Bellizo

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
2.9
Reviews 59
5 Stars
39%
4 Stars
7%
3 Stars
2%
2 Stars
5%
1 Star
47%

Mississippi
1 review
0 helpful votes
Follow Gabriella G.
Unfollow Gabriella G.
Share Review
Report Review
Worst customer service
July 12, 2019

Don't buy from them I have yet to receive my package and it's almost been 14 days since the package was "shipped!" Still have yet to receive an email back about where my package is at!

Date of experience: July 12, 2019
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Alexis B.
Unfollow Alexis B.
Share Review
Report Review
Scam
July 11, 2019

The item I was sent were short made of a towel material with an elastic waistband, supposed to be burnt orange corduroy. Nothing even close. The pictures showed a normal pair of shorts and what I got was basically pink baby bloomers

Date of experience: July 11, 2019
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Jen P.
Unfollow Jen P.
Share Review
Report Review
Excellent customer service
July 12, 2019

Although the items I ordered did not fit Bellizo customer service was very good at responding and coming up with a great solution.

Date of experience: July 11, 2019
Idaho
1 review
0 helpful votes
Follow Shell C.
Unfollow Shell C.
Share Review
Report Review
Swindled
July 10, 2019

Spring dance dresses ordered a month before the dance. Too late. They arrived after dance. We thought we might try to keep them for other uses but the hems were frayed, the fit is small (even when ordering a large). We went through the process of requesting a return. We included pictures, SKU numbers, Invoice number and were told to be patient to receive our return instructions. That was a month ago and we have asked (e-mailed, because they don't have a phone number to call) multiple times for this information. Still, now 2.5 months since the order, we have not received the return instructions. This is not how you treat customers who want to buy your clothing. It feels like swindling. We tried to trust your service, but to no avail Save yourself the sucker punch.

Date of experience: July 10, 2019
Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Jo R.
Unfollow Jo R.
Share Review
Report Review

Don't buy anything from Bellizo. The quality of clothing is absolutely sh! T! and one of the bra sets i got in a Large, it was that small it'd be lucky to fit a toy doll. Fabric is see through thin on items that look good quality on the site. TERRIBLE!

Date of experience: July 9, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Jo,

Thank you for bringing this to our attention.

We know how frustrating it was. We apologize if you felt that your case was not handled properly. We want to take the necessary action to prevent this in the future.

We sincerely apologize for the quality of the items you've received, rest assured that we are reporting the item with quality issues to our Quality control team to avoid complains and improved the quality of the items we sell. Rest assured that you are within your rights to request a return and our process is in no way to hinder you from returning the items.

Please note that this process is detailed in our Help Pages.
You may review our Return and Exchange Policy here: https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

We would love to work with you in fixing this. Please send us an email through [email protected] at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.

NL
1 review
0 helpful votes
Follow L S.
Unfollow L S.
Share Review
Report Review
No response
July 9, 2019

Nice clothes, but I few things are to small. I am trying to return the things that didn't fit, I have send 3 emails but they don't respons. So frustrated! I can't find a mobile phone number, so now I'm sitting here with the small clothes, there goes my money... thanks...

Date of experience: July 9, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Loureen,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We understand that you have been waiting for some time with regards to the resolution of your issue. Be assured that we are treating your concern with utmost urgency. We want to take the necessary action to prevent this in the future.

We sincerely apologize for the issues you encountered with the items you've received. Rest assured that you are within your rights to request a return and our process is in no way to hinder you from returning the items.

Please note that this process is detailed in our Help Pages.
You may review our Return and Exchange Policy here: https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

We would love to work with you in fixing this. We already sent you an email on your registered email on file so we can address the issue in a timely manner.

Wisconsin
1 review
0 helpful votes
Follow Sable W.
Unfollow Sable W.
Share Review
Report Review
TRYING TO RETURN, NO RESPONSE
July 5, 2019

WORST CUSTOMER SERVICE EVER. I paid for FAST shipping. And my order didn't even get sent out for TWO weeks! So then my articles of clothing arrived AFTER the function I needed them for. I tried canceling the order before they shipped and NO ONE got back to me. Two days later I get an email saying that one of the dresses was out of stock so I would be refunded for that dress, but that my entire order would ship out the next day. I emailed back and said NO! Cancel the WHOLE thing! No response. So now here I am, a Month later I JUST got the dresses last week and I've been TRYING to contact this company to get my things returned. I followed return protocol PERFECTLY and yet, NOTHING. I'm so absolutely Angry. No one should EVER purchase from this company, EVER.

Date of experience: July 5, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Sable,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We sincerely apologize for the delay you experienced in your order and we sincerely apologized if weren't able to cancel your order by the time you requested to cancel the order. Don't worry as we will assist you on returning the items you wish to return.

