GotPrint.com

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Write a review
Reviews that mention popular topics
Florida
1 review
1 helpful vote
Follow Lisa O.
Unfollow Lisa O.
Share Review
Report Review
Off centered print job -
September 26, 2019

I have been a customer for many years but, after what they pulled with the last order, I wouldn't buy from them if they were the last printer on this planet.
My proofs were perfectly centered but both designs on my business cards were off center. I was able to make a solid case but they insisted they were not at fault.
They never did have good customer service but it appears that they are lowering the bar.
Vista Print does a much better reputation so, I will likely take my business there.
BTW: THE 100% CUSTOMER GUARANTEE ONLY APPLIES TO FIRST TIME CUSTOMERS.

Date of experience: September 26, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Lisa,
On the files you submitted there was text that went past the red cut line on the template, unfortunately that is why it seemed to you that the cards were off center. Because you selected the Instant Online Proof, your files were not checked as you are confirming the files are print ready. If you had wanted us to check the files to make sure they are print ready, we do offer the manually processed PDF proof option. We are sorry that the cards did not come out how you expected, however we did print the files as they were supplied to us.
Thank you

Texas
1 review
2 helpful votes
Follow tess r.
Unfollow tess r.
Share Review
Report Review
If I could give them a minus star, I would.
September 24, 2019

If I could give it a NO STAR I would. I have been using them for over 10 years. I have gottend several companies I have worked for over these years to switch over from other Printing companies to GotPrint. This past order with GotPrint will be my last. The job, which was a rush, has taken over 12 days, and I still do not have the product. Customer service has been terrible since all the problems began. Today I spoke to a supervisor because I still have no product and no promise to get it any time soon. The supervisor was arrogant, excusing themselves, and not accepting responsibility of this. And of course, I'm still paying for this "Rush Job" They have lost me as a customer and I will make sure that those companies I had encouraged them to make the switch, move on to other printing companies!
Over and over I see in the reviews the same or similar problem... and GotPrints response is... always the customers fault. That in itself is very bad customer service... even worse than the one you get over the phone when you have problems with your order.
DO NOT WASTE YOUR TIME or MONEY WITH THIS COMPANY. It must be under different management or about to go bankrupt becasue nothing else explains the downward spiral of quality, efficiency and customer service!

Date of experience: September 24, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Tess,
The order you are referring to was shipped and then the courier, according to the tracking information, returned the package to us because it was refused on delivery. We were not aware of this until you informed us and we arranged for the order to be reshipped at no charge to you. As for the delays, we had advised you that there were low resolution images on the files you uploaded, you had the option to request to print the files as they are, which is what you finally did. We apologize that you had issues with this order, however some things are out of our control and we did attempt to resolve this with as quickly as possible.
Thank you

Virginia
2 reviews
5 helpful votes
Follow Joe Y.
Unfollow Joe Y.
Share Review
Report Review
Two orders cancelled, going with a different printer
September 20, 2019
Updated review

Some orders they've done great on, but this time around has been rather crazy. Contacted them so many times to try to resolve this and make the order work. Their prepress dept. keeps claiming there's a problem with my file. They sent a proof where one of the graphics had been removed, and claimed it was a trapping issue. I've been a designer for over 15 years and have done projects with massive budgets. Never ran into an issue like this. They refuse to look at my updated pdf, and just say I have to re-upload the file over and over again. Seems as though they don't know what they're doing. Going with a different print company who is competent and got back with me the same day with info about the project.

Date of experience: September 20, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Joe,
When you first contacted us, you were advised more then once that it was unlikely that you would be able to receive your order in the time frame you needed it in with the options you had selected. You then cancelled the order and placed a new order with rush production and were told that as long as there were no file issues you should receive the order in time. When your files were checked by our processing department we advised you of issues with your files. You requested to process as is and when we sent you the proof you did not approve it because some of the graphics were missing. We then advised that it was because the files were not flattened. The website does state that the production time is from when the order is approved and charged, we are sorry that we were not able to assist you on this occasion.
Thank you

They have the worst customer service
September 19, 2019
Previous review

You may want to choose a different service. It's very difficult to contact customer service to get any help for orders. After about an hour the issue seemed to be resolved, but I ended up needing to place a different order for about $90 more. The agents seemed to be clueless as to why an hour into it, I would be inconvenienced for how long it was taking. Good luck!

Date of experience: September 19, 2019
Florida
1 review
2 helpful votes
Follow JOSH W.
Unfollow JOSH W.
Share Review
Report Review

I spend 4 hours to design the business cards and magnet sign on their website. Paid and they sent me several email indicated that my order was not process with problems even I have approved couple times. Keep sending me the email saying that my order having problems. I called them, no one answer the phone, chat online and the rep. Name Branda was doesn't know nothing. What's kind of business is this? Just total wasted my time.
DON'T DO ANY BUSINESS WITH THEM, THEY TRIED TO GET YOUR ADDRESS AND INFO FOR ADVERTISEMENT ONLY. STAY AWAY.

