J&P Cycles
business logo of J&P Cycles
J&P Cycles
jpcycles.com

Important Things to Know:

These tips are generated by AI, based on customer reviews from the past year

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

J&P Cycles Reviews Summary

Positive Highlights

  • Extensive inventory includes hard-to-find parts and accessories for many motorcycle models.
  • Customer service is responsive and helpful, especially via chat and for returns.
  • Competitive pricing and frequent fast shipping make ordering convenient.

Negative Highlights

  • Some parts do not fit the specified motorcycle model despite website fitment claims.
  • Shipping can be slower than promised, with occasional damaged packaging.
  • Return shipping costs may exceed the value of low-priced incorrect items.
This summary is generated by AI, based on customer reviews from the past year

Most commonly discussed topics

The most helpful reviews behind these summaries

May 18, 2026

I had to return a starter. The store manager (John) was most helpful. He is a personable guy, friendly, knowledgeable, easy to talk to and he listens to you. I wish all managers were like him. John saved me from cancelling my trip up to Myrtle Beach spring rally. If you have an issue seek out John I'm sure he will help you out. Fantastic job John. Thank you

Jun 14, 2026

I like ordering from them because they give you a fitment of your models & makes of motorcycles! And there tech videos are great to watch! So you can do the jobs yourself! 👍

Jun 14, 2026

J&P has a great variety of products at reasonable prices but the search engine keeps forgetting which bike you just selected to filter products by. It is annoying as hell.

Jun 11, 2026

JP has a good selection and great customer service! My only gripe is that several times, things have sat in the "waiting for shipper pickup" status for an inordinate amount of time. Which is frustrating when RPM members says 2 day shipping. But their customer service makes up

May 15, 2026

Had a question on Clutch Plates for my 2008 Road King. Utilized the 'chat' - sharp young lady (?) was very helpful and conscientious. Shipping was quick. Haven't installed parts yet, but expect top quality from past experience.

May 10, 2026

I received the windshield pouches for a birthday gift. It was easy to install and looks great! I only wish they were held close by velcro... the latch MAY be an issue at 70 mph... we will see!

May 2, 2026

Super happy with communication, quality of product and price. Thank everyone at J&P Cycle for the service. Looking forward to be doing more business in the near future.

Apr 29, 2026

Bought open box Custom Dynamics Shark Demon headlamps. Missing installation hardware when received. Looked like tape on box may have failed in transit. J&P customer service was great to work with and corrected problem to my satisfaction.

Apr 1, 2026

Ordered a voltage regulator verified fit. But it was taller and the mounting holes were way off. I get a lot of parts from j and p, only second time I've had an issue so doing ok.

Mar 25, 2026

The inspections sticker plate that I bought was priced about where other places were. It arrived to me in the proper time frame. I've never had any real issues with J&P.

Mar 11, 2026

Searched online for a front tire. After numerous other sites suggested alternate sizes or showed my size as unavailable, I found J&P had it in stock at a great price.

Mar 11, 2026

They are always freaking professional getting my orders out right away keeping me updated through email and tracking numbers. Always ready to lend a hand with the customer service department should need ever arise. I give the company five stars.

Feb 22, 2026

Picked the product purchase it and waited on shipping. Shipped quicker than anticipated. Arrived a day before expected arrival date on J&P tracking page

Jan 26, 2026

Grips came quickly, although I did have to modify the left one because it was too long. Apparently older (1989)Electra Glides took a slightly shorter grip as they don't go under the switch housing

Jan 24, 2026

J&P Cycles web site is easy to navigate. I purchased a K&N air filter for my 2025 Indian Pursuit. It shipped very quickly, the price was great too. I highly recommend J&P cycles, no matter what brand of motorcycle you ride.

Jan 2, 2026

Headlight housing was in excellent condition, and was received within days after placing the order. I am very happy with J&P Cycles, and have tried to purchase additional parts that they did not sell.

Dec 22, 2025

Ordered a new pair of handlebar grips for my 98 Electra Glide. They were reasonably priced and shipped quickly. Really like them now that they are installed.

