Working Advantage

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
1.6
Reviews 37
5 Stars
3%
4 Stars
3%
3 Stars
0%
2 Stars
5%
1 Star
89%

Massachusetts
1 review
3 helpful votes
Follow Emily W.
Unfollow Emily W.
Share Review
Report Review

I'm not one to write reviews but I feel obligated to warn others about how horrible our experience was. DO NOT BOOK WITH FLIGHTS WITH WORKING ADVANTAGE EVER. My company uses them as a discount site for employees so I thought I'd give them a try. Now I am out $415. We booked flights through them and unfortunately tested positive for covid 2 days before our flight. When we called them to figure out what to do about our flights, we were told it was the airline's policy to charge us $200 for the canceled flights. When we purchased our flights, we also purchased a "purchase guarantee" which apparently is good for nothing. When I asked them to explain what the purchase guarantee covers they continued to just say it only protects them from raising the price of our tickets! Once you buy tickets through an airline, they would never change your prices after purchase!?

We explained our situation over and over again and we were told to contact the airline directly. Once we called the airline, we were told by the customer service rep that working advantage is being shady and that the airline policy is that if you cancel due to covid, that they would give us a full refund. The airline couldn't even find our reservation anymore because working advantage canceled the flights even though we told them not to do anything until we talked to the airline. We called Working Advantage back and they proceeded to apologize and say that they in fact do have a covid policy. They said we needed to send them pictures of our covid tests but would not accept at home testing results so we had to go to urgent care to get a report from a physician. We have sent them our covid reports from urgent care and were told that they will fill out paperwork and send it to the airline for review. I called today to follow up and was told that the airline denied our request for a refund and that they will fill out more paperwork and get back to us. They said "if we even get a refund it wouldn't be for 2-3 billing cycles anyway. They told me to book a new flight and when I get the refund I'll be all set. YEAH. NO THANK YOU! When I hung up from Working Advantage, I called the airline directly and they stated they have not received any paperwork for a refund request. I called Working Advantage back and requested to speak with a manager. I was told I would get a phone call back that evening. No one called. WORKING ADVANTAGE REPS ARE LIARS.

We've spent hours on the phone with them trying to get our money back and they ignore our emails and give us the run around on the phone. This company shouldn't be allowed to be in business. They don't do anything to help you and if you book through them, the airlines can't do anything to help you. My lesson has been learned and I will always book directly through the airlines going forward. I WILL BE FILING A COMPLAINT WITH THE BETTER BUSINESS BUREAU. I'll remove my review once they give me my refund.

Date of experience: February 8, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your flight. Please message us with your Trip number and we would be happy to look into your situation.

New York
1 review
1 helpful vote
Follow Laura W.
Unfollow Laura W.
Share Review
Report Review
EXPENSIVE! Just compare to Expedia
January 25, 2023

Every time I compare prices between sites, hands down Working Advantage is more expensive. Everything from rental cars to package deals, quite sad.

Date of experience: January 25, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We certainly understand a concern regarding pricing. Please contact us with the details related to your order and we are happy to look into this further.

Illinois
1 review
3 helpful votes
Follow Katarina D.
Unfollow Katarina D.
Share Review
Report Review
Worst company ever
January 13, 2023

Even when you think you are getting a good deal, you don't! Stop and go somewhere else. I have lost 1 thousand dollars because of them and they require me to pay 1.2 k to get my 1k.Doesn't it makes sense to you? No! Same here! I wish I have never booked anything from them.

Date of experience: January 13, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for your experience. Please message us with your order number and we would be happy to investigate your case further.

California
1 review
4 helpful votes
Follow Stephanie K.
Unfollow Stephanie K.
Share Review
Report Review
Total rip off
January 1, 2023

This company is a total rip off. I bought mammoth tickets. Didn't get informed of blackout dates clearly until after I made the purchase. I tried to get a refund but they wouldn't refund me. I essentially lost $500. My company invested in this as a perk for employees but basically because of all the fine print it just ends of a complete and utter rip off. I will be actively trying to get my company to drop it.

Date of experience: January 1, 2023
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your purchase. Please message us with your order number and we will gladly look into your situation.