Date of experience: September 13, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Josh,
We sent you emails to advise that we wanted you to resubmit your design as there was a glitch that would have caused your files to print blurry. We specifically asked for you to not process as is, which is what you did select and was advised to you when you were on the online chat. We do not charge you until the order is approved and ready for production, your order was cancelled at your request and if you check your card statement, you were not charged for the order.
Thank you

Wisconsin
1 review
1 helpful vote
Follow Richard C.
Unfollow Richard C.
Share Review
Report Review
Errors
August 29, 2019

I ordered some yard signs and yes I misspelled a word on the yard sign, my mistake. But Gotprint says they don't check for spelling errors so they just went ahead and printed it. What a scam! How many orders have been paid for that had misspelled words? Good way to make more money! NEVER again will I use this joint!

Date of experience: August 29, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Richard,
Before you are able to add the order to the cart, you are required to initial that you agree to the sentence that states: "I have verified that spelling and content are correct. I am satisfied with the document layout. I also know that I cannot make any changes once my order is placed and that I assume all responsibility for typographical errors."
GotPrint does not check files for spelling and/or grammar, however on this occasion, our Quality Control department offered you a discount code for the full amount of the order as a one time courtesy that you have already accepted.
Thank you

Connecticut
1 review
2 helpful votes
Follow Kerie C.
Unfollow Kerie C.
Share Review
Report Review
The worst choice
August 24, 2019

I had so many issues with got print and then when the product finally arrived almost a month later I hated it. Customer service was terrible. Delivery was terrible. Product was terrible. The return policy is terrible. I'm now stuck with a product I will never use. Never again, vista print you have my business back.

Date of experience: August 24, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Kerie,
The order you are referring to was placed 8/2 and on that same day, we sent you an email to advise that the text would be small once printed. We did not hear back from you, so a follow up email was sent 8/9 and you then sent a message to print the files as they were. The order started production the next business day, 8/12 and completed production and was shipped 8/16. The shipping method selected for the order was Economy shipping which can take 7-14 business days, however in this case it was delivered 8/22. You sent another message advising that you are unhappy with the order you received, as a courtesy, our Quality Control department will be refunding the full amount of the order. If you have any questions, please contact our Customer Service department.
Thank you

Arizona
1 review
1 helpful vote
Follow Judy T.
Unfollow Judy T.
Share Review
Report Review
Use another printer!
August 20, 2019

I made the mistake of ordering 350 bookmarks for children and business cards. The proof was correct on their proofing screen, they sent a notice THEY had proofed it, yet the finished product was horribly distorted. They said it was our fault as the image wasn't proportioned correctly. Yet on the computer screen it looks perfect. Rather than offer to help fix images to be correct for their program, I basically got two Tough $#\£ responses!

Poor quality cutting on the business cards. Some have obvious wide areas of white on the right side. All going in the garbage and my charity organization is out over $70 bucks and children will not get a bookmark for reading. Very disappointing experience!

My suggestion, go use Vista Print or a better customer service company.

Date of experience: August 20, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Judy,
The order you placed was using the Instant Online Proof, and we do not check your files as you are confirming that the files you uploaded are print ready. We did notice that you have left template lines on your files and as a courtesy we did email you to let you know. We are unable to adjust customer files and the business card file did not have bleed, the image stopped on the blue safe zone. The bookmarks were printed exactly as they appeared on the approved proof, although there was not a print issue, we did offer you a promotional code towards a new order.
Thank you

Tennessee
1 review
1 helpful vote
Follow Jerry B.
Unfollow Jerry B.
Share Review
Report Review
They worked hard for this one
August 19, 2019

I have never dealt with a more incompetent group of people, Not only that but condescending and rude as well. FAR and AWAY the worst experience I've had with a print company. My advice, go local, use a business that actually has experience in working with images and can use things like rulers and understands math. The real kicker is I've actually used them several times, all good experiences, but this is the first time where I've been treated like this, SO INCOMPETENT, SO SO RUDE!... lesson learned. Like I said they really put in the effort for this

Date of experience: August 19, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Jerry,
On reviewing your order and the phone call you made to us, there may have been a misunderstanding with the issue on the file. The image you uploaded to us had an image that was going past the blue safe zone but not extending to the black bleed line. There was also a black border on the cards that was extending to the bleed line, but stopped just inside the red cut line. What we should have made clear to you was to either remove the border totally and extend your image all the way to the black bleed line, making sure any text or logos stay within the blue safe zone, or make the border larger so it extends inside the safe zone and make your image smaller so that is also within the safe zone. That way, if there is any shift during the cutting process, you are not left with an uneven border.
We apologize for any miscommunication on this issue.
Thank you

South Carolina
1 review
1 helpful vote
Follow Christine D.
Unfollow Christine D.
Share Review
Report Review
Takes forever
July 12, 2019

I ordered business cards almost a month ago and have yet to receive my order. Customer service is less than helpful. Will not use this service again.

