BannerBuzz UK

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

business logo of BannerBuzz UK
BannerBuzz UK
bannerbuzz.co.uk

Important Things to Know:

These tips are generated by AI, based on customer reviews from the past year

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

BannerBuzz UK Reviews Summary

Positive Highlights

  • Design team proactively improves artwork, resulting in sharp, high-quality prints.
  • Competitive pricing makes custom banners affordable compared to UK competitors.
  • Fast production and delivery are common when orders proceed without issues.

Negative Highlights

  • Express delivery dates are frequently missed, causing event disruptions.
  • Some orders arrive incorrect or with quality defects like faded graphics.
  • Customer service can be unresponsive or dismissive when resolving shipping problems.
This summary is generated by AI, based on customer reviews from the past year

Most commonly discussed topics

The most helpful reviews behind these summaries

Jun 22, 2026

Ordered using assurance plus to ensure I received by a specific date. Chased from the day I ordered and still been told it won't arrive until 7 days after the delivery date. Their 85% positive reviews ended in November 2025. Checked trust pilot and google review and don't be disappointed

Jul 23, 2026

Very happy with this company! They have given prompt service every time. The first set arrived slightly damaged and they are now sending me another to make up for this. Really happy and will be ordering from here again!

Oct 2, 2025

Ordering process was a bit confusing, but not as much as the follow up emails which told me they were closing my ticket as they had not heard from me, even though they replied to my email.Lots of confusion as to whether the order had been completed & posted to.Very pleased with items once they finally arrived, so gave a 4 star score. Not sure I would want to go through that again though.

Aug 11, 2026

Ordered the banner with a poor image which the team pointed out to me at design review stage and even tidied up the higher definition image I sent. Banner is fantastic, really sharp lines and great contrast, arrived swiftly and exactly what I wanted. Will definitely use them again should I need another banner!

May 11, 2026

We contacted this company to request a few customisations to a quote. These were clearly discussed and agreed over the phone before placing the order. After the order was accepted, they later changed their position and said they would not carry out the agreed customisations. This led to 2/3 days of back-and-forth, despite us reiterating that everything had been agreed in advance. They then informed us the order was "on hold" and would be delayed by at least 4/5 days, stating they would not proceed without our confirmation of the new delivery date. We responded that we did not accept the delay and requested to cancel the order. However, they have now claimed the item has already been started despite previously stating multiple times that no work would begin without our approval, and are now refusing a refund. This has been the worst customer service experience we've had in a B2B transaction.

Oct 2, 2025

I know that shipping isn't in your full control, but more support needs to be provided when there are shipping delays -- especially when we pay much extra for rush. Our banners arrived 3 days after our event and when I flagged this prior to it being so late, the support I received was beyond frustrating and dismissive. And in the end it didn't work out as I expected, so I was even more frustrated.

Aug 27, 2025

Received the decals for a business shop window. They had to be binned as the pixel quality was not great at all and looked very amateur. Disappointed as I've previously ordered from here and was satisfied with the purchase

Sep 8, 2025

I needed some banners to attach to a fancy dress costume for the London Marathon and I was able to get exactly what I wanted. They turned out clearer than expected. I really appreciate the person who adjusted a bit of wording into a curved shape. It makes it look far better than my effort.

Sep 8, 2025

The banner design and delivery were prompt and exactly as expected. Unfortunately, the banner was damaged in transit, which was disappointing. That being said, the customer service team handled the issue brilliantly—offering a refund quickly and without hassle. Their support was 10/10, and for this reason, I would definitely use them again.

Sep 20, 2025

Am still a newbie, I kept making mistakes. I had to change my banner image several times, even after submitting for production. BB pointed out the errors and we got it sorted. The banner is amazing. Thank you so much.

