I wanted to return the swimsuit for poor quality. They try to make that impossible. Put me through a back in forth email where the offered discounts to keep it, but no easy return for full refund. I finally got the address to send it to for refund, and then they stated they didn't receive it. The post office tracked it and even sent a personal email saying they picked it up. They are still playing a game with endless emails. I will dispute this on my cc bill. Poor customer service and quality. Steer clear!
I purchased 4 bathing suits and wanted to exchange them for a larger size and it's been over 10 days and NO ONE has responded to my emails (on their website and through the personal email). They have cute items but the hassle to get a response is not worth the money! Keep on looking for another site…
Both of the tankini sets I ordered are very pretty and look like the photos on the website. However, it did take a long time to receive them, and when I tried them on the tops were too small. I wrote to get the return policy, but they don't want them back, you see, they have several ways to convince you to keep them. So, unless my bust gets magically smaller, these cute suits will be unused and unworn, and probably given to a family member.
I have yet to receive the product or any information from the company as to where it is or when I can expect it. Consequently, I am dissatisfied with every area of the survey.
Date of experience: June 11, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Penelope, We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration but we are happy to look into this matter.
I just checked your order through the order system and your swimsuit has been shipped on Jun 12,2024 1:28:38 PM
You can track your order from https://www.walkonbeach.com/sales/guest/track/
The shopping methos you choose is Standard Shipping(7-15 Business Days)
Thank you for your continued support and understanding. If you need any further assistance, please contact us.
I love walkonbeach! The website is so easy to use. Scroll the pictures and choose the size. The sizes actually fit the way they are supposed to.
Date of experience: June 10, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear April, thank you for your feedback and your lovely words about our swimsuits and service.
We are so happy to see that you have been enjoying your experience with us. WalkOnBeach aims to provide customers with products of nice designs, high-quality and affordable prices. To meet different demands from our customers, WalkOnBeach offers several options for return/exchange, to simplify/shorten the process. We take pride in giving outstanding service to each customer and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We will keep making progress and presenting better products and services in the future. Looking forward to seeing you again soon!
To meet the demands of every customer is the goal of the whole WalkOnBeach team. We'll keep working hard. Come back and see us soon.
I placed an order on May 2nd. Still no product. 2 different tracking numbers. Several emails and they just keep repeating themselves. And they will not refund or replace. Telling me I should file a claim. Me? You should file the claim. I don't know where it was shipped from!
Date of experience: June 7, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear J B. We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration but we are happy to look into this matter.
Thank you for reaching out and sharing your concerns about our return policy. We genuinely value your feedback as it helps us improve our services.
I apologize for any inconvenience you have experienced. Our aim is to provide a seamless and satisfactory experience for all our customers. To better assist you, could you please provide more details about the specific issues you encountered with our return policy? This will enable us to address your concerns more effectively.
In the meantime, I would be happy to assist you personally with your return. Please let me know the details of your order and the nature of the return, and I will ensure that it is handled promptly and to your satisfaction.
Could you please provide your order information? I will contact customer service to handle the refund issue for you? If you need any further assistance, please contact us.
Read trust pilot reviews before ordering, I can guarantee after reading all of those reviews, including mine and my total horror of an experience, that you wouldn't order from this company. Total scam!
Date of experience: June 6, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Debra, thank you for taking the time to share your concerns regarding our return policy. We genuinely understand your dissatisfaction and appreciate your feedback.
Ensuring customer satisfaction is paramount to us, and we take all feedback seriously. We will carefully review your points and assess our return policy to ensure it aligns with our commitment to providing exceptional service.
If you have any further questions or suggestions, please don't hesitate to reach out. We are here to address your concerns and improve our services to better meet your needs.
Once again, we appreciate your feedback and look forward to serving you better in the future.
Sizing was very strange but I just ordered my usual size and it is a perfect fit. Ordering was easy and delivery was quick.
Date of experience: June 5, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Penny, thanks for your 5-star rating.
