On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Called to book a room at Courtyard by Marriott in Gastonia, NC and my call NEVER went to the hotel, which I only found out when we walked into the hotel. Their calls are automatically sent to this crooked website which charges over 60% of your room rate in "taxes". When we called to complain and asked for an itemized accounting of the "taxes" we were hung up on after being on hold for 15 minutes. We called again and was then told that they cannot give us anything itemized but can tell me that the "taxes" are for their internet, phone lines, web site, cleaning fees and fees they give to the hotels. They did NOT DISCLOSE to us that they were a third party booking service. This is criminal in my opinion. I will definitely ask before I book anywhere and would NEVER STAY at a place using these vultures. I plan on letting my credit card company know as well. TAKE HEED!
Easy and faster. Too good to be recommended to friends and family
Thank you for providing your feedback! We hope you have a safe and fun trip. We’re always available if you need any assistance for future bookings and reservations.
Thank you,
Getaroom
Very simple and prices were the cheapest. I'm going to Montreal with my wife and get a room was the best price
Joseph,
We’re so happy to hear you’ve had a great experience booking with us! Please reach out for your future booking needs. Have a great trip!
Thank you,
Getaroom
I reserved a room through get a room for a weekend to celebrate my partners birthday. When we arrived at the hotel, they didn't have a room for us. They had declined the reservation but get a room still charged us.ive spent considerable time arguing with them to get a refund. They finally agreed but acted like they were doing us a favor. After a ruined weekend, they owed us more than an actual refund.
Wesley, We have provided a resolution regarding your review. An email has been sent to the email address associated with the reservation detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feedback and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
Was perfect in making an 11 day reservation. Unfortunately relatives had to cancel the wedding. Getaroom handled cancellation incredibly -- spoke with Dyle on 4/26/22 at 7:12 AM. He was excellent. So waiting on the new date next year. Will contact Getaroom when reserving our next hotel room. Thank you!
Lisa,
Thank you for your feedback and service opportunity! Our team is always available to chat should you need any assistance with future bookings or reservations.
Best Regards,
Getaroom
I agree with the MANY CRITICAL reviews regarding GETAROOM.COM. When I was making a reservation for a Hampton Inn I Googled what I thought was the Hilton site to reserve a Hampton Inn room for check in on April 4th 2023 and check out on April 7th 2023. A few hours after booking the room I was reviewing the confirmation and determined that I had not booked directly through Hilton and was concerned about the creditability of GETAROOM.COM. I Googled reviews regarding GETAROOM.COM and became more concerned. In addition, GETAROOM.COM assigned me a Mobility/Hearing Accessible room, which I do Not need, and someone else may need that type of room and it will Not be available for them.
I felt I was deceived as I thought I was on the Hilton reservation site.
Therefore, I contacted my credit card company and they Disputed the Charge by GETAROOM.COM and it appeared the charged was NOT going to be applied to my credit card. Unfortunately, GETAROOM.COM fought back stating they have a NON-CANCELLATION POLICY. That should be a Red Flag in and of itself. If they need to have a NON-CANCELLATION POLICY that would indicate many people have Cancelled in the past and they instituted a NON-CANCELLATION POLICY in order Not to allow someone to Cancel. It is like once they have your money there is NO WAY they are going to give your money back.
As stated, the reservation in question is not until April 2023. If they are a creditable company they should not have a problem getting another booking for the room that is for a year from now.
It would be appreciated if the charge would be reversed by GETAROOM.COM. I can be contacted at *******@hotmail.com
Thank you,
Kevin Lehman
Kevin, Thank you for your patience with this as our Service Resolutions Team has researched your complaint. Your case history indicates that you have filed a chargeback with your financial institution on your transaction. Because you disputed the charge for the pre-paid reservation with your financial institution, Getaroom is unable to proceed with the request of a refund at this time. Once that decision is final, our team will be able to assist further. Thank you.
Sincerely,
Getaroom
I made a reservation for LaQuinta Inn of Mobil, AL. When the receipt showed up on computer it was showing a reservation for the LaQuinta Inn at Tillman's Corner, Mobile. I needed, and thought, I was making a reservation for the LaQuinta Inn on Airport Blvd. When I noticed it, I called, and they said the charge of $355 could not be given back to me. The lady kept me on the line while she checked with the hotel, and I am assuming it was the hotel at Tillman's Corner. They said they would reverse the charge, but it would take 3 - 5 days. This is the fifth day, and it is still on my bank card. I called again and the man said he would get the charge reversed - in another 5 - 7 days. What's the problem? It only took less than 5 minutes to get it charged to my bank card. I went ahead and made a reservation for the Airport Blvd. LaQuinta. Why does it take so long?
Danny, We have provided a resolution regarding your review. An email has been sent to the email address associated with the reservation detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feedback and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
Their online booking site fools you believing you are booking directly with the hotel. They gave me a price of $81 and congratulations getting the best price. After my card was charged $128 I called immediately and was told that I couldn't get a refund even though I had not checked in. He said that was the hotel's policy but the receptionist said I would have received a refund if booked with them and all the other booking sites they use. This scam operates without any name on their website or email. They charge ridiculous rates using unscrupulous tactics!
Donna, We have provided a resolution regarding your review. An email has been sent to the email address associated with the reservation detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feedback and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
An error was made in booking and when I called to fix the error, I was put one hold for at least 30 minutes each time (four separate calls), denied the chance to speak to a supervisor, requested a call back from the supervisor (which never happened), and could not get the issue resolved. Because the error in booking was for April instead of June, the cancellation policy forced me to pay the full cost of the room. The entire fee of the room was not fully disclosed and resulted in over $200 more than I was expecting due to taxes and fees. Common sense, customer service and a supervisor's override could have easily fixed the situation. Instead I did not get the hotel reservations I wanted, paid $900 for a hotel room that I never got to stay in, and have nothing good to say about my experience.
