PaulFredrick

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
1.9
Reviews 48
5 Stars
15%
4 Stars
2%
3 Stars
2%
2 Stars
10%
1 Star
71%
Reviews that mention popular topics

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Thomas O.
Unfollow Thomas O.
Share Review
Report Review
Never received products
December 2, 2025

Ordered two shirts and never received them, Not sure there in business.
Not sure they ever shipped them. Need to dispute with my credit card company.

Date of experience: November 18, 2025
Maryland
1 review
0 helpful votes
Follow John H.
Unfollow John H.
Share Review
Report Review
Bogus entity
September 9, 2025

July 3 order. Five items. Received none. Contact number on credit card statement had been disconnected. Emailed customer service. They sent a a shipping log with no US specifics. Never received anything. Contacting Maryland Attorney General's office

Date of experience: July 3, 2025
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Gary W.
Unfollow Gary W.
Share Review
Report Review
Shrinking socks and shirts
May 5, 2024

My wife bought Paul Fredrick socks and a few shirts for me for Christmas and then again for my birthday in March. The socks shrunk to less than half the original size after 1 or 2 washings. You can see in the photos that they all shrink. In the photos there are one pair in the wrapper, one pair never worn and one pair that was worn and washed max 1-2 times. These are all the same socks just different patterns. My wife wears a size women's 6 and she can't get the socks on. I sent nine pairs back and they gave me a credit for $63.43. A 3-pack was $49.95 and we bought three 3-packs for a total of $149.85. I like the look and they felt great when I first wore them but after washing I couldn't wear them at all.
Also be extremely careful with their shirts, the shirts we bought were 17.5 neck x 36 sleeve. Now they are 16 x 34 sleeve. This is the biggest rip-off on the internet. They told me my washer and dryer was shrinking the clothes. I have socks and shirts that have been worn a hundred times and have never shrunk.

Date of experience: May 5, 2024
Taylor T. — PaulFredrick Rep
over a year ago

Thank you for bringing the quality issue to our attention. We apologize they were not up to our normal standard. As for the refund, that was for a separate item (a shirt) which you returned. The socks are still in transit back to us. Once received, you will be refunded in full for those items.

Israel
1 review
3 helpful votes
Follow Dan W.
Unfollow Dan W.
Share Review
Report Review
Poor quality
February 29, 2024

I bought 4 long sleeved white dress shirts. After only ~10 wearing each they started to fray at both the collar and the cuffs. When I complained, I was told that they only last 2 years, whether you wear them or not. Never again for me….

Date of experience: February 29, 2024

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

Connecticut
2 reviews
2 helpful votes
Follow Armin K.
Unfollow Armin K.
Share Review
Report Review
Horrible quality shirt fabric
February 23, 2024

I have several PF shirts that are a few years old and I like them a lot, they held up well and are good quality. So when they had a sale recently, I ordered some new ones, as I like their styles, especially the ones with colorful contrast trims.

When the order came, I was aghast. These were listed as shirts that originally cost around $95-125 and during the sale were offered around $50-60. I was expecting similar quality to the shirts I had bought in the past.

What I got was nowhere near that quality.

The quality of the fabric is embarrassingly bad, it is so thin that you can see your skin through it (even as a pasty white guy like me). See picture, the outline you can see through the fabric is from a white label inside the shirt. That gives you an idea of just how thin the fabric is. No wonder there are a number of other reviews on here where people complain that the elbows on their shirts rip after just a few months. If this shirt was $20 I would be ok, but not for the price I paid. I wonder if they get these made cheaply just for these sales, I cant imagine anyone would pay $120 for a cheap see thru shirt like this.

Their return policy also stinks, while they say I will get a refund, I have to pay the return shipping. Its just $10, but still, I don't think I will order there again.

Date of experience: February 23, 2024
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Stephen G.
Unfollow Stephen G.
Share Review
Report Review

I am a very discerning customer when it comes to clothing! So far, I only purchased shirts from PF. I find the fit,section and quality of their shirts to be top rate for the prices paid including discounts. I respect other's opinions but, I struggle to understand the amount of negativeity and pessimism the reviews. I admit not having to return any items yet.

Date of experience: January 8, 2024
Oregon
1 review
1 helpful vote
Follow Vince R.
Unfollow Vince R.
Share Review
Report Review
Mediocre products and terrible customer service
October 3, 2023

I bought a pair of "Cotton Stretch Twill 5 Pocket pants" from Paul Fredrick, and what I received were pants that had no stretch whatsoever. I contacted their customer service by email (talked to Evvy) and by phone (spoke to Michelle) and they refused to setup a free return under their "Perfect Fit Guarantee"

Basically, they sell average clothes that are overpriced, and refuse to honor their "Guarantee" when the garment doesn't match its described quality and characteristics. There are many other better places to shop that include free returns and true customer service. I would recommend going elsewhere based on my recent experience with Paul Fredrick.

Date of experience: October 3, 2023
Wisconsin
1 review
1 helpful vote
Follow Steven S.
Unfollow Steven S.
Share Review
Report Review
White Dress Shirts
June 13, 2023

I purchased two white dress shirts from Paul Fredrick. I have worn the shirts once and they look terrible after washing and ironing. The shirts are wrinkled and looked terrible. Others noticed the same thing. I contacted Customer Care and was advised they would not do anything about the shirts. I have purchased many white shirts from J. Banks and Mens Wear House and they are better quality with better customer care. The shirts are also priced a little better.

Date of experience: June 13, 2023
Connecticut
1 review
5 helpful votes
Follow John G.
Unfollow John G.
Share Review
Report Review
Bogus return policy
May 15, 2023

Stay far, far away.

