Working Advantage

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
1.6
Reviews 37
5 Stars
3%
4 Stars
3%
3 Stars
0%
2 Stars
5%
1 Star
89%

Georgia
1 review
1 helpful vote
Follow Erika R.
Unfollow Erika R.
Share Review
Report Review
NEVER AGAIN!
August 24, 2026

I booked a 2 night getaway for my sons birthday through Working Advantage. 1st of all, be careful when placing your order. The price will increase tremendously when taxes and fees are added at check out, despite the initial price saying total price. I tried to cancel my order immediately by closing the page but unfortunately I didn't know the price increased until I clicked place order. I paid nearly $1000 for a place that slept 8 people. When I checked in, I was given a place that slept 6 people. I was told by the resort that since I booked through a third party, I would have to contact them. Working Advantage was absolutely no help at all with helping with being placed in the accommodations I paid for or some type of credit for not getting what I paid for. I usually use AirBnB for all my travelling accommodations and I have NEVER had an issue with them. I wish I would have read more reviews before booking anything with Working Advantage. I will also be complaining to my company who offers this as a perk. This company is dishonest and is not interested in righting their wrong. I will NEVER use or even suggest this platform again. PLEASE DO YOURSELF A FAVOR AND USE ANOTHER SERVICE OR BOOK DIRECTLY.

Date of experience: August 20, 2026
Customer E. — Working Advantage Rep
2 months ago

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations and understand how frustrating this situation must have been, especially while planning a special birthday getaway for your son.

Regarding pricing, the total cost of a reservation includes the room rate, taxes, and any applicable fees, which are displayed during the checkout process before a purchase is finalized. We understand your concerns about the final price and regret any confusion you may have experienced.

We are also sorry to hear that the accommodations provided by the resort did not match your expectations. As a third-party booking provider, we rely on the information supplied by our travel partners and properties. If there was a discrepancy between the room booked and the room received, we would have welcomed the opportunity to investigate the matter with the resort on your behalf.

We appreciate your feedback and regret that we were unable to provide the experience you expected. Customer satisfaction is important to us, and we apologize for the disappointment and inconvenience you encountered.

Georgia
1 review
1 helpful vote
Follow Lucy g.
Unfollow Lucy g.
Share Review
Report Review
DON'T WASTE YOUR TIME
March 25, 2025

I had a bad experience at a hotel. Received written confirmation from the hotel for a one night refund. Have been waiting for over a month from working advantage for my refund. All I keep getting is the same bs email about them "diligently working behind the scenes to address your concerns, but unfortunately, we haven't yet reached a resolution." That I will get yet another email with the same information in 72 hours. Literally the worse customer service. I have all the proper things you need to get a refund and they are just dragging their feet. Not even worth using their services.

Date of experience: February 12, 2025
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize that you were denied or not provided a refund. Please provide us with an order number, and we will look into your concern.

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Fenny x.
Unfollow Fenny x.
Share Review
Report Review
Don't use - save yourself a headache
March 15, 2024

