Getnamenecklace

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
1.7
Reviews 306
5 Stars
7%
4 Stars
2%
3 Stars
1%
2 Stars
4%
1 Star
86%

South Africa
1 review
0 helpful votes
Follow Bonnie-Lee M.
Unfollow Bonnie-Lee M.
Share Review
Report Review
Still waiting
January 26, 2023

Shipped my order in December, still no sign of when I will receive my parcel, as they sent it with the post office, in South Africa. Have they not done research on their receiving countries before just shipping?! Courier would have been more effective.
Let's see if I get my parcel this year still...
And I am out of return dates according to Getname! Very disappointed!

Date of experience: January 26, 2023
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Bonnie.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,

Nevada
1 review
1 helpful vote
Follow Colleen T.
Unfollow Colleen T.
Share Review
Report Review
No refund
January 20, 2023

I ordered a necklace, then cancelled immediately. My card was billed which was expected but then I was told that my refund would be processed in 3 days. It has been 3 weeks, every email is a different excuse, and now they say they are out of the office for the holiday from 1/20 to 1/28, umm what?
Never do business here

Date of experience: January 20, 2023
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Colleen.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Alabama
2 reviews
1 helpful vote
Follow Vanessa H.
Unfollow Vanessa H.
Share Review
Report Review

If I could give negative stars I would. The customer service is horrible. The quality of the necklace is worse than the customer service. Do not purchase from this company!

Date of experience: January 14, 2023
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Vanessa,

We are sorry to hear that.
Could you please provide us one clear picture of the item you got and show us the problem mentioned?
We received your email and will provide best solution for you once you provide item picture.
Please send email to [email protected] if you have further problem.

Yours,
Customer Service Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Helen G.
Unfollow Helen G.
Share Review
Report Review
Refund
January 3, 2023

Over 20 emails have been sent to this company all of them just saying the same thing over and over again
I have never received the item
I have been offered a 70% refund
Received nothing

Date of experience: January 3, 2023
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Helen.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Ireland
1 review
0 helpful votes
Follow Laurence M.
Unfollow Laurence M.
Share Review
Report Review
Necklace
January 1, 2023

Tbh I purchased before Christmas it didn't come till 5 days after but they were very helpful in there response and quick to replay. When necklace did come no complaints atal she loved it and I was happy she was. Would buy again from this site

Date of experience: December 31, 2022
Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow K S.
Unfollow K S.
Share Review
Report Review

I did make a purchase and did receive what I ordered. I purchased in order to leave a review on their site. The review has yet to post, I doubt it will.

This website steals reviews from other businesses. I am confident that most of the reviews on this site belong to another business.

This listings photos are mine or my buyers. All of the reviews are stolen from MY buyers reviews!

Www.getnamenecklace.com /cat-daisy-flower-earrings No spaces

Get name necklace remove the photos and reviews. Take your own photos and earn your own reviews. This is illegal!

Date of experience: December 30, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear K S.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Illinois
1 review
1 helpful vote
Follow Jurgis A.
Unfollow Jurgis A.
Share Review
Report Review
0 stars
December 23, 2022

Didn't received order yet, but I will not come back here to shop here. Was looking for gift for Christmas, ordered on 15th and add a rush delivery, which advertised 4-6 business days. On 21th got email that my stuff is shipped! Reach out customer service, they said the shipping starts from the day that they make order.Never had that experience in my online shopping. It wasn't something special, it was glass with Argentina flag. Worst part of this, that person didn't got his present on time for Christmas. Wouldn't recommend if you need your order in a rush.
P.S Would be nice to have the option for information about time and date of arrival before paying for the order.

Date of experience: December 23, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Jurgis.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Neil C.
Unfollow Neil C.
Share Review
Report Review
Complete scammers and liars
December 21, 2022

I ordered a necklace for my partner as a gift from our young son as a Christmas present to his Mummy, I chose the option to have it delivered quickly and payed extra for it, it was supposed to be dispatched and arrive within 5-7 working days over 3 weeks have passed and I'm still waiting and yes you guessed it, they haven't replied to a single one of the 10 emails I've sent. They are just scammers possibly from China judging how poor the English is on many of the replies on this site and how the seem to write their replies. I want a full refund and I don't want their product as people have also shared photos of the garbage they've been sent.

Beware this company are scamming people and reviews on other sites are fake for sure

Date of experience: December 21, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Neil.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,

South Africa
1 review
1 helpful vote
Follow Izak V.
Unfollow Izak V.
Share Review
Report Review
Did not receive package
December 3, 2022

Ordered 2 rings in October and still has not arrived. All they say is that it is at my local post office? That makes no sense as I entered my home address for delivery so what post office will have my rings?

Date of experience: December 3, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Izak.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Malaysia
1 review
0 helpful votes
Follow Hossain s.
Unfollow Hossain s.
Share Review
Report Review
Credit card scammer
November 28, 2022

They took the credit card information and a couple of days later suddenly my credit card showed an unauthorized transaction of about 800 HKD. I am sure they did it. Please be aware.

Date of experience: November 28, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Hossain.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow M M.
Unfollow M M.
Share Review
Report Review
Never order again
November 17, 2022

If i could have given them no stars, I would have.I ordered 2 memorial items for my daughter, as her husband died tragically. I asked for a disc saying " missing you" and they sent me a disc saying " missing you as I walk down the aisle". I've been in contact and refuse to rectify as they say I ordered the wrong item

Date of experience: November 17, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear M M.

