Trees.com

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

business logo of Trees.com
Trees.com
trees.com

Our reviews monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Write a review
Reviews that mention popular topics
Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow George A.
Unfollow George A.
Share Review
Report Review
Happy with this purchase.
June 25, 2022

I am happy with this purchase, Good product, good price and fast shipping!

Date of experience: June 25, 2022
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Nancy O.
Unfollow Nancy O.
Share Review
Report Review
Disappointed in the plants received
June 29, 2022

I bought two August Beauty Gardenia plants, a 3 gallon and a 1 gallon. The 3 gallon did look very healthy, but the 1 gallon had a broken branch that was about a third of the plant and in general was pretty skimpy looking. But the main disappointment was that neith plant has a single bloom! The 3 gallon was a gift for a friend whose mother died, so I hated giving a plant with no blooms or buds.

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

We're so sorry to hear that your gardenias were not what you had expected! We are reaching out now to get some photos so we can see what you received and offer some assistance!

California
1 review
0 helpful votes
Follow Charlotte C.
Unfollow Charlotte C.
Share Review
Report Review
Tried twice
June 29, 2022

Received a replacement tree for the one that was previously purchased with too many roots cut off that died. The replacement arrived nearly dead. This company is terrible.

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

We're sorry to hear that your replacement isn’t doing well! We're reaching out privately to get some photos so we can get a better understanding of what may be going on!

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Ariel U.
Unfollow Ariel U.
Share Review
Report Review
Fantastic
June 25, 2022

Overall experience was great! Sent a replacement tree for a one that broke during shipping without any extra headache. Just a phone call and pictures.

Date of experience: June 25, 2022
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Jedidiah K.
Unfollow Jedidiah K.
Share Review
Report Review
Shipping method causes dead on arrival trees
June 29, 2022

I ordered 9 trees. 6 of them showed up almost dead. All were a foot shorter than the website advertised. The 6 almost dead trees completely died after a week of watering and fertilizing. The trees were squeezed into small enclosed boxes, 2 trees to a box, and sat in the boxes for 10 days before delivered.

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

We are so sorry that your trees didn’t make it! We have reached out privately to help!

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Gary M.
Unfollow Gary M.
Share Review
Report Review
Surprised and pleased
June 25, 2022

We were having trouble with our local nurseries looking for a dwarf blue spruce tree, but found them online at the website Fastgrowing trees.com. The representative was most helpful and we were exceptionally pleased at how sturdy, healthy, and cute our little two feet tall trees were upon arrival. They are supposed to grow 2 to 4 inches a year and we plan to take our time watching them grow!

Date of experience: June 25, 2022
Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Darren C.
Unfollow Darren C.
Share Review
Report Review
Peach tree and strawberries
June 25, 2022

Overall satisfied with purchase. Bought a reliance peach tree and one strawberry plant. Plant is spreading and tree is healthy. Hasn't really grown yet but very healthy.

Date of experience: June 25, 2022
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Rachel M.
Unfollow Rachel M.
Share Review
Report Review
Great experience so far.
June 25, 2022

I ordered 8 Taylor junipers to replace Italian cypress that didn't survive the 2021 Texas ice storm. The trees arrived fast and in good condition. I ordered the warranty to be safe and hope we don't have to use it. The current heatwave and water restrictions make me nervous but i know from experience that Fast Growing Trees is easy to work with.

Date of experience: June 25, 2022
California
1 review
0 helpful votes
Follow Sharon Y.
Unfollow Sharon Y.
Share Review
Report Review
Gardenia tree
June 25, 2022

I was originally informed that the tree would arrive on a Thursday. No tree. I called, and was told
It wold be here on Friday. Again, no show. I called again, fearful that the poor tree would have to spend the weekend in a cardboard box. Was told that it would arrive on Saturday.
Hooray! Saturday saw it on my doorstep!
After having it acclimate to my weather out here in So. Ca., I repotted it.
Upon close inspection, I realized that it had mealybugs!
Needless to say, I was surprised. I know that the tree didn't obtain mealy bugs while on its trip here to Ca. I would think that for the price I paid, the poor tree would've been free from bugs, and only be stressed from its cross country trip.
The tree itself is beautiful, except for above mentioned stress, and I've been able to hand pick off the bugs.
Would not order from these people again.

