Journeys

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
2.2
Reviews 243
5 Stars
7%
4 Stars
1%
3 Stars
2%
2 Stars
5%
1 Star
85%
Reviews that mention popular topics

Indiana
2 reviews
0 helpful votes
Follow Bridgett H.
Unfollow Bridgett H.
Share Review
Report Review
Success every time!
August 20, 2021

I've been ordering online with them for 5 years and have always received my orders faster than I expected. They are one of the only websites I can trust.

Date of experience: August 20, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We truly thank you for this feedback! We love hearing from our customers, and we are incredibly happy to hear that you had such an amazing experience on our website!

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Donna M.
Unfollow Donna M.
Share Review
Report Review
Somethings not adding up
August 19, 2021

So after ordering a pair of doc sandals a pair turn up that aren't even docs! I've now been offered a 5% refund on a £45 purchase with no offer of a full refund despite the fact I have legally 14 day to return and get a refund! To the ombudsman I go to get this dodgy firm shut down! Trading standards will have a field day!

Date of experience: August 19, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We are deeply sorry that you received the incorrect product, Donna. If you would like to receive further assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/. We will be happy to find a resolution that works best.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow ano n.
Unfollow ano n.
Share Review
Report Review
Smooth delivery
August 16, 2021

This is my first time ordering from Journeys. After I placed my order I was curious and wanted to see what other ppl thought which is when I came across this site. After reading the terrible reviews, I became so scared and constantly tracked my package and even chatted with them on their site about my package twice to make sure things were okay. The first chat was honestly not as helpful as the second time I chatted with them but the second chat did calm my nerves as they told me the estimated delivery date and my current status. My package came right on time and I ordered a pair of docs which were completely brand new and perfect, the right size and everything. I think they stepped up their game due to all the bad reviews, so I would recommend ordering from here but just be cautious.

Date of experience: August 15, 2021
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Jay F.
Unfollow Jay F.
Share Review
Report Review
Very informative with down falls
July 18, 2021

The worker was great but soooo pushy! She gave us lots of info on a shoe but wouldn't let up on selling us the shoe. She was extremely helpful. Gave it 3 stars just cuz the worker did help.

Date of experience: July 16, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

Thank you for your honesty, Jay. We always strive to provide the best service possible, and we appreciate your feedback. If you need any assistance or have questions, compliments, or concerns, please feel free to contact us at https://help.journeys.com/s/.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Mona E.
Unfollow Mona E.
Share Review
Report Review

They don't know how to take care of their customers, they are expensive and has the worst policy for price match

Date of experience: May 24, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

Hello, Mona. We apologize if you've had a negative experience with us. However, our website does state that we do not price match. You are welcome to view more information regarding this here: https://help.journeys.com/s/article/Price-Matching. If you need any further assistance, please feel free to contact us at https://help.journeys.com/s/ or send us a Private Message with more information.

Alabama
1 review
0 helpful votes
Follow jessica w.
Unfollow jessica w.
Share Review
Report Review
I wouldn't even rate these ppl a 1
April 30, 2021

First off I visit a store outside of town, ordered my daughter a pair of shoes, ofcourse they send a MENS size for my daughter. I reach out to them they told me send the wrong pair of shoes back & once they have the tracking number, they would send out the correct pair, mind you she even checked in their warehouse to be sure they had the correct size, weeks go by no call, no email, nothing so I decided to call... Well what do you know! They don't have the correct shoe in so they just canceled my order without my knowledge & because I paid in cash at a store while on vacation they just took it upon themselves to issue a check, weeks go by I get a check and it has the wrong name on it? Like how the hell does this happen when you verify name address and phone number before you even verify the order number? So I politely call back they apologize and said they will void the check and send out another check but this time will be a fast delivery on it so I don't have to wait so long for my money! Well here we are again weeks later no check no email no phone call! So I call back again being polite and positive as I have always been and I get put on hold... guy comes back and says mam my supervisor is trying to track the voided check down to be able to get you a clear answer let me verify your number so he can return your call? Really? I have never in my life had to deal with months of getting the run around! Not to mention they sent me a $5 off of a $25 coupon! A deal that is already going on and you think you're giving me a deal for the insane amount of weeks that you have lied to me, given me the run around on an order your people $#*!ed up not once, not twice, not 3xs but 4xs! I will never and I mean NEVER spend my hard earned money with Journeys ever again! I will go through the exact shoe website before I ever spend a dime with these people ever again! Then to top it off act as if I'm a burden, I just want my money that you all canceled without my knowledge! Sorry sorry sorry business!

