GotPrint.com

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Write a review
Reviews that mention popular topics
Massachusetts
2 reviews
1 helpful vote
Follow Steven G.
Unfollow Steven G.
Share Review
Report Review
Prices Are Good, Timeliness, Not So Much
April 15, 2022

I've used Got Print for various jobs and had very good luck until recently. My last order was completed and supposedly ready for shipping on March 28th. It's now April 14th and still no order. They don't really respond with any sense of empathy and such. They just use a canned message and blame us for choosing economy shipping. All my orders in the past used economy shipping and they got to me quickly. The package weighs less than a pound and they need 20+ days to get it to you after completion? Not to mention they charge $6.95 for shipping. I could have rode my bike to them and got these cards quicker. Probably another foreign company that is Nickle and diming to make bank on shipping charges. Right now it looks like I'm not getting the little order until April 21. My new staff have no business cards and all they do is send these defensive emails that sound as if an AI computer wrote them. Good Bye Got Print, Hello Staples! Or Vista Print, or Moo or any of the many online printers. Too bad, they used to be good and had efficient shipping. Now they are a joke.

Date of experience: April 14, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Steven, can you please provide us with an order number so we can look into this please? Thank you

California
1 review
0 helpful votes
Follow Tiffany E.
Unfollow Tiffany E.
Share Review
Report Review
Terrible Quality and Customer Service
April 12, 2022

I excitedly ordered several hundred wedding invitation postcard prints (and even upgraded to premium paper stock), but was extremely disappointed when I received my order. The printing quality was terrible and spotty, and the prints were loosely packaged in a box, causing damaged corners during the shipping process. I was shocked by the lack of care and quality control that went into my order, and immediately filed a claim and contacted customer service. Customer service was not helpful and only directed me to file a claim online. It has been over 6 days with no response, and as these are time sensitive invitations that I'd like to get out, I'm going to have them reprinted with a different company. I guess this order along with my money is going straight to the recycling bin. Would not recommend this company despite the fact that they claim to have a happiness guarantee.

Date of experience: April 12, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello Tiffany, can you please give us some more information such as the order number so we can investigate further? Thank you

Wisconsin
1 review
2 helpful votes
Follow Ryan W.
Unfollow Ryan W.
Share Review
Report Review
Terrible Customer Service
April 4, 2022

I ordered several hundred business cards that all have a flaw in them (a yellow ink line through them). I reached out about the issue trying to get it resolved and have only heard back 1 time since the month ago when I received them. So not only did I not have the cards for the event I needed them for, but they are absolutely no help at all. Will never use them again.

Date of experience: April 4, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Ryan,
I apologize for the delayed response on this and apologize for the printing issue on this order. Unfortunately we have been extremely short staffed and the response time has been longer that normal. We went ahead and sent your order to reprint per your email request.
Thank you!

Wisconsin
1 review
1 helpful vote
Follow Casey L.
Unfollow Casey L.
Share Review
Report Review
DO NOT BUY RAISED FOIL
March 25, 2022

I went back and forth with this company for nearly two weeks on my raised foil business card. I hired a professional graphic designer who followed their instructions on their website. They sent error messages back 5 times. Each time they would alternate what the apparent problem was. Three of the times it was that the bleed wasn't large enough. We used their templates and verified numerous times that the bleed was accurate. So we made an even larger bleed. That still didn't meet their requirements. I thought maybe it was an error with their system, so I sent FIVE options through email. Still not good enough. So they cancelled my order. They proceeded to call me to tell me that it was still an issue on my end and that someone from their senior staff looked and agrees. Well I just submitted the files with a new company and it was immediately approved and accepted within hours. So this issue has nothing to do with the files on my end. And based on their BBB reviews (numerous other complaints on their from other customers with same issues), I am not the only person who has had this same experience in the last week alone.

Date of experience: March 25, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Casey,
We apologize for all of the messages sent about this, but we continued to find issues with the files provided.
We reviewed the most recent files provided and unfortunately they were not print ready, the order was cancelled per your request.
Thank you!

