Journeys

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
2.2
Reviews 243
5 Stars
7%
4 Stars
1%
3 Stars
2%
2 Stars
5%
1 Star
85%
Reviews that mention popular topics

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Daniel P.
Unfollow Daniel P.
Share Review
Report Review
Worst customer service ever.
May 24, 2023

This company has the worst customers service ever. They take pride in their own mistake, no attom of remorse. Twice the send me the wrong order and when i complained i was compelled to send back the wrong order before they could even send me back the right order and they demand i send an evidence from fedex before they could go ahead to process my order. Most companies that i know will put the customer first to make sure they send the right order immediately. But this company from their customer service to their managers are very rude and don't care about their customer. So i urge anyone who care to read this message pls stay clear from this company if you have to buy their just be ready to face issues if they send you the wrong order. I will never ever recommend this company to anyone.

Date of experience: May 24, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Kay W.
Unfollow Kay W.
Share Review
Report Review
Never Again
May 6, 2023

Went in a journeys shoe store they didn't have the shoes I wanted so they ordered then online for me. When I got the shoes they had light wear to them. It was even some hair in one of my shoes. I called customer service couldn't return the shoes in store had to find a fed ex. Sent the shoes back was told I was getting a replacement. Here it is the next week no shoes and no one ever followed up on the complaint. Spoke to a woman this morning who said she was a supervisor. She ordered a replacement that can take up to 2-4 weeks. So the whole time I've been waiting on a replacement I'll be waiting basically a month or so for a shoe I thought was on the way. On top of all of this in the beginning I was offered a $10 gift card, that basically will cover the gas I used to ship the shoe back. I won't ever do another online order with this company again!

Date of experience: May 6, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We'd deeply sorry to hear that this happened with your order, Kay, and we certainly understand your frustration. If you need any further assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow S W.
Unfollow S W.
Share Review
Report Review
Horrible experience
April 25, 2023

Never buy anything online from Journeys. I ordered a size 6.5 shoe and was sent a size 6! Now trying to get a refund is a complete nightmare and hassle, when it was THEIR MISTAKE! I also get wrong information when I'm talking to their customer service department! I will NEVER buy from Journeys again!

Date of experience: April 25, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're deeply sorry to hear that you received the wrong size, S.W., and we completely understand your frustration. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow m j.
Unfollow m j.
Share Review
Report Review
Horrible service
March 30, 2023

Ordered a pair of sneakers came in grey when they clearly said black.Sent back was supposed to get my full refund back as it was their error.they tried giving my half my money back.I will never order again from them and took several different calls to them and they were rude about it.I will be reporting them to my credit card to have them fight for my full refund as they have their product back and dont want to give your money back.sad worst place ever that i orderd from

Date of experience: March 30, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Maryna M.
Unfollow Maryna M.
Share Review
Report Review
Awful customer support
March 25, 2023

AWFUL! Stay away from this company. Because if you need to return shoes:

1) You will spend 3 months to return your money, continuosly writing emails to customer support.

2) They will deduct delivery cost. What's more, in my case I paid for the delivery at the post office and they additionally deducted the delivery cost. So, I paid TWICE for the delivery. When I wrote them about this, noone even replied me. I wrote again and again noone replied.

Awful service. Never had such a bad experience.

Date of experience: March 25, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

California
2 reviews
2 helpful votes
Follow Karina L.
Unfollow Karina L.
Share Review
Report Review
How do you send the wrong item?
March 23, 2023

I bought white converses womens size 5.5, but they were out of stock in store so they ordered one online for it to be delivered to my house. A week later i received checkered vans in a kids size 12. How do they send the wrong brand, wrong color, wrong size?

I contacted customer service and they said I would need to go in store or ship it. All inconvenient all taking up my time. Never again will I buy from Journeys...such a waste of my time.