I figured it would be here on Friday. Again, no sho

Date of experience: June 25, 2022
Costa Rica
1 review
0 helpful votes
Follow Leonardo W.
Unfollow Leonardo W.
Share Review
Report Review
All Thumbs up
June 25, 2022

Prompt delivery of healthy plants! Have used in the past and service is consistent and professional!

Date of experience: June 25, 2022
Ohio
1 review
0 helpful votes
Follow John K.
Unfollow John K.
Share Review
Report Review
Grass purchased
June 29, 2022

Received ornamental grasses in timely fashion. Planted them immediately. One grass is not doing well and appears to be dead. Other grass is not much better

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

We're sorry to hear that your grass isn’t doing well! We're reaching out privately to get some photos so we can get a better understanding of what may be going on!

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Brenda L.
Unfollow Brenda L.
Share Review
Report Review
Happy Trees
June 25, 2022

Excellent We have one tree lagging behind, and they told me to give it few weeks and they were correct.

Date of experience: June 25, 2022
Alabama
1 review
0 helpful votes
Follow Teresa X.
Unfollow Teresa X.
Share Review
Report Review
Small for the price and not thriving
June 25, 2022

Very small in size and not sure if they are all going to live. Paid a lot of money for very small products. 3 items in total. Not satisfied but still waiting to see how they do.

Date of experience: June 25, 2022
Virginia
2 reviews
0 helpful votes
Follow David F.
Unfollow David F.
Share Review
Report Review
Great company
June 29, 2022

Great service, fast delivery, well packaged, good quality healthy plants, very satisfied.

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

Thank you for the review! Please let us know if we can do anything to make this a 5-star experience!

Massachusetts
2 reviews
0 helpful votes
Follow Debbie G.
Unfollow Debbie G.
Share Review
Report Review
Blueberry Bushes
June 25, 2022

I ordered the Toro Blueberry Bushes. I purchased 2 and got 2 free. The two that I got free were in a different kind of box with no supports to keep the bushes in place, than the two that I purchased. The ones that were not supported, were all banged up with many leaves loose in the bottom of the box and some of the branches were broken from being tossed around during the shipment. Also, these bushes were a lot smaller than the ones I purchased. Overall, I was disappointed with my purchase.

Date of experience: June 25, 2022
Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Shirl Y.
Unfollow Shirl Y.
Share Review
Report Review
Willow
June 25, 2022

Boxed very well. Tree in great shape. Planted tree We planted tree, its doing great.

Date of experience: June 25, 2022
New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Jessica H.
Unfollow Jessica H.
Share Review
Report Review
Needed bushes for privacy
June 25, 2022

Needed bushes for privacy and this website came up. Did some research and decided to purchase. The process was simple from start to finish. My bushes came with 2 day shipping and the were packaged so the bushes were not damaged. I had them a little over a month and they are settling in great. Beautiful and healthy.

Date of experience: June 25, 2022
Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Rachel X.
Unfollow Rachel X.
Share Review
Report Review
Products arrived broken and dead
June 29, 2022

Will not use service again. I ordered against my better judgement based on recent reviews.

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

We're so sorry to hear how your plants arrived! We have sent a private message to get some photos so we can take a look and help out!

Minnesota
1 review
0 helpful votes
Follow James P V.
Unfollow James P V.
Share Review
Report Review
Warranty scam
June 29, 2022

Yes I had to use my warranty on three out of the four tree's I purchase. I'm not sure but the tree's I got on the first order didn't look the best to begin with. Were they good tree's to begin with?. So far the replacement tree's look good, but other places that I've purchase from they gave a year with no question asked or warranty needed. Take it for what it's worth.

Date of experience: June 25, 2022
Racheal S. — Trees.com Rep
over a year old

Thank you for the feedback! We're so sorry that a couple of your trees didn't do well. Please let us know if there are any questions or concerns with the replacements!

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Preston S.
Unfollow Preston S.
Share Review
Report Review
Great products and Service
June 25, 2022

Great selections. Easy shopping and ordering. Customer Service was very helpful and easy to reach.

Date of experience: June 25, 2022

From the business

  • +1 800-973-8959
  • Fort Mill, SOUTH CAROLINA, United States
  • Founded in 2003
See all photos