Please note that this process is detailed in our Help Pages.
You may review our Return and Exchange Policy here: https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

We would love to work with you in fixing this. Please send us an email through [email protected] at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.

Pakistan
5 reviews
0 helpful votes
Follow Haseeb A.
Unfollow Haseeb A.
Share Review
Report Review
Nice customer service
July 5, 2019

I am very happy. I can trust you. I realize very comfort.So Nice I am very happy and i am interested in.

Date of experience: July 4, 2019
Florida
1 review
1 helpful vote
Follow Kari M.
Unfollow Kari M.
Share Review
Report Review

Y'all don't buy anything! This company sucks! Their clothes are SO cheaply made and don't even get me started on customer service! I've tried contacting them almost every day for a week now... NO RESPONSE! Do yourself a favor and just don't buy!

Date of experience: July 4, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Kari,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We know how frustrating it was. We apologize if you felt that your case was not handled properly. We want to take the necessary action to prevent this in the future.

We sincerely apologise for the issues you encountered with the items you've received. Rest assured that you are within your rights to request a return and our process is in no way to hinder you from returning the items.

Please note that this process is detailed in our Help Pages.
You may review our Return and Exchange Policy here: https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

We would love to work with you in fixing this. We already sent you an email on your registered email on file so we can address the issue in a timely manner.

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Charity R.
Unfollow Charity R.
Share Review
Report Review
Provided a FAKE tracking number after my review
July 2, 2019
Updated review

UPDATE- 7/2/19-Because of my review, Bellizo reached out & provided a FAKE tracking number that brought me to another online business they have called PatPat. The tracking info provided NO INFO & they tried to use the excuse that they are updating their systems. Do not order from this company! Don't believe the positive reviews they are not legitimate.

Date of experience: July 2, 2019
Don't order & don't believe positive reviews
June 29, 2019
Previous review

Don't believe the positive reviews or the reply's from Bellini. It's all lies. I should've read the REAL reviews before I purchased. Big mistake. Ordered the items for a trip well in advanced. Sent my first email after a week, inquiring of a tracking number since I still hadn't received it. Waited a few days. I didn't receive a reply. Did receive an email that my items had shipped but still no tracking info. Sent another email requesting the tracking number. Waited a week. No reply received. Sent another email. This company is fraudulent in it's representation. My gut is telling me the company is foreign & I may never get my stuff or if I do, who knows when. As I write this I still haven't received my items or a response to any of my emails.

Date of experience: June 29, 2019
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Maia S.
Unfollow Maia S.
Share Review
Report Review
Sizing is completely wrong
June 28, 2019

I bought three dresses in size Large thinking they would fit me. I was wrong, these dresses aren't made for girls who have a larger chest size and on top of that the quality is terrible, there was a whole in my dress even before I tried it on. Will never buy again, I was very disappointed, these dresses aren't made for girls with a body like mine.

Date of experience: June 28, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Maia,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We sincerely apologize if we failed to attend to your concern immediately, rest assured that we are working round the clock to answer all emails as fast as possible.

We're sorry to hear about your disappointment with the items you received that doesn't fit properly. We know how frustrating it is and we sincerely apologized for it. We understand where you're coming from and we are very sorry that the items you received didn't meet your expectations.

We understand that you have been waiting for some time with regards to the resolution of your issue. Be assured that we are treating your concern with utmost urgency.

You may review our Return and Exchange Policy here:
https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

We would love to work with you in fixing this. We already sent you an email on your registered email on file so we can address the issue in a timely manner.

Philippines
2 reviews
2 helpful votes
Follow Krylle S.
Unfollow Krylle S.
Share Review
Report Review
Amazing customer service!
June 26, 2019

Amazing customer service. Jam has helped me resolved my concern quickly. Nice quality items and very affordable.

Thank you

Date of experience: June 26, 2019
Florida
2 reviews
3 helpful votes
Follow Karla T.
Unfollow Karla T.
Share Review
Report Review
Very helpful customer service
June 26, 2019

I had an issue with one of the dresses that I bought, so I sent them an email in order to solve my issue. They took just a few days but they definitely understood my situation and they solve it right away. They provided me with different solutions to choose. I love when the customer service is very attentive because this is why we, the customers, buy in stores either online or physical.

The clothes they sell is another thing! It is not the regular cotton clothes that you are used to, but it feel so fresh, comfy, and pretty.

Date of experience: June 26, 2019
Missouri
1 review
0 helpful votes
Follow Nicole M.
Unfollow Nicole M.
Share Review
Report Review
Scam
June 26, 2019

There is no phone number and if you google the address it shows you a ups store in a strip mall. They only have an email address and the person i talked to did everything in her power to avoid giving me my refund. The website says they accept returns but the catch is you have to email them to get the return label and they never answer you. Complete scam.