New York
1 review
4 helpful votes
Follow Tin T.
Unfollow Tin T.
Share Review
Report Review
TERRIBLE! DO NOT USE THIS SERVICE!
March 25, 2022

I placed an order on 3/14 with next day shipping. They said the estimated arrival would be 3/17-3/23. It is now 3/25 and they have not even shipped my order. I've called and emailed them multiple times and they keep giving me the same answer, the order will ship out once it's done being printed. Then why did I pay extra for next day shipping? Such a scam. DO NOT USE GOTPRINT

Date of experience: March 25, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Tin,
Production time is separate than shipping time, Production of the product starts once the order has been approved and charged, at the moment we are experiencing extended production times and this has been listed on the site. We have the production time listed before uploading or creating artwork on our website. We do offer expedited shipping for when the order is finished in production, unfortunately at the moment we are not offering any expedited production or rush options to produce orders faster.
Thank you!

Connecticut
1 review
1 helpful vote
Follow Robert P.
Unfollow Robert P.
Share Review
Report Review
Poor Customer Service
March 23, 2022

I've used Got Print for years for specialty items for my clients. My last order for business cards was rejected by my client because of poor quality. There were 8 different cards printed at the same time and only 1 card was of good quality. My client needs these cards asap and I keep getting the runaround from this company. I sent them a file with all 8 cards side by side and they still refuse to give me an answer as to if and when they will be reprinted. What a terrible way to treat a customer!

Date of experience: March 23, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Robert,
Would it be possible for you to provide additional information, such as an order number in order for us to investigate this further? If you like, you can call Customer Service at 1.877.922.7374 and request to speak to a supervisor.
Thank you!

Colorado
1 review
1 helpful vote
Follow david e.
Unfollow david e.
Share Review
Report Review
Total Rip Off, Dont waste your money
March 21, 2022

I purchased 1000 business cards and paid more for faster service/ shipping.
I didn't get the faster service, their website wouldnt let me login to track my purchase, and finally locked me out for attempting to login too many times.
When I contacted gotprint... I got a canned response to "wait longer".

Dont be ripped off by this scam.

Date of experience: March 21, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi David,
Would you be able to provide more information such as an order number in order for us to help you locate your order and unlock your account? Unfortunately we are a bit short staffed and the chat response time is not as quick as we would like it to be, but the wait time is no longer than 5 minutes. We ask that you please call Customer Service at 1.877.922.7374 and request to speak to a supervisor.
Thank you!

Colorado
1 review
4 helpful votes
Follow Linsey H.
Unfollow Linsey H.
Share Review
Report Review
New customer never using Got print again!
March 16, 2022

My previous, positive review of Gotprint for promotional products has been deleted. After it took my friend and I multiple attempts to create a gorgeous business card and stickers with my logo, I put my order of 500 cards and 100 stickers into the cart.

When I opened the cart and proceeded to check out, they split my single order into two, separate ones, charging me $20 shipping for each. I was so upset, but I continued with my order because of all the effort we had put in. I then emailed the company after they did not answer their customer service line to report what happened and ask for the reason why. I paid $44 in shipping costs for $60 of product from the same distribution center. Their response to my disgruntled email was, "if you don't like how we manage our company, take your business somewhere else." Shocking!

Date of experience: March 16, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello,
This appears to be a misunderstanding. The order split into 2 different orders because the items on there had different shipping options. This does NOT affect shipping costs, though. Whether the two items remained on the same order or not, the cost of shipping would not change either way. We tried to explain and offered to assist you placing the order correctly but we were told to cancel both orders, which we did, and we provided a full refund on both.
Thank you

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow LAKEISHYA C.
Unfollow LAKEISHYA C.
Share Review
Report Review

This company takes way too long to ship your product to you. If you run a small business I do recommend this company if you need anything quickly. They are in the US and it should not take this long,

Date of experience: March 14, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Lakeishya,
Unfortunately we continue to have extended production times due to a high volume of orders, material sourcing, and a current staffing shortage. We are adding new team members every day in order to return to our normal production times as soon as possible as well as increasing our inventory levels to meet demands.
Thank you!

