For a few days, there appeared to be a question about whether the item I ordered was in stock. Their team kept me up to date, and the item ultimately arrived a few days later. Very pleased with their personal level of service.
On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
We needed a small freestanding cabinet for our bathroom. This one was excellent in terms of price and style. It took a while to put together but I'm happy with it.
You sent me wrong tiles and you are not giving me a refund or giving me return labels. You are not taking care of me. You are giving me the run around and making me jump through many hoops and phone calls and multiple emails. This is a joke.
I placed my order, and about a week later I received a refund notice. I did not receive a notification that my order was being canceled, but I can only assume that is the case since the company is not being communicative.
My order was thirty- two 24 inch panels. They arrived promptly as promised. I was particularly impressed with the packing of the order in two large boxes of 16 panels in which each box contained two separate packages of 8 panels each with plastic zip ties securing each of the groups of panels and had foam rubber protecting each panel.
Use these to keep our pugs in the yard. Got the original set like I think 10 years ago and the gate sections have finally rusted enough that they're falling apart.
I am missing a piece to screw the main part of the pole. I have been having trouble putting this pole up because I do not have this piece.
For a few days, there appeared to be a question about whether the item I ordered was in stock. Their team kept me up to date, and the item ultimately arrived a few days later. Very pleased with their personal level of service.
Received everything I order in a very timely matter. Everything was delivered undamaged with easy assembly instruction. Great service and product was of good material
I purchased this tent because of the user-friendly set up and break down process. The turnaround from purchase to delivery was very fast. I really take advantage of the side panels as they provide additional shade for our athletes. In previous years I purchased a four-sided adjustable panel tent, that was excellent. Can this type of tent be manufactured again.
I received an email noting they did not have the product then no contact after that confirming a refund.
We have contacted with you through email, please kindly check.
We placed an order for the 63 in cat tower, which was confirmed on Dec 18, and our credit card was charged. Since then, there have been no updates on shipping, no response to emails, and no response from the chat on their website. Planning on canceling the order and disputing the charge.
We sincerely apologize for the delayed update and poor communication regarding your 63 in cat tower order confirmed on Dec 18, as well as the inconvenience this has caused you.Upon urgent check of your order details, we found that the delivery address you provided is a PO BOX. Due to the oversized dimensions of the cat tower, our logistics partner is unable to deliver shipments to PO BOX addresses, which is the core reason for the shipping hold-up.Please note that we have previously reached out to you to confirm an alternative physical delivery address but did not receive a reply from you. We fully understand your frustration about the lack of follow-up, and we take full responsibility for not reaching out to you through more channels.We highly value your order and hope to resolve this for you promptly. Could you please reply to this email with a valid physical delivery address at your earliest convenience? Once we receive the address, we will arrange the shipment immediately and prioritize your order to ensure the fastest delivery.If you still wish to cancel the order instead, we will process the full refund for you without any deductions as soon as we receive your confirmation.Thank you for your understanding and patience. We are looking forward to your reply.
This was my second purchase of the puppy fencing. I received it in 3 1/2 days after ordering! Quality product as usual!
Thank you so much for your positive review and for choosing our puppy fencing for your second purchase!
We are thrilled to hear that your order arrived within 3.5 days—fast and reliable delivery is something we strive to provide for every customer. It also warms our hearts that you continue to be satisfied with the quality of our products; maintaining consistent quality for our loyal customers is always our top priority.
We truly appreciate your trust and support, and we look forward to serving you again whenever you have further needs.
I have had fine experiences with Yaheetech. I purchased a cage for my father's Love Birds, and both he and the Love Birds; love it. My recent purchase; a Seeding Bench; also for my father, went a little, rough. Apparently, the parts aren't fitting together; as they show in the instructions, and the sink is where the drawer is and the drawer won't open; regardless of whether I pull the sink out or not. When I get the time; I will see if it's Builder Error or if there's really something wrong with the bench.
Thank you so much for sharing your honest feedback about Yaheetech! We’re thrilled to hear both your father and his Love Birds love the cage—it means a lot to us.
We’re truly sorry to learn your recent Seeding Bench purchase had fitting issues and drawer problems. This is not the experience we want you to have. If you need any help checking the assembly or confirming part issues later, please feel free to reach out to our customer service team. We’re here to assist and make things right.