Aug 26, 2025

I ordered ultra premium vinyl and it definitely looks and feels that way. The band logo I submitted is large and clear, no bleeding, sharp edges. Delivery time was good too especially as it appeared to be shipped form India. Will deffo use again

Apr 29, 2026

Overall, the experience with the flag banners has been quite disappointing due to multiple quality issues. The graphics appear faded and washed out, which makes the banners look old and reduces their visibility from a distance. The print quality doesn't feel sharp or vibrant, and the overall finish looks below the expected standard. On top of that, the hardware and stitching also seem poorly finished. The banner sleeve wasn't sewn properly, causing the material to sit unevenly and crumple instead of stretching out smoothly. This affects the presentation significantly and makes the banners look untidy once installed. Combined, these issues give an unprofessional look and don't reflect well on the overall branding display.

Sep 5, 2025

I paid extra for express delivery because I needed the banner for an event, but unfortunately it didn't arrive in time. Customer service explained that delivery is not 100% guaranteed, which was very frustrating. As for the print quality, it wasn't as sharp as I expected — the colours looked a bit blurred up close. This might have been due to the file I submitted, but I feel the company should have flagged this before going ahead with printing as part of their quality control. On the positive side, the price of the banner (excluding the express service) is cheaper compared to other companies in the UK. Overall though, I was left disappointed.

Sep 4, 2025

Price is fantastic. They picked up issues with my images which I had ok'd but they phoned and emailed to double check that I was happy and point out the issues again and helped me resolve them.

Sep 24, 2025

A quick and prompt service.provided. A great.range of product at competitive prices. I would highly recommend bannerbuzz and will use their services again.

Jul 5, 2026

I spent some time initially working out what style of banner was available and what information I would need to supply. Then there was the difficulty of providing images of a logo and a QR code which were suitable for copying. (Perhaps it would have reduced the time involved if I had been able to speak with someone rather than attempting to solve the problem using the chatbox facility.) As mentioned above, once that problem had been resolved, the process was thereafter trouble-free. Presumably because of the extra time it took to agree the design, the original delivery date was missed. However, delivery took place shortly thereafter.

Oct 22, 2025

We've purchased two items now from Bannerbuzz and have been so impressed with the product/service we received. High quality fabric, easy ordering process (I've used both the "upload your own" and the designer on the website itself), quality printing especially as we ordered large items. Great service too both over the phone and with quick turnaround and delivery times. Would 100% recommend!

Nov 4, 2025

For the amount of choice, the free help with adjusting the quality (to be excellent), the speed of production and delivery, I cannot fault this company. I was also able to get a good discount which made the price amazing too. The only issue for me, was that with not being computer literate, I did need a little help with 'making' the poster.

Sep 9, 2025

Compared prices with out providers Navigated website to find specific product Contacted customer service for further clarification Ordered product Product got delivered exactly and expected! Yes BannerBuzz checked all the boxes, definitely recommend!.

Sep 3, 2025

My design was adjusted to fit my size of banner and came in a quick period of time. Great communications through and superb product. Highly recommend 👏

Sep 29, 2025

Flag was made as a tribute to my mother in law for her funeral. It was that good we placed it on her coffin in the hearse and in at the service. Wonderful job thank you for making it so special.

Nov 9, 2025

The design process was reasonably easy and they checked the quality of images. One thing to be aware of, this was air freighted into Stanstead so it is not actually made in the UK, however, it was delivered on the day specified so it was not delayed.

Oct 16, 2025

Ordering and uploading artwork was straightforward. Following confirmation of order I noticed event dates were incorrect. Emailed problem and also via chat function. The latter was excellent and customer service advisor was able to correct my order and allowed me to upload amended artwork. There was a problem as revised proofs sent through still showed the original dates. Contacted the customer services the next morning and explained the issue - the advisor reassured me that the correct dates would be printed although emailed proof to sign off still had original dates. However, pleased to say that when order arrived the banners had the correct dates. The banners arrived earlier than expected - excellent quality and at a good price. Will definitely use again.

Oct 5, 2025

We ordered a flag to wave at an anniversary concert. We ordered it two weeks before opening night and it arrived with 5 days to spare. Nice quality and great printing

Sep 15, 2025

I could not believe the service I have received from Banner Buzz. Quick, precise, easy to communicate, very honest, reasonable price. What more could I ask for? The product I have received was exact same what I requested for. They are good in what they are doing. I strongly recommend them.