It is our pleasure to provide great product and service to our valued customers. WalkOnBeach is striving to make high quality products with perfect fit. Our design department is working hard to keep our products consistent with the size guide. Meanwhile, we’re doing our best to deliver each package within promised time limitation. We’ll keep working hard and live up to your expectation.
Looking forward to being of service to you again in the future. If you need any further assistance, please contact us.
I got the sizes that I normally get in regular womens sizes and they fit like a small or medium. They were a large.
Date of experience: June 4, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Brooke, thank you for reaching out to us regarding the sizing issue you encountered with our products.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. Ensuring the accuracy and consistency of our sizing is a top priority for us, and we take your feedback very seriously.
To assist you further, could you please provide us with more details about the specific sizing discrepancy you experienced? This will help us investigate the issue thoroughly and take appropriate measures to address it.
Additionally, if you would like to exchange the item for a different size or receive a refund, please let us know, and we will be more than happy to assist you with that process.
Once again, we apologize for any inconvenience, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter for you.
Would like more detail on the descriptions. More photos, too.
Also, this company makes it very difficult to make a return. I will avoid them in the future.
Date of experience: June 4, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Carol, we are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration but we are happy to look into this matter.
It's nice to know that you found nice swimsuits at a good price from WalkOnBeach. We are striving to make excellent products with competitive price. Our customer service team works hard to help all of our customers solve their problems in a timely manner. Moreover, WalkOnBeach usually offers several options for return/exchange, to simplify the return process and meet different demands from our customers. Glad to know that you loved the overall experience.
We do dedicate ourselves to put customer satisfaction as a top priority and we are also working hard to ensure every customer get packages within the promised time limitation. In addition, WalkOnBeach aims to provide customers with products of beautiful style and affordable price.
Could you please provide your order information? I will contact customer service to handle the refund issue for you? If you need any further assistance, please contact us.
Not happy at all with your exchange or refund policy. I felt like you kept playing games with me, offering me a 30% refund and a 50%. I have purchased from you before and loved bathing suit but was sent the wrong size I would have liked to have exchange it for the proper size that was not even offered. And I did not want to pay another $10 for shipping to have it sent out.
Date of experience: June 3, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Kim, Thank you for bringing this matter to our attention.
We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you may have experienced with our customer service. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to improve and provide the best service possible.
Could you please provide your order information? I will contact customer service to handle the refund issue for you?
Please know that we take your concerns seriously, and we are committed to addressing them promptly. We will investigate the issues you've raised and take appropriate measures to ensure that similar incidents do not occur in the future.
If there's anything specific you would like to share or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our top priority, and we are here to assist you in any way we can.
Thank you for your understanding and patience as we work to resolve this matter.
Very hard to search for suits, but appreciated rating and selection
Date of experience: May 27, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Jill, thank you for your feedback and your lovely words about our swimsuits and service.
We are so happy to see that you have been enjoying your experience with us. WalkOnBeach aims to provide customers with products of nice designs, high-quality and affordable prices. To meet different demands from our customers, WalkOnBeach offers several options for return/exchange, to simplify/shorten the process. We take pride in giving outstanding service to each customer and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We will keep making progress and presenting better products and services in the future. Looking forward to seeing you again soon!
To meet the demands of every customer is the goal of the whole WalkOnBeach team. We'll keep working hard. Come back and see us soon.
This company is a complete scam and should be closed down and not allowed to operate. They send defective items and refuse to refund you. Returns are to the USA and have to be paid by the customer. They have absolutely no understanding of customer service or customer rights. COMPLETE SCAM - DO NOT BUY FROM THEM EVER.
Date of experience: May 22, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Alison, thank you for taking the time to share your concerns regarding our return policy. We genuinely understand your dissatisfaction and appreciate your feedback.
Through private message communication, our company has refunded your order and has also sent an email to inform you. Please check your refund progress in time.
Ensuring customer satisfaction is paramount to us, and we take all feedback seriously. We will carefully review your points and assess our return policy to ensure it aligns with our commitment to providing exceptional service.