Date of experience: July 12, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Christine,
I apologize for the issues you are having, please send a private message with the order details so we can look into this for you.
Thank you

North Carolina
1 review
1 helpful vote
Follow ram n.
Unfollow ram n.
Share Review
Report Review

I ordered 2 magnets suppose to come before July 4th. They have delayed my order saying to re-upload my image. I have already paid 2 day shipping... It was clearly said it will be delivered July 3 rd. Last 2 days they have updated the date as July 6th and asked me to pay next day air shipping for me to get it on July 3 rd. And the Even though I have ordered 11 by 17 the image and text printed small. For $15 magnets I have paid $55 and end up with bad product.

Date of experience: July 3, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Ram,
We are sorry that the order did not come out as you expected. You placed your order 6/25 and on that same day we did send you an email to advise that the logo on your file is pixalated. You reuploaded your file 6/26 and the order started production that day and had a standard production time of 2-4 business days. We printed the files as they were received, we are unable to adjust customer files, and although this is not a print error, our Quality Control department will be emailing you to offer you a full refund under our First Time Customer Guarantee. If you have any questions, please contact our Customer Service department.
Thank you

Massachusetts
1 review
1 helpful vote
Follow J H.
Unfollow J H.
Share Review
Report Review
Unreliable, Uncoopeative
June 27, 2019

I've used GotPrint for several jobs but the issues are the same: they have major problems with communication and customer service. I have given them a chance but no more. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE! There are too many options now for online printing, too many good companies that work well with customers, have great products and make sure jobs are executed quickly and accurately. DO NOT ORDER FROM GOTPRINT

Date of experience: June 27, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

I am sorry that you feel that way, please can you provide some information, such as an order number, so we can try to win your business back.
Thank you

New York
1 review
1 helpful vote
Follow Kristin S.
Unfollow Kristin S.
Share Review
Report Review

I love the recycled paper option that is offered, I have printed 3 sets of business cards and a set of save the dates using that option and I'm so happy with the shipping timing, quality, and cost! Love that they have templates you can download and the site is very easily navigable. About to use them for my 4th set of business cards.

Date of experience: June 20, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Kristin,
Thank you for the positive feedback, it is always great to hear.
Thank you

New York
1 review
2 helpful votes
Follow William R.
Unfollow William R.
Share Review
Report Review
Defects and issues with every order...
June 19, 2019

I've given this company chance after chance and I suppose that's shame on me but with the most recent issue, the first time I've actually made a complaint since 7 out of the 10 yard signs had damage, scratches and were cut way outside the bleed areas and they've given me nothing but trouble the whole time.

I've been emailed back the same questions 3 times now, even though I've answered them extensively and have provided them with many images...

Save your frustration and order elsewhere!

Date of experience: June 19, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello William,
I apologize for the issues you are having, please send a private message with the order details so we can look into this for you.
Thank you

Colorado
1 review
1 helpful vote
Follow Corinne D.
Unfollow Corinne D.
Share Review
Report Review
Sent me totally wrong item.
June 14, 2019

Did not get the item I was trying to order. First, when you try to order circle stickers, it reroutes you not to stickers, but stickers and business cards in the same dropdown. This is the only site set up this way and is VERY UNCLEAR. I paid for a proof, and when I called because it wasn't set up right, I said multiple times that I was ordering stickers, and the representative never noticed or mentioned that that was not what I ordered. Instead he just talked down to me about how I should have better prepared my files (despite me paying for the proof to make sure they were right). My files (with sticker in the name) were checked multiple times and no one ever mentioned I had selected the wrong paper. When I received business cards instead of stickers, and called to complain, customer service seemed to know this was a common issue, and had nothing to say. WORST PRINTER EVER!

Date of experience: June 13, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Corinne,
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience that this issue may have caused. The error has since been fixed on our site to prevent future issues, so thank you once again. Our Quality Control department sent you an email this morning offering a full refund for the order you received. If you would like to accept this, please reply to that email to confirm and we will arrange the refund for you. If you have any further questions, please contact our Customer Service department.
Thank you

Colorado
1 review
1 helpful vote
Follow Joanne G.
Unfollow Joanne G.
Share Review
Report Review
What a rip off!
June 10, 2019

DO NOT Order from this company. Their customer service is less than acceptable and their product is EXTREMELY INFERIOR! You will hate yourself if you order from these people.