Sep 3, 2025

Ordered my A board from BannerBuzz and was really happy with the end product, the website was easy to use and the quality of the product is good. Only - is that the print was darker than expected. But 100% recommend.

Nov 15, 2025

Straight forward to use and great customer service throughout, very easy to use website, great communication from their team all the way through and a great quality end result.

Oct 27, 2025

Real hassle with delivery company. They kept trying to delivery while giving no notice, thus it was impossible to make arrangments, meaning I didn't get the products till 4 days after I was supposed to.

Sep 17, 2025

Ordering was easy, communication over the final design was quick and easy, very responsive company. The order arrived promptly and we are very happy with the result. All at a very good price!

Oct 6, 2025

Wide range of products and customisation, customer support at all hours is superb, the turnaround time is fantastic, and the quality of great, at a good price.

Aug 3, 2026

Shipping and insurance is miles too expensive overrated should not have been that much the product itself was good if it wasn't for the shipping and insurance I would use them again but never am I gonna do it again and £18 for something that would normally cost tracked and insured 4 pound

Sep 29, 2025

The communication and service is not something I would want to experience again. Despite being a UK based company, all operations are in in India, which in itself is not a problem, but affects the service. Twice unconfirmed that the item had to be stuck in the inside facing out and they agreed, but the item arrived to be stuck in the outside. It also arrived 2 days later than they told me on the website. I hired a designer and they asked if I preferred communication by email or phone and I pick phone... No phone call. The image they asked me to approve was exactly the image I sent to them but they were not able to generate a perforated version of the image so that I could actually see what it would look like, which defeats the object of approving. All in all, I wouldn't use again.

Oct 1, 2025

Terrible experience ordering from this company. I ordered these two banners for an Open Day event at our University. I specifically paid £100 extra for express delivery to ensure it would arrive in time. Delivery was due on 10th September, with the event being on 13th. At the time of writing, it is 22nd September and still only one part of my order has arrived. I called the customer service team who were helpful to be fair to them, but it is clear nothing was going to be done to ensure I received my items unless I had gotten in contact. The company take little responsibility for ensuring the items get to you once they have been created and sent off for delivery. The items are shipped from India and have to go through many checks which can delay things. They used UPS as the courier on the UK who claimed they were unable to find the address I provided, but made no effort to get in contact with me, despite me having provided a contact number.

Nov 21, 2025

Easy to design, and the staff are very helpful if you get it wrong. If the photos etc. aren't large enough for the banner you designed, they will enlarge them for you.

Nov 5, 2025

Paid extra for express delivery the item was supposed to arrive by the 13th October, it finally arrived on the 27th. To be fair the product is quite good but you need to allow a long delivery time as it will be arriving from India. Which i wasn't aware of.

Oct 31, 2025

What great experiance. Took a while to get the proof right, but once that was doen they produced the flags and delivered them within 3 days. Outstanding, and they look great on the car, too.

Oct 13, 2025

I ordered the banner thinking it would arrive within the gime frame i needed it for an event. It didnt turn up til 4 days too late and ihad to buy another one from another co. It said on the tracking coming via India when i thought it was uk. Ive emailled several times to get a refund or at least a reply... nothing not happy

Oct 30, 2025

Arrived with edges damaged or bent on the film meaning it wont stick to glass propery on edges. The design in the middle wrapped with masking tape meant when pealing away it would damage, stretch and remove the logo design from the glass

Sep 25, 2025

I was sent a sticker instead of a decal and because I wasn't toldi damaged it during installation. The backing paper wasn't backing paper but part of the sticker. Will not use this service again instead I will use vista print. Faster delivery and better service. To your email and comment, i thank you for your offer and trying to help but as I said please delete my account and I will use a different service provider.