Dec 20, 2025

Ordered exhaust for Harley Davidson and received email 7 hrs later that it had been processed and picked up by the carrier. Item was on my porch 3 days later, A day earlier than expected! It sure is nice to see an established name in the business adapting to online sales with quick efficient service.

Dec 18, 2025

J&P Cycles is my favorite site to buy motorcycle parts. They always have what I need and they ship items quickly. Prices are consistent with, or better than, other similar sites.

Dec 14, 2025

Right part at a good price. Cheaper than all the other sites. Quick service and a long time customer... back when I used to order from the old school paper catalog that you sent out free.

Dec 8, 2025

Ordered upgrades for 94 Springer and 07 Road King. Winters in Alaska are long and dark, this will help pass the time until riding season comes back around

Nov 14, 2025

Very pleased with service. However one problem is the flat rate of $60 for shipping to New Zealand as this makes it prohibitively expensive to order small items

Nov 10, 2025

Setting up my bike on the website gave me exactly what I needed. Gets everything that works correct the first time. Just click, add to cart and go. Shipping was quick. Had both tires within 2 days.

Oct 19, 2025

I'm receiving emails with promises of 10% off and have more trouble applying than worth it. You can't get a live person and the chat is a joke. If waiting until morning (usually forget if weekends) purchase not made or made simply paying premium price. J&P has many great products however, cost more than other options. Many purchases my wife would say so when want to talk about unhappy customer satisfaction, it's best to just lump it…

Oct 15, 2025

Easy and convenient website to navigate. Able find what pretty much any basic part or accessory that I want for my bike and they're actually in stock. Shipped out the next morning. Delivery took a little longer than expected but that was the post offices fault.

Oct 1, 2025

Service, ease of web site use, ordering logistics, all perfect. Worked as they should. I've bought hundreds of items over the years from J&P and I just felt the price was very excessive for hardware to hang saddlebags.

Sep 15, 2025

The lowering kit was exactly as described! Worked perfect and took about 20 minutes to install! Completely changed the ride of my bike! Very happy customer.

Sep 1, 2025

The 4.5 fit right in on passing lamps after loosening the rings 2001-0370. The 7" had to be bent slightly, trim bolt removed, and light bar dropped 2001-0368. Took a little patience but they look great.

May 17, 2026

The dip stick with temp gauge that was previously installed kept popping up and oil spewing out while riding. The nes replacement from J&P fit like glove. No more oil everywhere. Very satisfied.

May 11, 2026

I received my order in a timely manner, I did fallow all directions. Fit my 2014 Harley road king, installed it works great, looks fabulous. I would recommend this product to any one looking for style. Thank you J&P cycle

Apr 19, 2026

Can't thank you enough for the replacement on my rear tire. Your Rep that helped me choose the correct tire should be compensated. Not sure who it was but u can find out and give him credit since I did reorder another tire. Was due to him. Thanks again for a wonderful experience! William Baker

Apr 8, 2026

This thing is hard as shh! Long distance? I don't think so. Not JP fault, just not what was advertised as soft gel filled inserts. Plan on returning it for something better (softer). Haven't called them yet, but plan to.

Mar 14, 2026

I ordered this item and received it within a few days! Outstanding response to the customers needs, fast shipping and just a great trusted source for your motorcycle parts. I've been doing business with J&P Cycle for decades, haven't had a problem in all those years.

Feb 1, 2026

I wish the shipping could be a little faster, but J&P still rocks. I can almost always find a part that will work on my bucket of bolts. Thanks for sticking around guys!

Dec 21, 2025

Changed out stock Harley speakers with the Kenwood speaker and amp system it is surprisingly loud and really clear even at full volume. Was an easy install due to the plug and play design. I'm very happy and satisfied. I recommend this product if you're not looking to spend a ton of money. All wiring and hardware is included. 🙂👍

Nov 7, 2025

Good buying experience. From scanning the site, ordering and receiving the part was without any trouble. Prices are in same range as other sellers but I found J&P quicker on the delivery process.

Oct 1, 2025

I have been purchasing motorcycle part from J&P for years now, and always seem to either find exactly what I need, or get help finding the parts. Keep up the good work

Aug 29, 2025

Ordered handlebar grips not exactly sure what I needed. I only knew which ones I wanted. They fit perfectly. Quick install easy to read instructions and my delivery arrived in 2 days!

