On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Thanks for the smooth transaction. This website is a great place to purchase from. Quick responses and very good customer service. I will purchase from them again.
I have been looking for a site like this for months! They have everything I was looking for and Jason was incredibly helpful. The quality of the bag I ordered is unparalleled. I will definitely buy from here a lot. Oh and my item was where in 3 days! This was an incredible experience from beginning to end. Ten stars!
Based on the many good reviews, I decided to reach out to Jason and inquire about a selection of bags. I was a little skeptical at first but he was very fast at replying and took me through the steps of payment, which was easy and fast.
He is very knowledgeable and answered all my texts.
The bag that I decided to go with was the Kelly 32 in Epsom leather. It was custom made on the 4th, shipped out on the December 12th and at my door December 20th.
I am thoroughly impressed! The quality is excellent, the stitching and hardware are right on.
I will definitely be ordering again!
Thank you again to Jason for a wonderful first experience!
This product came exactly how I wanted it to. Exceeded my expectations! Love it! I'll definitely buy more
I have paid more money for the replacement, and waiting to see how it goes. Working to resolve the issue. I will keep updating the status.
The product that they have sent got stopped by my local customs. My local custom said that they can release it if I can send them the sender's ID and employment verification docs. I have talked to the customer support and they told me to do a forgery of their ID and proof of employment to get it released by the customs.
And, I refused to do so and the package is now destroyed.
So, I have asked for replacement or refund, and now they are ignoring my texts. I guess they just take your money and fuck you up. Even asking you to do a felony. Wtf
Well actually i didn't manage to complete my purchase bc i was consulting but either they dont understand english or just dont wanna reply but they left me on read lol. This is my first purchase on this "counterfeit" things so i was asking for some advices and suggestion. Guess they're not willing to help inexperienced shopper since i even tried to follow up but they read it again and leave no response, so whatsoever
I have purchased multiple products from this site. All were excellent quality and just about identical to the Authentic products. Differences are so minor that no one can tell. Customer service is great. Jason is extremely helpful. I have purchased three bags. All great quality. I have also purchased Sandals, Necklaces, Earrings and a Bracelet. Again high quality. Everything I have purchased arrived within a very reasonable amount of time. I would say on average one week. I have used other Replica sites in the past and Luxury Deals is second to none.
I tried this website and bought item. They take money but don't deliver.Scam,,+86 186 5024 9625 Jason
I bought Christian Louboutin, shipped in Italy and I am really really happy. Really easy to communicate with them on WhatsApp, they always answered to all my texts. Sole shoes protect with a protector to take off, I'm traveling now if I can add a photo later with them on I will if not I will just leave these. For sure I will buy more!
I bought two product, Dior and Chanel. Both have distinct strong fake leather smell. Dior bag was pretty impressed, very well made, high quality looks and feels. Chanel card holder is a disappointment. Not the same from pictures on website. I think they used the wrong material for snapping part with logo. It look very weird and fake. Feels very cheap as well. In my case, Dior bag made up the disappointment of Chanel. I am in Canada and I got charged for Tax and duty $40 for $351 products. Arrived in 2 weeks. Communication with seller is great. The person answer a lot of my questions, sent me the videos of products that I would receive and responsible all the time. Payment was scary part for me as a first buyer with Wise. I have never used this method of payment and it could be easily scam and money and transaction can be gone easily. I trusted some reviews and took a risk but thankfully it wasn't scam lol
Over all I would say this is still risk taking. You could be disappointed or impressed. You won't know until you buy. Their level of products are not consistent. Just Hope for the best and ready for some disappointment too.
Hope this review help someone
Dear Tiffany g.,
Thanks for your feedback. We must state that your purchase of the wallet is a bonus, so it is only A quality ($20-$40), not ORIGINAL quality ($80-$100). We are sorry for your dissatisfaction. Buy more and save more. And we also promise to do our best to use original factory quality packaging as a bonus!
For being a first time buyer I had an awesome experience. I bought my first replica Louis Vuitton. I was skeptical at first because I did it thru WhatsApp but Jason was very friendly and informative he will write back to you keep you informed and let you know every step of the way! He send me videos and a tracking number thru FedEx! Overall my buying experience was wonderful! Will come back and purchase more in the future! Thank you once again!
Hi Gabby, thank you for shopping with us. We would love to have you shop with us again soon!
I received my bag from the seller after a delay of 3 weeks. However, I appreciate that Jason kept me informed about the status of my order.
The bag itself is beautiful and seems to have no flaws. However, I am not sure if it is made of real leather because it has no visible grain and is very smooth, as can be seen in the photo. Despite this, I am still satisfied with my purchase because it looks very pretty.