Booked car rental through them, the website allowed me to book it under my name and pay it with a credit card under my partner's name who would be the second driver anyway. Arrived at the car rental place, they told us they couldn't change it in their system and that the main driver had to be the holder of the credit card booked unless I could provide another credit card under my name, I only have debit cards on my name so therefore they had to cancel. FYI we had to cancel the car anyway as we didn't buy the full insurance coverage with them beforehand which is something you need to do by law if you're not a US-citizen. The rental company was pretty adamant that WA was going to refund us and so they canceled and just told me to ring them up and tell them about the cancellation, the rental company at least was so kind to refer us to another rental company where we picked up another car. We rang WA to get a refund for the car we never got, the customer service was just horrible (we had to ring them 4 times in total with no avail) first time at least the person made a case that was sent through but he didn't write up all the details. So we got a reply back we were not eligible for a refund because: failure to comply to the terms and conditions of our rental car partner, we did not receive a cancellation request prior to the scheduled pick-up time (we didn't even want to cancel - we wanted that car and showed up ON TIME), a credit card with necessary funds was not provided to the rental car company to secure the vehicle (we DID show the credit card where the funds were already deducted from plus we had more than enough to also place a deposit with it). So we called up again and the lady of the customer support said we didn't comply with the terms and conditions that the booking had to be under the credit card holder - I booked this through work as WA is provided as a work benefit for this big corporate company I work for so I booked it under my name just in case my partner doesn't have a right to use this service, but I had to use their credit card. The website could have easily let me know that the names of the main booker and the credit card didn't match and therefor deny my request- but it was very easy to book under one name and use another one's credit card and the money was immediately deducted. A very easy thing to do. Then the customer service lady gaslit me by saying that there's always a confirmation email sent afterward with the required documentation you have to provide and I should have had made the conclusion myself that this was a problem. I went back to that confirmation email...guess what it doesn't say that at all! It said that I needed to provide a valid driver's license of the booker and a valid credit card that was used for the booking. Which we both had! Nowhere it said that these two separate things had to ALSO be under the same name! So very easily misleading!
Then the customer support lady said she'd reopen the case as I urged them to because this situation is not a good enough reason for them to not give us a full refund. She said she did and sent us a confirmation of the email within 10-15min, but we never got such a thing. 12 hours later, we got a different lady on the line, she said she couldn't find the case being reopened and we had to explain the whole story again and said she re-open it for us, again asked us to wait 10-15min to get a confirmation via email that the case was re-opened. No such thing...24 hours later we called again, they said it was re-opened, and so checked the email again if it was correct because we didn't receive anything (it was correct plus we did receive the emails from the first time) and they just told us to wait. No news since then even though they said an answer would always come back within 72 hours after opening a case. It's now been 3 days since we last tried to call...We've also visited the car rental office where we were supposed to get the car from and they confirmed they never got the funds and that WA hold the funds until they give us the car which never happened. Reading now that other people have been in the same boat as us makes us think this is just a SCAM! I'm going to urge our company to never use these services - it's anything BUT a benefit. We are now having to use our credit company's legal service to fight this case.

Date of experience: March 15, 2024
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

As a 3rd party all terms of sale on the way the car should booked and handled are provided in the terms of sale before the customer buys the rental car. If the front desk did not provide the customer the card due to the terms not being correct did, they provide an approval of a refund as the booking is of a final sale? We apologize the car was not provided but can we get the order number as the person making this claim's identity is not shown to pull up an order that matches. As a 3rd party we can reach out to the supplier to see if a refund can be given which is not a guarantee.

Massachusetts
1 review
1 helpful vote
Follow Tanja S.
Unfollow Tanja S.
Share Review
Report Review
Can't get a hold of a representative at all!
February 23, 2024

I have been calling the 1800 number from Working Advantage several times over these past two weeks in preparation of a vacation, planned in march...I can't use the callback feature due to not being able to receive calls at work...
There is a recording that says that they are having a critical system update and to call back in 96 hours...that has been on for a couple of weeks...this is ridiculous!
I have used Working Advantage pre-Covid and had never a problem with their services but it seems that they have no one answering customer calls!
Soo disappointing!

Date of experience: February 23, 2024
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize but if you need to reach out to us you can try these numbers: For All Other Inquiries: 1-800-565-3712
Local/International: 407-597-3582. If there is a problem please provide us your contact information and we can have a representative reach out you as well.