If you have any further questions or suggestions, please don't hesitate to reach out. We are here to address your concerns and improve our services to better meet your needs.
Once again, we appreciate your feedback and look forward to serving you better in the future.
I have been trying to return/ exchange items. None of the suits fit well, and need to return some and others I wanted exchange for larger size. After three Emails they have yet to provide me with an address to make the returns. They keep trying to stall so that I am over the return dates limitations. DO NOT DO A BUSINESS WITH THIS COMPANY!
Date of experience: May 20, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Sheri, Thank you for bringing this matter to our attention.
We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you may have experienced with our customer service. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to improve and provide the best service possible.
Please know that we take your concerns seriously, and we are committed to addressing them promptly. We will investigate the issues you've raised and take appropriate measures to ensure that similar incidents do not occur in the future.
If there's anything specific you would like to share or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our top priority, and we are here to assist you in any way we can.
Thank you for your understanding and patience as we work to resolve this matter.
This is my second order from WalkOnBeach. I love that they have some very flattering styles for all ages. I am 73 and still love going to the beach. They have several skirted options that help me to feel good about how I look. I will continue to watch for new styles!
Date of experience: May 19, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Anne, we are truely grateful for your 5-star rating!
That's how much your review means to us all. We all love what we do. So your feedback gives us all tremendous happiness and encouragement to continue working hard because it tells us that we are doing something right.
WalkOnBeach strives to offer efficient logistcs services. Glad to know we have met your expectation! WalkOnBeach is also committed to providing quality products with nice fit. Your recognition of our products and fit is greatly appreciated. We will keep up the good work and provide better products and service in the future. Come back and visit our website again soon!
If you need any further assistance, please contact us.
Easy to shop website. Customer service was great when I had to return a couple items. Overall good experience!
Date of experience: May 17, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Nancy, thank you for your feedback and your lovely words about our swimsuits and service.
Our customer service team is striving to help all of our customers solve their problems and reply to their requests in a timely manner. We are glad that you are satisfied with our customer services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise as such a nice review. As always, thank you for the opportunity to serve you.
Glad to know we have met your expectation! What's more, WalkOnBeach has a very professional customer service team that will offer sincere and efficient service for all our of customers. We will keep up the good work and provide better products and service in the future. Look forward to seeing you again soon!
If you need any further assistance, please contact us. Look forward to seeing you again soon!
Good service and quality very good. Had to return for different sizes. Went smoothly.
Date of experience: May 14, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Megan, thank you for your feedback and your lovely words about our swimsuits and service.
We are so happy to see that you have been enjoying your experience with us. WalkOnBeach aims to provide customers with products of nice designs, high-quality and affordable prices. To meet different demands from our customers, WalkOnBeach offers several options for return/exchange, to simplify/shorten the process. We take pride in giving outstanding service to each customer and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We will keep making progress and presenting better products and services in the future. Looking forward to seeing you again soon!
To meet the demands of every customer is the goal of the whole WalkOnBeach team. We'll keep working hard. Come back and see us soon.
I was saddened to find that the bra inserts didn't even cover my ladies even though the size fit perfectly everywhere else. The shoulder straps which cannot adjust were far too short for me. I did order one bathing suite with adjustable straps but even in that suite the bra insert sits up too high. Now the dilemma is what to do with the suits as I have to pay the shipping to return them to the USA. If you are not taller than 5' 8 you should be good.
Date of experience: May 12, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Cynthia, thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for any discrepancy you've noticed between our garments and the model images.
Ensuring our products meet our customers' expectations is of utmost importance to us. We appreciate your feedback and will certainly investigate this matter further to address any inconsistencies.
If you have any specific concerns or would like to provide more details, please feel free to share them with us. We are committed to ensuring your satisfaction with our products.
Online purchase made through walkonbeach.com can be returned or exchanged within 30 days from the delivered date.
Please don't ship to any 'return address' printed in the package bag you received. (that's not our address).
