On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
I ordered 3 items from Swimsuits For All on 6/3/20. It didn't ship until 6/10. I called on 6/9 to cancel the order. The person I spoke to was nasty & refused to cancel it. I was told I would have it by 6/15. Well, today is 6/19 and I still don't have my order! Never again for Swimsuits For All!
This is by far the WORST company I have ever ordered from. I tried canceling my order right away and they said I only have 25 minutes to cancel. However I was on hold 45 minutes before I could get anyone to respond. They would not cancel it, did not send me a return shipping label. I called back waited another 45 minutes took 1 week to get a return shipping label emailed to me after I called and emailed them multiple times. I also requested they put the money back on my original form of payment and they told me I would get an E-Gift Card. I was then put on hold waiting for a supervisior because I did not want this suit to begin with and they hung up on me while I was waiting. I had requested original form of payment when I spoke to them the week prior and it seemed to be no problem, but now it is. It is not fair to get a gift card when I am returning an unopened package that Ive been canceling since the minute I placed the order. I have NEVER dealt with a worse company. Not to mention I placed 2 other orders that day (before I knew the hell I would be dealing with) and they canceled 1 order and could not explain to me the reason it was canceled. I literally have NO IDEA how they stay in business with such terrible customer service.
Hello Val, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'm sorry for the poor experience and I'd like to further help. Please email me your last name and order number to [email protected]
Don't buy anything on this site, you'll never get it. I can't add photos, because it never arrived, even with 4 day shipping, 3 weeks ago. Thanks Lois, you should be proud, you scam artist.
Hello Holly, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I apologize you have not received your order. Please email me directly to [email protected] with your last name, order number, and email address.
Ordered on June 1st. They state it shipped on June 10th by Fed Ex. Gave a tracking number and all. Fed Ex said they do not have the package has not been sent to them, but the label was created. Wow... that is a slimy way to try to convince you they shipped the item. Called to cancel and of course can't because FEDEX has the package. Who should I believe them or FEDEX. My bet is on FEDEX. Guess we will wait to see if and when it shows up. I realize these days shipping is delayed, but to try to tell you it shipped when it hasn't.
Hi Cheryl, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. We're sorry for the delay. We're working diligently to fill and ship all orders as quickly as possible while keeping our team safe. I'd be happy to share your feedback with our team.
I paid to have expedited shipping Because I needed my suits by a certain date and not only Was it not here in time, it was days later and no respond from customer service about why. They simply provided the tracking number which I already had. A friend had the same experience and I should have known better. Never again. I can spend $100 on a suit anywhere.
Hello Shawnna, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. We're sorry for the delay. We're working diligently to fill and ship all orders as quickly as possible while keeping our team safe.
I ordered 2 items and they sent me one wrong item and I needed to order a different size for the other item. The instructions stated to mail the items back, place a new order and my original payment method would be credited. I placed the second order and paid with my credit card. Once my refund was processed they issued me a store credit. I love the swimsuits but it's not worth the hassle when you return items. I have had problems with other past orders and should have learned my lesson. Beware when purchasing!
Hi Tamsin, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'd be happy to look into this for you. Please email me your last name and order number to [email protected]
I ordered a bathing suit WEEKS ago, it was supposed to arrive the first time on 6/2/2020, but it was delayed until 6/5/2020. It's now 6/6/2020 and I have NO package AND my tracking number doesn't work. When I track from the website it says "READY TO GO", but there is not estimated delivery date now. Also says it should arrive via DHL but it's a FedEx tracking number and both sites say the tracking number doesn't exist. The SAME THING happened to my friend and she paid for expedited shipping and it still arrived over a week late. Will never order from this site again and will never recommend to anyone. Save your time and money, go to Target!
Hello, We apologize for any delays in your delivery. We are working hard to support our customers during the COVID-19 crisis. However, due to the increased safety measures we are taking in our facilities, along with the carriers, some customers may experience delay in the processing and/or delivery of their packages.
We appreciate your patience and understanding as we navigate this crisis together.
Please do not buy from this company! I returned items following directions carefully and never recieved a credit or refund. I am pretty sure this is called STEALING! Called several times to get things resolved but they would not send a credit or refund. The stole my money.
Hello Debra, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'd be happy to check on this for you. Please email me your last name and order number to [email protected]
This is almost too comical to be true. I purchased a longitude suit which turned out to fit much shorter than longitude suits I have had in the past. I returned it immediately after trying it ontags and liner still intact. A few weeks later it was returned to me with a note saying the item wasn't returned within the days required and that the item was damaged. Neither was true. So I called the returns department; they said it was an error and to return it. I did and guess what? It was returned to me again. Called again and they apologized, finally refunded it and explained how to return it this time. Much to my dismay, frustration, annoyance, it was in my mail yesterday! Is this for real? Do they not want the suit back?!
Hello Bilter, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'm very sorry for the poor experience. Please email me your last name and order number to [email protected] so I can further look into this.
I purchased 3 swimsuits. The quality was poor and the fits inconsistent. Returned 2 of 3 immediately within a week of receipt and 3 months later still no credit that they promised. Multiple emails and still no credit. Then they arbitrarily returned one of the two swimsuits 2 months later stating that it was sent back past the 60 days from when it was shipped. Untrue! I have all of their emails and I have provided all proof and still no resolution. READ the reviews here and on Trust Pilot! Tells you all you need to know about this company. They don't deserve the 1 star I had to give in order to post this review.
Hi Joanne, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'm very sorry for the poor experience you had and would like to help. Please email me directly at [email protected] with your last name, order number, and zip code.