Date of experience: March 23, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

Karina, we're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Casey S.
Unfollow Casey S.
Share Review
Report Review
Worst customer service ever
March 13, 2023

I did a refund for some shoes I bought & my refund amount was LESS than my actual order. I contacted customer service 3 times just for them to tell me there was nothing they can do. Customer service agents don't even know what they're talking about either. One agent told me they don't refund tax & another said they do refund tax but they don't refund shipping; however, I calculated the numbers and the numbers do not match. Although it's a little difference, it's the principle. They steal from their customers so don't ever shop here

Date of experience: March 13, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow YOSHU B.
Unfollow YOSHU B.
Share Review
Report Review
You gotta be kidding me! Used Shoes!
March 8, 2023

So I just opened up my order that I got in the mail because they didn't have my shoe size in the store, to find scuff marks and dirt wedged on the bottom of the shoes. Like whoever packaged these didn't try to make them look new. They were just plain ole dirty. This is so unacceptable. I'm not even going bother with customer support and send these straight back to the store.

Date of experience: March 8, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Alisha C.
Unfollow Alisha C.
Share Review
Report Review
Atrocious customer service
February 7, 2023

I was recommended sizing up in a pair of $140 UGG slippers by a store employee who evidently had no experience with the product. Long short I should have been recommended to stay with my true sizing. After a painful phone call with costumer service I was given the go ahead to send the slippers back for an exchange at my own expense for shipping ($20 which I thought was weird when it was a mistake on their end) and now the slippers have mysteriously never arrived as a return, vanished into thin air and they will not do anything about it. What a joke. Now I am out $160 for a pair of non existent slippers. Absolutely disgusting consumer service with zero accountability. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

Date of experience: February 7, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Indiana
2 reviews
1 helpful vote
Follow Cheryl M.
Unfollow Cheryl M.
Share Review
Report Review
They sell dirty used shoes online!
January 28, 2023

Ordered a pair of shoes online. WHITE shoes. Received them today and they're dirty! They've been worn and have scuffs and a stain on one shoe. I called customer service right away and they said take them back to a store for exchange. I'm not driving 35 miles to exchange a pair of shoes I ordered online. That's the reason I ordered online because there isn't a store near me. Then they tell me I have to wait for an email to come requesting pictures before they will send me a return label. So first they send dirty used shoes, and I now, not only have to wait longer for them to correct their mess up but now I have to prove my claim? For and exchange?! Are you serious?! Shoes are going back for a refund now. I WILL NEVER SHOP AT JOURNEYS AGAIN!

Date of experience: January 28, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear about your experience! If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Shay m.
Unfollow Shay m.
Share Review
Report Review
Aweful online customer service
January 24, 2023

They sent me a shirt and the sleeve was unraveling. Customer service told me they had a fast track return process where once I drop it off in the mail I could send them the tracking number and once they saw it moving they would send my replacement. I did that and they never sent replacement. I emailed their customer service who didnt respond. I called in and they put me on hold for 30 minutes only to say someone would contact me and nobody did. You just lost a customer.

Date of experience: January 24, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you had this experience! Please contact us at https://help.journeys.com/s/ for further assistance.

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Mrs Latasha M.
Unfollow Mrs Latasha M.
Share Review
Report Review
Never again
January 4, 2023

They changed me 2 4shoes. Haven't received my shoes or money back.this review not letting me add my pics or proof

Date of experience: January 4, 2023
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you are experiencing issues with your order. If you still need assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Tennessee
1 review
0 helpful votes
Follow Josie C.
Unfollow Josie C.
Share Review
Report Review
Horrible
December 30, 2022

I placed a order online December 22 was told 3 to 5 days for delivery, granted I figured a day or so extra for the holidays now here we are 8 days later no delivery, no delivery information. Was told to give it a few more days for tracking info to show up. When I asked to cancel the order I was told it was too far out to cancel. Too far where cause apparently it's still in the warehouse. Last time every. The only reason they got one star is because I had to choose one. There wasn't negative stars

Date of experience: December 30, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're so sorry to hear that there was a delay with your order, Josie. Please contact us at https://help.journeys.com/s/ if you still need assistance.

