I wanted to return the swimsuit for poor quality. They try to make that impossible. Put me through a back in forth email where the offered discounts to keep it, but no easy return for full refund. I finally got the address to send it to for refund, and then they stated they didn't receive it. The post office tracked it and even sent a personal email saying they picked it up. They are still playing a game with endless emails. I will dispute this on my cc bill. Poor customer service and quality. Steer clear!
I purchased 4 bathing suits and wanted to exchange them for a larger size and it's been over 10 days and NO ONE has responded to my emails (on their website and through the personal email). They have cute items but the hassle to get a response is not worth the money! Keep on looking for another site…
Both of the tankini sets I ordered are very pretty and look like the photos on the website. However, it did take a long time to receive them, and when I tried them on the tops were too small. I wrote to get the return policy, but they don't want them back, you see, they have several ways to convince you to keep them. So, unless my bust gets magically smaller, these cute suits will be unused and unworn, and probably given to a family member.
I was very pleased with the easy transaction and the quality of the tankini. My wife loves the fit and style of the square neck tankini. Thanks again!
Date of experience: August 24, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear William, your liking makes us honored. We still have a lot of swimsuits that are constantly being updated. You can always pay attention to our website. I believe that there are more swimsuits that are more suitable for you waiting for you to discover, and we look forward to finding a swimsuit that suits you!
Wish there were more color options for each suit. And it would be so helpful to see more reviews of the items!
Date of experience: August 9, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Thank you for your love, we will continue to update the styles of our swimsuits, provide customers with more choices, and look forward to seeing you next time. Hope you will find other favorite swimsuits.
Very good! Site was easy to use. Items arrived quickly.
Date of experience: August 7, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
It is our honor that our website can provide you with convenience. We hope that we can provide you with more services in the future. Welcome your next visit. Thank you very much for choosing our swimsuit.
Your website would not accept my credit card. I had a very difficult time. You sent me a discount code which I tried to use and it would not accept that so I missed the 5% off that you sent me. Disappointed. I hope your products are worth it. If you can apply the 5% discount code you sent me (EMLwR2R8) That would help my experience. Can't even send this message as your website does not respond when I hit my enter button?
Date of experience: August 2, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
We are sorry for the inconvenience caused to you, Our customer service staff will contact you, you can tell the staff if you have any questions, and we will definitely help you solve them.
Your website would not accept my credit card. I had a very difficult time. You sent me a discount code which I tried to use and it would not accept that so I missed the 5% off that you sent me. Disappointed. I hope your products are worth it. If you can apply the 5% discount code you sent me (EMLwR2R8) That would help my experience. Can't even send this message as your website does not respond when I hit my enter button?
Easy and informative. Reviews made it easy for me to make a decision. Was concerned about sizing, chart and reviews helped with this and it is perfect.
Date of experience: July 31, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Hi, thank you for taking the time to share your experience at our shop.It is our responsibility to provide convenience to customers. We are very satisfied with your recognition of our services, and look forward to our swimsuits will also satisfy you.
There is alot of choices and the prices are very good. I ordered xxl because of your chart thinking that maybe it was more of a collection for young girls. I am going on a vacation and paid extra to get it on time witch I did. But none of the bathing suits fits and it's to late for me to get the right fit in time. Very disapointed.
Date of experience: July 29, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
We are sorry for the inconvenience caused to you. For this size chart, some customers say it is very accurate, some say it is not accurate, so in general, just buy it according to your usual choice.
Easy and arrives quickly. Great quality. Great fit.
Date of experience: July 24, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Thank you for choosing our swimsuit, and hope that you will be satisfied with it after you receive the swimsuit. We will have new products, and you are welcome to choose them at that time. Hope our swimsuit will bring you a good mood!
Pretty quick delivery one of the three suits was great the other two one I liked the top the other I I liked the bottoms
Date of experience: July 23, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
We will seriously consider the way of selling swimsuits separately, and look forward to a better shopping experience next time. Welcome to pay attention to our website and we will continue to update it.
Beautiful swimsuits, fast, clear website and great service!
Date of experience: July 23, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
We are very happy to be recognized by you. We will continue to work hard to provide customers with more choices of swimwear, hoping to get more recognition.
It looked really good online. Not bad on me but the leg cut was not as shown in pic. The top was also longer. It was also a bit too large. I was able to put in a pleat to make it more comfortable. If I had ordered a smaller size, the bottoms would have been too small. It did come in a timely manner.
Date of experience: July 20, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Vasudha, thank you for your review.
We received your complaint and we are really sorry to bring you all the unhappy experience. We are sorry for the inconvenience caused to you, We will improve our service quality and strive to satisfy customers.
Had to update credit card info "Walk on Beach" is a lovely swimsuit. The bust was too small for me.
Date of experience: July 13, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
We are very sorry that our swimsuit is not suitable for you. Don't worry, we will refund you the full amount. You can contact our customer service to inquire about the relevant refund policy. The customer service staff will reply to you, please wait patiently.
I ordered 3 bikinis, sadly they all didn't suit (too large). I texted the company for returning the items and they said I should return them to the USA (from Germany!) at my costs or I should keep all the items and they refund part of the money of the order. This must be a joke. Such a waste of material and human resource and the ecology! And the texts that came back were always the same, they didn't reply to my questions, it was like talking to a computer that was sending preformed text modules. Can't recommend this company at all! And I bet there will be no personal comment on this review again, just the one they put under all the other bad reviews too.
Easy to follow no troubles with ordering and received quickly
Date of experience: July 9, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
It is our responsibility to provide convenience to customers. We are very satisfied with your recognition of our services, and look forward to our swimsuits will also satisfy you.
Purchased two swimsuits, neither were as pictured. Hassle to return, never received refund. No good number to talk with anyone.
Date of experience: July 9, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Diane, thank you for your review.
We received your complaint and we are really sorry to bring you all the unhappy experience. We are sorry for the inconvenience caused to you, We will improve our service quality and strive to satisfy customers.
I ordered three swimsuits and got a total of $75, and they will refund $22. You can't get a response from the customer service department until 2 in the morning! Very disappointed!
Date of experience: June 29, 2021
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
We are very sorry for the inconvenience caused to you. We will improve our refund service and strive to satisfy our customers.
Answer:When you're asking about sizing, we love to help! It really helps if you can share details like your height, weight, and measurements, so we can suggest the perfect fit for you. We've got these cool size guides that make it super easy to pick the right size based on what you tell us. And hey, don't worry—if the size isn't spot-on, our return policy's got your back for easy exchanges or returns. Anything else you need help with, just let us know!
For issues concerning orders and purchase, please contact: [email protected]
Answer:Online purchase made through walkonbeach.com can be returned or exchanged within 30 days from the delivered date.
For issues concerning orders and purchase, please contact: [email protected]
You also can click https://www.walkonbeach.com.au/return-policy.html
Dear William, your liking makes us honored. We still have a lot of swimsuits that are constantly being updated. You can always pay attention to our website. I believe that there are more swimsuits that are more suitable for you waiting for you to discover, and we look forward to finding a swimsuit that suits you!