Apr 24, 2026

I ordered two big twin mini fuel filters for a 91 hd sportster. They're far too large, and it will cost more to return ship than I originally paid for shipping.

Apr 15, 2026

Was told your jp cycle t-shirt ran a little small so I ordered xxl way to big can't even wear it should have ordered my regular size xl guess ill give it away way to big for me to wear. But on other hand the tranny an primary oils worked out fine bike seems to like em will start buying them again

Mar 28, 2026

I ordered a shifter peg, but it was it did not work for my application, I reached out to your company, and they sent me the correct at no charge. Awesome

Mar 25, 2026

Ordered product. All is what I orders. Delivery changed twice. Longer delivery date each time. But I still do and will shop cause j&p has the products or can get them.

Oct 13, 2025

Ness oil gauge works and looks great. Braided line so much better than plastic hose. I mounted it different place did not like the line going across the engine (see pics)

Sep 5, 2025

I found the tires I needed in stock! They're an odd combination of sizes (15" front and 14" rear) but received both within a few days, as well as corresponding tubes and rim liners. Plus, free stickers! Yippee!

Sep 5, 2025

Excellent purchase, great communication throughout the transaction... pleasure to do business with this company will highly recommend J&P Cycles to my friends...

Jun 14, 2026

Order process was smooth, kit was missing the inner cam bearings. J&P sent replacements within 3 days. I would like to see an itemized parts list in the description to avoid any mistakes. Overall a great experience.

Sep 14, 2025

Used the size chart, gloves were too small. Ordered another pair and they came 3 days after estimated day. Still don't really like the fit but easier to try breaking them in than paying to return them.

May 2, 2026

The seat arrived in good condition however we discovered it would not fit my bike and had to return it. J&P Customer service were great, will definitely use J&P again.

Mar 31, 2026

Wrong parts. The flat covers are for a touring turn signal. They are much bigger. Not worth the hassle of returning them. I'll just eat it like I always do.

Mar 14, 2026

Very happy with the speed of shipping. Parts appear to be good quality. I have not had a chance to ride the bike yet because we've been buried in snow.

Reviews

Write a review
4.7
Reviews 26,168
5 Stars
81%
4 Stars
11%
3 Stars
3%
2 Stars
1%
1 Star
3%

Ohio
1 review
1 helpful vote
Follow Devin D.
Unfollow Devin D.
Share Review
Report Review
Awful customer service
March 4, 2017

Ordered a Bell Bullitt helmet that was on sale for $319.99 originally $399.99. Noticed that it had not been shipped. Contacted them via online chat. The rep tells me my helmet was backordered and it could be a month until it ships to me. OR I have the option to exchange it for a different color. I decided to wait. Get an email a few days later and it says that they have cancelled my order due to the helmet being discontinued from the manufacturer. I contact them again via telephone and they say that they cant exchange it for another color like they said before. They say I have to pay full price for the other color, and the one that was in stock when I purchased has been sent to someone else. After much persistence the rep tells me they can move the price down to $349.99 but I have to do it now on the phone with her or no deal. The rep then tells me "They cant go lower because that would take away from their profit margin". I refuse. The worst part is before I placed my order, Revzilla told me they would match that $319.99 price that day.

Date of experience: March 4, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Devin, I apologize for the inconvenience and delay in getting a response to you. This is not the customer service we have been known for and apologize. If you have not purchased a helmet elsewhere already please email me at [email protected] with ATTN. Site Jabber. Include your order and or customer number so that I can find all your information and I will resolve this with you properly. Thank you for choosing J&P Cycles and have a great day on 2 wheels.

Alabama
1 review
2 helpful votes
Follow george s.
Unfollow george s.
Share Review
Report Review

NO Guarantees

Be aware and know you may get old and defective parts.

I bought tires from J&P and they arrived in good time with out a hitch. Then it hit the fan.
Found out the tires after installations ($250.00) were bad and to boot were 3 years old.
After contacting J&P they basically said not our problem contact the manufacturer.

