On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Spent hours on work, session times out and then the work is gone
Customer service is USELESS!
Use Vista Print it may cost a bit more but its a whole lot better
I ordered Christmas post cards from GP.
1) I chose the economy shipping. That was a big mistake. My Christmas post cards arrived after Christmas. GP said I should have used the more expensive shipping option. Checking with the UPS website it appeared GP delayed getting the order to UPS after the cards had been printed.
When the post cards arrived on December 28th I found the quality to be good. I stamped and addressed the post cards and took them to the US Post Office planning to send them as Epiphany cards, only to learn they were too small. They were 3"x5". I revisited the GP website and looked under the "Post Cards" tab. 3"x5" cards were listed there along with many other sizes. Their 4"x6" card was labeled as the "Official Size". There was nothing to indicated the 3"x5" card would be refused by the USPS. IMO, their 3"x5" card should not be listed as a post card, or it should be clearly marked as a size that is an unacceptable size for USPS mail.
My time and money spent on this GP post card order was a complete waste.
Hi Tom,
Unfortunately Economy shipping is the shipping method with the longest transit time, this can take 7-14 business days to arrive after the order has shipped from our facility. Standard shipping may have been a better option. We do offer a large variety of postcard sizes but if you are using the post office or a mail house to mail these out we highly encourage that you check with them before placing an order with us as they will be the ones to mail this out for you and we are simply providing the printing and there is no way for us to guarantee it will be meeting their mailing guidelines. I see a full store credit has been provided for this order.
Thank you.
I own a marketing firm, over the last few years I have given Got Print a lot of money. I'm done. This is the 5th time an order is messed up in the last year and their Customer Service refuses to admit they made a mistake (kind like the current regime in DC). Ordered business cards they should have been full color back to back and even on both sides look at the template and they are fine. Ready to print. I get them and they are flipped. IE upside down. I sent pictures of the product and the CSR states " We highly advise to always double check our website on how to set up your files properly." No actually I'm in the right your web site doesn't specify in fact I sent them screenshots of their own web site. Which doesn't specify. No response in over a week. The best part this is a reprint they have printed the same file before and were correct. Just a $#*!ty company!
Hello M B.
Would you be able to provide an order number in for us to review your order and see what we can do to resolve this issue ASAP for you.
Thank you
My order was printed in less than a week, which was the good news, but took over two and a half weeks for delivery. I was looking for a good, reliable printer, but I cannot use GotPrint if every order takes that long to ship.
Hello Michael,
At the moment we are experiencing extended production times, and some orders are taking longer to produce, we also offer expedited shipping options to narrow down the transit time once it leaves of facility. Thank you.
I ordered 10,000 9"x11" EDDM postcards several times. After my printer automatically printed the mailing address this time, I found out that 1388 were missing. I also found that 12 boxes in the past have now become 9 boxes, although the boxes are longer 3 inches tall than before, but the problem is that there are 6 boxes two to three inches full of brown paper. I tried to fill a box that need to be full with 1,108 sheets, so even if it was full on every box, it couldn't reach 10,000 sheets. I told the local got print the manager say ok but their main company in California refused to reprint 1,388 sheets. They have not reprinted it for more than a month. Not Willing to pay responsibility. I really want to know what to do if you encounter this situation?
Hello,
Can you please provide an order number in order for us to review and help resolve this issue?
Thank you!
Ordered shirts from GotPrint.com and they arrived in a timely fashion the service was amazing up until we noticed the stitching on the shirts was incorrect. All the letters were sewn together and the embroidery around the stitching had white spots on it. Gotprint will not offer a refund only a reprint. It took over a month to get anyone to respond to any sort of help. By that time we had gone with a different company locally who did amazing work. Gotprint will only offer a reprint or send the ones back they made and charge us for shipping again. Not right at all.
Hi Shawn,
We reviewed your order and inspected the product, we understand you were not satisfied with the final outcome. Although no printing errors were found on our end we have refunded your order completely.
