Wolf & Badger

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
2.0
Reviews 65

Florida
1 review
1 helpful vote
Follow James W.
Unfollow James W.
Share Review
Report Review
No communication
August 22, 2023

You email them they don't respond you call you can't get through to any one from there UK,Los Angeles or New York location it's pointless to try to order.

Date of experience: August 22, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hello James, I'm sorry to hear that you're not able to reach us.

Our current response time on emails is 2-3 working days however if you do need to contact us urgently you're welcome to use the live chat function or call our Customer Service Team during opening hours & one of the team will be happy to assist you.

Please note, our call opening hours may differ depending on which timezone you are based in, you can check out our Contact Us page through our Help Portal via the website.

Illinois
1 review
1 helpful vote
Follow Zorine M.
Unfollow Zorine M.
Share Review
Report Review
The Less I'd Been Looking For
July 25, 2023

I found the brown dress I'd been hoping to on Wolf & Badger. My transaction went smoothly, and my dress arrived (from Greece!) quickly. It is exactly what I wanted.

Date of experience: July 25, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Thank you so much for your review Zorine!

We're glad to hear that you had a great experience and loved the dress. We look forward to welcoming you back shopping with us again soon.

Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Leah R.
Unfollow Leah R.
Share Review
Report Review
No label and covered in grey hairs
July 24, 2023

Just received a wool top - no label and covered in grey hairs - it seems to be second hand.
Will be emailing customer service for an explanation!

Date of experience: July 24, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hello Leah,

Thanks so much for your review and I'm so sorry to hear of how your order has arrived, that doesn't sound right at all.

Please contact our Customer Service team using the Contact Form on our Help Portal and we'll investigate this right away. https://support.wolfandbadger.com/

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Tina L.
Unfollow Tina L.
Share Review
Report Review

Great selection of products from independent designers, the delivery is fast and customer service super friendly and helped resolve my question. So many cool products to choose from, look forward to visiting their store!

Date of experience: July 19, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Thank you so much for your review! We're so glad that you love our range as much as we do.
We look forward to welcoming you in store soon!

Iceland
1 review
13 helpful votes
Follow M O A J.
Unfollow M O A J.
Share Review
Report Review
Scam
June 12, 2023

1. They impose a monthly fee of $350 for listing, giving the false impression that you've been chosen as one of the select few. However, you soon realize that you are just one among thousands who pay a monthly fee to sell there, and your items go unnoticed amidst the overwhelming number of pieces available.
2. They fail to fulfill their contractual obligation of including your brand in the newsletter or instagram.
3. They automatically charge your credit card for the following month without your consent.
Whenever you add an item to their listing, they automatically increase the price by nearly 50% to extract higher fees, which were not specified in the contract. Consequently, your product becomes excessively expensive, making it unlikely to sell.
4. I strongly advise all small designers to request a refund if the platform fails to fulfill its contractual obligations.
****Avoid purchasing from this platform and supporting such business practices. Instead, consider directly contacting suppliers yourself****

Date of experience: June 12, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi There, I'm sorry to hear of your experience. We are continuously making improvements to our brand experience and we'd love to hear more about your journey with us. Please do get in touch via our contact form.

Australia
1 review
8 helpful votes
Follow Angela K.
Unfollow Angela K.
Share Review
Report Review
Don't, just don't do it
June 11, 2023

I purchased a black fur coat from Wolf & Badger. It came faulty. It had a hole inside the lining and one clip was faulty. I was given compensation for the hole which I had to get fixed after arguing with them at first.

Then I received additional clips for the coat which are a different colour and different size. Also looking at the photo I took, it shows that the coat is not 100% black but has blue hues through it.

I will never purchase from them again and do not recommend them at all. Waste of $400.

Date of experience: June 11, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi there, thank you for your review.

I'm so sorry to hear of your experience and glad to see that a compromise was reached. We work tirelessly with our independent designers and always share customers feedback on the products that we stock.

If you have any other feedback for us please do contact us via our Help Portal contact form.

GB
1 review
5 helpful votes
Follow Kate B.
Unfollow Kate B.
Share Review
Report Review
Still trying to return items
May 22, 2023

I bought two items over £600 in merchandise from Wolf and Badger. I tried to return them and couldn't because the DHL courier kiosks were not working locally. When I contacted Wolf and Badger they kindly rearranged a pick up from my home - no explanation as to why the DHL kiosks were not working. I took time off work (anxious to read about others' experiences with cut-off return times etc. so thought I had better be safe) I waited a whole morning for the courier - no show. I then emailed Wolf and Badger the same morning to let them know. No joy. I then thought I would call to ensure that the message about non pick-up was received and was re-directed to the contact form online which I had already used. Ridiculous! This is appalling service - even if the issue is with DHL they should be at least interested to understand and try and fix the issue. I am astounded that with this level of customer service the company are still open. I am now still waiting to send two expensive parcels back. I am concerned that I will be at fault for not returning them on time and also concerned that when they get the parcels back they are going to accuse me of having worn them - I haven't. I now face having to take more time off so that I can wait in for a courier although as things stand Wolf and Badger have not returned my email. Please do not use this company - I feel enormously sorry for any of the companies they promote/use as they are really selling you short too.