Florida
2 reviews
1 helpful vote
Follow Frances E.
Unfollow Frances E.
Share Review
Report Review

Do not use this printer. They changed their policy. I think they're foreign-owned. Words are misspelled on their replies to customer complaints. They make printing errors, then try to claim my files were not CMYK, which they were. I've been doing graphic arts for over 15 years and know how to prepare my files for commercial printers. Do not use them. Any savings is not worth it.

Date of experience: March 11, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Frances,
We apologize for any issues that have come up. We offer templates and information about color profiles we recommend in order for us to better match the colors you are looking for. We are sorry your order did not match the colors you were looking for, please contact customer service at 1.877.922.7374 and request to speak to a supervisor to have this further reviewed.
Thank you.

Washington
1 review
0 helpful votes
Follow L C.
Unfollow L C.
Share Review
Report Review

There is absolutely NO personal service, despite the advertising on their site that claims, Personal Account Rep to "assist you through the ordering process and monitor your orders every step of the way". I have 4 emails, 2 phone calls (On hold over 15 minutes each), and 1 Chat over 9 days to correct one problem. Corrected it yesterday and this morning, same problem.:(
I finally did a Process As Is. Needless to say, so far a 1-star. After receiving product, I will reassess. But really, no matter how good the product is... is this non-customer support attitude worth it?
*I am ordering some samples for a company, so this is worth $1000s in business. GotPrint should be doing better.

Date of experience: February 25, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello L C,
We apologize for the long response time, at the moment we are currently experiencing staffing issues in all departments including Customer Service. We do offer Personal Account Reps for Corporate and Partnership Accounts, there is a contact form on our site you can fill out to make sure we have someone contact you. Please request to speak to a supervisor via chat, email or phone to help expedite your requests.
Thank you.

Nevada
4 reviews
5 helpful votes
Follow James W.
Unfollow James W.
Share Review
Report Review
SHOCKING
February 24, 2022

I ordered from these people many times because of price but I but I guess you get what you pay for because many times the cards have been stuck together but I've never said nothing but this time I only got about 200 cards and I ordered 1000 and their response to my call was absolutely shocking still have not heard from them it's been 24 hours.

Date of experience: February 24, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi James,
We reviewed your order and it appears that your order was damaged in transit, this is not how we normally ship these items, our Quality Control team has refunded the card we have on file per your request.
Thank you!

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Angelique I.
Unfollow Angelique I.
Share Review
Report Review

This company had a great starter package to pick cards, but when we tried to print business cards we had nothing but issues. We gave them two chances. The print quality in one pack of cards varied dramatically from very light to very dark (see image). The CMKY color chart we got everything from dark pine to light seafoam (but none matched the pear we selected). We called to explain and shared a photo of the printing quality issues but they would not reprint or refund. They were not nice on the phone and claimed that we approved the proof and that was that. The proof was correct in everyday. We went to another print company and they were perfect. Waste of time and money.

Date of experience: February 23, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Angelique,
Would you be able to provide an order number to further investigate and see what we can do to help resolve this issue?

Thank you!

Massachusetts
1 review
0 helpful votes
Follow Jeffrey D.
Unfollow Jeffrey D.
Share Review
Report Review
Lost my job and customer service is the worst
February 17, 2022

Placed order Jan. 20th, confirmed with CS that order will be shipped in time for my event, Feb. 13th, Called multiple times to make sure the books would be ready was assured they would arrive on time, Called Monday Feb. 7, was told the are shipping out, to be sure I upgraded shipping to the tune of another $100 so now my order total is $1600 - +, looked up the shipping on Thursday the 10th of Feb, boxes will be delivered Monday the 14th the day after the event. I have repeated called and put in tickets to no avail. NO emails no Calls no making it right, I in the last years placed many orders with GotPrint and NOW I will end up contacting the attorney general about Got Print. Very Disappointed. Would not use if you have time sensitive printing. And on top of all this I lost my job cause I had one job and I failed.

Date of experience: February 17, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Jeffrey,
We are extremely sorry for all of the issues this order has caused, unfortunately we have been experiencing unexpected delays. We understand this job was delivered after the intended use date and we are working with our Quality Control team to arrange a pick up of the items and refund, we have sent an email with additional information.
Thank you.