Thank you.
While we can't review the product itself the shipping timeframe is very misleading. We chose the 2 business day option because we needed it by a certain date. Turns out that is actually the production timeframe and we were told those are 2 different things. We will not receive our product in time for our event. Would've been helpful to know that 2 business days isn't really that.
Hello Leah,
Unfortunately these are custom products and we do not have them ready to ship, we do list all of the production time on the initial order page after he quantity is selected. The shipping time takes into account after the order is done with production. While selecting the shipping method a time frame on when to expect the product is displayed, this is also available after placing the order.
Would you be able to provide an order number for us to see if we can do anything to push production and get the order to you asap?
Thank you!
After reading their response from Alex M. It is the same hot air. We went back and forth for months with no real resolution especially for quality sake. Refund should have been offered after they were not willing to make it right. In any case we have seen NO REFUND, so the words here are just for the viewer to think they have adequate customer service. THEY DO NOT!
Hello,
We went ahead and resent refund email to the email address we have on file, if you are not satisfied with the Yard Sign Prints, please return items for a full refund, all details are included in the email.
Thank you
Tried them for a few items over the years ad have been pretty mediocre satisfied until of recent. As for quality expect cheap materials and moderate quality printing. We had bandit signs (yard signs) printed on such cheap boards they flexed in the wind and were completely transparent showing the backside image through which made them not work at all, and appear cheap as one can imagine making the company on them appear the same. Then a full size hanging 10' vinyl banner submitted with high resolution images yet up close appears it was printed such low res so they could save ink it makes images and text blurry. Not to mention paper thin vinyl. Upon sharing this with their corporate we get an offer of a $25 credit. Are you kidding! We just spent hundreds of dollars and unhappy with all of it. Finally after a month of little to no support we complain again, get an offer to send it back (at our cost) and then we will get a refund. Forget it! We will only work with Vistaprint who has stellar customer support and prints high resolution and on quality materials for a very fair price. STAY AWAY FROM GOTPRINT.
I ordered ( #*******) some business card september 27, the date to get my card was from october 07 to 11 so I thought it would certainly be at my address before the event where I needed the cards on October 16th. Today are the 18th and they have changed the date 3 times. I just want my $ back.
Hello,
Your order shipped on 10/07, we checked the tracking information and it appears that the order is in the process of being returned to us. USPS was unable to complete the delivery, looks like there was an issue with the address provided. We apologize for any issues this has caused, we went ahead and started a lost claim requesting a refund for you, we also sent you an email with additional information.
Thank you!
So easy to use!. Thank you for your online service. I have tried other alternative services but none of them even come close to yours
Buyer beware: You place an order and all goes silent. There is no way to get status updates on your order. You talk to them via their chat link and they just tell you its processing. Then they tell you to see their COVID notice on the homepage. While every other company has ramped up to get orders processed this company is still saying they are behind. Lesson learned: use fedex.com or your corner print shop. They'll be possibly a bit more expensive but at least you'll have your order within 24-48 hours. I'm still waiting for gotprint.com to deliver mine and it's been 12 days already.
Hi Corrine,
We apologize for the long turnaround time on your order. Unfortunately we are currently experiencing delays on orders due to COVID-19 guidelines and precautions and we are unable to offer overnight or 2 day printing. We are doing our best to meet our regular turnaround times, would you be able to provide an order number in order for us to further review and ship out asap if it hasn't already?
Thank you!
**WARNING**
The customer care people will treat you like a dumb $#*! and tell you that the mistakes are YOUR FAULT!
There is so much to my story on my HORRIBLE experience with this Company, that I would rather walk on thumb tacks than to explain it all!
Do not expect to be right if there is a problem with your order, when I called with issues on mine, I was told that it was my fault 100% and that there is NO WAY their system could have messed up!
Their "Guaranteed Customer Satisfaction" is $#*! and it got thrown right out the window with me!
