Called into ask some questions and potentially make a purchase. The person who helped me was amazing! I could not have been happier with the level of service provided. I've made three purchases so far and more are in my future.
On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Turns out either A they mislabel items on their site or B purposely send you the wrong items all together. Their service doesn't have a clue and closes too early to take complaints. Go else where, dont waste your time or money with these shady characters.
Dies that box say Wade? No does it have a waste logo? No.
Online response time is 72 hours and they take all of that to respond. Called about my issue and they told me I had to wait for them to respond to me online. I won't do any more business with them in the future, and I just ordered 2000$ worth of items I will return. Bad customer service.
I paid over $1,500 for my truck bed slide unit. The package I purchased was supposed to include the raised side kick boxes. The two side boxes were included but they did not ship the hardware and rails to connect them with. They stated i would have to pay another $229 to receive 3 brackets and 2 aluminum rails. This is crazy and a scam because I paid for this package for those items to be included in the shipment. So 1 box is sitting on wooden blocks and the other is just laying on the slide itself. Now Real Trucks is not even responding to my email request. If you are looking for a truck bed slide for your vehicle do yourself a favor and find another company unless you just have money to burn
I ordered an item and cancelled it the same day after doing research on the manufacturer. Aaron in sales told me just reply "Please cancel my order" and the item would not ship and I'd get my money back ($527.88). That was Saturday 1/18/2020. Monday 1/20/2020, I received an email stating the item had shipped. I called Real Truck and was assigned to Trystin who went on to tell me that customer service does not communicate with sales in scenarios like this. I asked how we can fix this. She said she would send me an RMA then I would return the item and get my money back. It took her 18 days to send me an RMA. I returned the item the very day I received the RMA. It is now 2/18/2020 and I still don't have my $527.88 back. They won't return my phone calls or emails. I have now started the dispute process with my bank. STAY AWAY FROM THIS COMPANY!
Purchase brand new Carhartt $500 seat covers for my Toyota tundra. Does she covers did not fit my truck at all and you did to be exchanged or returned for other seat covers. They told me that they will not refund my money or exchange anything and to sell my product locally. Then, good luck and hung up on me. I'm out $500 plus tax. Their website says that they may charge up to a 20% fee for restocking an item that is returned. As that is a rip-off, even that is not true. They will not exchange or return your item. Do not waste your money with these crooks. Every single review that is not from them personally to themselves is at a one star. You've been warned.
Bottom line never got product which I waited for over one month. Had to get bank involved to get my money back because they we're not responding. BEWARE
I ordered a $300+ custom cover, was billed twice, charged shipping when free shipping was advertised, and their "customer service" could not help identify the order as the order number online did not match anything in their system. Total incompetence and consumer fraud.
I placed an order over the phone on JANUARY 3rd. The item was just under $250. They charged my card immediately! Who does that these days? Unfortunately, I waited until January 11th to contact them. The person on the phone said to hold on and he would check on the order. His response was "it will ship from the manufacturer on Monday" (2 days later). When I did not hear anything about the item being shipped, I contacted them. I cannot believe it is February 4th and I just received an email from them saying the ticket has been resolved. I filed a dispute with my credit card bank and sent Real Truck an email requesting cancellation of my order - ON JANUARY 20th! When the bank heard about the details and all of the documentation I had they immediately did a provisional credit to my account. It is much easier for me to include the email I just sent to the person at Real Truck for you to read and see the details of what transpired. Here is that email:
I was sitting down to trash you guys when I saw this/these emails. I will be adding to the horrendous "reviews" that we found. Too bad I didn't see them before I tried to order from Real Truck. Resolved? RESOLVED? You say this 15 days after I asked you to cancel the orderwhich was 15 days after I filed a dispute with my credit card people which was 25 days after your email where you said you were going to "follow up with the manufacturer to get a shipping date" which was after Cieryna could not contact the manufacturerand her email to me read (partly) "Your case has been assigned to one of our World Class Customer Loyalty Specialists. They are doing a little research and will be in contact soon! A "LITTLE" research? "SOON"? "World Class Customer Loyalty Specialist"? It is laughable that you send an email stating that the request has been resolved 22 days after I filed the dispute with the bank!
And the additional email that reads "Your ticket (XXXXXXX) status has been updated to solved. We hope that we were able to answer all of your questions and concerns in a satisfactory manner!"
"Solved"? "We hope that we were able to answer all of your questions and concerns in a satisfactory manner!" Are you serious? You answered NOTHING from the day the ticket was opened.
I found two sites where I can leave a review. You can be sure that I will be letting people know this story.
Real Truck sure looks like a serious scam operation.
Sorry to see all the bad reviews of RealTruck on this site. I ordered a tonneau cover, using the chat function to request (and receive) a nice discount on the price. Order was delivered, undamaged, a scant four days later, and it was the correct cover with no parts missing. It fit my truck perfectly, and installation went smoothly. I'm happy with the ordering process, delivery, and product.
