FloraQueen

Important Things to Know:

These tips are generated by AI, based on customer reviews from the past year

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

FloraQueen Reviews Summary

Positive Highlights

  • Offers international delivery to over 100 countries, providing a wide reach.
  • Website allows ordering for specific dates and occasions.
  • Provides a variety of bouquet options and add-ons like chocolates and cards.

Negative Highlights

  • Orders are frequently not delivered on time or at all, ruining special occasions.
  • Customer service is unhelpful and often fails to resolve issues or provide refunds.
  • Delivered flowers may not match the ordered product and may arrive in poor condition.
This summary is generated by AI, based on customer reviews from the past year

Most commonly discussed topics

The most helpful reviews behind these summaries

Nov 3, 2025

I ordered flowers for a funeral (price 113,80 euro) and should be delivered at 16 October 2025. Almost 1 month later and the flowers are still not delivered. Floraqueen does not want to give me a refund, or try to solve this situation in any other way. Don't order from this company as they collect your money but don't deliver.

Jul 5, 2026

DO NOT BUY on this site. I spent over 100€ for a premium bouquet. I specifically chose peonies as they are my best friend's favorite flowers, but they delivered hydrangeas. The Deluxe package I bought included the beautiful peonies in a vase, a box of Lindt chocolates, and a lovely card. None of what she received was what was on the photo. I have been emailing and waiting for them to fix this, but after promising to find a solution 3 days ago, they have now gone silent.

May 2, 2026

I ordered flowers from FloraQueen for a birthday, with delivery expected on 21/04/2026. The order was never delivered. Order number: #******* Amount paid: €57.31 The tracking shows the parcel was delayed/stuck in the delivery process and was never handed over to the recipient. This was a fresh flower bouquet for a specific birthday date, so the service became completely useless once the delivery failed. I contacted FloraQueen support asking for a refund, but their response was completely irrelevant: they asked me to send photos of the bouquet, even though I clearly explained that the bouquet was never received. This is not a "quality issue"; this is a complete non-delivery. The birthday passed, the gift was never delivered, and FloraQueen still has not refunded me. Very disappointing experience and extremely poor customer service. I am still waiting for a full refund.

Oct 16, 2025

I ordered flowers 3 weeks ago, to be delivered within that week. To this day, they have not been delivered. They won't refund my money, they keep saying that the local supplier has not responded to their request for info. Really? And I keep getting the same answer to my emails. Stay away!

Jun 25, 2026

I ordered flowers through FloraQueen for a specific delivery date and occasion. The flowers were not received by the recipient. FloraQueen later claimed that the order had been delivered, but my customer account did not confirm the delivery as completed. The order timeline still showed the last confirmed status as "Being prepared", while the delivered step was not properly confirmed. I repeatedly asked FloraQueen for verifiable proof of delivery, such as a tracking link, delivery time, courier or florist confirmation, signature, photo proof, or confirmation of who accepted the delivery. None of this was provided. Their support replies were repetitive and contradictory. At different points, they said the order was delivered, admitted there was no tracking or proof of delivery available, acknowledged that the recipient had confirmed the flowers were not received, and still asked me to wait several more days. After the additional waiting period they requested had passed, there was still no delivery and no clear resolution. Despite this, FloraQueen refused to issue a refund and treated the case as a "late delivery", even though the service was never proven as completed. For a time-sensitive flower delivery, this is unacceptable. If a company cannot prove that the flowers were delivered, and the recipient confirms they were not received, refusing a refund is not reasonable. I eventually had to order from another provider, who was able to provide proper tracking and delivery confirmation. Based on my experience, I cannot recommend FloraQueen.

