multiple times but again no response. In the end, I had to cancel my credit card to stop the direct debits.

Date of experience: January 21, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!
Thank you for contacting us.

We do apologize for the long waiting time as we are now experiencing a higher volume of requests.
In order to proceed, please either reach out to us at [email protected] or send us a 6-digit code from the auto-reply email in case you have already contacted us via email. Either way, we will be able to locate your messages in our system and further assist you.

We will be looking forward to hearing from you at your earliest convenience.

Kind regards, Team BetterMe

Norway
1 review
4 helpful votes
Follow O D.
Unfollow O D.
Share Review
Report Review
Scam. No answer. No cancellation
January 20, 2021

Keep away. I asked for a cancellation on the 4th of January. They are still withdrawing money from my Credit Card and they have not answered several messages!

Date of experience: January 20, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello there,
Thank you for your request.

There are two ways we can proceed. You can reach out to us at [email protected], or, alternatively, if you have already contacted us via email, please send us a 6-digit code from the auto-reply here.
Either way, we will be able to provide you with further assistance. Your kind understanding is appreciated.

Looking forward to hearing from you soon.

Kind regards, Team BetterMe

South Africa
1 review
15 helpful votes
Follow Sone P.
Unfollow Sone P.
Share Review
Report Review
Scam!
January 20, 2021

They started deducting weekly fee of $9.99 so I request to cancel my subscription, it has been a month with them either delaying or now just ignoring my request while they obviously still deducting the weekly fee.
This is not acceptable.
Please be aware when downloading the app.

Date of experience: January 20, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello,
Thank you for reaching out to us. Please accept our apology for the inconvenience. We do appreciate you bringing the issue to our attention and will do our best to assist you.

We will kindly ask you to please either contact us at [email protected] in order to proceed. In case you have already contacted us via email, please provide us with a 6-digit code from the auto-reply here. Either of these steps will help us to retrieve the relevant messages and address your request in a timely manner.

Hoping to hear from you soon.

Kind regards, Team BetterMe

Australia
1 review
31 helpful votes
Follow Amanda P.
Unfollow Amanda P.
Share Review
Report Review

Absolute scammers! I also have the same issue as the other people on here. Not only did they take out money when I had not yet confirmed the subscription - they continued to take several more payments despite numerous attempts to cancel, the first within the "free" first week. Kept getting repeated messages saying they would contact within 24 hours but no response. Have now sent many numerous emails and nothing back! Do not sign up to BetterMe. I just want to cancel the subscription please!

Date of experience: January 19, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello!
We will gladly assist you with your request.

Please provide us with the 6-digit number of the email you have received in the auto-reply. This way we will locate your messages and get back to you shortly.

Kind regards, Team BetterMe

AE
1 review
4 helpful votes
Follow Nihal H.
Unfollow Nihal H.
Share Review
Report Review
SCAM!
January 17, 2021

Unfortunately the only way out of this scam is to stop your card. Of course this is very inconvenient but unfortunately the only way.

First they put you under the impression that you are paying a one time or monthly payment only to discover this is a weekly charge! You can only cancel your subscription via their useless chatbot. They don't respond to numerous cancellation requests and continue to charge you weekly. Over an above their app is impersonalized, shallow and useless. Typical scam scheme that so many people have unfortunately fallen for. I had to stop my bank card today. Beware!

Date of experience: January 17, 2021
BetterMe S. — BetterMe Rep
over a year ago

Hello there,
Thank you for your request.

There are two ways we can proceed. You can reach out to us at [email protected], or, alternatively, if you have already contacted us via email, please send us a 6-digit code from the auto-reply here.
Either way, we will be able to provide you with further assistance. Your kind understanding is appreciated.

Looking forward to hearing from you soon.

Kind regards, Team BetterMe