Date of experience: May 22, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi There, thank you for your review.

I'm sorry to hear of your frustrations & that you needed to return your items. We are working to improve our Returns process to make things easier & simpler for our customers.

We really do value your feedback and I hope that you have now successfully returned your items. Of course, if you still need assistance please contact our team using our Contact Form and we will be happy to assist you.

California
1 review
1 helpful vote
Follow Maria D.
Unfollow Maria D.
Share Review
Report Review
Editing of order
May 9, 2023

I want to thank the staff at Wolf and Badger for editing an order for me. I didn't realize I had put other things in my cart and they (Tabitha), were so quick to remove those items and refund me within days. Thank you Tabitha

Date of experience: May 8, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi there, thank you so much for your review!
We understand that sometimes extra items sneak into your cart, so it's not a problem at all for us to assist you with that. We're glad that we were able to resolve your query with speed & efficiency.
We'll pass on your thanks to Tabitha too!

New York
1 review
10 helpful votes
Follow MJ P.
Unfollow MJ P.
Share Review
Report Review
Don't waste your money
April 17, 2023

Not worth the money, All they do is take your money and the support from their end is to send you company worded responses that tow the line. I paused my account for February spent lots of time and money to do photos to their specifications to be ready for March 1. Tried to upload all new product on 2/27-2/28. Site wouldn't let because of pause. But they promptly charged my credit card at 12:01 am on the first.

Date of experience: April 17, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi There, I'm sorry to hear of your experience. We are continuously making improvements to our brand experience and we'd love to hear more about your journey with us. Please do get in touch via our contact form.

Illinois
1 review
10 helpful votes
Follow Lera P.
Unfollow Lera P.
Share Review
Report Review
SCAM
March 12, 2023

I purchased several items for my engagement pictures which I ended up not using and I returned after a week. I received an email from the company claiming that the items were worn and they wouldn't issue me a refund. I only tried on the items ONCE and they were in perfect condition when I returned them. It looks like this is a common practice in this company to scam people out of their money because several other reviewers below me reported the exact same problem. Do not buy anything from this company. Appalling and unethical business practices and they need to be investigated for fraud.

Date of experience: March 12, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi there, I'm sorry to hear of your experience.
I'd like to reassure you that whilst we do have a strict 14 day returns policy, our independent brands check every return upon arrival. If in this case they have deemed that the items were worn, we do have a duty to uphold the returns policy stating used/worn items will not be accepted.

California
1 review
18 helpful votes
Follow N K.
Unfollow N K.
Share Review
Report Review
Wolf & Badger will bleed sellers dry
March 6, 2023

Wolf & Badger charges $375 a month to have your products on their website. Then they take 30% commission on each sale + processing/services fees. Then you pay around $10 per return (and SO many people buy for fun, multiple sizes, etc - only to return). It takes 1 week for them to get your products approved and online, so you pay for nothing. If you go on holiday mode it takes 48 hours to be up again, except you pay for days where you're offline. A complete rip off for businesses. There's so many products and they'll take just about any brand to get profits. Your label will do decent the first few months then drop to zero sales.

Date of experience: March 6, 2023
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi There, I'm sorry to hear of your experience. We are continuously making improvements to our brand experience and we'd love to hear more about your journey with us. Please do get in touch via our contact form.

New York
1 review
5 helpful votes
Follow scott z.
Unfollow scott z.
Share Review
Report Review
No helpful response
December 27, 2022

We never received our $350 item purchased a few weeks ago. We reached out to them and they provided a tracking number but UPS cannot provide a delivery date yet. We called again and the recorded message said to email them due to limited staffing. We did that as well and received no response.

Date of experience: December 27, 2022
France
1 review
30 helpful votes
Follow le c.
Unfollow le c.
Share Review
Report Review

I was selling as a small brand, do no go there! As a client or as a brand.
They charge outrageous fee each month in exchange of nothing. A lot of promise for NOTHING, no marketing of anything. Actually, they have so many products online that your products won't even appear on categories. I tried to find mines and gave up after 30 pages. This is crazy. I am happy to team up with other brands to take legal actions against them. They are taking advantage of small emerging brands and stealing mony from them, this is simply a BIG SCAM. It has to stop.