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Ruben S.
Unfollow Ruben S.
Share Review
Report Review
Excellent
December 10, 2022

I used this website and found it to be amazing. Not only did the prices come out to be cheaper on this site that other website but the customer service was superb! I would definitely be using this program again since it save me a a lot.

Date of experience: December 9, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We appreciate your awesome feedback and are happy that you had a great experience.

Ohio
1 review
4 helpful votes
Follow John R.
Unfollow John R.
Share Review
Report Review
Scam artists. If they book you wrong. No refund
August 6, 2022

Rip off artists. They booked me wrong and wouldn't refund. I caught it an hour later. They say if you change I by midnight, you can get a refund. I had the worse vacation because of them. Then they just run in circles say sorry and they will not tell you the third party's name. Just book thru a hotel and get on their rewards program. You get a better deal that way then thru these clowns. Worst company I've dealt with in my whole life. Customer service is in India and Philippines. Straight garbage company. Stay away or you will get ripped off a

Date of experience: August 6, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your reservation. Please message us with your order number and we would be happy to look into your situation.

California
1 review
1 helpful vote
Follow Maria P.
Unfollow Maria P.
Share Review
Report Review
CROOKS
August 2, 2022

I am warning all of you who are planning to use this site in booking a hotel… DO NOT! In the event that there something unfortunate happens to your hotel stay, THEY WILL NOT REFUND YOUR MONEY BACK! Our Hotel room in San Diego flooded on the first night of our stay, it was unfortunate but the hotel made sure we were taken cared of and that same night, the refund was done through Expedia! So in short, working advantage partnered with Expedia on these hotel bookings! Which I found out that it would've been cheaper to book it directly through Expedia than working advantage! After numerous attempts contacting Customer Support of Working Advantage, all I got was the same automated responses! HORRIBLE! Do yourself a favor and DO NOT. You will not get your money back and they are more expensive in reality!

Date of experience: August 2, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what happened with your hotel reservation. Please message us an order number and we will gladly investigate this matter. Thank you.

New Jersey
1 review
2 helpful votes
Follow Mary C.
Unfollow Mary C.
Share Review
Report Review
FFRAUD DONT BOOK WITH THEM
July 26, 2022

Please don't book with them. They have taken my money full amount to pay for a hotel and it's been day five and I still have not received a confirmation from the hotel and the hotel is telling me they are sold out where is my money and no one can answer my question!

Date of experience: July 26, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your reservation. Please message us with your order number and we would be happy to investigate your situation.

Florida
1 review
2 helpful votes
Follow Kristina S.
Unfollow Kristina S.
Share Review
Report Review
They are theives
July 24, 2022

I used there website as I started working and it was thru the company so I used it not realizing it was a scam. For a hotel I. Was charged 641 dollars and some change well when I walk into the hotel I see that I could of gotten it for 470 and that's with tax. I called to get a refund and was told nope and then the reps berated me and were very belligerent as if I screwed them. I was homeless with my son trying to find a cheap place to lay our heads with my first check amd got screwed they won't refund my money they didn't save me money and now somehow I am in the wrong according to working advantage. I now have a lawyer and will be suing them as I wasn't told of their charges nor was I aware that I would be scammed out of all my money. DO NOT USE THIS COMPANY ITS A SCAM

Date of experience: July 24, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what happened with your hotel reservation. Please message us with your order number and we will gladly investigate this matter.

Nevada
1 review
3 helpful votes
Follow Kristol F.
Unfollow Kristol F.
Share Review
Report Review
0 stars. Poor customer service in rectifying issues
July 22, 2022

I reached out to them because I had cockroaches in the room I booked thru them. The third party wouldn't refund me for my stay. I asked working advantage to refund me or give me a voucher due to the bug infestation it was unsanitary. They refused. I complained to the BBB

Date of experience: July 22, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what took place with your reservation. Please message us with your order number and we would be happy to investigate your situation.

Massachusetts
1 review
3 helpful votes
Follow Arthur B.
Unfollow Arthur B.
Share Review
Report Review
Worst customer service ever
March 20, 2022

Booked a hotel for California from New Hampshire for vacation. Get to CA and the hotel is closed down and is now a homeless shelter. Called customer service and they refused to give a refund or even offer to help find us a replacement hotel. I hade to dispute the charge with my credit card just to get refunded. They are the worst. Avoid like the plague.