Oct 29, 2025

Avoid at all costs, shocking bad company and really unhelpful. Wish I had looked at their poor feedback rather than google advert

Nov 14, 2025

Easy to navigate website that allowed me to purchase my required products with ease. Fast turn around. Beautifully printed products. Will use again

Nov 5, 2025

The item received was far bigger than I thought it to be We will try to work with this it was not clear to me or properly explained the for the sizes Thank you Neeta

Jul 1, 2026

Came to Bannerbuzz after recieving a poor quality product elesewhere, and am now a very happy customer... much recommended:-)

Sep 7, 2025

I made an order with BannerBuzz on 17/08/25 and on Friday 22/08/25 at 9.05am, I received an email stating it had been shipped and my estimated date for delivery was Wednesday 27/08/25. Yesterday, I logged in to see if there was a delivery window to see my parcel had apparently been delivered the day before but it hadn't as it wasn't at my home and we hadn't had anyone try to deliver. I went on to UPS' website to get further information and the photo of proof of delivery showed a grey door, with orange bricks and pink flowers to the right of it. My front door is white with brown bricks and I have a plants outside. None of my neighbours have the Greg door and it's a completely different colour to my neighbouring buildings. I do not know where UPS have delivered my parcel to. I called BB and I was told I had to raise this as a query online because she couldn't help me - defeats the object of a helpline really. I log the request as instructed and I am told I would get a reply within 24hrs - guess what, I don't. I only recieved a reply at 5.50pm from Glen. Glen clearly doesn't care about customer service as he has inaccuracies in his email. Apparently Fed-ex can cause delays and don't operate on the weekends. Good to know but the delivery company was UPS and today is Thursday. Furthermore, he said that UPS say it's delivered so nothing he can do. Yes Glen, it was delivered but not to me. Not to my house. Not my front door. I clearly do not trust this company and I highly advise people to avoid and use a different company. I have replied to Glen asking for a refund but I have also been in touch with my bank who say if BB don't give me a refund, they will do it instead because they can clearly see that it's not been delivered to the right address unlike Glen at BB.

Oct 19, 2025

Where do I start I ordered a 3m tube man and 1.8m fan my fault totally, issue being screw fell out of fan on first use rattling banging, complained and get told I ordered wrong size, so I need to order new size fan which I did, but went back and said fan still not fit for purpose they eventually agreed and wanted me to pay an upgrade to a larger fan but had already ordered a bigger one so didn't want this, in the meantime the larger one I upgraded too arrived but it was in fact another smaller one so I have now paid £60 extra for a fan that I paid a lot less for and now have two small fans one not fit for purpose and other not what I even ordered… absolute joke, I cannot understand how this can be so much hassle.

Jul 20, 2026

AVOID! AVOID! AVOID! It is indeed a shame that I have to give 1 star - when zero should be an option. **** AVOID! AVOID! AVOID! **** I ordered a banner that should have arrived 29th June. I received tracking info from Bannerbuzz that showed a Fedex parcel coming from India. I watched it travel (late) to France and then to the UK. I then watched it go up and down the UK - but never delivered to me. I emailed Bannerbuzz MULTIPLE TIMES - zero response. I emailed their CEO - zero response. I eventually got through to Fedex who advised that the tracking reference I had been given did not even have my name and address on it - it had somebody else's! I am having to organise a recharge via paypal. DO YOURSELF AN IMMENSE FAVOUR AND DO NOT USE THIS COMPANY!

Sep 25, 2025

BannerBuzz has been easy to work with; their systems are really easy to use, communications are good and delivery is reliable.

Aug 6, 2026

Incredibly helpful team and superb product. The quality is exceptional. Fast service also, great communication. Highly recommend. Thank you.

Nov 6, 2025

Excellent service, well mannered and helpful staff. They carried out my order to the letter. I would recommend them every time.

Sep 30, 2025

The entire process was fast, easy to understand and any alterations were implemented without fuss. Great product! Look amazing

Reviews

Write a review
4.0
Reviews 657
5 Stars
68%
4 Stars
8%
3 Stars
6%
2 Stars
3%
1 Star
15%
Reviews that mention popular topics

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Sally M.
Unfollow Sally M.
Share Review
Report Review
Swanspool Pavilion Banner
4 days ago

Thank you for the banner and service, both fab. Thank you also for enhancing the logo, that looks fab too!

Date of experience: October 1, 2026
GB
1 review
0 helpful votes
Follow David H.
Unfollow David H.
Share Review
Report Review

They took way longer than I was advised on the day of order! Also yet to see the banners! They are now 2 weeks after order!