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Carla C.
Unfollow Carla C.
Share Review
Report Review
Shoes dropped at the wrong address
December 28, 2022

Ordered shoes for my granddaughter and the shoes was dropped at the wrong door so she never received them. So after spending over 90.00 on shoes they will do nothing to replace them or refund. I sent them all the information and a picture of the door with the package they dropped it at. I explain that was not her door and they said oh well I apologize for any inconvenience this has cost but pretty much we can't help you.

Date of experience: December 28, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're truly sorry to hear that this happened with your order, Carla. Please contact us at https://help.journeys.com/s/ if you still need assistance.

California
1 review
0 helpful votes
Follow Juventino S.
Unfollow Juventino S.
Share Review
Report Review
Charged twice
December 20, 2022

I bought 2 pair of shoes from them and they were sent separately, so I was charged for full amount on both charges of almost $120 each transaction. They said I had to call my bank and fix the problem even though they were the ones charging me twice, bank said if it doesn't come off in one business day I will be charged overdraft fee, customer service at journeys said it's unfortunate but they can't do nothing about the double charge and they can't pay for the overdraft fee my bank is stating I will get for the double charge. I wish they will tell you will be charged and authorized charge and then charge you again when they send out your shoes, but after 3-5 business days the 2nd charge comes off smh never again. So disappointed for a first time customer

Date of experience: December 20, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're truly sorry to hear about the issues with your order, Juventino. If you need any further assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Karie S.
Unfollow Karie S.
Share Review
Report Review
Sent wrong item
December 7, 2022

I ordered a pair of boots online and was sent the wrong order. When I called customer service I was told that I could send them back but would not be able to get the boots I originally ordered until they received the wrong order back. My only other choice was to return the wrong order to a Journeys store which I did and I was "compensated" for my yime and money by being given a coupon for $10 off of a $75 purchase. Seriously, this was their mistake and I was pretty much forced to fix it on my own time and money. NEVER AGAIN will I order another thing from this company.

Date of experience: December 7, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're deeply sorry to hear that the wrong item was shipped to you, Karie. Please contact us at https://help.journeys.com/s/ if you need any further assistance.

Canada
2 reviews
0 helpful votes
Follow normness Q.
Unfollow normness Q.
Share Review
Report Review

It took almost 3 weeks to get the "paperwork" to return the sneakers...They kept asking for the SAME info over and over again, THEN I had to pay the return postage which amounted to 30% of the cost of the sneakers!

Date of experience: December 7, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very sorry to hear that you experienced difficulty with your return. If you need any further assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

New Jersey
1 review
2 helpful votes
Follow c m.
Unfollow c m.
Share Review
Report Review
They refunded order
December 5, 2022
Updated review

They must have read my review. They emailed & refunded my order this morning. Too bad I had to write this to get this resolved.

Date of experience: December 4, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're truly sorry to hear that you had a negative experience with us, but we're glad to hear that your order has been refunded. If you need any further assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Atrocious WORST experience
December 3, 2022
Previous review