Hi Bradlee,
We reviewed your order and found that the files submitted are matching the final product and we understand this is not how you intended to receive the product, we went ahead and added a $100 credit to your account per our Customer Satisfaction Guarantee. Please call Customer Service at 1.877.922.7374 if you have any additional questions.
Thank you.
When UPS failed to deliver our order, proof of which is recorded on 30 days of our surveillance cameras, I tried to contact GotPrint.com to let them know. They never returned a response. In my opinion, any business that fails to follow up on a customer concern about a paid order is not to be trusted. I am not sure if this is an isolated issue or not but would like to caution others about my experience. The cost of the order is beans compared to the time and money lost preparing the order. One would think a business like GotPrint.com would know that and show a little more care in their customer service department. The lesson we learned was just to pay the extra to have a brick and mortar do the printing for us.
As for the response noted by GotPrint.com, that is not entirely true. They did not reply until after I posted this review, and they did not reply within two business days as they claim. Further, I submitted the claim myself and followed it until UPS could not prove they delivered the package. The driver did not record the location of the drop and I was able to prove s/he never arrived at my door.
Hi Stacy,
We strive to provide the best customer service possible, but issues such as damaged or lost packages are out of our control. We received your email regarding the lost package and all responses can take up to 2 business days. We are very sorry your package was not delivered and we have started a lost claim on this to try and locate your package, we have emailed you offering a reprint, refund or discount code for a future order if we are unable to locate the package, please reply to the email and let us know how you would like to move forward.
Thank you.
I ordered t-shirts from Gotprint. First time the black shirts logo looked like a Billboard... they did cut out the logo. 2nd time they did a white shirts. Logo was 6" below the neckline. Logo was in the center of my belly. When I sent them pictures and wanted them done... they had an EXCUSE for each screwup and blamed me. HORRIBLE COMPANY & CUSTOMER SERVICE.
Hello Ivan,
We have reviewed the order and it looks like the file submission and placement is matching what was received. In order to avoid your background color from appearing on the final product we recommend removing it prior to placing order and submitting as a PNG. I will submit a ticket to have our quality control team review once more.
Thank you!
Be aware that 'Next Day Noon' shipping does not include Saturday deliveries and will not be the next day as ordered. Expect to have a 5 day window of 'expected delivery' which is actually an expected ship timeframe. This does not have any information in regards to no Saturday deliveries nor that they cost an additional $20 if you want it included.
I've asked support if I had missed any of this information and they said no. They also refused to provide a refund or partial refund in regards to the false advertising.
The positives is 1. Cheap, and located in the USA (CA). I just hope the printed product I ordered will be as good if not better than the sample package they provided me with.
Not sure if I'll use them in the future after this per the false pretenses on thinking I requested the fastest shipping method. Else, I'll just plan to order a month ahead of acting needing my order and pay the bare minimum.
HI Alexander,
I apologize for the misunderstanding, unfortunately we do not offer overnight printing. Production time is about 4-6 business days depending on the printing options. We have the production time listed on the order page before files are uploaded to print. Shipping time takes into account once the order is done with production, Saturday is not considered a business day, if an order ships Next Day on a Friday, the order will be delivered on Monday. The screenshot provided shows a time range on when to expect the product, the time range includes the production time. Please provide order number to further review.
Thank you!
I am a first time customer. It stated very clearly on the website. Free Shipping. It gave you a code. The code is invalid. I called Customer Service, the gentlemen on the phone said that coupon code expired April 2019. They should update the coupon code unless it's just a come on so us new customers can order. How is it the business cards is $8.00 & the supposedly free shipping is double the amount. Actually it's $8.52. To me this is false advertising & the customer service can't even accommodate you. Bad Service. I wouldn't want to recommend this company to anyone until they correct the problem.