Dear Natticha, thank you for your shopping. We hope that you enjoy your new bag. If there is anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out. We would love to have you shop with us again soon. =D
This is the first time I bought an item from this site. I have to say that hands-down they are on top of things fast customer service, and they do respond back right away. I had a problem with one of the item without a problem, they do not hesitate to take care of it. I would recommend to buy from them anytime and definitely will recommend other people.
I purchased the Replica Louis Vuitton SPEEDY 25 Monogram Canvas M*******. The craftsmanship and material quality was amazing. The monogram canvas and inner lining is top quality as is the leather strapping, piping and trim. All hardware is very good quality and the stitching is impeccable. This bag is flawless. The monogram print is perfectly and correctly aligned. Even comes with a coded stamp tab in the inner compartment. Side by side to the authentic LV bag and I doubt there will be any noticeable difference. Aareplica really nailed it. I believe you will be very satisfied ordering the LV replica brand from LuxuryDeals.ru.
Dear Nancy, It was a pleasure serving you! Thank you for choosing our website for your recent purchase. We hope that you enjoy your new LV bag. If there is anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out. We would love to have you shop with us again soon!
I had an awesome experience with buying my replica Louis Vuitton. Jason will always write back to you keep you informed and let you know every step of the way. I know it's kind of scary to just release your money and hope that you get Get your purse and what you're looking for but I will tell you that the quality of my purse was amazing and you would never be able to tell that it was not the real thing. I will absolutely buy my replicas from LuxuryDeals and had a great experience with them! Just be patient it does take a while to come via FedEx and FedEx will alert you there may be a problem but there isn't. You will get your merchandise and Ella was great about letting us know the process along the way. Very trustworthy company with Excellent quality! Feb 7,2023
Thank you for shopping with us.=)
I've purchased over 10 items from this seller and all have been amazing quality. Communication is great and always sends pictures and videos of items before Shipping them to make sure it's exactly what I want. Highly recommended and shipping is fast.
Thank you for shopping with us.=)
Very professional and responsive. Items are exactly as advertised. Great communication and easy to work with. Thank you
Hi Scott, thank you for shopping with us. =D
I am very happy with my purchase customer is outstanding they are fast to respond to any questions any time of day or night I got to track my package since the time it left to the time it arrived I was skeptical and I thought it was risky but I am happy I went through with the purchase and I will definitely order again
Hi Sugey, thank you for your shopping.=)
The site scam me on the second order. They also sell on WhatsApp I have text messages to prove that they are a scammer.
Dear John, thank you for your comment. We apologize for any confusion caused, but we do not offer Nike shoes in size 11.5 on our website. Our largest size for Nike shoes is 11. We suggest you check your order details to confirm the size you ordered. Please note that we are happy to assist you with any questions or concerns you may have via our WhatsApp number +8618650249625. Thank you for your understanding.
I wanted to share my experience with this amazing website. I absolutely love their services and products. I ordered an Louis Vuitton Neverfull MM for my wife, the quality is awesome much better than she expected. Thank you and well-done keep up the good work, will definitely order again and recommend it to all my friends!
Dear David, thank you for your shopping!
Fraud company don't buy here ever it's fake and fraud don't buy from here ever they will take your money
Dear Sarah,
We are sorry to hear about the issue you are facing, but we have thoroughly checked our system and have not found any record of your order. We assure you that we are a legitimate and honest business and we have never engaged in any fraudulent activities. We take all customer complaints seriously and investigate them promptly, but in your case, we are unable to verify your claim.
We kindly request that you provide us with more information, such as the order number or any other relevant details, so that we can investigate the matter further and resolve it to your satisfaction. Alternatively, if you have made a mistake and confused us with another business, we kindly request that you retract your statement and apologize for any harm caused.
We value our customers and take pride in providing high-quality products and excellent customer service. If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
LuxuryDeals team
Dear Marek B.,
We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced regarding your recent order with us. After conducting a thorough investigation, we can confirm that your order was dispatched as scheduled on August 21st, and it was sent via international logistics services with an estimated delivery time of 7-15 days.
We understand that international shipping may not always match the expedited services offered by carriers like DHL and FedEx. The tracking information for your shipment can be accessed through the following link https://t.17track.net/en#nums=WC041105629GB, which provides real-time updates on the progress of your order.
We regret to learn that you were unable to wait for the delivery and opted to leave your location. Please note that as per our return policy, the customer is responsible for the return shipping costs. We also offered alternative solutions to facilitate the delivery of your order, but we understand your decision.
We want to emphasize that our commitment is to provide a trustworthy and reliable service to all our customers. We have a strict policy against any fraudulent practices, and we welcome scrutiny from our valued customers.
If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to our customer support team, who will be more than willing to assist you.
Once again, we apologize for any inconvenience you have faced and thank you for your understanding.
Sincerely,
LuxuryDeals sales team