Date of experience: April 30, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're terribly sorry to hear about your Special Order being canceled and the issues you have experienced with your order, Jessica. We completely understand your frustration. If you need any further assistance, please feel free to send us a Private Message with your Special Order number, and we'd be happy to review further.

Maryland
1 review
0 helpful votes
Follow Shannon M.
Unfollow Shannon M.
Share Review
Report Review
No mask manger is rude
April 27, 2021

Went to the Clarksburg journeys and Lauren is very rude. Went there to spend money didn't have my mask completely covering my nose she asked me to put it in completely disrespectful attitude. So i left called in to tell her my reason do you health issues i can't keep it completely over my face i do have a drs note and since it's Maryland it's their policy or what not and i was told just to shop on line. Like just because i have medical issues i get discriminated against. Great job journeys for making me feel down on myself because i have health issues. I won't be shopping journeys anymore and will be telling all my friends to band them as well #bandjourneys #discrimination

Date of experience: April 27, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We would like to extend our sincerest apologies for your negative store experience, Shannon. We always strive to provide the best service possible, and we appreciate your feedback. As stated on our website, customers are required to wear a mask if mandated by local or state guidelines. However, we encourage our customers to wear a mask in all our stores. We would like to have this matter looked into further. At your convenience, please send us a Private Message or contact us at https://help.journeys.com/s/ with more details.

California
2 reviews
0 helpful votes
Follow Shannon M.
Unfollow Shannon M.
Share Review
Report Review

I am so upset! I ordered two pairs of shoes that I needed that would be comfortable for D. C. trip due to much walking. The box said size 8 which we checked but day of trip my daughter went to put on and they were a 6! Not happy! We bought platforms due to comfort and now she has no good walking shoes for trip! I even paid $13 extra dollars because the store had none of her size in stock. In fact they were out of so many sizes. I'm so unhappy my daughter left with no comfortable shoes. I want my money back for shipping too! No wonder you have two stars on the majority of your reviews.

Date of experience: April 24, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're terribly sorry to hear that you were sent the wrong size, Shannon, and we completely understand your frustration. If you still need any assistance, please send us a Private Message with your Special Order number, and we'd be happy to look into this further.

Canada
2 reviews
22 helpful votes
Follow Eveleen P.
Unfollow Eveleen P.
Share Review
Report Review
Shipped me someone else's shoes
April 19, 2021

Not only did I have to wait several days to get a response, but when I finally did they wanted me to take the shoes out and take a photo of every angle to send them for a label to return. They then said I would have to wait 2 days in my email for this shipping label, print it out and bring it to FedEx and once FedEx scans the item then they will ship me the shoes I ordered. Sorry, but why do I have to $#*!ing wait for you to ship the correct shoes when it was YOUR MISTAKE. I WILL NEVER ORDER SHOES ONLINE AGAIN FROM JOURNEYS. Not impressed.

Date of experience: April 19, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're deeply sorry to hear that you were sent the wrong order, Eveleen, and we completely understand your frustration with this error. If you are still needing assistance, please send us a Private Message with your order number so we can look into this further.

Tennessee
1 review
0 helpful votes
Follow Alexis F.
Unfollow Alexis F.
Share Review
Report Review

NEVER SHOP AT JOURNEYS
First of off I am disgusted by your business on 4/1/2021 I went to journeys in West county mall in Des Peres, MO to purchase a pair of black timerlands. They didn't have the ones I wanted but the manager told me that I could buy them in the store and they would be shipped to the store in 4 days. Later looking at the receipt it says 4 to 7 business days, so I wasn't told the correct days it would take before purchase if I had I wouldn't have baught it. Then I waited and called customer service when I checked my tracking for my shoes it said unavable, so I called custormer service to see what was going on. The lady told me my order was cancelled on 4/3/2021 today is 4/8/2021 (I called customer service today) so I asked her why wasn't I notifie she said I was sent an email. And I was but it was sent to my spam account so I didn't know. Then I asked her why my order was cancelled she replied that they were out if the shoes. I said ok when will my refund return to my card. She said it's not we have to mail a check to you. After trying to get MY money back on my card we ended our conversatio. I went back to the store to return the shoe cleaning kit I also b with the shoes and I ask there worker there about my situation and he said that they only send a check when you pay in cash, so even he was confused. So why do I have to wait on a freaking check I don‘t work there I should get my refund to my card. You can charge someone in store cancele there order then make them wait 3 weeks for a check people steal checks I don‘t trust that. Their company is the worst my advice never shop at journerys. This was almost a $200 purchase and instead of putting it back on my card your risking my money getting stole with putting it back on a check. I don't know the employees at the store. I'm not saying they would steal it but now a days you don't know who is trustworthy. And if your warehouse is out of the shoe someone is purchasing you shouldn't take there money the transaction shouldn't go through in the first place.
NEVER SHOP AT JOURNEYS