Repeated e mails and pleading my case to J&P they gave me the runaround for 2 months and then ignored me for 6 months would not return any E-Mails or give answers. Not even say they were are sorry.
It was too bad sucks to be you.

So I had to pay an additional $250 to re install new tires from a local dealer.
Lost 2 months of riding time this last summer due to the run around of what to do!

BUY AND DEAL WITH YOUR LOCAL DEALER

It may cost a bit more but well worth it!
For a little% more think of it as insurance of getting a good product and someone who can stand behind their products. J&P stood in front took my $$ and ran.

George S...

Date of experience: March 1, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

George, I apologize for the inconvenience and delay in getting a response to you. I see where you have already purchased replacement tires from the dealer but if there is anything further we can help at all to get this issue resolved please email us at [email protected] with ATTN Site Jabber. Include your order and or customer number so that we can find all your information and we will do our best to make things right for you. Thank you for choosing J&P Cycles and have a great day on 2 wheels.

Illinois
1 review
2 helpful votes
Follow Michael S.
Unfollow Michael S.
Share Review
Report Review

Gave Jp Cycle three different opportunities on three different big orders and each was messed up with billing, slow shipping, and excuse after excuse. They do not stand behind what they ship, and you can go to the manufacture direct of the parts they sale and talk to them and they dont have good things to say about Jp Cycle. Will never buy so much as a sticker from this company for any of my bike builds.

Date of experience: February 28, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Michael, I am very sorry that you feel this way. If we can help at all to get your issues resolved please feel free to email us at [email protected] with ATTN SiteJabber. Include order and or customer number so that we can find all your information and we will do our best to make things right for you.

Georgia
1 review
2 helpful votes
Follow Ashley j.
Unfollow Ashley j.
Share Review
Report Review
GO ELSEWHERE
February 24, 2017

I made the mistake of signing up for their "gold card membership". I have had nothing but issues from day 1 with this company. They told me an order was not placed so I had to place it again and I decided to go somewhere else then all the sudden weeks later that order went through?! What! So I had to go through the process to return it. Decided I would try once more on a helmet and face shield. Received my item fast and love it. Two days later got a shipping confirmation for THE SAME ORDER. Charred my card again UNAUTHORIZED! What a scam! Now I have to go through this same process with them! I should have learned my lesson the first time. Scam artists. Do not order from them!

Date of experience: February 24, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Ashley, I am very sorry to hear about the issues that have occurred with your orders. Would you mind emailing your last order number to us at [email protected] with ATTN SiteJabber and a quick run down of the issue at hand so we can look in to this and rectify the situation for you. Once again I apologize for all the inconvenience.

Nebraska
1 review
2 helpful votes
Follow Terry B.
Unfollow Terry B.
Share Review
Report Review
Rip off
February 14, 2017

Ordered tire got charged for tire twice they say I had ordered the first time and card was not accepted which was true so redid again and accepted but they sad they had hold on my order which they held 149$ then held another 149$ intill I received the item. Makes no sense

Date of experience: February 14, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Terry, I apologize for any confusion and headache surrounding your order. What you are seeing is the initial pre authorization and then the actual charge. Depending on the bank the autho can show out of your account like an actual charge, but those generally fall off in 3-5 business days. I hope this helps clear up the frustration.

Arizona
1 review
2 helpful votes
Follow Steve P.
Unfollow Steve P.
Share Review
Report Review
Exhausting!
February 10, 2017

My experience with these people is exhausting and frustrating. Only takes seconds for those folks to take your Cash and who knows how long to get it back. The only thing received from them was lip-service full of you know what. No Items ever received and after cancelling the order based on incompetent behaviors, they said it could be two weeks before a refund happens.
Based on there performance to date, I doubt they can get that right either.
They'll probably lose track on returning the items to themselves.

Date of experience: February 10, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Steve, I am very sorry that we fell short on expectations! Would you mind emailing in to us so that I can follow up on this for you. Please send your order number and information to [email protected] with ATTN Sitejabber. I will have someone jump right on this and make sure you are taken care of.

