On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
You guys are awesome, I've been using you since I worked another job back in 2010.
Always quality cards at a great price, hardly ever have any issues.
You guys are awesome, I've been using you since I worked another job back in 2010.
Always quality cards at a great price, hardly ever have any issues.
Easy to order, I just wish turnaround time was a little faster
Ease of use
Quick and Easy. Exactly what I needed. Best price on the internet. 100% would recommend, and will use again.
Quick and Easy. Exactly what I needed. Best price on the internet. 100% would recommend, and will use again.
Design a bit of work but probably has to be. Will look into a more standardized graphic across the usual BC, Flyer, Envelopes, etc.
Little quirky, we'll see how it goes.
I would like to go ahead and tell you something - these guys donot provide A grade quality but since they are cheap you can use them
First time customer. Very pleased with business cards. Great quality printing and better than expected. Highly recommend!
Hello Tammy!
Thank you very much for your kind words, it is always great to receive positive feedback.
Thank you!
1st time customer
I had to cancel order #1 (Design issues?)
Redesigned the business cards to accommodate printing
Had to cancel order #2 (Design issues?)
Redesigned the business cards to accommodate printing
Order 3 went to print after the design was altered and unacceptable
Hello Kirk,
As a courtesy for new customer we have our processing team review the first three orders under your account to make sure you are receiving your cards with no issues, the first order you placed with us was reviewed and we found bleed issues, we provided a redesign link to make changes and an email with additional details along with the option for you to process as is, instead we canceled the order per your request. The second order was also canceled per your request. We did not find any printing issues on the third set and as you were previously advised, we do not alter any customer's designs. The order was approved for printing, as a courtesy we have discarded the order and provided a full refund on this.
Thank you
Full of bandings! White lines in my prints! Quality sucks! I have no idea how the operator packed and shipped the order without seeing all that lines!
Hello Rahul,
The order number you provided is not coming up, please can you give us some more information so we can look into this.
Thank you
I provided an. Eps file which contains exact colors for every object to be printed. The blue color is PANTONE 294 C but it printed differently throughout the print job appearing as blue in one area and purple in another. The EXACT same color was provided for all objects. If everything printed purple then shame on me. If you take my file and some is printed right and the rest is wrong, something happened on your side.
I'm quite certain GotPrint will reply with an explanation, and excuse, and the standard "we apologize" message. Let's be clear, I provided the same standard throughout the document.
Hello Antony,
We reviewed your artwork and did find that different blue shades were provided for your file. The CMYK values provides were for a purple mix. We recommend using 30% more cyan than magenta to avoid turning purple. Even though this was not a printing error, it was a file error, we offered you a $50 discount towards a future order.
Thank you
Terrible customer service. I've used GP for years because the price and quality are good, but if you have an issue with a job, chalk it up as a loss an move on. They will not fix it but you're welcome to place the order again. Oh... and they don't send physical samples of what you want to see. You'll just have to place an order. Pfffttt.
Hello Jeff,
Please can you give us the order number so we can look into this further. As stated on our website, we are unable to adjust customer files, and also because of the way we print, we are not able to send samples of your product before the order is placed. We are a "gang run" printer, what that means is that we will print 20 - 30 different orders on large sheets of card or paper for customers ordering the same card/paper stock and the same quantity. That way we can spread the setup cost across multiple orders and keep our prices low. Because of this, we are limited to the quantities shown on the website.
Thank you
I ordered brochures (same exact file as several companies in my franchise) and was told by the designer there were issues. I looped in our designer, who has printed the same file with them before, and they went back and forth and ultimately, GotPrint never responded to his email clarifying the size and info. I followed up, as I didn't hear anything for a couple weeks (and now we are completely out of brochures) and was told the order was cancelled. When I asked 'why', the response was because they never heard from us (a lie). When I asked to speak to a Manager, Jeff called me and started the conversation with "Oh You're (Name), So we did email you...". He came across so defensive before I even got a word out and was honestly the worst escalation person I've ever spoken to. He made it clear they don't care about their customers so I'd be careful ordering from them. I know I'm looking for alternatives to recommend another printing company to our 80+ signed up franchises.