Date of experience: April 8, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that your Special Order was canceled, Alexis, and we do understand your frustration. For security purposes, we are only able to issue Special Order refunds for cash and debit purchases in the form of a check. However, if you placed the Special Order with a credit card, you can call us at 1-888-324-6356 to have the funds issued back to your original form of payment. If you need any further assistance, please feel free to send us a Private Message with your Special Order number, and we'd be happy to review further.

Ohio
1 review
0 helpful votes
Follow Morgan Y.
Unfollow Morgan Y.
Share Review
Report Review
THE ABSOLUTE WORST!
March 28, 2021

I went to the journeys store in Robinson Township Pa and had to place a order through the store because they was out of the tan uggs for my son. We waited 10 days and I still didn't receive my order so I track it... come to find out THEY CANCELED MY ORDER WITHOUT A EMAIL, TEXT, NOTHING I literally had to find out after tracking my order, so I go online and I get ahold of a representative via text and she told me that they ran out of the tan (confusing. Cause How the fu*k did they place the order in the store?) so the lady says to me" no problem we will order you new ones in black" since then its been another 7 days and no black uggs! So I again get ahold of customer service and they tell me that my order WAS NEVER UPDATED TO BLACK... now I have to go back to pa to get my money back. And WILL NEVER RETURN TO THIS STORE! I recommend you do the same

Date of experience: March 28, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're terribly sorry to hear about the issues you have experienced with your order, Morgan. If you still need any assistance, please send us a Private Message with your Special Order number, and we'd be happy to look into this further.

Tennessee
1 review
0 helpful votes
Follow Ashley E.
Unfollow Ashley E.
Share Review
Report Review
Never received my refund
March 27, 2021

Terrible company! I ordered a pair of shoes from my local Journey's. Paid in store they were to be shipped to my home. I received an email some days later saying my order was canceled and I would be receiving a paper check in mail. I paid with a credit card in store. I called the 1-800 number given and requested for my refund to be put back onto my credit card. They said they would send me a email in the next 24 hours to except the refund. I never received an email. I sent a text, then I chatted with a Journeys rep. After The first rep not being able to help my situation I ask for a supervisor. The supervisor then came into the chat said she seen where I had requested my refund. I needed to call again. What a inconvenience. This has now been about 3 weeks after my purchase. I still never received a refund from Journey's. No shoes or refund.

Date of experience: March 27, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're deeply sorry to hear that your order was canceled and you have yet to receive your refund, Ashley. At your earliest convenience, please send us a Private Message with your Special Order number so we can look into this further.

West Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Rick B.
Unfollow Rick B.
Share Review
Report Review
Over $100 of Missing items
March 22, 2021

This store offers no support what do ever if something goes wrong. Terrible customer service. I wouldn't recommend ordering anything from here. I know I'll never shop here again.

Date of experience: March 22, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're terribly sorry to hear that you have not received your items, Rick. At your earliest convenience, please send us a Private Message with your order number, and we would be happy to look into this further.

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Geeta R.
Unfollow Geeta R.
Share Review
Report Review
HORRIBLE
March 16, 2021

I got a pair of timberland order and shipped to my house, when I received it I tired it on and the shoe was to small I tired to return it literally the next morning ( mind you i got the shoes at night) and when I went to the store they claim that i wore the shoes, HOW IN THE WORLD IS THAT POSSIBLE? THE DAMN SHOES DON'T FIT! I will NEVER purchases anything ever again from Journeys.

Date of experience: March 16, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're truly sorry to hear that you were unable to return your shoes, Geeta, and we would be happy to look into this further. At your earliest convenience, please send us a Private Message with your order number.