First off I have never spoke with a ruder team of people in my life. I placed my order 9 days ago... 5 business days... they still haven't even processed my order. And won't tell me even a n estimate on when they will be sending the product out. I asked if at this point I could just cancel and get my money back for my thousand dollar suit (sarcastic), they told me I only have ONE HOUR to change my order. So at this point we are working on 10 business days not even processed the order and won't give me my money back! I understand things are running behind these days and I told both the ladies I talked to that I understood that but that unlike other websites that state due to covid 19 things take longer, they have nothing on their homepage or anywhere that I could go d that says they will be processing behind schedule. If that was the case I wouldn't have purchased I needed it for a specific time. Overall no help or explaination for the customers and the ladies both supervisor and customer service very very rude. Didn't make sense to me that if they are behind in processing orders why they couldn't give me my money back and cancel the order it's going to get here at least a week late if not later.
Hi Jessica, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'm very sorry for the poor experience you had and thank you for bringing this to our attention. We are unable to cancel an order once it is in process. We appreciate your concerns, and I will be sure to share your feedback with our team.
I will never order from this company again! Called customer service because I paid $13 for shipping on a product that said it would be 5-7 business days shipping. They keep telling me that it's not left the facility and that it will be another 10 days before I receive it due to covid! No where does it say in their website that there is shipping delays! Even went and started a dummy order because the agent I spoke to says it says it in there... it says under the shipping on a! Order placed today estimated delivery would be jun 10th! Tell me how my order placed over a week ago is set to be delivered the same day! Then she said that is says it after the order number when the order is placed! Nope I have a screen shot! Spoke to a supervisor and they told me the same thing! Just kept saying we're sorry. There's nothing I can do! I asked for a refund. Nope. Asked for a refund on just my shipping. Nope it's non-refundable. Asked if they could expedite my package since I need it for vacation THIS weekend and the only reason I placed the order... a $90 order at that... is because it said it would be here on time! Nope can't do that either! The first agent was rude as hell too! I asked her to cancel my order because I no longer wanted their product. And she said I would have to pay shipping to ship it back to them! I'm NOT paying a total of $26 shipping for a product I told you to cancel! Save your money and don't order from this awful company!
Hi Brittany, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'm very sorry for the poor experience you had and would like to help. Please email me directly at [email protected] with your last name, order number, and zip code.
Placed my order on May 8th, didn't receive until last night. Paid 12.99 for shipping and it didn't get to fedex until a week later. Their sizes are so wrong. I am a 36ddd so ordered according to their size chart and could have fit 2 people in the top. Their return policy is if you want the credit back you should pay for your own shipping, and make sure you get tracking... which leads me to believe that they plan on saying they didn't get it. And no matter how you send it back they won't give you the shipping price back. So I paid 20.39 for UPS Ground on top of the original 12.99 shipping for bathing suits that were no better than walmart.
Been waiting for my order for20 DAYS, WILL not be get this in the time frame they said! Do not trust this company,
I placed a large order (over 1,000) at 6am on a Friday. A few hours later and Everything on the site was an additional 40% off. I called customer service. They said cancel the first order and place a new one. Great. My first order was on hold and the customer protection group was closed for the long weekend, so I couldn't cancel until Tuesday. Did as I was directed, Called first thing Tuesday morning "it is already being processed, we can't cancel it" ARE YOU KIDDING?! Now I have to pay shipping for these swimsuits to be returned if I want my money back. I will never buy here again, and this is the one thing I would do for myself. I'm not an angry person, but man am I disappointed and frustrated.
I have been waiting for my order for 2 weeks! Almost a week of that is waiting for fedex to get it. Label has been made. I will not be getting this in the time frame they said! They do not uphold to what they say. Do not trust this company!
Hello, I have purchased from this company for a few years now. I made a purchase in early Feb. 6,2020 and I needed to return 5 items for different sizes. I called the company and the associate told me use the return label and i will place a new order for your new sizes, So I proceed to do so per her instruction. She placed my new order and it charged my card. I got my new order with the new sizes. I also got my order order i sent back to the company, sent back to me again as they said it was past the 60 days. Its been a touch 10 weeks during this Covid time and I asked if they would at least give me a credit, i would spend the money with their company, just please take the merchandise back... please give me a credit. $204.00 worth. Nope, they wouldn't budge... I will not be buying from them again, I'm so disappointed... I'm stuck with these 5 items and at a loss for $204.00. So Upset!
Hello Cheryl, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I am very sorry for the poor experience you had. We are unable to accept any returns after this timeframe. We regret any inconvenience this has caused.
I ordered 2 suits in early march, which I thought were really well made but were too small. I returned the suits on 3/13 and the return wasn't processed until 4/20. Additionally, it wasn't put back on my card, it was sent to me in a gift card. They state their policy clearly says that's how they do things... I think of myself as fairly bright but I never saw this. I asked for the return to be placed on my card and they said it would cost almost $8. I was so mad! Of course I let them take the $8 because I have no intention of shopping at a place that takes so long to process a return. Super disappointed.
Hello Liz, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I am very sorry for the poor experience you had. We appreciate your feedback regarding our return policy, and I will be sure to share your concerns with our team.
3 e-mails 2 phone calls and finally got refund to my card. I filled out the forms for a refund less the postage using their label but then 1st phone call I am told their is stocking fee, ok. Get refund but does not figure up correct 2nd phone call then I am told they deduct what they are charged to mail it. I am done never again. To bad cause they have some nice looking products.
Bait and switch. Refuse to honor. Promo code. Rude nasty. Don't waste your money on this idiots. Off to the attorney general's office with this
Hello Kelly, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I am very sorry for any frustration you have experienced. Please feel free to email me directly at [email protected] with details regarding the issue.
Hello Jane, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I'd be happy to look into this for you. Please email me your last name and order number to [email protected]