New York
1 review
2 helpful votes
Follow Ryan R.
Unfollow Ryan R.
Share Review
Report Review
Pissed
February 3, 2017

I placed an order on January 12 2017 for a bunch of parts. When i placed the order everything was in stock. I waited a week and contacted customer service and was told that international orders ship out when everything is available. I was pissed and said unless your company moved out of the USA it is not international. Then i was told same goes for that, funny thing happen when the next day part of the order shipped out. And now i am still waiting for the rest of the parts. So i contacted customer service again on February 1 and was told te part is still not available and wont be until February 11 so i said cancel the order and i want to speak to a supervisor. I gave my phone number and was told i would receive a call soon still have not and then i check my email and i have an email saying that my order shipped out that was it. Contacted customer service again and was told that they would send me a shipping return label i said that the money better get back into my account and the part better not touch my property the order was cancelled. So lets see how long it takes to get the money and if the package shows up. I want a refund for my gold membership. I would rather pay double the price than buy another thing from J&P Cycles

Date of experience: February 3, 2017
Tennessee
1 review
2 helpful votes
Follow Randy E.
Unfollow Randy E.
Share Review
Report Review
Response
January 9, 2017

Ok this is the response I got i will update my rating when i recive my parts for now I will bump up one star only for the quick response (Randy, I tracked down your item. It was just received in to our warehouse today. Therefore it should ship out later today of first thing tomorrow. The item will be shipping to you out of KY so it should be to you before the end of the week without any further issues. Just as a heads up that item on the site does show an 8-10 day lead time, unfortunately those are counted as business days and today would be the sixth business day so we are actually slightly ahead of schedule. I know that doesn't make it any less frustrating I just wanted you to know that we are on track for were we should be on that specific item. Keep an eye on your email for the shipping confirmation and your part should be out to you in the next couple of days. Once again I apologize for the frustration caused by this and I hope I have provided the information necessary to retain you as a future customer. If you have any other questions please feel free to reach back out to me. Have a great day!)

Date of experience: January 9, 2017
New York
1 review
4 helpful votes
Follow Barbara H.
Unfollow Barbara H.
Share Review
Report Review
False advertising money scam
January 3, 2017

False advertising. Order was made and being shipped when they said it was discontinued and haven't received my money back. Company made incident reports saying I filled out. Worst buying experience ever. Signed up for yelp so I could wrote my first review ever.

Date of experience: January 3, 2017
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Kevin, our customer service team has reached out to you and will work with you to resolve your issue.

Tennessee
1 review
1 helpful vote
Follow Aly S.
Unfollow Aly S.
Share Review
Report Review
Customer Service Doesn't Exist
December 10, 2016

Probably the worst buying experience we've ever had. Bought new pipes for the Road King, realized I wanted to go for a different look. So I called and canceled 10 minutes after the order was placed, before it shipped. The lady was a total moron, two days later I get an email saying the pipes shipped. I called again and canceled. Sent the pipes back and called them to give the tracking number and they said theonly would be back in the account 2 buisness days. That was two weeks ago. Everything I call they say 2 more days. They won't give back the $550 I spent on those pipes. Company is $#*! with idiots running customer service.

Date of experience: December 10, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Aly, J&P Cycles is dedicated to providing the best customer service possible. I'd like to apologize for the inconvenience and delay regarding your refund. We will reach out to you via private message for further assistance.

California
1 review
3 helpful votes
Follow Ken A.
Unfollow Ken A.
Share Review
Report Review

Bought a bat wing fairing from J&P Made by Reckless Cycles. It was delivered with the left side badly cracked and the radio falling out
I ask both if I could get it fixed on my end and have them put up the extra charge Both said its not there fault and blamed each other
Three weeks later still no refund of fairing
Stay away

Date of experience: November 16, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Ken, I apologize for the issues you've had with your fairing. J&P Cycles is committed to our customer's satisfaction. Per our policy, any repairs would void warranties and J&P Cycles does not want anything out there that could cause harm or not work to our quality standards. Our Rider Ready Center has processed your refund. We appreciate your understanding and look forward to helping you again in the future.