Missouri
3 reviews
7 helpful votes
Follow Kevin W.
Unfollow Kevin W.
Share Review
Report Review
Terrible customer service now!
February 16, 2022

I've been a customer for over 15 years. Thousands of dollars of orders. Customer service is absolutely horrible now. I just submitted an order of folders. They replied the artwork was wrong that I needed to resubmit. Earlier today I emailed *******@gotprint.com and requested someone call me to tell me exactly what's wrong with the artwork. I tried to resubmit new, fixed files, but their uploading page is having issues. It says the artwork doesn't extend to the edge (but it does). I contacted customer service and the agent (Brenda G.) said sorry, nothing we can do "I don't have a workout for that." What?!?! You're a printing company, get an email address where people can send the files. Get an account with senditnow or something like that. So I canceled. The agent didn't even know where I should click to cancel the order! I'm looking for a new printing company. Been with these guys for so long, but their bad customer service is killing them.

UPDATE: Just got a call from a customer service rep. They didn't understand the notes and what was wrong with the file either! Really funny. She tried to explain it and then goes "Wait, this doesn't make any sense!" Yep, exactly. You need to have your artwork guys (who actually do the printing) call and explain exactly what's wrong with the artwork. I've communicated with THREE different customer service agents today, and non of them could clearly explain to me what was wrong with the artwork so I could fix it. Also, if your upload page is having issues (and this is all you do for a living) you need an alternate way to upload files for when that page isn't working!

Date of experience: February 15, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Kevin,
I am very sorry the message from our processing team was not very clear. Looks like the panels were not lining up properly with our template. We will talk with those Customer Service Representatives you spoke with to make sure they are understanding issue with the files, or where to look for those answers. If you wish to continue with your order, please call Customer Service at 1.877.922.7374 and request to speak with a Supervisor.
Thank you.

California
1 review
0 helpful votes
Follow Jeff W.
Unfollow Jeff W.
Share Review
Report Review

I had worked with many printers, from the good old days of lithography, both sheet, and web, to today's digital printing- When I first used Got Print back around 2010-11, I was blown away by their quality, speed, and pricing. Mostly their pricing. I did many small - medium-sized jobs and never had an issue. I enjoyed picking up those jobs too. (might be addicted to the smell of printers ink)
Well, all went to hell on this last job. And adding to the fact there is NO REAL customer service (outside of Jose, who is terrific), I decided to stop using GP. The loss of business my jobs bring will not alter their business in any way. But I can not see GP growing when a customer has to wait 15 min on the phone to talk to someone who does not know anything about printing and can't get someone on the phone that does. Blame it on Covid or the lack of people that want to work. I blame it on the owners of GP, who probably found they could make more money to buy more excellent cars or bigger houses. Well for me I did not accept it. I have found an actual customer-focused online printer and look forward to my first delivery next week.
If you, too, experience terrible customer service with GP, know many online printers will deliver the same high-quality dot and be there to answer questions or needs.
Thank you, an XGot print customer.

Date of experience: February 11, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Jeff,
Unfortunately we have been experiencing delays in all of our departments including Customer Service, we are working on hiring and training new staff members asap. You can reach us via our live chat for a faster response, would you be able to provide an order number for us to review?
Thank you.

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Casey S.
Unfollow Casey S.
Share Review
Report Review
Printing Horrible and Customer Service Worst
February 9, 2022

I put in an order with GotPrint for 1000 Greeting Cards for my small business. All 1000 of the cards have what looks like pencil scribble marks on the inside of all the cards. I contacted the company with photos asking for a refund for my order and they took quite a while to get back to me, and then asked for more photos. I sent them more photos and they eventually got back to me and said they could offer me a $50 dollar credit on an order that I paid 152.70. I declined to accept this and called Customer Service and spoke with Jim and he put in a request for my money back. They got back to me and decided they wanted to play let's make a deal and then offered me 100 back in credit or a reprint. I'm not sure how this offer is fair or considers me the customer, but this was certainly not a fair trade for me, a small business who sells greeting cards for a living. The reprint was out of the question, because I've done it before with them and the reprint often has an entirely different issue than the last. I called Jim back to express to him that I needed a full refund for my order because I was looking to print somewhere else because I needed the cards for my business and this has been already taking 2 weeks at this point. He was very agitated and asked me why didn't I just respond back to the email, instead of calling him…so the Customer Service flew right out the window. So basically I have 1000 cards that I cannot use for my business with no Refund or Credit because GotPrint refuses to resolve this issue in a fair way. It seems like such a shame to lose a customer who has been with them for almost 7 years, and who has spent well over $10,000 dollars printing with this company for 152.70. It's not worth the stress, save your time and hard earned money, and print with a company that has integrity! (I've added a photo but you will have to blow it up pretty large to see the small pencil marks on the left side of the inside of the cards.)

