On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
This website Falias.fi have many products and very cheap. I so exciting when I get this website. It is make easy for shopping.
Recomiendo no comprar nada en esta web por varios motivos:
/ Cuando no eres socio ofrecen precios muy ventajosos para captar clientes.
/ Cuando haces la primera compra, automaticamente te conviertes en miembro pagando 24,95 euros mensuales. Y en ese momento todo cambia: misteriosamente los precios se incrementan y los gastos de envío se disparan de forma escandalosa.
/ Mienten cuando dicen que tienen los precios más ventajosos. Totalmente mentira, los precios están inflados para que parezca que hacen un descuento.
NO COMPRES NADA AQUI,
¡MUCHO CUIDADO! No explican claramente su sistema de compra. Te seducen con una oferta VIP, pero al hacer la compra, desconoces que desde ese momento has aceptado sin saberlo que te van a cargar una cuota quincenal de 24,95€. Hice una pequeña compra en agosto, y me han pasado 6 cuotas sin que nadie me avisase de ello. Son unos sinvergüenzas!
Por lo que veo, siempre responden que te pongas en contacto con ellos para solucionarlo, pero no sirve para nada, te dicen que la culpa es tuya por no haber leído la letra pequeña y NO te devuelven las cuotas cobradas de forma engañosa. Además esos créditos caducan al de 90 días, por lo que si no haces ninguna compra, perderás el dinero.
Dear Maria M.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
I stumbled upon this site through a search for a specific perfume. It ranked as one of the cheapest but when I clicked into the site I got another amazing discount applied meaning that I could buy a bigger bottle for the same price as other sites were charging for the smaller bottles.
Seriusly Falinas has original products and it worth it for the money you spent cuz are cheap! Try it for yourself...
Nice and loyal new company that is keeping its word. I like them so much and I really enjoyed the service. Let's hope they will stay this way
I ordered an item for just under £2 then paid P&P and was very satisfied with the product, however, I was then charged €25 a month on my debit card until I was made aware by my bank...
There was no chance of getting that money back, so I ordered items leaving a credit of around €13, thinking I would spend that €13 at a later date and I cancelled the direct debit (& therefore my membership) so my balance went down to zero!
Falinas's own products are quite nice, particularly their Aloe Vera items but unless you're prepared to spend €25 a month, every month (& lose your balance if you cancel) I'd give it a miss.
Dear Sue S.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
I feel particularly gutted as I went through them rather than using a large well known company. It felt it was the morale thing to do at the time. Prices of goods looked ok. I bought 2 shower/bath gels for my wife as a present. Just over £8 each and £2.32 delivery. No problem i thought. Goods arrived. Poorly packaged and box was open. Goods looked ok so I didn't make to much noise about it... just a little comment. Then to my surprise an additional £24.90 came out of my account one day. I used their chat service and asked for my money to be put back into my account. Apparently I had enrolled to be a VIP member. I was told that It is was my responsibility to read the T &C. Legally of course they were right, but from a morale point of view they were out of order. I was told I could order more goods to use up the £24.90 credits. I accepted defeat and thought ok, I can't get my money back so lets order some more of the same for wife. However, the same goods were now £14 each instead of £8 and the delivery was now £6.24 instead of £2.32. How can this be? It's one thing raising the price of the goods but how has the delivery changed. The route is the same, the weight is the same. I don't get it. They responded to my angry question and was told that I'm not longer a 1st time buyer. But I'm a VIP thought. Surely that is a good thing. Apparently not. My advice is to keep well clear.
Dear MARK S.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
This is a total scam masquerading as being helpful. Do not use this company- they steal your money by charging you £24.50 every month without you knowing.
DO NOT GO NEAR THIS COMPANY
Dear Carol E.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
I've order deodorants in glass bottles. Because of very poor packaging two of bottles came cracked, product was going out. Basically not possible to use it without hurting your hands. The only answer what I'm getting it's that product it's still inside so everything is fine. I didn't pay for cracked useless bottles and glass all over the box though. Horrible customer service, they can't admit that they did something wrong and its their fault..
Dear Ewelina W.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Falinas es claramente una web de estafa y fraude. Captan al potencial cliente con una oferta de precio muy bajo para un producto y luego cobran 25 euros mensuales compres o no compres. Es una especie de estafa piramidal.
Dear Manuel F.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Do not order anything from this site, they will take your card details and then charge you €25 per month thereafter. I bought 2 items a total value of €7.50, when you are browsing products it says 50% off making it look like the item is on sale, you then add it to your cart at that price and checkout, I then got an email saying I had registered for the VIP CLUB which after I looked into this on Trust pilot and google realised they would be charging €25 to my card every month. Nowhere at the checkout process is it made clear that there will be a monthly charge. I have sent 5 messages to their support email and all my messages have been ignored. I will now have to cancel my card do that they cannot scam further money from me. They are a disgrace and should not be legally allowed to trade like this.
Dear Ciara R.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Really helpful customer services and cheap products and fair delivery charges m. Will really do you good to shop with this company.
Thanks
Gopi
When you buy a product here, they automatically take 25euros from your bank account every month without permission! You then end up with unwanted "credits" to spend only at Falinas. Beware of this scam company!
Dear Francisca B.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
I purchased an item for £1.27 from Falinas and they subsequently began taking around £25 from my account monthly without my express permission. By the time I noticed they had fleeced me of nearly £100 and I have nothing to show for it. Absolutely tamping mad. They are a revolting company with underhand tactics. AVOID AT ALL COSTS!
Dear Gaynor K.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Bought 1 item and within 14 days there was 24.95 taken from my bank account without my knowledge. They automatically sign you up for a monthly fee of 24.95 without your knowledge! And whats worse is you cannot receive a refund as they convert your money to points making a refund impossible in there eyes
Dear Emma F.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Dear Viviana,
The only way I could get falinas' correct email address was to go back to their original invoice, where it was correctly displayed. I had to continue to email them, with my argument that I had not enrolled as a "member". In the end they finally agreed to charge me their inflated 'retail' price for my purchase in exchange for a small refund. So I ended up paying about £20 to £30 more for the product through them than if I had bought elsewhere. You have to persist to get even this small consolation. You also have to tell your bank or card provider to cancel all payments to falinas, and if you can, 'de-register' your unwanted "mambership."
Dear pamela m.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Avoid this company if you're don't want to lose your money, never seen my item. You can't talk with someone all it's automatic answer. I'm trying too involved the police now
Dear Tiberius V.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
This site is a SCAM
Don't buy anything, run away!
They take money from your account every month without your permission. You have no choices but to buy products at the VIP price so that they make you a member and then deduct about € 25 per month without your permission.
RUN AWAY.
Dear Jean-Marie K.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Falinas unsolicited €24.95 from my credit card, supposedly because I became a VIP member after placing a one-time order. Don't buy anything from these scam artists!
Dear Max I.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas
Dear JAVIER V.,
We are deeply sorry to learn about the inconvenience you experienced with our service. Your satisfaction is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.
To help us resolve the issue swiftly, we kindly ask you to provide us with the email address you used to subscribe to our website or your phone number. This information will enable our team to locate your account and reach out to you directly to address your concerns.
We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter. Thank you for giving us the opportunity to make things right.
Sincerely,
Falinas