On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Wow, where do I begin! I was looking for French pharmacy skincare available to USA consumers without having to worry about currency ect. OMG I ran into LovelySkin by chance. Their selection is awesome. They had all the products I was looking for. I have made a total of 3 purchases from LovelySkin.com in the last three weeks. All were shipped within two hours! WHAT?! This was their standard shipping ok! I have gotten all of my orders within 3 days. Amazing!
Why all the haters? I order from Lovelyskin all of the time and have never had a negative experience. Shipping was fast, free samples and never had to contact customer service because of an order issue. I recommend this site to people all of the time, and never hear of any complaints.
I purchased a beauty skin cream last week from LovelySkin and the tracking said that my product was delivered to my home today. I was home all day and received no package. I checked outside of my home, i checked outside of my neighbors' home, i checked in my mailbox, and nothing. I contacted the mail company and asked if they took a picture of the delivered item outside of my door(much like amazon does) and they said no. I had to contact google to try and get this resolved and after a long time of arguing, they decided to refund me my item (which was the least that they could have done, and not something i should have argued about for as long as i did) I'm upset because i trusted LovelySkin and gave them my business by purchasing from them (and not any other retailer) and I am disappointed that I did. I still want the skin cream that i paid for. Now with my refund, i will go elsewhere to place my order. This was a negative experience and unfortunately, i will not be recommending this place to any of my family friends, or anyone else. I'm very disappointed.
Very poor customer service, received a bad allergic reaction, did not want to provide shipping label and didnt seem care.
Do not order from this company they refuse to take defective products back and you will end up going through your credit card company. Once again stay away from this vendor.
I had Kybella treatments for a roll under my chin. Kybella is a non-surgical option that can take as long as 3 months to complete and involves many injections and lots of swelling. While the clinic is impressive, the staff engaging, the results of this very expensive, uncomfortable non-surgical treatment I was assured would handle the problem, have been disappointing to say the least. There is literally NO difference and I feel very ripped off. I read extensively on this prior to, and while the technician did say sometimes Kybella requires more treatments to work, she also said it would work if I followed her treatment plan and it didn't. Buyer Beware!
They are nothing but liars! The worst customer service ever! They are nothing but a bunch of lying, incompetent, and rude individuals!
I previously wrote a negative review about potential concerns I had about this company's handling of negative product reviews. The company's responded to my review by sending a condescending email censoring me for sharing my negative opinion publicly. They then closed my account and took the $67 of rewards I had legitimately earned as a Customer up until my negative review. This business penalizes customers for writing negative reviews. People who value freedom of speech and the right to express your opinion without fear of reprisal should not patronize this business. In my opinion, this business engages in practices that undermine a free marketplace of unbiased, uncensored reviews.
After spending hours upon hours trying to narrow down skincare products for my hypersensitive skin I decided to call their so called "experts" for assistance. After explaining my needs and concerns two popular products were recommended, neither of which were safe for me. I mentioned I called after spending much time trying to narrow down choices myself and was hoping for guidance but instead I was told my best bet was to continue searching the website myself until I found something I thought would work. She admitted she didn't know anything about the products except for how much they sold.
Thanks a lot. May as well have asked a monkey at the zoo.
I placed my first order and used a 20% coupon on the product. Upon putting in the code it said Promo code applied, at no time did it reflect the product exclusion pop-up window. Upon noticing the Promo Code was not applied I contacted the company 3 hours late regarding the discount issue. I never got a response until the following day and of course they tell me about the exclusion policy and show the Pop-up Exclusions Policy, of which I never received and they refused to cancel the order because it already been processed. Total Crap... Beware of this company... I will never do business with them again!
This review isn't concerning the products or service of this retailer, but rather what I consider possible practices to inflate the ratings/reviews of products it sells. As a long time shopper of skincare online, I noticed lovelyskin reviews for its products are outside the "mean" for the identical products sold on other websites. Lovelyskin reviews posted of the products it sells are excessively high and negative reviews don't seem to appear with as much frequency as found on other sites. It's expected that people will have both good and bad experiences with a product so a consumer expects to see a well distributed range of reviews. I've purchased many products from lovelyskin and have reviewed approximately 7 products. It's concerning to me that lovelyskin approved to post 6 of my 7 reviews - all of which were 3-5 star ratings - but has not approved my 1 star critical review of a product. Frankly it seems a shady business practice in my opinion and it makes me question my continued loyalty to this store.
Terrible, terrible customer service. Just awful. They couldnt manage delivering a package to my landlords house and then charged me a fee for their incompetence. Very unsatisfied customer here.
Huge selection of products with decent discounts and promotions, but their customer service is the worst I have ever encountered. Do not order from Lovelyskin.com unless you are 1000 percent certain that you absolutely want and will use the product(s). It makes no difference to them if you are a loyal, years-long customer or new one, they will treat you like your business means nothing to them. Even if you call them to cancel an order within minutes after ordering, they will tell you it's too late and then make you pay for the return (returns are limited to 3 per 12 month period even when package is returned immediately and completely unopened, and you paid for the return), you are just a phone number to them. If they don't see your phone number in their flawed system, they will mistakenly insist that you that you never called.
They do not put their customers first. Buyer beware.
Do not order from this company. There are better sites online by far! I would give it zero stars if I could. I wish I had looked up the reviews of this company before ordering. Awful, awful experience.
Spend your hard earned money elsewhere.
