On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
My original order was on back order. Classy associate keep me updated on the status. Two different order delivery's, both were excellent service.
I would recommend Classy Home to anyone.
Thank you.
It was not a great experience. The delivery men struggled with moving the items in my house. They didn't seem to work well with each other therefore they struggled. They were banging the furniture and then tried to put the Chester turn so I wouldn't see where they scratched it up. I am in a ranch home with no stairs. This is first delivery where they struggled in this home.
I apologize for the inconvenience and frustration that you experienced during your recent delivery. We take pride in providing a high-quality service, and it is clear that we fell short in this instance.
I am sorry to hear that our delivery team struggled with moving the items in your house and did not work well together. We take these matters seriously and have taken steps to ensure that our teams are properly trained to handle all types of deliveries.
We understand that your Dresser was scratched during the move, and we apologize for this. In order to make things right, we have issued a refund of $300 so that you can have the item repaired.
Once again, please accept our apologies for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.
I initially went to a well known furniture store to purchase the same dining room set. Something told me to look online. I came across your website and was a little hesitant because I have never heard of it. There is also very few reviews online. I decided to take the risk and pay through Paypal. I called customer service, who was very professional and kept me updated, since my order was shipping from your store in New York to my home in Miami. I am happy to say that I am overall pleased with your service. The items were exactly as described and resembles that of the item in the "well know furniture store". Oh! And I can't forget the large savings; I paid 30% less than what I would have paid at As#:£¥. Thank you and I will purchase in the near future!
Hi Andrea, thanks so much for your kind words and positive feedback. We really appreciate it!
The entire process was professional. From initial questions to transaction to customer service and follow up, all were responsive. Delivery was professional and will certainly consider for future purchases.
Thank you Jim! We're glad to hear about your satisfaction! Looking forward to serving you again some time!
Very good and would recommend classy home to my family and friends
Thank you Susan! I'm truly happy to hear about your satisfaction. Looking forward to serving you again in the future.
Nice quality, cute chair for my son, he's 6, it's a perfect fit.
Hi Alicia, I'm so glad to hear that you're satisfied with your son's chair. Can't wait to serve you again in the future.
Was a little skeptical to order furniture online but was pleasantly surprised! Item was ordered Tuesday delivered by Friday!
Hi Alexis, thanks for your sharing your positive experience with us. We look forward to serving you again in the future!
It came when promised. Assembly of one drawers in the chest did not fit properly. The runner that the drawer goes in and out with is uneven and does not close properly.
Hi Linda, thank you so much for your feedback. We're sorry to hear about the issue with your chest. Please reach out to our support team at [email protected] so we can help you resolve the issue. Looking forward to hearing from you.
Beautiful furniture, not completely strong but solid enough. Takes a while to arrive but worth the wait.
Thank you for your great feedback! Looking forward to serving you again in the future!
Immediately responded to my complaint, and sent me a replacement part. I was able to finish putting together the beautiful desk and chair set, and am enjoying it now.
Hi Norberto, thanks for your wonderful feedback! We strive to provide you with the best customer service and we are ecstatic that we met that mark. Thank you again. We look forward to serving you again in the future.
I purchased a white and silver bedroom set. Its absolutely gorgeous and the quality is amazing. The only complaint I have is that it took almost 6 weeks to get. The delivery is too long.
Hi, thanks for your 5 star review!
Happy with bench I purchased. Came well packaged and in perfect shape!
Hi Lisa! I'm so happy to hear about your satisfaction. We look forward to serving you again in the future.
I've ordered display cases by coaster on two separate occasions. Each time fed ex has to call me asking for my apartment number even tho it's included in my customer profile. Not a huge deal just kind of annoying. Aside from that everything with theclassyhome.com has been stellar service.
Hi Collin, i'm sorry to hear about your experience with FedEx. We are constantly working to improve and your feedback surely helps out. Please Contact us at [email protected] so we can get your informaiton and see what happened.Thank you!
My experience was great delivered on time kept me up to date with shipping. Lovely table came as shown and i love it
Laura, were so glad to hear about your satisfaction! Looking forward to serving you again in the future!
Classy Home Furniture removed reviews they dont like. Bought a table from them and they removed my honest review. Table was wobbly and shaking like a mega earthquake due to horribly designed legs. They do nothing but just said work in progress for months. See this video if you buy from them. https://youtube.com/shorts/JtbtjrRLQcA?feature=share
Hi Jay,
I would like to apologize for the frustration you experienced with the wobbling table. I understand how frustrating it can be to receive a product that doesn't meet your expectations.
Regarding the review you submitted, I want to clarify that it typically takes a few days for reviews to be posted on our site after they are submitted. Please know that we take all reviews seriously and use them as an opportunity to improve our products and services.
I'm glad to inform you that our claims team has authorized a replacement base to be shipped out to you. According to the tracking information, it should arrive by Friday. This replacement should completely resolve the wobbling issue, and we hope it will meet your expectations.
At our company, we strive to resolve issue that may arise. We value your business and want to make sure you are completely satisfied with your purchase.
Please let us know if there is anything else we can do to assist you. We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this issue.
I originally found this comforter on Wayfair. It was exactly what I'd been looking for, but it was a bit pricey. So glad I found it here for $50 less
Hi Kristi, We're happy to hear that you are satisfied with your comforter. We look forward to serving you again in the future!
I was happy to find the bed we wanted here but communication was rough, I had to reach out several times to see when it was going to be shipped versus what was said. Then when it finally arrived the box was damaged, missing parts and the bed frame damaged too. Then replacement parts were sent that were incorrect and we had to have them altered to make it work bc we just needed the bed supports so it can be used. Could have been a better experience.
Hi Ail, i'm truly sorry to hear that you are experiencing some issues with your order. Please reach out to us so we can review it and make sure it was all settled correctly. Thank you!
It took 2 months to receive our furniture. Once it finally arrived, pieces were chipped and broken. Dressers were missing knobs and screws to hold new knobs in. It wasn't worth complaining and having to wait 2 more months for replacements.
Hi Bryan,
We truly apologize for the missing and damaged parts. We will work with you directly to help you get the parts needed. It will not take that long to receive.
Booked this king bed set online and had to wait 45 days to get it. Took some time to assemble but a very nice set to have.
Thank you for your feedback!
The delivery was excellent. The footboard was damaged during shipment and no agreement has been reached at this point. Having your representative instruct me to go but a markers and color two scratch damages on the top of the footboard was offensive. I purchased a new bed and expected a non damaged nee bed to be delivered.
Hi, we are truly sorry for the inconvenience this order has caused you. According to our records an agreement was made and this issue has been settled. We again apologize for this aggravation caused.
Hi Jimmy, Thank you so much for your great feedback! We can't wait to serve you again in the future!