Hello Jill,
The order was placed in the afternoon of 10/23 and we emailed the address on the order on 10/24 to advise of an issue with the files.On 11/5 your designer emailed a link to the files and we replied to the email on the account that we are unable to accept files via email and they would need to be uploaded to the website. As we didn't receive a response, the order was automatically cancelled 11/8 and nothing was charged to you. All of our calls are recorded so we will investigate the call you made 11/15 and if you were not given the service you should have, we apologize in advance.
If you have any further questions, please contact our Customer Service department.
Thank you
I have used them before, but now they are garbage. Messed up the order, then messed up the reprint, and now won't give me my money back. Never use them! Their customer service reps cant talk to quality assurance, QA doesn't talk to production, and QA can't write in English so you know it is being outsourced.
Hello Rex,
For the order you are talking about, you advised us that when you received the cards for both sets they were a different color from the proofs and did not have High Gloss UV coating on the back. We requested for you to send a group pictures of 5 cards from each set, you sent us a picture of 5 cards next to a card from an old order. Despite this, we did a free reprint on both sets of cards and when you received those, you contacted us saying there was the same issues and refused to send pictures so we could see the issue. As a courtesy, we refunded the full amount of this order and consider this issue closed.
Thank you
Just now
So disappointed with this company. Over the last 10 years I've pretty much used gotprint exclusively for all of my printing needs. Whenever I needed business cards or postcards they would be the ones to do them. My last two orders of business cards we're cut so you could see white edges and we're not usable. Side note The graphic design app that they use online does not show if the edges are correct or not.
Being a business owner myself for 10 years I've realized that when you have a customer that regularly gives you business that you try and make them happy to the best of your ability. I can't count the amount of times that I was right in regards to a problem but as the owner I still paid to fix the problem. I definitely have never argued with them or made them feel like an idiot on the phone. The first time I called about the cards the girl was a total $#*! with me on the phone. I hung up, got over it, made a new batch of cards and paid again. The second batch came back bad, and again, I had somebody arguing with me on the phone the second time as well. Long story short, they took about a week to get back to me and they offered me a $20 credit.
What I don't understand with some businesses is they're willing to lose a loyal customer over $50. The best part, and what makes me feel good is I just expanded my business and will be using tons of postcards within the next year and a half. They probably are going to lose out on anywhere from10 to $20,000 worth of orders.
I have moved on, FYI for those business owners looking to print Costco is awesome, 500 business cards for $22 and they come out great.
Hello Joel,
Both the orders you are referring to did not have bleed, the background image or color did not extend to the black bleed line, an issue we had advised you of previously. You were also advised that if you select the Instant Online Proof that you files will not be checked as you are confirming that they are print ready, which they unfortunately were not. You called us to get the order reprinted and we advised you that a reprint would have the same issue and showed you the issue on your files. Even though this was not a printing error, it was a file error, we offered you a $20 discount towards a future order as a courtesy or a reprint advising you that it may have the same issue. If you decide to accept either option, please let us know.
Thank you
I ordered 100 round stickers. They came off-centered. They wouldn't reprint, they would only offer a 10% discount on my next order. I have a total of 6 orders in with the company, and that will be my last.
Hello Jeff,
The order in question was for 1.5 inch stickers and we do clearly state on the website that we advise against borders as if there is any shifting during the cutting process the border may be uneven, which is what happened in this case. Because of the size of sticker you ordered, a small shift is more noticeable, if we were able to reprint your order, the same thing may happen again. We did offer you a $5 discount towards a future order as a courtesy as this was not due to an error on GotPrint's part.
Thank you
I placed an order for 250 Rip cards and 250 flyers on September 24th, for some reason these were not approved. They did not make an effort to contact me to inform me of this and because other companies like Vistaprint are reliable I though they would be too... WRONG. It is now October 17th and my order has just arrived. When I called to complain they did not expedite the order, and the customer service Rep was so rude it was shocking. Not only did they not do what they were supposed to do, but they made me and my business look bad to our clients. Will never use them again.
Hello,
For the order you are speaking about, we did send you multiple emails to advise you that there was an issue with one of your files as it needed bleed. This means that the background image did not extend all the way to the bleed line on the template, so if there is any shift during the cutting process, you may have an uneven white border. You called us 10/8 and then requested for us to print the order as is, which is what we did. We are an online company, so communication is done predominately via email. All our calls to our Customer Service department are recorded so we will investigate, if you were treated rudely, I apologize in advance.