Date of experience: June 10, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Joanne,
Would you please provide more information by private message, such as an order number so we can resolve any issue?
Thank you

Kansas
1 review
1 helpful vote
Follow Niki M.
Unfollow Niki M.
Share Review
Report Review

I've used this company in the past and haven't had a problem. I don't know if they recently changed owners or they just don't want to be in business anymore. This time I placed an order 2.5 weeks ago and still haven't received it. When I called today the guy who answered was not friendly nor did he even sound like he wanted to work there. Told me the turnaround time was another week. A 3.5 week turnaround time for 100 business cards is absurd. I will not use this company again.

Date of experience: June 7, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Niki,
The cards you ordered have a 3-5 business day production time and shipped 5/29.

The reason that you have not received the order yet is because the shipping method selected was the Economy Shipping which can take 7-14 business days to arrive. According to the tracking information on the order, it should be delivered by 6/14. For your information, if Standard shipping had been selected, based on the shipping address for the order, it would have been a 3 business day ship time.

If you have any further questions regarding your order, please contact our Customer Service department, we will make sure that you receive the service you should have previously. Thank you

Ohio
1 review
1 helpful vote
Follow Candace M.
Unfollow Candace M.
Share Review
Report Review

I paid extra to have my cards here by Friday, it's the following Monday and they just shipped this morning.

Date of experience: June 3, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Candace, can you please provide some more information by private message such as the order number or your email address so we can look into this?
Thank you

Georgia
1 review
3 helpful votes
Follow Simon S.
Unfollow Simon S.
Share Review
Report Review

I've used GotPrint since 2009. I recently placed several orders for business cards and rack cards. I'm willing to accept a standard amount of shift (usually 1/16") in the cutting process. However, both the business cards and rack cards were delivered with unacceptble cuts.

When I contacted customer service, they told me that my business card file had incorrect specifications. This is the same design that I'd had printed at least four times previously without issue. The design has a border, and they claimed that my design was visibly short of the safe and trim lines. That is, they couldn't understand that there was a border on the design. I had to explain this three separate times, twice to customer service and once to quality control. It wasn't until I convinced quality control to review the actual file used for print (they kept referencing a screenshot of the online proof) that they admitted that the file met their own specifications. I had been asking them to review the file from the beginning. They did finally agree to reprint the business cards.

Rinse and repeat on the rack card. They're telling me that the design is faulty even though, again, I've had this same design printed several times with GotPrint in the past. In this case, it's not only the same design, it's the exact same file.

The other items we received over the past few weeks have been of mixed quality. I thought my experience might have been an anomaly, but it matches the other 1-star ratings here.

My conclusion, reluctantly, is that GotPrint is no longer an acceptable option after 10 years.

Date of experience: May 23, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Simon,
We are sorry that this issue happened. We were unable to locate your account details, could you please provide the order number(s) so we can look into this?
Thank you

Texas
1 review
3 helpful votes
Follow Cassie P.
Unfollow Cassie P.
Share Review
Report Review
Find a different printer
May 23, 2019

They will not fix their problems, and say its your fault.
I called because my business cards were cut wrong. They have a black background so the white on the edges was extremely upsetting. When I called I was told I had to go online and email my compliant, they do not do that over the phone. So to email I went. Every time I emailed back I got the same generic answer. I order for a business so I have purchased a lot of business cards and never had an issue. All they would say is that 'a reprint will only cause the same results." I will be using one of their competitors from now on. I will not pay the same company twice for the same product when they screwed up.

Date of experience: May 23, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Cassie,
On researching your order, the reason you had white on on the sides is that the files you uploaded did not have bleed. When you upload your files, you will see 3 lines, the blue is the safe zone, anything within that area will print, the red line is the ideal cut line and the black line which is the bleed line, that way if there is any shift during the cutting process you are not left with an uneven border, as happened in this case. Although this is not a error on our part, our Quality Control department did already offer you a $10 code towards a new order with updated files as if we were to reprint this one, the same issue may occur again.
If you have any further questions, please contact our Customer Service department.
Thank you

Tennessee
1 review
2 helpful votes
Follow kevin l.
Unfollow kevin l.
Share Review
Report Review

Sent in a order as a broker like I have many times only this was a new client that owned 7 stores. The product was blurry and wouldn't fix the issue and reprint without me paying again!
So if you send something in for print even to their specs they treat you like your in the wrong no matter what you do so in other words your at fault no matter what!

Date of experience: May 15, 2019
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Kevin,
Please let us know the order number so we can look into this?
Thank you