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

Georgia
1 review
1 helpful vote
Follow Sonja M.
Unfollow Sonja M.
Share Review
Report Review
DO NOT USE: UNETHICAL THEIVES
January 27, 2024

Arrived at property and it was a mess. Hotel tried to help - very nice. They refunded these days immediately{to Working Advantage (WA) on 12/23/23. I called WA 6 times through January 10th, trying to get my refund (phone records picrured). The last call was 45 mins.to no avail. "Our partner has to approve it and then we will refund you'.I had no recourse - I filed a dispute with my bank on January 25th over 2 months later and THE. They sent over this email (A) claiming my reservation was non refundable. But clearly it was refundable according to their original confirmation to me - also pictured. They had no intention on refunding what the hotel has already refunded them 2 months earlier. Now they have exposed themselves as the unethical business they are. DO NOT USE THEM.

Date of experience: January 27, 2024
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

As a 3rd party this booking as advised in the terms of sale it a final one. Once past the vendor cancellation policy it is non-refundable and as a 3rd party we have spent hours trying to get the guest a refund from the hotel supplier. If the hotel is okaying a refund due to their stay can we kindly get something in writing? We have reached out 4 times for this guest to which it was denied.

Missouri
1 review
2 helpful votes
Follow Alisa N.
Unfollow Alisa N.
Share Review
Report Review
Scam. Avoid. Would give 0 stars if possible.
September 19, 2023

Purchased a lifetime MS Office 2021 license. When tried to activate license received message it had already been redeemed. Company sends auto emails every 72 hours about still working to resolve issue and to be patient. Somehow got another code which was not expected. When tried to activate it, again received note it had been redeemed. They do not refund even if product was never received. Complete scam. Would never consider buying anything else, especially a vacation, from them again. They stole my money. Wish I had read reviews like this before my purchase.

Date of experience: September 19, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please contact us with your order number and we will look into your situation thoroughly.

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Jennifer S.
Unfollow Jennifer S.
Share Review
Report Review
Buyer Beware Do Not Use Their services
September 18, 2023

I was sold fake tickets through this site. The company will not refund the money. Do not waste your time or money on this site.

Date of experience: September 18, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please contact us with your order number and we will look into your situation thoroughly.

Massachusetts
1 review
2 helpful votes
Follow Charlie C.
Unfollow Charlie C.
Share Review
Report Review
Third party losers
September 13, 2023

Everything on this website is a secret fee or extra when it comes to booking a trip. You are better off booking it with the hotel or air service directly. I would use another site all together. They have no backbone and support everything their boss tells them to do. They have no say so in any wrong doings of the consumer. You book with them and have any type of trouble they tuck their tails and hide they face. This company is a waste of your hard earned money. It's criminal of a company to provide these losers as some type on complementary service which are bogus. Be prepared to pay triple and I'm so serious

Date of experience: September 13, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us with your order number and we will gladly look into what took place with your case.

New Jersey
1 review
2 helpful votes
Follow Jane C.
Unfollow Jane C.
Share Review
Report Review
Bad
September 10, 2023

Unreasonable policy. I booked a hotel through working advantage. The hotel refunded me $50 because of service recovery and it's clearly listed in the hotel receipt. The hotel receipt amount is over $80 less than working advantage charged me. But working advantages refused to refund any money and asked for hotel's "written approval" which seems impossible to get, though I provided the hotel receipt. They just have ridiculous policies to give back any of your money if you paid.

Date of experience: September 10, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please contact us with your order number and we will look into your situation thoroughly.

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Danielle F.
Unfollow Danielle F.
Share Review
Report Review
Will never use them again
September 2, 2023