Date of experience: February 9, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Casey,
We apologize for all issues this order has caused, and understand these were not delivered as expected. We have asked our Quality Control team to review once more and offer a refund on this, they will be following up with you via email.
Thank you.

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow James T.
Unfollow James T.
Share Review
Report Review

Really disappointed with the direction this company has gone in terms of customer service and reliability. We recently placed an order for some brochures that were supposed to be delivered several days before an event we were having. We spent over $250 for this order, and even paid for 2 day air delivery to make sure it got to us in time. When it did not ship out in time, we called to try to get some resolution and/or a refund and they said that there was a delay in production and could only refund us the shipping cost... about $25. The order ended up shipping out 6 days later than it was supposed to, so we had to pay a local printer more than twice the cost to get it done in time. I spoke to several people and multiple supervisors, but the most that they would refund was $100, even though they admitted that the order did not get shipped out within the "allowable timeframe." We will be taking our business elsewhere from now on. And I recommend that you do the same. It's a shame that companies like these don't stand behind their mistakes anymore.

Date of experience: February 1, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hello James,
Unfortunately we have been experiencing delays at all of our facilities, we apologize for the additional time taken to complete your order. We understand you were not satisfied with the product and have asked our Quality Control team to review once more, they have sent an email to you with the refund offer already.
Thank you.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Alex L.
Unfollow Alex L.
Share Review
Report Review

​
According to their website, production time for posters is 3-5 days with an additional 2 days due to staff shortages. However, the estimated delivery dates were FOUR days ago until sometime next week. Today is the 8th day of production. I need these products by the event date in nine days. Despite contacting costumer service, there is no way to expedite the order and the representative keeps responding with with vague responses. There should be more transparency AND accuracy with estimated delivery dates. I am anxiously waiting for updates and praying this arrives in time. ​I will be very upset if this product does not arrive in time for the event.

Date of experience: January 14, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Alex,
Unfortunately we have been having staffing issues and production times have been extended. We have been updating our Updates page with additional information. Unfortunately all orders can take up to an additional 2-4 business days to be completed. If you are able to provide an order number we can review your order and see if there is anything we can do to ship this ASAP, if it hasn't already.
Thank you!

Louisiana
1 review
0 helpful votes
Follow Ron H.
Unfollow Ron H.
Share Review
Report Review
MISLEADING
January 10, 2022

I ordered some flyers for my business. Originally I was extremely excited about the product and the price. However, I paid for overnight shipping. After 6 days of not receiving my order, I called and inquired. I then found out that their production time was 10 days and then the overnight would occur. I placed this order on January 5. Today is january 10 and im still being told that the order won't ship out until the 21 and wont arrive till the 24. Where is this overnight? Where is this 10 days? When confronting the customer service rep his only response was he could issue me a full refund and cancel the order. Extremely bad customer service and very impolite. How the hell you charge me for overnight production and shipping and then tell me I have to wait 3 weeks. This is bull$#*!!

Date of experience: January 10, 2022
Alex M. — GotPrint.com Rep
over a year old

Hi Ron,
Our production time is listed on our site before submitting files. We have also added a link to our Updates page at the top of our home page advising of extended production times. We apologize for the misunderstanding but we do not offer overnight production and no where on our site this is advertised. We do offer Next Day shipping, and the shipping takes into account after the order is done with production. At the time of checkout when you select the shipping method a time frame of when to expect your product is provided. Would you be able to provide an order number for us to review please? We would like to help you receive this order ASAP if you have not received this already.
Thank you!