I ordered a $250.00 truck cover for my husband back in early November so it would be here on time for Christmas. I gave it to him on Christmas day, but It was the wrong one and now they will not take it back because they said it is after the 30 day return policy. It was a CHRISTMAS present! They told me I should have put it on- myself- or given it to him when I got it in November to make sure it fit?!?! They refuse to let me trade it for the right one and basically told me "too bad your stuck with it " HORRIBLE company
Save yourself the time, money and aggravation and shop from somewhere else... anywhere else. I purchased a truck cover for my husband before Christmas 12/18 and it was due to arrive within a week it's now 1/6 and still no cover and no sign of it coming anytime soon. Can't get anyone to answer a phone or email. READ THE REVIEWS!
Ordered some door sills for my truck. Arrived damaged. I contacted realtruck "customer service" and after multiple 45 minute+ hold times finally got ahold of someone and he opened a ticket and said someone called "victor" would contact me with the authorization to return in 48 hours. 1 week later haven't heard from "victor" and chat agents apparently can do nothing other than "elevate ticket status to urgent" and also apparently have no ability to contact a supervisor. Maybe my states Attorney General and BBB can get a hold of a manager. Shouldn't be this difficult to get your own money back. Do not give this company your business.
First order sent completely something for a different truck. Reordered got delivered opened up box, tape missing on object, plus a chip on my purchase. To get a reordered or money back Real Truck asked to destroyed purchase. Waste of time. Costumer as in myself may not wanna destroy cause if safety like getting cut or unsafe braking object. So use caution when they ask of you to destroy your purchases
Reached out though the online chat to confirm availability of some bed rails for my GMC Sierra. Online chat confirmed they were in stock, and I should have them within a few days. I paid for the product and away we went. Two weeks goes by - no product and no shipping information. I reach out to support - "Sorry, product was back ordered, wait another two weeks". So, I wait another two weeks - no updates, and no product. At this point, I had waited for over a month and advised them to either deliver the product or refund my purchase. They choose to do neither. I finally had to submit a charge back through my credit card company, who after researching the issue agreed with me and refunded the full amount. Through this entire process Real Truck never once tried to make things right with me, nor even apologized for the issue. Highly recommend you spend your money elsewhere.
I ordered merchandise from this this company almost a month ago. Two items were shipped. The third item was wrong so asked for a re-order and a refund, They told me a refund would be credited to my account. It was been almost three weeks and I have talked to 4 different customer service agents, They keep saying the credit dept has to approve it. They didn't have to approve it to debit. And each one of the 4 have sent me e-mails saying complaint SOLVED. It is not solved. I have not received but part of the last order and the credit has never hit my bank. Talked to s supv. Last night now they say it would be another 10 days to credit. Do not do business with this company. They are a middle man and order from other companies. They cannot stand behind their sales and offer horrible customer service. They get your money then its your problem.
Sorry I did not read the reviews before I ordered. This seems to be a standard for them.
Very unhappy customer.
Hi Janet - do you mind sending over your order number so I can check into this?
I ordered rims on 11/12, and have yet to see them almost 1 month later. I have asked for a refund via email and phone with no response. Save your self some aggravation and read reviews. I didn't...
Hi Jeremy, I am sorry that the backorder/refund took so long address and that you were without info during that time. I spoke with the team here to gather more info and your refund has been issued. Note that there can be some delay as your bank processes it on their side. That can range from 1-7 days, but is typically 2-3. Please let us know if you have any additional concerns. Thank you.
Apparently their self acclaimed "world class support" is unable to give me an affirmative answer on my order status. It has been 5 days with no results. It seems they're focused more on advertising themselves than fulfilling orders.
Hi Ren, I apologize for the delay. If you're able to give us your order # here we'd be happy to look into the status for you.
EDIT: thank you for your patience through the reorder process and payment confirmation. At this time everything has been approved and additional details (including info on your freight shipment) should be arriving via email. Thank you for your business!
I needed assistance in a purchase. I had the pleasure of Jessica to help me. She was very helpful, professional and friendly. Really a perfect purchase. Should I need to use this company again I would - mostly because of Jessica.
Horrible customer service. I ordered a bedcover for one of my work vehicles on 11/5/19. Their website states order today and it ships tomorrow. I did not receive a shipment email on 11/6/19 so I called today 11/7/19 at 8am Central time. I spoke with Anthea Thompson and was informed it would be 3-5 days before the cover would ship. I explained I need it for work sooner and to cancel my order. Anthea put in the request and I received an email from Cinthia Chavez with a ticket number. At 2:37pm Central time I received an email stating my order has now shipped and an email from Cinthia stating my issue was resolved? I emailed Cinthia and called her. She replied that it has already shipped. After checking with Fedex they confirmed the label was created but that no item had been picked up yet. I was promised a return label after calling customer service an additional time. That has not happened and after reading all the other reviews it is obvious this is a very normal practice for realtruck.com.
Order new set of rims in September it's now October almost two weeks before I found out the rim was discontinued still have yet to receive refund of $479 then when I contact customer service I'm told every time I email and ask about my money that slows my refund down so as a customer it's okay for them to take your money and don't refund it when I feel like worst bunch of crap I've ever heard what happened to the customer is always right what happened to real customer support this is the worst website I recommend nobody purchase from them
Hello Tom,
I am sorry about the way this order was handled. The back-order status and expected delivery time should have been communicated on the front end of things. It would appear that the refund has been addressed already, but if I can be of further assistance please edit your review here and let me know how I can help. Thanks for your feedback.