Jan 29, 2026

The worst flower website in the entire world service I have to say that I feel very bad for not reading before purchasing the bad reviews this floraqueen.com has! These people not only deliver late one or even two or three days after the promised date, but they also dispatch different things than advertised! Then, when you go and make a claim, they shoot you their "company policy"; apparently, they post in small characters that they can deliver at their discretion any time they want! CRAPPY SERVICE, WORST SERVICE SUPPORT EVER! I WILL NEVER BUY FROM THEM

Feb 20, 2026

I ordered a bouquet for Valentine's day, that was supposed to be delivered on the 14th (I plaxced the order on the 26th of January). There was a first tentative divery on the 13th (why?) and then the second, successful attempt was made on the 16th of February, after the bouquet remained for days in a storage room. I asked to be refunded since the flowers were delivered on the wrong day, and were not fresh at all when they arrived. Their customer service is horrible, they just try to ignore you hoping that you give up. Tere is no refunding form on their website, and they are not transparent about it. So avoid them please, do not make the same mistake I did and save your money

Reviews

Write a review
1.6
Reviews 857
5 Stars
5%
4 Stars
0%
3 Stars
1%
2 Stars
3%
1 Star
91%

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Lisa G.
Unfollow Lisa G.
Share Review
Report Review
Appalling, unprofessional service
January 19, 2021

DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY. I stupidly did not look at reviews for FloraQueen before ordering. I ordered flowers to be delivered to my sister on her 21st birthday. They never came. I can't even explain how disappointed I was. I've never missed her birthday and due to covid I could not be there. Having something from me to her to arrive on her special day meant a lot.
I contacted FloraQueen. After some of my messages were ignored, I eventually got a reply that said 'we're sorry to hear that there was an issue with your order.'
That was all. They couldn't care one bit.
I sent more messages which again, were ignored.
After a message I sent requesting a reimbursement for the overpriced flowers, I got a reply to say a refund was being processed. When an experience like this happens, you realise the damage has been done and that being refunded means nothing. The disappointing feeling will never go away.
It is interesting to note that what happened to me happened to many others, as I noticed from the reviews. It makes me think about the humans who run Floraqueen. Are they human? Zero compassion. Flowers mean a lot to people, they are more than just an order or a sale. However this is something Floraqueen will never bother to understand.
Utterly disappointing.
Lesson learned: always, always, always read the reviews before ordering off a website.

Date of experience: January 19, 2021
Canada
1 review
10 helpful votes
Follow zakaria m.
Unfollow zakaria m.
Share Review
Report Review
Very bad customer service
January 15, 2021

Got delivered a bouquet of a very old flowers. They died 2 days later and also got a teddy bear that was a bit torn (heart not well stitched). I contact the customer service through website, sent 3 emails and no reply. I got a reply through their page on facebook and they offered me a 50% discount which for them is good enough to cover the deception of my girlfriend. I highly do not recommend them because once the only things that matters for them is money. If you have an issue with your package, no one is there to help you.

Date of experience: January 15, 2021
Kansas
1 review
1 helpful vote
Follow Glynis H.
Unfollow Glynis H.
Share Review
Report Review
Appalling.
January 14, 2021

I ordered a deluxe arrangement on Dec 26 2020 for my friend in England who told me her mother had passed away that morning, delivery was scheduled for Dec 29. The flowers were just shy of $90 a beautiful arrangement with her favourite flowers, gerberas. The flowers eventually arrived on January 4 and bore no resemblance to the ones I ordered, no gerberas included. I was so embarrassed when I saw a picture of the pathetic display. When I complained to Floraqueen I received the usual excuse of COVID-19 and offered 20% off my next order, needless to say I will not be using them again.

Date of experience: January 14, 2021
Ireland
1 review
0 helpful votes
Follow Susan H.
Unfollow Susan H.
Share Review
Report Review

Ordered flowers to be delivered same day 13 January 2021 at 10:03am. Was led to believe that this was a done deal by the Floraqueen website. Received an email at 14:25 which confirmed my order had been shipped so I believed the flowers were on the way for my friend's 50th birthday. It's now 14:56 on 14 January and the flowers have not been delivered and I have not heard from the company despite trying to contact them twice online. They were very quick to charge me over €80 for the product/service at 10:03am. Susan Hardiman

The flowers were eventually delivered late afternoon 14th January but they were nothing like the bouquet I had picked. I did not hear anything from the company until the following week when, in fairness, they refunded the full amount I had paid.
Susan Hardiman

Date of experience: January 14, 2021
Norway
1 review
0 helpful votes
Follow Svein E.
Unfollow Svein E.
Share Review
Report Review
Floraqueen Scam
January 13, 2021

This company is pure fraud /scamand I am in the progress of reporting then to the police. No flowers delivered

Date of experience: January 13, 2021
RU
1 review
0 helpful votes
Follow Anastasia G.
Unfollow Anastasia G.
Share Review
Report Review
What a shame!
January 13, 2021

Ordered Christmas gift with flowers, champagne, box of chocolate and bear. First of all they delivered it one week later. And the most horrible is WHAT they delivered. Instead of beautiful Christmas basket they delivered one poor Orchid. Instead of champagne - white wine. Instead of big box of Lindor selection chocolate - SAMPLE box with 4 truffles! It was so miserable and horrible! Shame! And no excuses or refund of money. Shame on you.