I ordered two same creams from Lovely Skin. Lovely Skin sent out two wrong creams. I called talk with Ashley told her what happen. Ashley said to send her a picture of the two creams so she could see them. So I did and ask her to call when she gets picture. Ashley never called. So I called asked for supervisor because Ashley was on another call. Ericka supervisor said she would not pay to send back the wrong cream. The only thing I can do is to pay to return and get a store credit. I told Ericka it was there fault and they have to send out the right cream. Ericka refused would not try to help in anyway. Ericka has the worst attitude. I will never buy from Lovely Skin never again!
Hi Suzanne, I apologize that your most recent experience with LovelySkin has left you unsatisfied. In reviewing your email and phone calls, I see that you ordered the Glycolix Elite Facial Cream Fortified. The photos you sent show that you received the Glycolix Elite Facial Cream, the item that was ordered. Please reference your order confirmation email and shipping notification email to confirm that the items ordered, were the items shpiped. If you meant to order a different product, we're more than happy to take the products you purchased back for a return or exchange, as both Ashley and Arica stated during your conversations. Here's a link to our complete return policy for your convenience: https://www.lovelyskin.com/customer-service/return-policy Please contact me if I can be of further assistance.
Sincerely,
Lisa J, Director of Customer Care
402-697-1100
There is a 15 dollar returned package fee if a mistake is made on the address. They ended up keeping my package without resending it... unbelievable. Horrible customer service. I guess it's worth it to pay more on Amazon to get the customer service backing if something goes wrong. Lesson learned.
Dear Katie, I apologize that your most recent experience with LovelySkin has left you unsatisfied. I'm sorry to hear that the shipping address provided when the order was placed was incorrect. We offer free standard shipping on every US order. As stated in our return policy, If your package is refused or undeliverable at the time of delivery or marked return to sender, an undeliverable package fee will be assessed. The fee is $15.00 for domestic orders and $30.00 for international orders. This fee is because we are charged $15-$20 by UPS or USPS for undeliverable packages. When the package is returned, we're happy to ship your order once the RTS fee is paid or refund you less the RTS fee if you decide not to have the order reshipped. Here's a link to our complete return policy, which is agreed to at checkout. https://www.lovelyskin.com/customer-service/return-policy We apologize for any inconvenience.
I should have read these reviews prior to making any purchases. I purchased a few products from Lovely Skin, and one of the products I purchased I believed there to have been an issue with. I have never had a reaction to a skincare product as I did with the product I purchased. The company would not even offer to reimburse for shipping or send a prepaid label for the inconvenience. I understand if the buyer does not like the product, but this was not the case. I had a severe reaction to this product and had to visit my dr due to the severity of the reaction. I will never do business with company again. I have never had an experience like this with any other company. In a case like this any company with any integrity that values their customers would have at least given a prepaid label. Most stores I have done business with in the past would give a refund, plus a discount for the next order or a credit along with refunding shipping. The fact I had to even ask for a prepaid label is very disappointing. I hope that no other customer has an experience like this.
I apologize that your most recent experience with LovelySkin has left you unsatisfied. We care deeply about our customers. We enjoy helping people with their skin care needs and consider those who shop with us extended family. We checked with the manufacturer and you saw an email response from their director stating there were no issues with the product you purchased. We're happy to accept this item back for a full refund f you ship it to our warehouse. Thank you.
Do not do biz with them either locally or online. You will likely regret it. Check out their awful reviews on YELP and Google. Hope they go out of business soon.
I've made several purchases (5+) from the site and always received quality product and reasonable shipping. Never had any issues with ordering, product, packaging, etc. I personally would recommend this site to others.
Thank you for the five star review! LovelySkin is an authorized reseller of each brand we offer. In addition, we offer free shipping and two free samples for every order. We hope you choose to checkout as a registered guest so that you receive rewards points on all of your orders.
Lisa at Lovelyskin knows very well that I received replenix power of three unboxed and unsealed. While I appreciate the environmental consciousness it just seemed odd so I checked in with customer service. Lisas immediate response was to go into a tirade about how legitimate both Replenix and Lovelyskin were. I was new to skin products so I felt shamed and embarrassed
Then in the summer I tried to get something shipped 2 day air because I didnt want the products sitting outside in the sun. The package didnt arrive timely and I guess I counted the two days wrong because there was a holiday or something and so I didnt receive as I expected. Lisa forcefully insisteda that the heat would not be a problem but it was really hot and the product was outside for a many days and it was a problem. Again, dealing with her was unpleasant.
Then I got the brown vitamin C and it was hard to get an answer about what to do.
I have been experimenting with different products to find the best ones so have spent a fair amount of money. I havent made any returns. And yet, I am treated poorly when I get the courage to ask for help. To be honest I feel kind of stupid now. Why was I trying to save 15 or 20% but taking the risk of getting bad product.
I am not sure the products are authentic or are possibly out of date. No seals on certain brands. Dark brown, orange vitamin c product that should not be. Snarky attitude from customer service. Difficult returns. Some products seem to have been okay so 2 instead of 1 star. I bought from LovelySkin because of the discounts offered on products. Now I would rather just pay more and have peace of mind.
Hi Kimberlee, I apologize that you are unsatisfied with your recent order and that two of the 4 items you ordered contain an ingredient you are allergic to. A full ingredient list for each product is located on the product page for you to review prior to purchase. As stated in our return policy, which is agreed to at checkout, we are happy to accept up to 3 items per year (365 day period) for return or exchange. When you called to request an exception and stated that you didn't read the return policy before placing your order, I was happy to honor your request for an exception. As a one time courtesy, we are happy to accept the 4th item as a return for store credit. While you declined the exception that was made, we're happy to honor it until January 15 if you change your mind. We can be reached at 402-697-1100 Monday - Thursday from 9am - 6pm central, Fridays 9am - 5pm central and Saturdays 9am - 3pm central.
Sincerely, Lisa J, Director of Customer Care