Arizona
2 reviews
5 helpful votes
Follow John G.
Unfollow John G.
Share Review
Report Review
No, None, Nada Customer Service
November 8, 2016

Ordered online a set of H-D tires. After placing the order, discovered almost immediately that the Load Range was too low for this H-D even though the site showed them to be the correct fitment. Minutes later I called Customer Service, nobody there. I then called Sales to have them change the order that was less than 30 minutes old, was advised that the order was already in "customer service" and that I would have to call back the following day. I contacted Customer Service at their opening hour on Sunday and made an attempt to change the order. That request was far too complex for the agent so I asked her to cancel my original order, she said she did and was e mailing the "warehouse". I asked her for an e mail conformation, she refused. I followed with an e mail to CS that explained everything and noted I would re order once the original was cancelled. Received a reply from "Joni" who verified that the order was cancelled by return e mail and that it may take several days to receive a credit. Two hours later I received a shipping conformation that the original order had been partially shipped, only one of the two tires.

Should the tire (s) show up from UPS, I will refuse the order and send the entire mess to my credit card carrier, J and P's e mails included.

While I have no doubt that the company means well, there remains n excuse for the amateur level f customer service.

DO NOT BUY FROM J and P Cycles

Date of experience: November 8, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

John, please allow us to review your order and work through the issue as well as incorrect fitment listed. We will reach out to you privately to work through this further.

Oregon
1 review
1 helpful vote
Follow Tom B.
Unfollow Tom B.
Share Review
Report Review
Terrible... These people are crooks!
November 8, 2016

I ordered a helmet no prob right? NO after waiting I call in to find out it's discontinued and they told me it may take months for shippment. How does it take months if the item is discontinued. I swear out nation is getting dumber. Stupid, unintelligent, ignorant, dense, brainless, mindless, foolish, slow, dull, simple, empty-headed, stunned, vacuous, vapid, idiotic, half-bake... that is what I think of j&p cycles.

Date of experience: November 8, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Tom, I apologize for the issues you had when ordering your helmet. J&P Cycles is more than happy to work with you to get you the helmet you prefer. Someone will reach out to you privately for additional information.

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Dean M.
Unfollow Dean M.
Share Review
Report Review
Dissapointed
October 20, 2016

Very disappointed in J&Pcycles, i have been told conflicting information on 2 occasions now, i feel as though they just tell me what i wont to her so i dont cancel my order as they already have my money! I ordered items that stated they were in stock on there website and would be dispatched in 1 business day and then straight away i tried to confirm that the items were in stock and got told 3 of the 6 items were not in stock but would be in there wearhouse and shipped in 2 business days, its now been 3 weeks and im only now being told that it may take 7-10 more days for these items to arrive. Not to mention it is 3 different items i was told were not in stock in the first place! Terrible customer service! At least tell me straight up these items are not in stock and DONT TAKE MY MONEY UNTIL YOU HAVE THE ITEMS IN STOCK! Thieves!

Date of experience: October 20, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Dean, I apologize for the issues you've had with your order. I will work to get this fixed and ensure your order arrives as quickly as possible. Please respond to my private message so I can work with one of our senior customer service representatives.

California
1 review
0 helpful votes
Follow corey w.
Unfollow corey w.
Share Review
Report Review
Lack of customer service
October 20, 2016

After multiple talks with the staff about my product not shipping they said they would pay for expedited shipping when it does ship. After it shipped my tracking number showed standard shipping. I chatted with there staff again and was told we can't do anything anymore. Pretty much lied to me. Better off purchasing from harley as this place will take you 3 weeks to get a seat.

Date of experience: October 20, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Corey, I'd like to apologize for the shipping issues and the lack of expedited shipping. We continue to work to improve our customer experience.