Date of experience: October 1, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
2 weeks ago

Hello David, we are sorry for the inconvenience caused to you. The delivery date depends on the artwork approval. As we can see, once the artwork was approved from your end, a new delivery date was generated and notified to you.

However, we understand your concern about the delay in transit and apologize for the same. We will certainly pass your feedback to the concerned team to help improve the customer experience.

As per the latest tracking update, we can see that the package has now been delivered to you on Thursday, October 1. If you have any other concerns, please feel free to contact us.

1 review
0 helpful votes
Follow Elizabeth F.
Unfollow Elizabeth F.
Share Review
Report Review
Efficient service
1 week ago

Excellent, used 'hire a designer', who responded quickly to my comments.
Delighted with the product ie Banner when it arrived.

Date of experience: September 27, 2026
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Christina C.
Unfollow Christina C.
Share Review
Report Review
Great communication and products
1 week ago

I have ordered a good number of banners for my church and am always delighted with the results.

Date of experience: September 27, 2026

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

1 review
0 helpful votes
Follow Colin B.
Unfollow Colin B.
Share Review
Report Review
Great flag
1 week ago

Great quality and price with fast delivery.
Would recommend for custom work

Date of experience: September 27, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
3 weeks ago

Hey Colin! We are delighted to hear that you are pleased with our product, pricing and delivery. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

1 review
0 helpful votes
Follow yvette T.
Unfollow yvette T.
Share Review
Report Review
Poor quality sadly
1 week ago

Order two banners in the summer which were absolutely brilliant quality. Just received this one and sadly the quality of the this banner is a lot lower the material is thin and not so robust. Overall very disappointing.
Postage was better with this one though arrived a lot quicker than the estimated time.

Date of experience: September 26, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
2 weeks ago

Hello Yvette, we are sorry to learn that you are not satisfied with your recent purchase. Upon reviewing the order details, we can see that your previous order was placed for Custom Vinyl Banners with the All-in-One Premium Package, which included a higher-grade material. The current order was placed for PVC Banners with the standard 13 oz material, which is why you noticed a difference in the material.

Please be assured that the current order was processed according to the order details and material option selected at the time of purchase. We are glad to know that you are satisfied with the turnaround time. If you have any other concerns, please feel free to contact us.

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Lyle H.
Unfollow Lyle H.
Share Review
Report Review

They aren't based in the UK and they DO NOT MEET THEIR DELIVERY DATES!

They updated our delivery date today to be 4 DAY LATER THAN WE PAID FOR! I've now been stuck on hold for over 20 minutes trying to get my money back

Date of experience: September 19, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
3 weeks ago

Hi Lyle, We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay and the experience you had while trying to reach our team. As per the latest update, our team has cancelled the order and initiated a full refund request.

We truly regret that we were unable to meet the expected delivery timeline and appreciate your patience and understanding.

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Damian K.
Unfollow Damian K.
Share Review
Report Review
Damaged
September 27, 2026

Both items have arrived damaged due to the way they were packaged.

Date of experience: September 17, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
4 weeks ago

Hi Damian, we’re sorry to hear that both items arrived damaged. We’ve reached out to you via email to gather more details and photos so we can review the issue and assist you further. We appreciate your cooperation.

1 review
0 helpful votes
Follow Mark P.
Unfollow Mark P.
Share Review
Report Review
Excellent service and quality.
September 25, 2026

Easy website to follow, good support when needed, excellent quality of finished product.

Date of experience: September 15, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Thank you for your wonderful feedback, Mark! We’re glad you found the website easy to use and were pleased with our support and product quality. We truly appreciate your support!

1 review
0 helpful votes
Follow Alison G.
Unfollow Alison G.
Share Review
Report Review
Fast service
September 24, 2026

Product as described and the team enhanced the design to be a better quality print

Date of experience: September 14, 2026
1 review
0 helpful votes
Follow Thomas R.
Unfollow Thomas R.
Share Review
Report Review
Very good
September 24, 2026

It was my first time using them and will use them again in the future

Date of experience: September 14, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Hi Thomas, we’re glad your first experience with us was a positive one. It means a lot to know you’d choose us again for your future orders. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

1 review
0 helpful votes
Follow Bron E.
Unfollow Bron E.
Share Review
Report Review
Confusing
September 21, 2026

Confusing communication. Reordered the same badges with the same image and was sent a version that had a white ring around the image.