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

California
1 review
0 helpful votes
Follow Linda S.
Unfollow Linda S.
Share Review
Report Review
DO NOT ORDER FROM THEM!
November 15, 2022

My son passed away unexpectant. I decided to purchase memorial urns. I paid for expedited 4-6 days. It has been three weeks, with the site saying in production. It looks like six of the eight necklaces have forever in our heary and not heart. The last two have heart. I was told for $52 more they can fix the typo. Notice they said it is still in production. I am sure this is something you type into a program. Would you not put it in correctly spelled? I ordered from perfect memorials. No expedited option, but was at the funeral home in less than a week. They also called because I had put back engraved with no message. They refunded me for not needing the back engraving. Please don't add to your pain and broken heart by ordering from them. I was ordering Christmas gifts for granddaughters, but this has made me cancel that option.

Date of experience: November 15, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Linda,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow V V.
Unfollow V V.
Share Review
Report Review
Unacceptable merchandise
October 27, 2022

Ordered 2 anklets. One was as advertised. The second name was illegible. I am supposed to give this as a gift? After contacting the company I was told that is the way it is supposed to look. Requested a return and refund. No. I was Offered a $2 compensation

Date of experience: October 27, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear customer,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Rachel S.
Unfollow Rachel S.
Share Review
Report Review
Dreadful
October 25, 2022

Photo below shows what my locket should have looked like and the other two are what I received. They send me a cheap plain locket with a mark on it instead of one with butterflies on it. They told me the butterfly was out of stock but it's still for sale on their website and they send me this dreadful substitute with out asking me first. I keep asking for a refund and all they offer me is a 50% refund and 50% off my next purchase, why would I want to buy anything else from them?

Date of experience: October 25, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Customer,
We are sorry for this inconvenience.
We send the email about the proper solution to you. Please check the email and reply us and send email to [email protected] if you have further problem.
Yours,
Customer Service Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Soo G.
Unfollow Soo G.
Share Review
Report Review
No additional pendants available
October 21, 2022

My children bought me a bracelet with all their names & names of my grandchildren on pendants. The bracelet would not stay done up resulting in me losing one of the pendants (I have now put them far more securely on a necklace I already owned). I also now have another grandchild I want to order 2 more heart name pendants but, no, they don't offer this service so £40+ to order complete item! You having a laugh?!

Date of experience: October 21, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Soo,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

AE
1 review
0 helpful votes
Follow Rocco F.
Unfollow Rocco F.
Share Review
Report Review
Terrible waste of money - PLEASE AVOID!
September 20, 2022

Ordered 23rd of August for delivery to Dubai, it's been 1 month and still not arrived. No contact number, tried online chat, sent MANY emails asking for update and refund and absolutely nothing back.
I really recommend to use a different company for this. I'm surprised they are still trading.
I hope no one gives this company any money. Absolute scammers.

Date of experience: September 20, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Rocco F,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

AE
1 review
0 helpful votes
Follow P A.
Unfollow P A.
Share Review
Report Review

NEVER AGAIN! Worst customer service! I did not receive my parcel! I keep on sending emails but no one's responding

Date of experience: September 8, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear P A,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Ric E.
Unfollow Ric E.
Share Review
Report Review
Best wishes my $#*!
August 26, 2022

My son order a necklace with his picture etched on a dog tag. To give to me on Father's day. It came 4 weeks late. And it looks like it was etched in pencil, it is very hard to see. Does not look like anything on the site no detail and no contrast.
I complained the them and received the same form letter response, sorry to here about your order. Please send picture of the item and we will check on it. Than they signed it BEST WISHES.
My wish is that they refund the money or fix the item so it looks like the picture we sent them.
I should have read the reviews before ordering,
I hope this will help someone in the future, keep you money and don't order from these scamming people. Q

Date of experience: August 26, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Ric,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

South Africa
1 review
0 helpful votes
Follow Nwabisa B.
Unfollow Nwabisa B.
Share Review
Report Review
Dissapointed on the service
August 25, 2022

Placed an order on the 19th May 2022. Made follow on the order via an email and there has been no response. The order was said to arrive before the 19th June 2022 till today nothing.

Date of experience: August 25, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear Nwabisa,

We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

AE
1 review
0 helpful votes
Follow VISHALKUMAR C.
Unfollow VISHALKUMAR C.
Share Review
Report Review
Product not received, Fraud company.
August 12, 2022

I have ordered bar neckless on 10th July 2022, The delivery location is United Arab Emirates.
The order is showing in UAE from 23rd July but I didn't received anything till now.
I have sent so many emails to *******@getnamenecklace.com & *******@yahoo.com. Nobody is replying.

Order ID: *******
Tracking Number: 4PX*******731CN

Worst service.!
This is the fraud company & they just want to take your money.
Stay Away..

Date of experience: August 12, 2022
Alan S. — Getnamenecklace Rep
over a year ago

Dear VISHALKUMAR,
We are sorry for this inconvenience.
We send the email about the proper solution to you. But still waiting your reply. Please check the email and reply us and send email to [email protected] if you have further problem.
Yours,
Customer Service Team