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Aimee A.
Unfollow Aimee A.
Share Review
Report Review
J&P Cycles rip people off and get away with it
September 21, 2016

I brought drag bars for my partners Street bob my order came to 76.50 so I continue to the checkout for finish my order where once again states the amount of 76.50.
Once I had made the payment as I always do I went into my online banking to make shore the money had left my account and to my surprise j&p Cycles didn't take 76.50 they took 101.70.
So I did the online live chat to find out what the hell was going on only to be told it was done in US dollars and when making the payment I pay in AUD and this is why I got charged 101.70.
I explained at the checkout i t said 76.50 and my order confirmation sent to my email said 76.50 so why did the amount of 101.70 show up when I went to checkout.
I was told to come back online Thursday and cancel my order as it will take 3 days for money to hit there account and I can stop the transaction and hopefully get the 101.70 back.
A few hours later I get an email saying your order has been shipped so I sent an email and still no reply.
I was also told I paid them 76.50 but because of the currency I was changed 101.70 and when getting a refund I may only get back the 76.50 which means I'll be out of pocket about 30.00 I no it may not seem like much but I have 4 young boys i don't have 101.70 to just throw away and if I new I was going to be charged this amount I would of gone to a bike shop or another company that sold the same drag bars for 75.00.
J&P CYCLES ARE NOTHING BUT RUP OFFS THAT TAKE MONEY HOPING NOONE REALISE SO I AM DOING A BIG SHOUT OUT TO EVERYONE DO NOT BUY FROM THIS COMPANY AS YOU WILL GET RIPPED OFF JUST LIKE ME AND MANY OTHERS...

Date of experience: September 21, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Aimee,
I apologize for the issues you've had with your order and what looks like a currency conversion issues. Our site totals everything in US dollars but then converted it into AUD when you were charged due to the exchange rates. The current exchange rate is $1US to $1.33AUD and could have been more when you placed your order which could explain the difference.

We are happy to look into it further so please reply to our private message.

Thank you

Texas
2 reviews
2 helpful votes
Follow Jon F.
Unfollow Jon F.
Share Review
Report Review
Almost criminal
September 16, 2016

Well here we go let me tell you about j&p cycles. So I ordered some apes and cables from them, the call taker said hey let's let a tech look at your order, I eventually placed the order and split the cost between two credit cards. So a day later they charge the full amount 600 plus dollars to my bank card, and then charge another 200 plus dollars to the other credit card. I should say this was in no way half and half but rather 200 plus more than it should have cost. I cancelled the order at this point as any smart person would have. Only for them to return most of the money and then turn around and charge my bank card again 200 plus dollars and send out the exact same order I had canceled four days prior. Wtf I don't want your store credit because I doubt I will ever purchase from the company again. I just want you to stop charging my card for items I don't want and found cheaper on another online sellers website.

Date of experience: September 16, 2016
West Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Carl S.
Unfollow Carl S.
Share Review
Report Review
Won't order here again!
September 15, 2016

Ordered a battery for my scoot on 9/2/16 and did not receive it till 9/14/16! Carry on

Date of experience: September 15, 2016
J P. — J&P Cycles Rep
over a year ago

Carl, I'm glad we were able to work through your issues and came to a successful resolution.

Denmark
1 review
0 helpful votes
Follow Petri V.
Unfollow Petri V.
Share Review
Report Review
Customer "service" is a joke
August 26, 2016

I ordered some stuff in late July. The package came in time, but the item was wrong.
For the last 2 weeks I've send their customer service 3 emails asking what they are going to do about it. Despite them saying they usually answer in 24 hours, I haven't received even a generic reply in 15 DAYS.
This is for sure the last time I do business with them, no matter how this turns out.

Date of experience: August 26, 2016
Wisconsin
1 review
1 helpful vote
Follow Eric M.
Unfollow Eric M.
Share Review
Report Review
Terrible Customer Service
August 24, 2016

I ordered a new back tire that was listed as being in stock. More than a week later the tire did not ship. I went online and contacted support. They started to tell me that the tire is in stock and will ship soon. I stopped them and said the tire was listed as in stock over a week ago and has not shipped.

I then asked a simple question "If this is how you do business, why am I a customer?" and "is this company really THIS bad?"

The customer service rep then put in writing that they will ship the tire immediately and send it over night air. Did they ship the tire that day? Yes but they shipped it GROUND. The original order had two day shipping. A week later the tire arrived.

Save yourself the hassle of asking yourself why am I a customer of J&P and order it from another shop.

Date of experience: August 24, 2016

From the business

Business History

  • 800-318-4823
  • Philadelphia, PENNSYLVANIA, United States
  • Founded in 1979