On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
I ordered door hangers for my campaign a month ago. They still haven't even shipped. They are the slowest printers on the market, by far. And unresponsive. When you try to contact them about an issue that they can't fix, they will simply stop responding or hang up on you. They do not respect refund requests and have lower quality production than their competitors - which also requires different formatting of your project than what other printers require. Overall, an unpleasant, unprofessional, waste of my time and terrible ROI. Those door hangers aren't even relevant anymore to the campaign and yet we're still waiting for them.
I ordered my wedding invitations and the colour that I uploaded them as onto gotprint does not match at all what I received and the quality is very bad even though I paid extra for the premium. Now my wedding invites don't match my colour scheme and I'm so disappointed.
Hi Michelle,
We apologize for the inconvenience, unfortunately the files were not submitted in CMYK, we are a four color process printer and RGB colors are not supported. Our quality control team has reviewed the order and offered a discount code via email, please respond to the email if you would like to receive the discount code, or let us know if you would like this furthered reviewed.
Thank you
I have been using gotprint for many years, mostly with no reportable issues. Recently, I ordered business cards (3-sets), and one set was cut incorrectly. I contacted customer service to see if I could get the one set redone. My issue was escalated to "quality" who basically does not interact with customers, and just provides canned responses with no real information, many days later. Finally, after multiple calls, over weeks, for specifics, the missed cuts were blamed on the art file. I'm not sure how that can be... same art file for all three sets, and on gotprint templates. They refused to reprint. Definitely NOT satisfied at all with my last print job.
Hi Angelic,
We reviewed the order and found that the files provided were missing bleed, the files were not uploaded correctly, therefore issues were noticeable once the cards were printed. We did offer a courtesy discount of $15, you can accept the code via email.
Thank you
I ordered wedding invitations, and the printing/shipping process did not honor my priority order.
The customer service responds that "any shipping option, does not effect the actual printing process" meaning whether you order regular 7-15 day shipping or Next day 2-3 buisiness days you will wait the EXACT âme amount of time. Only difference is you pay over 25 dollars more for a priority shipping that isn't valued.
Over a week later with my next day shipping option chosen I am still waiting on the order to ship. I have heard good things about this company however my personal experience is that the integrity of the company is not consumer satisfaction.
Hello Kali,
Production turnaround time is separate form the shipping turnaround time. The order still needs to be produced, we do not have the files printed and ready to ship when the order is placed, I apologize. The turnaround time is listed on the ordering page before artwork is uploaded. I apologize for the confusion. We're doing everything we can to get orders out as quickly as possible despite our challenges, I did see your order has shipped and it is in route to the shipping address provided.
Thank you.
Great product, great price, fast shipping. 1st time customer and will def be returning as well as recommending.
Hello,
Thank you for your feedback, we look forward to working with you in the near future! Your cards look great!
Thank you.
Awful communication. When you upload something, the site accepts it, then changes its mind and delays your order.
Hi James,
As a courtesy we have our processing review first time customer's orders to make sure you are receiving your order as expected. Your order was reviewed and we sent you an email advising you of the issues but offered the option to reupload, process as is or cancel the order. We received your request to process as is on the site and also receive 3 emails with different requests. I apologize for the inconvenience, your order was canceled and refunded completely per your request.
Thank you.
The trifecta business card product has potential in being great. Very thick cards, just not produced well.
Extremely unsatisfied with this company. Ordered over 2500 business cards that were supposed to be blue and came out purple. They claim it was my editing error, but even our company logo that is blue printed purple on every card. Not only was there a major color issue, but almost every card has the edges folding up. Terribly cut.
I submitted an order request but the only thing they were able to do was send a $100 credit. This would be great if shipping was not $40! Regardless that doesn't even get me half of what I paid for.
Very unfortunate for a business with a strong color scheme and professional persona to receive such a mess. We hoped to continue business with GotPrint because we loved the prices, but the customer service and satisfaction just isn't there.
Moving forward, you get what you pay for! Don't be blinded by the price and just go with the better rated company.
Hello Michelle,
We reviewed the order placed and understand the cards did not print the way you wanted. The submitted logo file was in RGB and once converted to CMYK there is a shift in color. Unfortunately, we only print in CMYK, we understand this is not how you intended to receive cards. We have tried to reach out to you to offer a full refund instead of the $100 discount code previously offered, we are awaiting your response.
Thank you.
I have been ordering from gotprint for 20 years or so with no problems. The last 2 orders I made were wrong card stock. One was suppose to be stickers for a product I sell. I contacted them as soon as I got the wrong item. They said I had to open a case online. I am on a timeline for a craft show I have coming up. No one on the phone could help so this dragged out. Finally all they would do is give me a 50 credit. That also dragged on. Finally replaced my order and it indicated 2 to 6 day shipping so I thought I still had enough time. When I checked out the delivery window was something like 2 to 16 days. I have checked everyday and they finally shipped. Just checked tracking and they will arrive the day after the craft show ends. Now I have just a few days to come up with some kind of label for 1000 products. I think customer service dropped the ball here. I explained the situation and they really didn't seem to care. Very disappointing.