Horrible experience with this Journeys.com -- I am beyond annoyed and frustrated. I feel taken advantage of during the holidays. I'm out $300+ and no merchandise. They have just lost a 10+ year longstanding customer and they could care less. Basically, my order arrived with box ripped open, retaped 3 missing items -- went to store next day in hopes they could help but was redirected to online. Called customer service online and was told that I have to wait 12 days for a fedex investigation to be done - the rep hung up on me when she was "commenting the account" - I called back extremely upset and she happened to answer the phone again - I was very unpleasant at this point - On the phone for 2 hours complaining to no avail. Basically, I have to wait 12 days to find out their investigation results! THIS IS RIDICULOUS -- Why wouldn't they call fedex with me on the phone? There is no picture of the delivery, there is no signature! Why would they send a package that is over $300 with no signature? I am beyond frustrated. Suddenly their error is my fault. I am the customer. It's not my fault that the package arrived with missing items. I called back because my husband thought this was unacceptable I asked for supervisor 2 twice and was hung up on once -- the third call -- I was told that their phone lines are not working well. I smell BULL! For some reason they just do not care.
This si my money and I am out $300+ during xmas -- this is not fair or just. After waiting a few minutes on the that the call, finally got me on the phone with a supervisor named Melvina Milligan, who barely listened - she was located in TN and was working from home. Of course she could care less - how could you be professional and care about your job and offer ANY "customer service" when you are sitting in your PJs at home eating bon bons? The casual disinterest in her communication alone is reason enough to fire her. The complete disregard and and disconcern for the situation was shocking and made me even more agitated. I was and am beyond frustrated - how could a supervisor allow for a company such as fedex get3 away with ripping a customer off by $300+ and not offere a solution? I asked made multiple suggestions: resent me the items and require a signature upon delivery to ensure the items arrive, credit my account so that I can get the items in the store, credit my account and let me get it somewhere else, this woman would to agree to anything. My concern is that these items are popular and they will probably sell out - they are uggs and xmas gifts for my kids. The worst part is that all items are low in stock and the 12 day investigation doesn't end until 12/20/22 - All I want is a refund and to never ever deal with these people. I asked this woman for the name of the president of the company and she didn't know - I asked her for an email address and again for a corporate number and all she kept giving me was the phone number that I had originally called. She clearly has no clue. All she kept saying was we have to wait for the Fedex investigation which takes 12 days. She then suggested that I call Fedex myself -- I was so mad at that point that I told her that I would be posting this experience all over social media -- I am beyond aggravated. I also commit to NEVER giving Journeys another cent. My company will no longer purchase gifts from Journeys -- Zumiez will now earn my business. This is an absolute disgrace. I will be posting this everywhere.

Date of experience: December 3, 2022
California
1 review
2 helpful votes
Follow Sam L.
Unfollow Sam L.
Share Review
Report Review
Headache from the Start
November 22, 2022

I ordered a pair of shoes on November 5 and received the email confirmation right away. Shoes should have been delivered within 3-5 business days. As the days went on, there were no updates on the tracking. Journeys said my order was shipped and FedEx said it was awaiting the package from Journeys. I gave it 10 days before I reached out to customer service. They were helpful in informing me of the steps they were going to take to solve this. I waited 2 business days to hear back about an update and then was told I would have to wait the weekend for an update. Come Monday 11/21, I get an email saying my order is being refunded due to incorrect address. I informed customer service of this and told them my address was correct and I would still like my order. Customer service said they can't do anything about it and that I would have to place my order again. I told them that the size shoe I wanted was no longer available and they said I could call and place my order with them. I'm never placing an online order through Journeys again. It's ridiculous that my order gets canceled/refunded for an incorrect address when it was correct from the beginning.

Date of experience: November 22, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're so sorry to hear that this happened with your order, Sam. If you still need assistance with this, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Washington
1 review
3 helpful votes
Follow Queennandi S.
Unfollow Queennandi S.
Share Review
Report Review
Stay back if you're Black!
November 17, 2022

Journeys will NEVER see another dime of my money! How they treated their young black staff was appalling! The staff bags were checked daily and still the children of color was accused of stealing and was fired during the audit time! WITHOUT PROFF OF ANY THEFT! People of color should not patron these establishments especially if they are practicing biased behavior! WHEN you spend your hard earned covid dollars with these companies you may well be investing in the biased practices also! Journeys will NEVER see my money again!

Date of experience: November 17, 2022
Krisie W. — Journeys Rep
over a year ago

We're very concerned to hear this. Please contact us at https://help.journeys.com/s/ with more details.

From the business

  • 1-888-324-6356
  • Nashville, TENNESSEE, United States
  • Founded in 1986