Date of experience: January 13, 2021
NL
1 review
0 helpful votes
Follow oliver w.
Unfollow oliver w.
Share Review
Report Review
Appalling Company - Avoid
January 12, 2021

My delivery was 3 days late. When it arrived the flowers were nothing comparable to the advertised picture, the vase was not the one I ordered, there was no note with the delivery and worst of all the flowers were painted to disguise the fact they were dying. They have been ignoring my contact with their customer service and I would highly recommend never using this company.

Date of experience: January 12, 2021
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Steve N.
Unfollow Steve N.
Share Review
Report Review

I decided to give FloraQueen a go this year to deliver two bouquets rather than Interflora, one to a very good customer in France and another to my wife as an early Christmas surprise, well that was a huge mistake. I chose Surprise Gesture: Amaryllis and Red Roses £79.70 for France and added chocolates and Infinite Love: 12 Red Roses £59.80 and added a lovely looking red vase and upgraded both to the deluxe. The French flowers looked terrible and certainly did not live up to the deluxe that was promised and the 12 red roses, one with no head! And one piece of greenery and to add insult to injury a cheap and nasty clear vase, all of which I could have bought for less than £18-20 at a local supermarket and got better flowers. I am so disappointed with the lack of customer service, 4 days now and they have not replied after spending over £140 plus exchange rate fees, buyers beware, I only gave a 1 star as I was unable to leave no stars... I have the photos to back up my issues with my complaint too I WILL NEVER EVER AGAIN USE THIS DISGRACEFUL SO CALLED SERVICE... Save your money and use another company, I'm going back to Interflora

Date of experience: January 11, 2021
GB
1 review
0 helpful votes
Follow bob W.
Unfollow bob W.
Share Review
Report Review
Non delivery of my girls Birthday flowers
January 10, 2021

I ordered birthday flowers on the 2nd Dec to arrive on 9th Jan never arrived. Came today 11th January...

Date of experience: January 10, 2021
New York
1 review
0 helpful votes
Follow isaac P.
Unfollow isaac P.
Share Review
Report Review
The order did not reach the destination
January 9, 2021

I ordered flowers for delivery at the end of December in Poland
The shipment did not reach its destination on time
I can understand... corona virus etc
But two weeks have passed and he has not arrived
Which is very annoying... there is no one to talk to
I have complained several times on their website and there is no response

Date of experience: January 9, 2021
Italy
1 review
0 helpful votes
Follow Mary M.
Unfollow Mary M.
Share Review
Report Review
Orrible. Where is my order? Flower? Where?
January 8, 2021

Attention! Company no good! No flower with floraqueen. Attention! Read please all the negative review of people like me. I'm waiting my flower but they don't arrive because it's no true. Attention to your Money

Date of experience: January 8, 2021
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Nicola L.
Unfollow Nicola L.
Share Review
Report Review
DO NOT USE
January 7, 2021

This service is absolute awful, 16 days on and i have had no delivery or response from them. Do not use.

Date of experience: January 7, 2021
Spain
1 review
0 helpful votes
Follow Christine C.
Unfollow Christine C.
Share Review
Report Review
Complete let down
January 6, 2021

If there was an option for 0 stars that is what I would have given. I ordered an arrangement to be delivered on Christmas Eve, did not arrive, still not arrived. I have sent 5 emails for a refund, no reply, but still being bombarded by promotion emails. Dont think I am going to see my money back or an apology, disgraceful customer service.