I finally took advantage of this program offered as a discount program through my work because my grandmother unexpectedly passed away. I booked the room in a city I've never been in besides once as a child, on a Saturday evening and woke up the next morning to leave, realizing that I was instructed by another family member incorrectly of where I was supposed to book. Immediately after finding out, I called customer service; less than 8 hours after booking the room, and asked if there was any way they could cancel and refund so I could book a room in the correct city where the funeral was to take place. They told me they would look into my situation and get back to me within 72 hours, ENSURING they would make sure this would be taken very seriously and help me out due to the sensitivity of the situation. Unfortunately, because I couldn't have it refunded or rebooked at another hotel (they did not offer to help AT ALL with that) I could not afford to book another hotel, which caused me to miss my grandmothers funeral. I had not heard anything from them after the 72 hours, so I emailed from the email thread I originally received stating that they would be in contact, asking for a result. I received no response so I called. They told me that the request had been denied because the hotel told them no. I called the hotel directly and they told me they had not even RECEIVED PAYMENT FOR MY ROOM! I emailed working advantage AGAIN to inform them of this entire situation, and they JUST NOW emailed me back, almost a month later, telling me the request was denied by the hotel AGAIN. THEY NEVER PAID THE HOTEL. THEY NEVER REPLIED TO MY EMAIL WITHIN THE 72 HOURS AS PROMISED. It may be $159 to them, but it was my grandmother to me, that this horrible awful company has cost me my final goodbyes, almost a MONTH of turmoil. I NEVER write bad reviews on ANYTHING but I absolutely don't want anyone to ever go through what I had to go through with this. The "discount" is absolutely not even worth the garbage. Also, booking through them was only $10 less than the hotels website. Totally not even worth it. This is an absolute scam and I have also reported this to my employer as well. With nearly 10,000 employees with my company, I absolutely hope working advantage never gets any business from any of my colleagues ever again. I have also requested the record from the hotel to show they never even received payment. Do not purchase through this company. Save yourself some grief and spend your hard earned money elsewhere.

Date of experience: September 2, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us with your order number and we will gladly look into what took place with your case.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Lourdes H.
Unfollow Lourdes H.
Share Review
Report Review
Ny Mets tickets
August 27, 2023

Worse experience ever. Bought 7 tickets and were never given to me. Then they didn't want to give me a credit. I was on phone for 2 days, 3 case #. Awful Very disappointing. I had to get another 7 tickets. The seller gave me a pdf. PDFs are not accepted in Citi Field. Call Citi Field couldn't find my name with the seats I bought. They took my money. They are still refusing to give me a refund.

Date of experience: August 27, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please contact us with your order number and we will look into your situation thoroughly.

Connecticut
1 review
1 helpful vote
Follow BostonGirl K.
Unfollow BostonGirl K.
Share Review
Report Review
Horrible, Deceitful Company
August 21, 2023

Do not use them - they trick you, lie to you, do not take responsibility for mess-ups, and do not keep their word with reimbursements. They should be forced to close down the company. My recent case with them was a hotel booking which they canceled but did not let me know, and they did not reserve a room to begin with, then they claimed they notified me (but I did not receive the email) and because of not knowing it had been canceled, we had traveled across the country only to show up at the hotel with them telling us our reservation had been canceled by Working Advantage. Now, Working Advantage is not taking responsibility and does not care at all about all the trouble and stress we went through, and all our money and time lost.

Date of experience: August 21, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us with your order number and we will gladly look into the matter.

Rhode Island
1 review
2 helpful votes
Follow Kate P.
Unfollow Kate P.
Share Review
Report Review
Do not buy movie tickets!
July 31, 2023

I bought movie tickets through here. As I was booking the seats, the seats were taken so I could not sit with my children. We canceled the two tickets through showcase and when I called they said unfortunately because I used the promo code, they cannot issue me new tickets. I explained that they were not used, but canceled through showcase and that it says they were refunded. They said more or less too bad, you used the codes so it is what it is. Super unhelpful.

Date of experience: July 31, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please contact us with your order number and we will look into your situation thoroughly.

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Heather D.
Unfollow Heather D.
Share Review
Report Review
Good service if follow guidlines
July 18, 2023

I had a great experience with them, I had to cancel a upcoming trip due to a death in the family about 1 week before our vacation, I had booked 3 hotels with them. I contacted customer service canceled the hotels within minutes of the call i got a email saying they were canceled and as their customer service promised received 100% refund within 5 business days

Date of experience: July 17, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We appreciate your great feedback and rating. Thank you.

