On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
I placed and order and paid for expedited shipping to ensure it would be here in time before a funeral. You cannot speak to anyone nor do they respond to emails
Ordered 3 items none arrived. The tracking number was not a number used by the post office and no response to emails-scam!
Dear Nadine.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
The necklace I ordered for my wife for Christmas was to have the names of our 4 grandchildren. I was so disappointed in the product when received, I almost didn't give it to her. Did you know that one can see the statue of Abraham Lincoln sitting in the Lincoln memorial on the U.S. penny. The lettering size on the necklace I purchased was about that size.
Dear David.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
I am starting to wonder if this is not a scam site. I ordered a photograph bracelet for my Daughter, that she was really looking forward to asnit would be a memorial piece, with plants of time for it to arrive before Christmas
I have queried time and time again via email as to where the parcel is, and to date 4 January 2024 have still not received it. I keep getting the dame answer when querying to check with the tracking link, which is by no means helpful. I never get an honest answer but what rather seems to be an automated one.
I would not recommend this site to anyone as no-one can actually assist you or tell you where your parcel is
Dear Colleen.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Awful! Paid extra for speedy shipping to get the necklace in time to wear for my wedding -- came late. They refused to refund me the shipping cost. When I eventually did wear the necklace, I broke out in a rash. I'm allergic to metals that aren't 925 Silver, which this necklace claims to be. However, there is no hallmark/stamp showing it's 925 silver. The company refused me a refund again. Terrible!
Dear Ren.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Purchased a dog silhouette nameplate necklace and it arrived tangled. I contacted the company for a refund and waited for a response. They sent me instructions on how to untangle the chain instead and said if I still wanted a refund they would give me 70%. They sent me a defective necklace and would not even honor what I paid. I've since sent another email with no response. VERY BAD BUSINESS PRACTICES
Dear Amy.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Order a MONTH AGO! NO TRACKING NUMBER.
THIS COMPANY IS A SCAM!
DO NOT ORDER FROM THEM
ORDER # *******
Dear Arthur.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
They promised my necklaces by Christmas and told me for two weeks it was waiting on inspection instead of sending it. Needless to say it did not come in time and I ordered it on the 8th. There customer service has no number and wouldn't even tell me anything other then it's done and waiting inspection.
Dear Melanie.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
You can't trust them at all and make sure not to deal with them as they are not honest and not trust worthy. I ordered on 10th of December a gift for a very special event bday before New year, they just told me now after 16 days that it is out of stock and that's after me chasing them since the tracking system they have its not working. You cannot trust them and even they should be closed as they are useless and not professional at all.
Dear HBA.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
I ordered this for three of my friends which have lost parents or siblings and this was supposed to be a Christmas gift you can't speak to someone personally and my Order has never changed from in production. This sight is a complete scam! You should be ASHAMED OF YOUR SELVES!
Totally disgusting to call your selves a business when all you do is scam people! I even paid to have 1-3 day shipping what a joke!
Dear Stephanie.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Don't use this company as there's a good chance you will be scammed out of your money. Customer service are a disgrace and can't answer any questions.
Dear N Q.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Scammers! They don't ship you the order and onde you decide to cancel, they say they will take 30% off. They are rude and unprofessional. Don't buy here.
Dear Nidia.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Haven't received item orders and no one will respond to my emails. The live chat NEVER HAS ANYONE TO RESPOND! So disappointed that people can't be trusted. Would give a negative star if possible!
Dear Niki.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
SCAMMING COMPANY TAKE MY MONEY DONT ANSWER ANY EMAILS OR CHATS DONT SEND THE ITEM AND REFUND £2 WHAT A JOKE AND A SENTIMENTAL PRESSENT YOUR ALL A JOKE
Dear aimee.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
My sister died this year. This is the first Christmas her four children are spending without her. I ordered bracelets for her children, the photos are blurry and Half the picture is cut out of one of them.
I have been trying for two weeks to contact this company. They tell you to get a hold of *******@getnamenecklace.com. All they do is proceed to run you around. They send you instructions and ask for pictures. When you follow their instructions, they ask you to follow them again.
They are a complete scam! I paid over $150 for a Necklace and three bracelets. Poor quality, and I never got what I paid for!
Dear Christina,
We are sorry for this inconvenience.
We send the email about the proper solution to you. Please check the email and reply us and send email to [email protected] if you have further problem.
Yours,
Customer Service Team
Ordered a necklace and paid it went to production same day and nothing since. No replies to email!
Dear sara.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
They don't deserve 1 star,product never arrived,customer service is trash,never replied to my emails,multiple emails.They shouldn't be on the market is a big scam. People please don't buy from them as you will be very disappointed.
Dear sirbu.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
I ordered a initial ring with birthstone a month ago can't contact anyone I don't have an order number so I can't track it...I need help
Dear Carrie.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
I ordered earrings for a birthday present and paid extra for expedited shipping. When ordering I notified company the date they were needed by. I was assured I would get them with the expedited shipping or I could return the items. The earrings did not arrive in time. I have tried contacting them 3 times since. I got 2 "canned" responses that they would get back to me. THEY NEVER HAVE. I am stuck with birthstone earrings that I can not use and they will not respond to refund my money. APPARENT SCAMMERS. DO BUSINESS WITH THIS COMPANY AT YOUR OWN RISK.
Dear Sharan.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
They have sent me a defective necklace and are refusing to refund me. They are breaking both their own posted refund policy and the Customer Rights Act 2015. Do not order from them. They ought to be shut down.
Dear Ann.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team
Dear Trenice.
We are sorry to hear that.
Could you please send email to [email protected] about your order number and email address for us to check for you?
Thanks for your help.
Best Wishes,
Customer Service Team