Date of experience: January 6, 2021
Brazil
1 review
0 helpful votes
Follow Douglas P.
Unfollow Douglas P.
Share Review
Report Review
They don't answer customers or supliers...
January 5, 2021

What happened, Floraqueen doesn't answer any of your customers and suppliers anymore? Very worrying...
We take care of your deliveries to Brazil for many years, with care, quality and professionalism. Now Floraqueen has stopped paying for deliveries already made for us in October and November, and we are concerned about not also receiving deliveries that we made in December. We have already sent dozens of e-mails and contact forms during this period, but we have not had any answers. Will we have to take legal action? Florist number *******

Date of experience: January 5, 2021
Hong Kong
1 review
0 helpful votes
Follow Luke O.
Unfollow Luke O.
Share Review
Report Review

Have ordered flowers to be delivered paid extra for a timeslot the day of delivery, the order has not been fulfilled and has had zero contact from the company other than automated emails after sending numerous emails and contact requests.

Don't believe there is a legitimate company behind this website.

Date of experience: January 4, 2021
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Victoria P.
Unfollow Victoria P.
Share Review
Report Review

The bouquet was never delivered. When I rang the number to enquire the phone kept ringing off. I have emailed and the company are just not interested in resolving the problem. The company have £70 of my money and have basically told me its too bad. DO NOT USE THIS COMAPANY

Date of experience: December 30, 2020
GB
1 review
7 helpful votes
Follow Alison P.
Unfollow Alison P.
Share Review
Report Review
Do not use FloraQueen ever
December 30, 2020

On 26 Nov I placed an expensive order for flowers to be sent to my best friend in Sydney for delivery on 24 December. It is now 30 December and still no flowers have been delivered and I am unable to get a refund. Customer service is appalling. They just don't care. I have never ever complained about a company before but feel so disappointed with FloraQueen that I just wanted to let everyone know not to use them.

Date of experience: December 30, 2020
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Alexandre L.
Unfollow Alexandre L.
Share Review
Report Review

DO NOT ORDER FROM THEM THIS IS A SCAM. HORRIBLE FOLLOW UPS, HORRIBLE CUSTOMER SERVICE. I HAD ORDERED A BIRTHDAY FLOWER KIT TO BE DELIVERED ON DEC 14TH, STILL NOT DELIVERY, I'VE EMAILED THEM A LEAST 6 TIMES FOR A STATUS AND THE LAST 3 FOR A REFUND. ONLY RECEIVED AN UPDATE ON DEC 23RD STATING ISSUE WITH DELIVERY ADDRESS. I ASKED AGAIN FOR A REFUND AND STILL NOTHING AND NO FLOWERS. DO NOT USE

Date of experience: December 29, 2020
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Helen K.
Unfollow Helen K.
Share Review
Report Review
Will never order again!
December 29, 2020

I had a not so good experience. I made 2 orders; one to London, UK and one to Lima, Peru both to be delivered Christmas Eve. At no point was there a great tracking system, the needle always said "being prepared". On Christmas Eve the flowers arrived in London but for Peru it was not the same. I gave Flora Queen the address and as the person did not open the front door, they left a card to say they had delivered to another address (image of card attached and image of confirmation email with delivery address attached; 2 completely different addresses). Why! I do not know. To date, I have not had a response from Flora Queen as I complained as the recipient in Lima, Peru never received her flowers which were expensive and I have sent them 3 complaint emails, the last one asking for a refund. I will never use them again!

Date of experience: December 29, 2020
NL
1 review
0 helpful votes
Follow Eveline G.
Unfollow Eveline G.
Share Review
Report Review
SCAMMERS
December 29, 2020

Ordered cava to go along with the flowers, but received a cheap red wine. Typed a heartfelt message that was supposed to go on the card, but all they wrote was "Enjoy this wonderful present." After filing a complaint, all customer service did was send me a weird responce talking about their authenticity and their fresh-cut flowers. It was very obviously a cut-and-paste message. They offered no further sollution. No refund, no extra delivery, nothing.

DO NOT ORDER HERE.

Paying €62,- for a very small bouquet, the wrong drink delivered, a card without a message (or a name) and NO REFUND (currently trying through PayPal), is NOT WORTH IT!

Oh, and you will also get spammed with their newsletters every single day despite unsubscribing tons of times. Buyer beware.

Date of experience: December 29, 2020