Absolutely horrific customer service. I purchased an expensive pair of pants that were either mis-sewn or mis-sized and did not fit. I tried to exchange them for a pair of pants that WOULD fit, and my return was refused because I had paid extra to have the pants cuffed. The Paul Frederick customer service rep insisted that I had been informed at the time of ordering that cuffed pants were non-returnable, and would do nothing to help make the situation right.

Worst customer experience I have ever had—$146 down the drain for a pair of pants that was mis-constructed.

Date of experience: May 15, 2023
Maryland
1 review
5 helpful votes
Follow Art W.
Unfollow Art W.
Share Review
Report Review
Shirt length is short
January 15, 2023

Like others in this site I bought shirts recently. The shirt length has been reduced by them by 2 to 3 inches compared to shirts from 5 years ago.it guarantees that once you sit or stand the shirt tails will pop out assuring a sloppy unprofessional look. Shirts I bought from Penney's were 20 dollars less and fit well. I will not be buying from Paul Frederick again

Date of experience: January 14, 2023
Maryland
1 review
2 helpful votes
Follow richARD f.
Unfollow richARD f.
Share Review
Report Review
No returns
December 26, 2022

I bought a sweater from PF, and soon the zipper broke. Their website says "If it doesn't work, we want to fix it. Simply return it for a free exchange or prompt refund." Wrong! When I contacted PF and asked to return it they refused to send me a replacement. They just sent me a $25 gift card. I really don't want to throw good money after bad, especially since their product are wildly over-priced.

Date of experience: December 25, 2022
Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Scott D.
Unfollow Scott D.
Share Review
Report Review
Best customer service
December 21, 2022

Linda is the absolute most friendly and effective rep I have seen! The product is quality and when there is an issue it is resolved quickly and with care! Much appreciated Linda!

Date of experience: December 20, 2022
Missouri
1 review
3 helpful votes
Follow Arlene J.
Unfollow Arlene J.
Share Review
Report Review
No product received
December 17, 2022

I ordered a shirt for my husband from Paul Fredrick. They sent me an email thanking me for choosing Paul Fredrick. Then no shirt ever appeared. Oh, and they did manage to charge me for the no show. I never received any indication that the product had shipped so I'm thinking they just took my money and went to lunch on my $$

Date of experience: December 17, 2022
Florida
1 review
2 helpful votes
Follow Ben S.
Unfollow Ben S.
Share Review
Report Review
Useless customer service
November 11, 2022

Here is what their customer service rep Michele reply's when I asked her how do you measure Fit Body Chest vs Shirt Chest as I could not find any help on their website.

Reply: Use a measuring tape.

Date of experience: November 11, 2022
California
1 review
2 helpful votes
Follow David T.
Unfollow David T.
Share Review
Report Review
Absolutely No Problems Ever - Top Quality Clothing
September 19, 2022

I'm rather surprised to see the negative reviews of Paul Fredrick. I have purchase probably a dozen dress shirts, casual shirts, and slacks from them and all have been very well made with no issues whatsoever. I'm constantly complimented by my students and colleagues as to how nice I look since I've been wearing their clothes, so I'm flatter AND pleased.
I've never had to return anything nor have I had the need for any interactions with Paul Fredrick, so I can't speak to those comments. However, I'm 100% satisfied with the quality, feel, fit, and appearance of their clothing. Their customer accounts part of the website is down, otherwise I would have made mention of my orders.
I'm a big guy, 5'10" 265lbs with an odd pear shape and am not easy to fit, so this is saying a lot about their great clothes. Paul Fredrick is exclusively mail order, as far as I know, which can be a bit risky for a guy my size, but I've lucked out on every order.

Date of experience: September 16, 2022
Nevada
1 review
2 helpful votes
Follow Steve F.
Unfollow Steve F.
Share Review
Report Review
Used to be great, now they are horrible
August 16, 2022

These guys used to be reliable and great, now the customer service is terrible, the girl on the phone just said to me " what's your problem " the orders are wrong, the prices are high. No follow up, no customer service, nothing. They are checked out. Wasted enough of my time…. Paul Fredrick, you win! I'll go elsewhere

Date of experience: August 16, 2022
Florida
3 reviews
4 helpful votes
Follow george f.
Unfollow george f.
Share Review
Report Review
Horrible service
July 27, 2022

Got a magazine in the mail it' says spend over 350. Which I did was supposed to receive $100 off called in three separate times to make this happen and get a different story each time just returning everything spent too much time calling these people I'm on hold now as I write this review

Date of experience: July 27, 2022
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Mark H.
Unfollow Mark H.
Share Review
Report Review
Sending email SPAM from fake accounts
June 12, 2022

I have never purchased anything from this company, yet I have somehow ended-up on their mailing lists. Unfortunately, and this should concern anyone dealing with this company, they are sending SPAM through fake email addresses with fake subject lines, pretending to be McAfee antivirus warning you about an expired product. What kind of scam operation does this?

Date of experience: June 11, 2022
Florida
1 review
3 helpful votes
Follow J L.
Unfollow J L.
Share Review
Report Review

Ordered few shirts in few separate orders. 1 order was charged 2 times and has been pending for 2 weeks. Spoke to the manager who will not take off 1 of the 2 pending changes because the order was on back order and when received in the warehouse a week later -the 2nd charge was made. DUH? So let's remove the duplicate. The answer was NO. Customer service and their management are utterly brainless and worthless.

Date of experience: May 31, 2022
Virginia
1 review
2 helpful votes
Follow Zia H.
Unfollow Zia H.
Share Review
Report Review
Worthless
December 19, 2021

Another pos from the internet. I was disgusted what when I opened the box. Customer service horrible. Do not buy from them. Period!

Date of experience: December 19, 2021

From the business

  • 1-800-247-1417
  • Fleetwood, PENNSYLVANIA, United States
  • Founded in 1986