Summer, Please know that we do take our customers' reviews very seriously. In follow-up, after unsuccessful attempts to reach you to work toward a favorable resolution, we will note this case as closed due to no reply from customer. If you change your mind and wish for assistance, please reply to the separate email sent to you directly. Thank you.
Sincerely,
Getaroom
Booked room for a Sat. And Sun. Night. Received text saying on Fri that the reservation was for that night. Called hotel and told them of the error and they said 'no problem' just call 'Getaroom' and have them send udated. Manifest to specific email.'Geraroom had us wait the first time 37 minutes then said it would be best to cancel, then rebook. Then said the hotel was full ( it wasn't) … but now saying we couldn't cancel first reservation, They would not send 'updated manifest' as requested by hotel. So easy to help us… but they refused After 3 calls totaling 2 hours of being jacked around by Getaroom, I HEARD LAUGHING IN THE BACKGROUND. A bunch of 'robots' reading from a script with no intention of helping. The short getaway planned with my daughter ruined! They could care less…
Joan, Thank you for your patience with this as our Service Resolutions Team has researched your complaint. This reservation was not booked directly on the Getaroom.com site, or with one of our agents. Our Service Team has contacted your booking agency in order to obtain a favorable resolution on your behalf. We recommend you contact them directly or they will reach out to you directly to assist further. We do take all of our customers' reviews very seriously and would appreciate it if you would either update or remove your negative comments on SiteJabber.
Sincerely,
Getaroom
Do NOT book through GetARoom.com. They use shady practices where you believe you are clicking on the hotel site. They also book hotels that do not have rooms available. For us, we booked a room which wasn't available in Athens, TN. We called them within 10 minutes and they stated they would process a refund but it would be 3-5 days before we received it "depending on our financial institution" I called 5 business days later, they stated it's already in process and I needed to wait another 3-5 days. I called back 3 business days later and was told "they have a new process and it wasn't processed correctly. You need to wait another 3-5 business days." Each time waiting and being placed on hold multiple times. IT IS A SCAM! Read reviews, it's the same story over and over.
Martha, Thank you for making us aware of this issue, and we’re very sorry that your experience with our staff was unsatisfactory. At Getaroom, we strive for exceptional customer service with friendly and knowledgeable agents ready to assist in any way they can. We take any lapse in our standards very seriously and we have verified your refund has been processed on our end. Thank you for your patience. Our goal with your Sitejabber review is to promptly work for your satisfaction, resulting in your improving the star rating.
Thank you,
Getaroom
Great thanks everything was easy and affordable service stellar
Jay,
Thank you for your feedback and service opportunity! Our team is always available to chat should you need any assistance with future bookings or reservations.
Have a great trip,
Getaroom
I booked on the wrong date by accident and they won't refund my money! The customer service I spoke with were so rude to me! You should be ashamed of your business I can't even believe this is how you treat people!
SH, We have provided a resolution regarding your review and an email has been sent to you directly detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feed-back and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
I mistakenly booked the wrong night for a hotel in Washington DC. Called immediately to correct the error. Customer service told me they would need to book the correct night and could not guarantee a refund for the incorrect night.
Have been on hold for over 53 minutes trying to get a simple mistake resolved, and still no resolution.
Will book directly with the hotel in the future
Mitch,
We have verified a full refund has posted. Thank you for the service opportunity. We do take our reviews seriously and appreciate feedback and improved review rating.
Thank you,
Getaroom
Getsaroom.com
Awful company to work with and they operate with deceptive practices. They won't reimburse you even if the cancellation is months in advance with medical documentation. AVOID THIS COMPANY
Laurie, We have provided a resolution regarding your review. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feedback and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
This is my first to use your website and feel good.
Thanks his company is a total
Scam. Do not use it. First, they add additional charges that you don't see until after you are charged. Then, you can't cancel! I booked rooms that were $150 per night MORE than what I thought and then the cancellation fees were going to be more than $1,000 for a four-night booking! They are scam artists. Beware. This company is terrible.
Andrea, We have provided a resolution regarding your review and an email has been sent to you directly detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feed-back and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
Great price - easy to book online took only minutes
Lori-Ann,
Thank you for the great feedback and the service opportunity. We appreciate it!
Sincerely,
Getaroom
This is a horrible company. I thought I was booking with The Kimpton Canary directly but ended up at this third party company. I booked and cancelled within 20 minutes after seeing the added fees of over $260 that they did not disclose. I called getaroom.com and they told me that the other hotel does not allow cancellations. They are liars. The hotels site allowed cancellations until 3 days before the reservation. The getaroom representative, told me that She could offer 10% off the fees which I refused and said I would dispute the charge with my credit card. I am out $659 for the room. I was told nothing can be done. This company is a SCAM! Do not ever book with them! I filed a complaint with the BBB and my credit card company. I demand a refund.
Christi, We have provided a resolution regarding your review and an email has been sent to you directly detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feed-back and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom
Easy booking. Great price. Hope the room is good. First time visiting this location.
Amy,
We’re so happy to hear you’ve had a great experience booking with us! Please reach out for your future booking needs. Have a great trip!
Thank you,
Getaroom
Shannon, We have provided a resolution regarding your review. An email has been sent to the email address associated with the reservation detailing this information. On behalf of the entire Customer Service department with Getaroom, we thank you for your feedback and apologize for any confusion and inconvenience this may have caused you. We take our customers’ reviews very seriously, and we’d like to thank you for updating your star rating for your customer service experience on Sitejabber.
Thank you,
Getaroom