logo

MyChargeBack
business logo of MyChargeBack
MyChargeBack
mychargeback.com
Visit Business

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

3.8
Reviews 422
5 Stars
74%
4 Stars
12%
3 Stars
2%
2 Stars
2%
1 Star
10%

Canada
1 review
3 helpful votes
Follow Rod S.
Unfollow Rod S.
Share Review
Report Review
The call came from a number from New York
October 7, 2022

The call came from a number from New York. I'm in Toronto. I was unable to reach the phone in time (it rang twice on my end). I do have private voice mail on my phone but no message was left by the caller. I tried to return the call at the number the call came from and got a strange message about "insufficient funds". I checked online for another number and was able to call a directory service, who thought that since it was only a short time since the appointment schedule I would likely get a quick return call. I waited beside the phone but no call was received. I called back to the directory service again. This time I was told I would probably get a call back between (I think) 24 and 48 hours. I will be paying for these "long distance" calls from the US as my phone service is free for any calls in Canada but not international. The one star rating is not because the experience with "MyChargeBack" was bad it is because it didn't happen.

MyChargeBack attempted to help this customer through the SmartCustomer Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: September 7, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

We reached out via Sitejabber to provide you with our Canadian phone number so that you do not have to pay for international calls to the U.S. The number also appears on the bottom of every page on our website, so it is easily accessible to all Canadian consumers.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Berly Q.
Unfollow Berly Q.
Share Review
Report Review
Very professional and have lots of knowledge about...
September 6, 2022

Very professional and have lots of knowledge about the industry.

Date of experience: September 6, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Thanks Berly. It's great to receive such feedback.

Canada
1 review
8 helpful votes
Follow Joe L.
Unfollow Joe L.
Share Review
Report Review
THIS IS ANOTHER SCAM COMPANY
October 2, 2022

Don't give them your money... they will scamm you like the original scammers. They are probably the same companies

MyChargeBack attempted to help this customer through the SmartCustomer Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: September 2, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

We view the refusal of the respondent to identify him or herself as a confirmation that this is a fake review, perhaps posted by a competitor.

Hungary
1 review
4 helpful votes
Follow James M.
Unfollow James M.
Share Review
Report Review

I signed up with MyChargeBack in August 2022 following a huge financial loss I suffered at the hands of an online trading platform scam. The onboarding specialist at MyChargeBack, who was my first point of contact, is Estelle Richey. She reassured me and explained what MyChargeBack could offer with absolutely no pressure on me to sign an agreement unless or until I was completely confident. I was warned that the process of possible fund recovery would be drawn out and a lengthy process. I accepted that and signed a contract with them.
The crypto team agents work as a team and deal with correspondence as it arrives but all info is recorded centrally. Whenever I have felt the need to do so, I have contacted Estelle directly and she has immediately forwarded my questions to the team which has resulted in swift and positive progress. Estelle is a gem. MyChargeBack are lucky to have her as their onboarding specialist.

Date of experience: August 29, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Thanks James for posting this. The feelings you had when you realized what happened were natural reactions. But unlike many others who find themselves in the same situation is that you decided to take action to seek justice. So what's most important for scam victims to know is that they're not alone if they reach out.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Dion H.
Unfollow Dion H.
Share Review
Report Review
La personne était très polit et sympathique
August 16, 2022

La personne était très polit et sympathique.

Date of experience: August 16, 2022
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Alain I.
Unfollow Alain I.
Share Review
Report Review
I have spoken with Benjamin and he as explained very...
August 16, 2022

I have spoken with Benjamin and he as explained very well what is organisation could do for me.

Date of experience: August 16, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Thank you Alain. We've let Benjamin know.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Stan J.
Unfollow Stan J.
Share Review
Report Review
The video conference with Eva was great
August 16, 2022

The video conference with Eva was great. I would like to give her a "Gold Star" for her excellence in customer service and compassion. Thank you Eva, from my heart to you, thanks again for your support and kindness.

Date of experience: August 16, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Good to hear Stan. We'll certainly be passing on your comments to Eva.

New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Ken W.
Unfollow Ken W.
Share Review
Report Review
Very insightful with an abundance of experience!
August 14, 2022

Very insightful with an abundance of experience! Much appreciated!