If you run into any issues, feel free to drop us an email at [email protected]
I did not receive the item I ordered and paid for.
Date of experience: May 11, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Therese, thank you for bringing your concern regarding our transportation times to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you.
We are committed to providing the best service possible and are actively reviewing our transportation processes to identify areas where we can improve and expedite delivery times.
Your feedback is invaluable to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns. Please rest assured that we are working diligently to ensure a more efficient and timely transportation service in the future.
If you run into any issues, feel free to drop us an email at [email protected]
Very late on delivery, i'm still waitind. I can' review a product that i don't have
Date of experience: May 4, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Chantal, thank you for bringing your concern regarding our transportation times to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you.
We are committed to providing the best service possible and are actively reviewing our transportation processes to identify areas where we can improve and expedite delivery times.
Your feedback is invaluable to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns. Please rest assured that we are working diligently to ensure a more efficient and timely transportation service in the future.
If you run into any issues, feel free to drop us an email at [email protected]
So many cute options! I had to order 3! I loved them all. On suit was too big & it was easy to get that sorted out.
Date of experience: May 3, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Connie, thank you for reaching out to us regarding the sizing issue you encountered with our products.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. Ensuring the accuracy and consistency of our sizing is a top priority for us, and we take your feedback very seriously.
To assist you further, could you please provide us with more details about the specific sizing discrepancy you experienced? This will help us investigate the issue thoroughly and take appropriate measures to address it.
Additionally, if you would like to exchange the item for a different size or receive a refund, please let us know, and we will be more than happy to assist you with that process.
Once again, we apologize for any inconvenience, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter for you.
New customer bought XL. One suit fits. The other suit tight and the short set to small.
Date of experience: May 1, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Rabusseau, thank you for reaching out to us regarding the sizing issue you encountered with our products.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. Ensuring the accuracy and consistency of our sizing is a top priority for us, and we take your feedback very seriously.
To assist you further, could you please provide us with more details about the specific sizing discrepancy you experienced? This will help us investigate the issue thoroughly and take appropriate measures to address it.
Additionally, if you would like to exchange the item for a different size or receive a refund, please let us know, and we will be more than happy to assist you with that process.
Once again, we apologize for any inconvenience, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter for you.
I found the bathingsuit I wanted in the exact color(pink), and style I was looking for. So many beautifull choices.
Date of experience: April 27, 2024
WalkOnBeach S.— WalkOnBeach Rep
over a year ago
Dear Candy, thank you for your feedback and your lovely words about our bathing suits.
WalkOnBeach aims to provide customers with high-quality, beautiful style and low-cost products. We take pride in giving outstanding service to each customer and are committed to providing them with products of better cost performance. In addition, WalkOnBeach embraces different figures. We’ve spent years designing and perfecting the fit for diverse body types. If you are not sure about your size, you can send a request to our customer service, they’d be more than glad to offer customized suggestions.
It’s also our honor to have your recommendation. If you need any further assistance, please contact us.
Answer:When you're asking about sizing, we love to help! It really helps if you can share details like your height, weight, and measurements, so we can suggest the perfect fit for you. We've got these cool size guides that make it super easy to pick the right size based on what you tell us. And hey, don't worry—if the size isn't spot-on, our return policy's got your back for easy exchanges or returns. Anything else you need help with, just let us know!
For issues concerning orders and purchase, please contact: [email protected]
Answer:Online purchase made through walkonbeach.com can be returned or exchanged within 30 days from the delivered date.
For issues concerning orders and purchase, please contact: [email protected]
You also can click https://www.walkonbeach.com.au/return-policy.html
Dear Penelope, We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration but we are happy to look into this matter.
I just checked your order through the order system and your swimsuit has been shipped on Jun 12,2024 1:28:38 PM
You can track your order from https://www.walkonbeach.com/sales/guest/track/
The shopping methos you choose is Standard Shipping(7-15 Business Days)
Thank you for your continued support and understanding. If you need any further assistance, please contact us.