Thank you again for your patience and support!
We just got our adjustable bed frame this morning and put it together and as soon as we tried the remote, the motor broke. I found out it can't be returned to Walmart and it's a 3rd party sale. I have emailed them twice and called 9 times and left 2 voicemails today. Nobody ever answers the phone at the customer service line or the number for the "front desk". And yes, I verified I was calling during their open working hours.
Sorry for any inconvenience caused. Please provide us your order number, we will help address your issue immediately.
Or feel free to contact us at [email protected] or FB: Yaheetech.We will help solve your problem
Attempted to order a product that was not available. Refund hopefully being returned. No customer service personnel to discuss with.
Sorry for the inconvenience that caused to you.
After checking, we have already refunded for you, please check your account.
Purchased a Dog Pen. Received the Item. Opened it up and it was missing items.
Wrote to customer service and at first they stated we have a rigorous quality control standard. I asked for a return shipping label and then they offered me $20 discount to keep the item. Ahhh? It was missing items. Wrote then again and finally after a week they accepted the return
We apologize for the unpleasant shopping experience.Please let us know your order number and we will solve the problem to you ASAP.
Or please email us at [email protected] or FB: Yaheetech for assistance.
We ordered two sets of barstools that came toddler size. It was laughable to say the least but at the price point, they should be ashamed of themselves.
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointment and frustration caused by the barstools not meeting your expectations regarding their size.
We understand how upsetting it must be to receive items that don't align with what you envisioned, and we truly regret any inconvenience this has brought. To clarify, the overall dimensions of our 24'' Metal stools are 40 x 40 x 61cm/16 x 16 x 24'' (LxWxH), with the seat size measuring 30.5 x 30.5cm/12 x 12'' (LxW). These specifications are listed on our listing page.
Your satisfaction is of utmost importance to us, and we have contacted with you through email, please don't worry, if you really do not want the products, we can help you return them back and receive a full refund.
Thank you again for your feedback, as it helps us improve our products and services.
Two weeks following order the product had not shipped. That may have been OK but there were no delayed shipping notices or other updates.
Worked on slanted ground, over a narrow sidewalk, it managed a transition that involved irregular stone steps, gate latches are reassuring, as is the bit of a step-over through the gate that makes the dog pause a moment before going through. HIghly recommend this product for "challenging" terrains and safety.
Tip for sliding the metal "posts" into place - try to place flat fingers (ideally two hands if you have a helper) on both sides of the panel right above the hole to direct the pole towards alignment into the hole. Remember - you may have a condition when the first hole that you drop the pole through (e.g. Panel to the right) and the 2nd hole (to attach to panel to the left) may not be vertically right next to each other, if accommodating inclined terrain - there will be a natural gap. So, once through hole on right panel, next place your fingers flattened against the gap between the two holes, while your helper directs the pole towards that second hole. Just try it -- it works.
Thank you so much for this incredible review and the detailed, helpful tip—we truly appreciate you taking the time to share your experience! It’s fantastic to hear our product handled those challenging terrains so well, from slanted ground and narrow sidewalks to irregular stone steps. Knowing the gate latches provide reassurance and that the step-over helps keep your dog safe adds so much value—safety and adaptability are exactly what we strive for.
Your tip about sliding the metal posts into place is pure gold—we’re sure it will be a huge help to other customers tackling similar setups. It means the world to us that you highly recommend our product, and we’re grateful for your support.
Thanks again for choosing us, and please don’t hesitate to reach out if you ever need anything. Happy to have been part of your solution!
I placed an order on June 14. I received an email stating that my order could not be delivered to a PO Box, so I replied with my street address. This is the only communication I have had with Yaheetech. I tried using their website to find out my order status, but it said the order number could not be found. Multiple calls to their "customer service" department have not been answered.
Sorry to tell you that we did not receive the address you send to us, could you please kindly contact us at [email protected] or FB: Yaheetech for assistance.
Thank you so much for your wonderful review and for being a loyal customer! We’re thrilled to hear you love the easy setup, fast delivery, and the useful side panels that provide extra shade for your athletes.We really appreciate your feedback about the four-sided adjustable panel tent you enjoyed in previous years.Your suggestion means a lot to us, and we will pass it along to our product team for future consideration.We hope you continue to have a great experience with our products!