Date of experience: March 20, 2022
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize for what happened with your hotel reservation. Please message us an order number and we will gladly investigate this matter. Thank you.

Alabama
1 review
3 helpful votes
Follow Cole S.
Unfollow Cole S.
Share Review
Report Review
PLEASE, PLEASE AVOID
December 28, 2021

Please avoid booking through Working Advantage if at all possible. I made a simple booking error when purchasing ski lift tickets because of a very vague listing, and was treated as subhuman when trying to request a refund/reschedule. I was told numerous times by a customer service representative that "I'm sorry that you can't read" among other passive aggressive insults. I was finally able to get transferred to a "supervisor" who was just as rude and passive aggressive. I work in customer service and have dealt with numerous issues like this. I have never been spoken to that way in my life by a "customer service team". I now have a wasted $250 ski ticket and spent my evening being insulted and treated like garbage. PLEASE save yourself the time and money, and book elsewhere. Any discount you may be getting is not worth the headache and difficulties you will encounter.

Date of experience: December 28, 2021
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize what happened with the ski tickets situation. Please message us an order number and we will gladly investigate this matter. Thanks.

Utah
1 review
4 helpful votes
Follow Nitin N.
Unfollow Nitin N.
Share Review
Report Review

The Disneyland Reservation was available for 22nd December, 2021 from WORKINGADVANTAGE.COM, but when I received a tickets from the WORKINGADVANTAGE.COM, they mentioned in the DISNEYLAND tickets, ticket is not valid for 22nd December, 2021. I called them more than 3 times, and send an email for refund, but they refused to refund. I have disputed my bank transaction.

Date of experience: November 25, 2021
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

As a 3rd party these tickets come directly from the partner. If the wrong ticket is purchased you can always upgrade with the park if needed. Please message us your order number and we will look into this matter.

Illinois
1 review
2 helpful votes
Follow Stefany C.
Unfollow Stefany C.
Share Review
Report Review
Go elsewhere
October 12, 2021

Tried to get the website up and running with our logo and after repeated attempts, they could never get it right. They also don't respond. Do not recommend working with this company.

Date of experience: October 12, 2021
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize you had issues getting on the website. If you are still having problems please let us know.

Virginia
2 reviews
1 helpful vote
Follow Gregory M.
Unfollow Gregory M.
Share Review
Report Review

I registered with Working Advantage because my company has an agreement with them to provide discount on various travel and entertainment activities. There are a few other perks such as discounts on Sam's Club and others. However, I found nothing I could use. What first bothered me is the search on their web site. You type in one letter and it start searching - my screen froze until it finally provided a list of everything that started with a "C" (I was trying to search for "Costco"). Basically each time you put in a letter, it searches and locks you until returning a list. But the most frustrating issue is the constant emails I get - every day. I have called the company three times trying to get unsubscribed - and even though I follow step by step instructions, it has been about 4 months and I am still getting spammed.

Date of experience: December 8, 2020
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize your are having issues with the functionality of the website. We test our website out regularly and sell thousands of items daily. Please let us know if you are still having issues.

Australia
2 reviews
13 helpful votes
Follow Kim S.
Unfollow Kim S.
Share Review
Report Review

The only thing I know about these clowns is that they spam me every bloody day. Never opted onto their spam list, never even heard of them before I started getting their daily spams, and have now had to block them at my server. That says everything you need to know about their ethics - especially in light of all of the unethical and well-documented nightmares they've put their actual customers through. Avoid at all costs.

Date of experience: April 4, 2020
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

If you are still getting emails from us and want to be removed from our email list please advise. Also, there is a unsubscribe link at the bottom of the email but if you need further assistance please message us.

Maryland
1 review
2 helpful votes
Follow Ale W.
Unfollow Ale W.
Share Review
Report Review
Scam Website
June 22, 2019

They will take your money for tickets to events and never send your the tickets. I thought since this was through Paychex it was legitimate, but it wasn't. I had to file a claim through my credit card company. AVOID.

Date of experience: June 20, 2019
Customer E. — Working Advantage Rep
over a year ago

We apologize you had an issue with one of our past orders. Please provide us an order number and we will gladly investigate this past order.