Hello,
We have reviewed your orders, and it does appear that the wrong paper stock was selected for set #1 when placing the order. Although this was not an error on Got Print's end we provided a discount code for a future order. Unfortunately there was a delay on our end for the order mentioned above, we have submitted a Quality Control ticket on your behalf requesting compensation. We apologize for the delay.
Thank you.
I had to ask for online chat help, and I got two different answers to my question, so I am hoping that my order looks as the second assistant said it would. Otherwise, a very good experience.
That was my initial feedback, before I received my postcards. Now, I love them. Outstanding, thank you!
I had to ask for online chat help, and I got two different answers to my question, so I am hoping that my order looks as the second assistant said it would. Otherwise, a very good experience.
That was my initial feedback, before I received my postcards. Now, I love them. Outstanding, thank you!
I had to ask for online chat help, and I got two different answers to my question, so I am hoping that my order looks as the second assistant said it would. Otherwise, a very good experience.
I've placed a total of 4 orders of EDDM postcards, starting from 800 cards to 2500 card orders. The first order had zero issues, but every order of 2500 cards has been well below that amount. What is the point of placing an order for 2500 but always get less. Maybe they assume that no one will actually count the total number of cards in each order. Their first resolution was a minor discount on the next order, but considering it's still been underprinted each time, what is the point. Otherwise, they'll just state they completed the order correctly. DON'T WASTE YOUR TIME WITH THEM AND FIND ANOTHER PRINT COMPANY!
Hello James,
When we print, we print 20 to 30 different orders on huge sheets of card or paper for orders with the same card or paper stock and for the same quantity. We would also print additional sheets that are used to calibrate the printers so there would be overages. However, it does look like we are having an issue with the 2500 quantities that they may not be printing the correct amount, we are in the process of correcting this so it does not occur again in the future. We would like to thank you for bringing this issue to our attention and we apologize for any inconvenience this has caused you and we would like to offer you some additional compensation for this. If you would like to accept this, please email us at [email protected] with your order number in the subject line and your acceptance in the body.
Thank you
The bookmarks they designed were such a vibrant color. The price is great and I will definitely order additional products in the future. My biggest issue was getting kicked out of the payment screen and I had to submit a few times, just to get a payment made.
The first contact was bad, as the website kicked me out when submitting a payment. The customer service sent me a pricing, when I already new the cost. I had to use a new browser to submit the order. My experience has not been very good yet.
I'm a graphic designer and have a lot of experience with printers. GotPrint definitely has one of the best price points and overall product selection by far. I was very pleased with everything.
So far so good.
GotPrint is always there when the job calls for excellent quality and craftsmanship!
GotPrint is always there when the job calls for excellent quality and craftsmanship!
I was referred to GotPrint by a friend when I needed to do 1000 bookmarks for a nonprofit project. The bookmarks were 3.5 cents each, as opposed to the 25 cents each - the closest other quote we had!
Will definitely go back to them for our business printing now!
GotPrint is an incredible discovery!
My only problem is that your header said FREE shipping this month. I ordered anyway since I need the cards
My only problem is that your header said FREE shipping this month. I ordered anyway since I need the cards
The setup page was very easy to use for a first timer.
The setup page was very easy to use for a first timer.
Who knew that there were so many options for a simple business card
Who knew that there were so many options for a simple business card
Very easy to work with. I messed up my original order and they were very gracious and gave me a credit to replace the cards. I thought that was super!
However I paid for a 2 day delivery and received the cards 4 or 5 days later, other than that it was ok.
Very easy to work with. I messed up my original order and they were very gracious and gave me a credit to replace the cards. I thought that was super!
Process appear easy yet print execution is a toss up: never sure how is going to look. I did two different one, one was Ok the other was set off wrongly had to discard. One has to approve the product on line, but look is deceitful.
Have to see the end product before I render my full opinion. So far relatively easy
I got confused and called your number and someone very helpful got me where I needed to be on the website. Just great. Wish I remembered who it was. Sorry about that. So far I am very impressed. Will see if that holds when get product
I got confused and called your number and someone very helpful got me where I needed to be on the website. Just great. Wish I remembered who it was. Sorry about that. So far I am very impressed. Will see if that holds when get product
Hi Brody,
We apologize for the delay on this, we are doing our best to meet our regular turnaround times, but due to unprecedented circumstances, we cannot guarantee a set turnaround time for your order. I do see a problem ticket has been created in regards to the received product and we are working with our Quality Control team to resolve those issues asap. All updates will be sent to you via email.
Thank you.