Date of experience: September 11, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Hi Bron, we’re sorry to hear about your experience. We understand your concern and encourage you to raise a support ticket with our team so the issue can be reviewed and addressed appropriately.

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Marian J.
Unfollow Marian J.
Share Review
Report Review
Great efficient service
September 15, 2026

We needed a banner quickly. And BannerBuzz delivered, great banner graphics, perfect in less than a week. Couldn't ask for more

Date of experience: September 2, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Hey Marian! We are delighted to hear that you are pleased with our product & service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Elaine K.
Unfollow Elaine K.
Share Review
Report Review
Banner very good
September 14, 2026

Can't fault the banner but didn't like its carbon footprint. I didn't think Banner uk would be shipped from India to the Netherlands and then to East Midlands airport and then to gloucester!
It would get 10 out of 10 if it had been made in the uk

Date of experience: September 4, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Thank you for your feedback, Elaine. We’re glad you’re happy with the banner quality. We operate through a global production network, and orders are fulfilled from the facility best suited to meet the product requirements and delivery timeline. We appreciate your concerns regarding the shipping journey and will share your feedback with our team.

1 review
0 helpful votes
Follow Nina H.
Unfollow Nina H.
Share Review
Report Review
Unapprective of timing
September 11, 2026

I dont know what my banner looks like as it hasnt arrived. I emailed you to get a resolution and im still waiting for a response. I needed it Sunday and despite lentioning this at confirmation for it go go ahead ly ordered didnt arrive in time for Sunday.

Date of experience: September 1, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Hi Nina, We sincerely apologize for the delay and for the inconvenience caused, especially since you needed the banner by Sunday.

Our team has now processed a full refund for your order. The transaction details have also been shared with you via email for your reference.

We truly regret that we were unable to deliver your banner within the required timeframe and appreciate your patience and understanding.

1 review
0 helpful votes
Follow trevor B.
Unfollow trevor B.
Share Review
Report Review
Great but……
September 10, 2026

The web site was hard to navigate and postage charges excessive.
The product and price good.

Date of experience: August 31, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
1 month ago

Hi Trevor, Thank you for your feedback. We’re glad you were satisfied with the product and pricing. We apologize for the difficulty navigating our website and for the higher-than-expected shipping charges. We appreciate you highlighting these concerns and will share your feedback with our team for improvement.

1 review
0 helpful votes
Follow Roy I.
Unfollow Roy I.
Share Review
Report Review
Did what they said
September 8, 2026

They corrected my drawing did a fast turnaround and the banner wears perfect thank you

Date of experience: August 29, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
2 months ago

Hey Roy! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

1 review
0 helpful votes
Follow Alan S.
Unfollow Alan S.
Share Review
Report Review
Good service - good product
September 6, 2026

Overall, very happy with the product and the service

Date of experience: August 27, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
2 months ago

Hey Alan! We are delighted to hear that you are pleased with our product & service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

1 review
0 helpful votes
Follow Olivia R.
Unfollow Olivia R.
Share Review
Report Review
Can only review the service as product yet to be received
September 5, 2026
Updated review

I'm obviously unhappy as I still haven't received my banner and it's 5 days late already.

Date of experience: August 26, 2026
I can't review something I haven't received
September 5, 2026
Previous review

I can't review something I haven't received, except to say that I find the lack of communication from BannerBuzz about the reason for delay unacceptable.

Date of experience: August 26, 2026
1 review
0 helpful votes
Follow Customer S.
Unfollow Customer S.
Share Review
Report Review
Perfect!
September 3, 2026

I ordered 2 banners printing polyester and custom size ordered (because vinyl looks heavy weight)

They are so nice and perfect! 🤩

Date of experience: August 24, 2026
Veeni M. — BannerBuzz UK Rep
2 months ago

Dear Customer, We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!