New York
1 review
2 helpful votes
Follow Super A.
Unfollow Super A.
Share Review
Report Review
Sent me WORN FILA DISURPTERS SNEAKERS
February 9, 2021

So awful, I got a pair of sneakers that were not on sale. I opened the box and there was sock lint and hair inside the shoe, sole slightly dirty. Why should I have to deal w the hassle of returning them via fedex? Fedex ground will not come to pick it up and I live very far from fedex. This is incredibly upsetting and I am a first time customer. Now they want me to take photos of the shoes and literally waste me more time. Then they will decide if the shoe looks worn or not so they can send fedex over my place. RIDICULOUS and NEVER AGAIN will I be shopping here!

Date of experience: February 9, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're deeply sorry to hear that your shoes arrived in this condition, and we completely understand your frustration. If you are still needing assistance, please send us a Private Message with your order number at your earliest convenience, and we would be happy to look into this further.

Missouri
1 review
3 helpful votes
Follow Meagan S.
Unfollow Meagan S.
Share Review
Report Review
This place has gone downhill
February 5, 2021

Not even a couple of years ago Journeys was one of the most efficient places to shop online for shoes with quick shipping and customer service responses, what happened? Tried to buy a pair of shoes last week, then yesterday I asked about when my shoes would be shipped out through their customer service, they said they'd been back ordered (which I was never informed of when I made the purchase, it said in stock) then they told me they'd be shipped 1-2 business days. The next day they canceled my order with no explanation, and still claim to have my size in stock on their website. What a bunch of clowns. There's better more reliable places to shop, avoid at all costs.

Date of experience: February 5, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We are truly sorry to hear that your order was canceled, Meagan, and we completely understand your frustration. At your convenience, please send us a Private Message with your order number, and we would be happy to look into this further.

Kentucky
1 review
2 helpful votes
Follow Diamond P.
Unfollow Diamond P.
Share Review
Report Review
Still no check or shoes
February 4, 2021

We have been waiting since Mid December for a pair of uggs we ordered on store. They were initially sent to the wrong address and then they sent the check to the wrong address we have made over 10 calls and today I was finally told the check would be expedited and we would have it at 3 to 5 days I would never order anything else from this site their customer service is horrible and all they do is lie

Date of experience: February 4, 2021
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We are deeply sorry to hear that you have yet to receive your UGGs or refund check and we completely understand your frustration. At your earliest convenience, please send us a Private Message with your Special Order number so that we can look into this further for you.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Bruce C.
Unfollow Bruce C.
Share Review
Report Review

After ordering boots on the web site that says 2-5 business days delivery and they deliver 9 business days later they send the wrong size. I got return label on Dec 27 and was told a 2 week turn around with new size so I sent them off. Three weeks later after no contact I followed up. And they had to track it and couldn't find them. After an hour they found them and said I would have them in 2 weeks. Guess what no boots. I chat again. 2 weeks again. Call again. 5 weeks after they get them and they tell me out of stock no contact from them and when were they going to contact me. Oh we don't contact you. If I hadn't followed up what would have happened. I'm in Canada, I asked for supervisor and I got a woman from south states who couldn't care less. Asked to rate their service she said she didn't care. How to explain to a child her Christmas present she was promised 5 times is now not coming. Do not use this company

Dr. Martens 1460 8-Eye Boot - Little Kid / Big Kid - Black
Color: Black
Style #: *******
Size: 3 M
QTY: 1
Price: $89.99
Order Status: Shipped
Tracking:

Date of experience: January 27, 2021
Alabama
1 review
0 helpful votes
Follow Denetrius R.
Unfollow Denetrius R.
Share Review
Report Review
Very Poor customer service
January 26, 2021

I ordered a pair of shoes from them and never received them instead I received a check and wasn't informed that I wasn't getting the shoes I advised everyone to take their money to Dillard or Macy plz let's boycott this store so they can go out of business

Date of experience: January 26, 2021
New York
2 reviews
1 helpful vote
Follow Daiga S.
Unfollow Daiga S.
Share Review
Report Review
Manufacturing defect
January 12, 2021

I wouldn't recommend this store to anyone. I bought TOMS shoes, wore 5 times, and just discovered that the back of one of my shoe had a rip. Journey's wouldn't do anything about that. Bad customer service.

Date of experience: January 12, 2021

From the business

  • 1-888-324-6356
  • Nashville, TENNESSEE, United States
  • Founded in 1986