Thank you
I did order on sept 28th a 500business cards and paid for 1-6 days shipping. Today is oct10th and did not get anything yet! Then came here to take a look. And find that others had problems already. It's easy to take people's money but think about upset them? Good luck guys for this bull$#*!!
Hello Lahbib,
We received your order on the 28th, and this started production the next business day, Sept 30th. Unfortunately we do not have orders stocked and ready to ship, therefore we need to take Production Time into account, the paper stock selected for this order was the 38pt. Trifecta Blue, our newest paper stock and this has a turnaround time of 6-8 business days. Shipping (Standard 1-6 Business Days) takes into account after the order has completed production, this shipped on time and it is currently in route.
Thank you
It took forever to order the cards because their make online option wasn't working. I finally uploaded an image and then got charged $16 for "discounted" shipping (What a joke!)
Then they came and they're crap! Paper is awful, Image is awful, There are weird lines running down the front... I would never give these to anyone. I wish they could be kicked off Google Ads because they're completely misleading.
Hello Kate,
With regards to the order you received, our Quality Control department will be reaching out to you via email so we can try to resolve the issues you are having. If you were having issues using our Online Designer, or if you have any other questions or concerns, we would ask for you to contact our Customer Service department so we can walk you through the process.
Thank you
My first job with GotPrint, on the recommendation of a colleague. The 8.5x11 trifold brochure I received looks great and was well-made, at a much better price-per-piece than I found elsewhere.
However, the submission and review process was frustrating: I got one "your uploaded brochure file(s) need bleed" and two "the panels of your uploaded brochure files do not match the panels of our template," even though my art had bleed and fit the bleed-crop-safe layout boundaries as shown on the (tiny) online proof. Relatively slow turnaround on resubmissions (twice!) extended the process several days until I finally told them to print as-is. Then the two-day UPS shipment on a Friday wasn't delivered until Tuesday, adding even more time. I'd really prefer USPS.
The templates available didn't do me any good. I just measured correct dimensions, including fold lines, in my layout and imaging software and it worked.
If I use them again I'll figure in the long processing time (like that of V****P***t) and trust my art.
PS - Customer service by telephone is essentially non-existent. Calling with pre-purchase question was a waste of time: phone rang forever, person who finally answered didn't know anything.
Hello Bob,
We are glad that you like the brochures you received. When you submitted your order, we sent emails to advise you that the files had images that went past the fold lines. We sent these to make you aware that there may be an issue, but you do have, as you indicated, the option to process as is. We also apologize that we have been receiving a larger then normal volume of calls and we will look into the service you received.
Thank you
They were good at one point but don't waste your time. Head over to. 4 over 4.com, minuteman press or some other printer. They have good printing and cheap comparable prices but don't let an issue go wrong with your order they screwed up because they will ask you thousands of questions then you have to submit an antiquated system claim on their website. It's so old I've never seen a site operate so slow. 10 days later someone emails you, not a phone call but an email to ask you a billion questions. Who got time for that! Please I'm done
Hello Xavier,
You advised us that there was an issue that when you tried to peel the stickers from the backing it was not coming off properly and was damaging the sticker. Due to the nature of the issue you reported, we requested for you to send us 5 of the stickers so we could confirm the issue, which you refused to do. We are an online company so our communication is primarily by email, if you send us the requested samples, we are more then willing to help you.
Thank you
They sent me awful business cards. The color is dull and dark and the paper is very thin. The customer asked me to send them and they told me, they would give me a discount code. Last week, they emailed me that they got my cards but they never gave me a discount code they promised me. They keep ignoring me my email! They are liars and the customer service sucks! Do Not buy from them. They will take your money but they don't deliver what they promised.
Hello Boyoung,
Our Quality Control department sent you an email on Friday 9/27 offering a discount for the full amount, and you replied later that day accepting it. The code can take up to 2 business days to be sent, you should receive it either today or tomorrow.
Thank you
Hello Azmie,
We do have some of the lowest prices in the industry and we still offer the highest quality of any of our competitors. Please let us know if you received a product with low quality and provide the order number so we can further review.
Thank you.