Date of experience: June 26, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Nicole,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We sincerely apologize for what you experienced in your order. We will be doing our best to ensure that we could attend to your concerns immediately.

We totally understand how frustrating it was. We apologize if you felt that your case was not handled properly. We want to take the necessary action to prevent this in the future.

Rest assured that you are within your rights to request a return and our process is in no way to hinder you from returning the items. We ask photos to help you better by giving you a targeted solution to the issue you are experiencing.
Please note that this process is detailed in our Help Pages.
You may review our Return and Exchange Policy here:
https://www.patpat.com/article/help/Refund,-Returns-And-Exchanges/Returning-Items/252

We would love to work with you in fixing this. Please send us an email through [email protected] at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.

California
1 review
0 helpful votes
Follow Amy C.
Unfollow Amy C.
Share Review
Report Review
Easy return
June 26, 2019

I ordered a dress, unfortunately it was not what I was anticipating, so I contacted customer service to as for a refund. They made the process very easy and I had the refund within 3-4 days.

Date of experience: June 25, 2019
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Jordan C.
Unfollow Jordan C.
Share Review
Report Review

My order was supposed to take 5 to 12 business days and it took atleast twice as long to receive my items. That wouldn't have bothered me except the dresses are poor quality. Poorly done hem on a simple black dress... one of my "dresses" is the Length of a shirt... Not worth almost $50 for 2 poorly made dresses! I probably won't waste my time trying to return them seeing as I see the reviews on their poor customer service and difficulty to contact. Just don't waste your time, go to Target or Marshall's hahaha

Date of experience: June 24, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Jordan,

Thank you for bringing this to our attention.

As we are now in transition to upgrading our system, we might have missed your email to us.

We understand that you have been waiting for some time with regards to the resolution of your issue. Be assured that we are treating your concern with utmost urgency.

We know how frustrating it was. We apologize if you felt that your case was not handled properly. We want to take the necessary action to prevent this in the future. We're sorry to hear about your disappointment with the items you received.

You may review our Return and Exchange Policy here:
https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

Rest assured that we are doing our best to attend to your issues and complain as soon as we can.

We would love to work with you in fixing this. Please send us an email through [email protected] at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.

Illinois
1 review
1 helpful vote
Follow Aimee T.
Unfollow Aimee T.
Share Review
Report Review
Awesome Customer Service
June 22, 2019

I had a great experience with the help line. I look forward to purchasing from Bellizo is the future. Thanks for making this an easy transaction. Can't wait to receive my new clothes!

Date of experience: June 20, 2019
California
1 review
1 helpful vote
Follow Melissa K.
Unfollow Melissa K.
Share Review
Report Review
Unable to do return
June 19, 2019

Avoid this site. I have been unable to return a dress for over a month after multiple email requests. Fraud.

Date of experience: June 19, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Melissa

Thank you for bringing this to our attention and we apologize if the items didn't meet your expectations

We understand that you have been waiting for some time with regards to the resolution of your issue. Be assured that we are treating your concern with utmost urgency.

You may review our Return and Exchange Policy here:
https://www.bellizo.com/article/faq#10-21

We would love to work with you in fixing this. Please send us an email through [email protected] at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.

Arkansas
1 review
1 helpful vote
Follow Khang y.
Unfollow Khang y.
Share Review
Report Review
Great customer service.
June 18, 2019

At the moment I am still waiting on my items to be packaged and shipped but as far as customer service, I'd give it a 5 star. Will rate again after I receive my items. When I receive them. Praying I receive the before I fly out on vacation in mid July.

Date of experience: June 18, 2019
Australia
1 review
3 helpful votes
Follow Emma B.
Unfollow Emma B.
Share Review
Report Review
Fraud
June 17, 2019

Has anyone successfully managed to contact them? I have been blocked on Instagram Facebook and email because I did not receive my item and they refused a refund.

Date of experience: June 17, 2019
Can G. — Bellizo Rep
over a year ago

Hi Emma,

Thank you for bringing this to our attention.

We know how frustrating it was. We apologize if you felt that your case was not handled properly. We want to take the necessary action to prevent this in the future.

We're sorry to hear about the delay you've experienced in receiving your order.
Should you wish to get more information on our Processing and Delivery Time frames for your location, kindly refer to this link:
https://www.bellizo.com/article/delivery

We're confident in our desire for our Customer's full satisfaction and see no point in manipulating the reviews we get. Rest assured that with your understanding and cooperation, you too may also receive the same care and attention our other customers have already received.

We would love to work with you in fixing this. Please send us an email through [email protected] at your earliest convenience quoting this review so we can address the issue in a timely manner.