New York
1 review
4 helpful votes
Follow Ty L.
Unfollow Ty L.
Share Review
Report Review
Be careful when renting a rental car
June 19, 2023

I reserved a rental with my debit card went to pick it up it said I needed a credit card at the airport. I asked working advantage for my money back they said it was fine then a week later they said I was a no show and it's no refund. They said they paid their partners already so I can't get any money back. I will never use that company again. Customer service was rude and not even in a his country.

Date of experience: June 19, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us with your order number and we will gladly look into the matter.

Maryland
1 review
2 helpful votes
Follow Roberta T.
Unfollow Roberta T.
Share Review
Report Review
Email rejection
May 27, 2023

I am trying to purchase airline tickets and your site keeps telling me that my email address is not valid.

Date of experience: May 27, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us and we would be happy to look into your concern.

Florida
2 reviews
0 helpful votes
Follow Jonathan L.
Unfollow Jonathan L.
Share Review
Report Review

I booked a flight with Working Advantage using a United Airline credit card. The airline said the tickets were not purchased with the credit card, since they are paid directly by Working Advantage. They said I should contact Working Advantage to correct the purchase, as they do this all the time with travel agents. Of course Working Advantage would not do it, the offered the following:
"We wish to inform you that we have had a conversation with United Airline as this is a third party reservation, so they have declined the request. Therefore, if you want to add the bags, then you can add directly on the United Airlines site by typing the confirmation code."

Date of experience: May 2, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us with your Trip number and we will look into your situation thoroughly.

Michigan
1 review
5 helpful votes
Follow M M.
Unfollow M M.
Share Review
Report Review
Don't use for travel- horrible customer service
March 23, 2023

Working DisAdvantage will send you an email that begins with Booking Confirmation for your flight - only to cancel your confirmed flight booking a few hours later because they didn't process it fast enough and the price changed. Then you will get the wonderful experience of getting no help from their quite rude and argumentative 'customer service' agents who will not help in any way.

Date of experience: March 23, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please contact us with your Trip number and we will look into your situation thoroughly.

New Jersey
1 review
7 helpful votes
Follow Alexis O.
Unfollow Alexis O.
Share Review
Report Review

I booked a flight and hotel stay using working advantage. I am realizing how much of a mistake that was. I booked my trip yesterday. As most folks, you expect a confirmation email, it's been over 24 hours and nothing. I contact the airline and they have our flight which is great, however a hotel was another issue. I called the hotel yesterday and they responded that they had in fact received our reservation. However this morning the money returned to my account. I called working advantage and they claim they see no reservations under my name. I called the hotel and the same issue. So now I have flights to New Orleans and not hotel to stay. I asked the rep at Working Advantage to put me through to a supervisor he said he could only take my name and phone number and hope for him to call me back. What was an exciting vacation is now becoming a nightmare before we get there. I am an executive for my employer. I will be ending our relationship with them and finding a better discount site for our employees.

Date of experience: March 16, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please contact us with your order number and we will gladly look into the matter.

Kentucky
1 review
1 helpful vote
Follow Marcus P.
Unfollow Marcus P.
Share Review
Report Review
Just Bad...
March 11, 2023

I have tried to use the app twice... once for a rental and upon get to the rental place to only be told they canceled my reservation due to something on their end to have to wait a whole week for my money to be refunded... second Time booked a flight and waited and waited for conformation about the flight waited a whole hour before I decided to make moves on my own due to be limited on time only to receive email that flight finally was processed after I had already made other plans called to cancel and try to get my money back and again was told I would have to wait on my money... they have no problem taking your money but an issue returning it not realizing the bind or issues they create doing that if you're not going to make sure I would get my rental.why take my money if you can't confirm flights when trying to process them then why take the money hours later... seriously need to work on emailing conformation when the booking is being made and not hours later or canceling on someone's booking

Date of experience: March 11, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please message us with your order numbers and we would be happy to investigate your specific situation further.