Date of experience: December 21, 2022
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi There, I'm sorry to hear of your experience. We are continuously making improvements to our brand experience and we'd love to hear more about your journey with us. Please do get in touch via our contact form.

Washington
1 review
33 helpful votes
Follow Charlotte P.
Unfollow Charlotte P.
Share Review
Report Review
Small business owner STAY AWAY!
November 15, 2022

If I could give 0 stars I would. I paid an expensive monthly fee for Wolf and Badger to help promote and support my new business but there were no promotions and NOTHING. They make so many promises, such as marketing, newsletter features. IG takeovers, pop ups etc but this is all very misleading and nothing is guaranteed, despite paying the hefty fee. Small businesses...stay away! It's not worth it and there is no support.

Date of experience: November 15, 2022
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hi There, I'm sorry to hear of your experience. We are continuously making improvements to our brand experience and we'd love to hear more about your journey with us. Please do get in touch via our contact form.

Massachusetts
1 review
3 helpful votes
Follow M M.
Unfollow M M.
Share Review
Report Review
Problem solved quick!
August 16, 2022

I had an issue with a delivery, the retailers fault not the company and they managed to get it to me quickly despite courier issues! Also I had a code that didn't work and they sorted it out instantly for me over the phone and through email, really grateful to Georgina and Rhianna as wanted to buy an item before it was sold out and loving my swimsuit now!

Date of experience: August 16, 2022
Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Emma P.
Unfollow Emma P.
Share Review
Report Review
Misleading pleather
August 11, 2022

I ordered a navy tote bag it never mentioned its pleather.
I have sent numerous msgs to ask if its genuine leather to no response! This bag cost me $160 on special so you would expect leather!
Go to Myer instead.

Date of experience: August 11, 2022
GB
1 review
3 helpful votes
Follow Mimi C.
Unfollow Mimi C.
Share Review
Report Review
Stylish
July 11, 2022

I am so surprised to read the negative comments on here about W&B.
I came across the website completely by accident. I browsed through and found few fabulous items, tailored, well fitted, just how I like it. The quality is fab and also outstanding to the high street clothing. It's made beautifully and certainly when I am out I always get compliments! I love it because it's different and when I wear the gorgeous flare jeans or the skinny leather ones combined with a jacket or a little top looks apart and feels expensive. Finding the right cut for the suited body shape is the key. I will definitely purchase again.

Date of experience: July 11, 2022
Texas
1 review
4 helpful votes
Follow Lynne F.
Unfollow Lynne F.
Share Review
Report Review
Don't Buy Anything from Them!
June 11, 2022

I contacted customer service about an order I needed to return. She made several mistakes and was suppose to follow up after she contacted the vendor and didn't. I followed up with her and never got a response. I tried calling the phone number provided and you get an automated message telling you, there is no one to take your call. That is it. I've tried the link provided to start a new contact and get a 404 error on that as well.

I wouldn't buy from them. They clearly don't know how to run a business.

Date of experience: June 11, 2022
Jennifer A. — Wolf & Badger Rep
over a year ago

Hello Lynne, I'm so sorry to hear this - this doesn't sound like our usual service and certainly not the experience we want any of our customers to have.

Please can you let me know your contact email/phone and I will have one of the team contact you straight away. Alternatively if you follow this link you can submit a query via our Help Centre. https://support.wolfandbadger.com/

We look forward to resolving your query

Alabama
2 reviews
9 helpful votes
Follow Kim W.
Unfollow Kim W.
Share Review
Report Review
Terrible customer service
May 26, 2022

Ordered swim suit to arrive weeks prior to trip. Never received answer regarding shipment after writing several inquiries. Still waiting….

Date of experience: May 26, 2022
GB
1 review
3 helpful votes
Follow Maria K.
Unfollow Maria K.
Share Review
Report Review

Unbelievable experience. Ordered Bowie jumpsuit, money taken straight away. Waited for delivery that never come, called customer service, which informed me that item out of stock, received email that item is back in stock. Called customer service again, and been told that it is mistake. Than received 2 emails one saying item has been shipped another that is out of stock and had been refunded. Went on the website to see if the item is in stock or not, and to my surprise it was in sale, but different price, called customer service, and what did I heard! We are very sorry, but there is another mistake! I am speechless, I would recommend to stay away from Wolf and Badger website.
So far I placed 2 orders and received NIL!

Date of experience: May 10, 2022
Wolf & Badger Reviews - 65 Customer Reviews of wolfandbadger.com, Rated 2.0/5