Hi Christine,
Thank you for your feedback, I went ahead and reviewed your order and this qualifies for a free shipping code that we currently do not have listed on our site and I have asked my accounting team to refund the shipping cost. I am not sure what code you were trying to be apply and therefore I cannot determine if this is the same code. If this is advertised on our website and not on a third party site we should be able to honor it, I apologize for the confusion and I would recommend asking to speak to a supervisor next time to make sure this issue is taken care of right away.
Thank you!
I ordered holiday cards and envelopes. The cards were delayed a few days which was ok I was still going to get them in time I thought. It's been 12 days since I ordered and my cards came today, but the envelopes are still in print and won't be here till the middle of Jan how am I supposed to mail cards without envelopes. I called of course there is nothing they can do, no refund which means not only am out on the price of the envelopes I will now probably have to eat to cost of the cards that I cannot mail till middle Jan as well. If they can't print something and get it to you in a reasonable time frame they should give you the option to cancel. Or they should update the estimated shipping time so that you know its not going to be here in time instead of having a false estimated delivery time. I have used them for almost 20 yrs now and I assure you I will never place an order or recommend DONT GOT MY PRINT again.
Hi Mark,
Will you be able to provide order number please? I would like to see if there is anything we can do on our end. We apologize for the delays on this order. We are currently experiencing delays on all products due to COVID-19 guidelines and precautions. All orders are delayed for approximately 2 weeks, due to COVID-19, as we ensure the safety of our employees. We are prioritizing orders placed by hospitals, healthcare centers, testing centers, homeless shelters, urgent care facilities, and other establishments that are working to treat patients, bring awareness, and suppress the spread of COVID-19.
Thank you.
I have never used Gotprint for cards. However, I decided to give them a try after getting poor quality cards from a different company. Gotprint printed THE BEST quality cards I have ever had. I am so happy with the product and I am proud to share my cards with others.
I tried to place an order of 6 different postcard designs which totaled about $120 for a qty of 100 each. I thought, that's a great price! Until it came time to calculate shipping. They wanted to charge me $48 for economy shipping (7-14 days)! That's 40% of the cost of my order! And that's because they charge you shipping for each item instead of bundled together. When I tried to address the issue with them, their "live chat" bots said there was nothing they could do. GotPrint? No, GotScrewed. I'll take my business elsewhere.
Hi Mark,
I apologize for the misunderstanding. We offer Multiple Set discounts on orders that qualify, unfortunately Economy does not qualify for multiple set discount because these are shipped via USPS and need to be in individual packages. We recommend choosing at least Standard shipping, you will see the discount auto-populate on the order totals and it should automatically reduce the shipping cost once it is selected.
Thank you!
I originally liked their platform. It was fairly easy and the team seemed competent as I needed their help on a registration issue.
When they messed up, they sent a coupon code for the order. Here comes the rub.
I went to use the coupon code on an order that was a split shipment. I had no problem paying any overage for additional shipping. But they wouldn't allow the order. Next I tried doing 2 small orders using the coupon code. But it only worked with 1 order so I lost half of the money. Again, unhappy but I could survive the losses.
I then thought I'd change shipping to 1 location so I wanted to change the order. NO SUCH LUCK. They said if you cancel you loose the coupon code. So, they have a policy problem that I suspect is driven from the top of the company. Which means they have problems throughout their company. Be careful. There are plenty of good printers on the web.
Hi Ken,
Unfortunately we do not offer split shipping on any of our orders and the codes are limited to one use. Unfortunately after an order is canceled the code is lost as well, we would either need to create a new one or reinstate it. I went ahead and submitted a quality control ticket to see if we can generate a new code for you and make sure the remaining balance is not lost. I am very sorry about the problems you encountered, we are working to resolve them as soon as possible, all updates on this will be sent via email.
Thank you!
Hello,
We are very sorry your work was lost, when using our Online Designer we highly recommend creating an account first and logging in to your account to avoid losing any work. Unfortunately there is no way for us to retrieve work if an account is not created.
Thank you!