Date of experience: August 14, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Great feedback Ken, thank you!

Colorado
1 review
3 helpful votes
Follow Joni O.
Unfollow Joni O.
Share Review
Report Review
He was great an knowledgeable
August 3, 2022

He was great an knowledgeable. He was calm, very professional, soft spoken, polite and sincere. He's doing s wonderful job. If i was you. I wish there was more we could do to catch these ungodly unjust people. If I can help in anyway let me know.

Date of experience: August 3, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Thanks Joni. That's why we're here!

New Zealand
1 review
16 helpful votes
Follow Andrew T.
Unfollow Andrew T.
Share Review
Report Review
All the hallmarks of a scam
September 2, 2022

I opened a case about 4 &1/2 years ago.( Greenfields) The communication since day 1 has been poor at best, 90% of communication was initiated on my part, trying to find out what was going on. The first 6 weeks heard nothing so contacted them, they hadn't started. Over the course of a next few years I've emailed to get updates, only to find there's a new guy involved Hmmm? Every time I speak to someone new to tell them about the very poor service/communication i get the same story, very sorry, not good enough, wont happen again etc etc etc. Last time I had correspondance was about a year ago to tell me someone else would be looking after me. Have never heard from that person or anyone else since. Certainly not a company I would pay money to.
Very unprofesional. Have waited nearly 2 months for some sort of response. Said they tried to through site jabber, gave them my email address, still no relpy. I do wonder if they have a customer service dept because it certainly seems to be non existent in this case. MIA

Date of experience: August 3, 2022
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Brad O.
Unfollow Brad O.
Share Review
Report Review
Great insight!
July 28, 2022

Great insight! Helpful tips moving forward to be on the lookout for!

Date of experience: July 28, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Thanks Brad. We appreciate the vote of confidence.

NL
1 review
0 helpful votes
Follow Simon J.
Unfollow Simon J.
Share Review
Report Review
Na mijn indruk een professionele organisatie
July 19, 2022

Na mijn indruk een professionele organisatie

Date of experience: July 19, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Dat is onze standaard Simon! Bedankt voor uw bevestiging.

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Cheryl I.
Unfollow Cheryl I.
Share Review
Report Review
Very helpful information
July 18, 2022

Very helpful information. I was very stressed before speaking with Nathan.

Date of experience: July 18, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

No need to be stressed out any longer Cheryl. We've got your back!

NL
1 review
0 helpful votes
Follow Tom M.
Unfollow Tom M.
Share Review
Report Review
Very kind person that explains clearly how you work...
July 15, 2022

Very kind person that explains clearly how you work and how long the procedure will take.

Date of experience: July 15, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Glad to know that we are able to assist Tom. Thanks for the review.

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Michele Z.
Unfollow Michele Z.
Share Review
Report Review
I paid you $3500. 00 all you did was send me two letters...
August 11, 2022

I paid you $3500. 00 all you did was send me two letters which I in turn sent to the bank. All these letters did was piss off the manager that I was dealing with and then she blocked me. You have not been listening to what I told you about the scam and you are not and have not been doing anything that has been effective in the return of my funds. At this point the $3500 was a lot for me to pay and in fact it was the balance of my earthly funds. You took the case knowing I had very little to work with and I told you that if you took longer than six months I would be bankrupt. At this point as it appears to me I have been scammed by you and I am bankrupt. When I ran out of money as I feared I would you simply stopped responding to me Case *******. Please respond.

MyChargeBack attempted to help this customer through the SmartCustomer Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: July 12, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Michele: First, we cannot and do not say or promise or guarantee that we will be able to recover a client's funds. We cannot and do not for one simple reason: the ultimate decision to reimburse a client is not ours to make. It rests in the hands of the bank, the financial regulators, or both. What we do promise is to make every effort on behalf of our clients and are ready to review your case to ensure that is indeed what we delivered. Therefore, we reached out via Sitejabber, but you never responded. Without verifying your name we cannot identify your file, review it or communicate with you about it. We regret your decision not to engage with us.

Sweden
1 review
0 helpful votes
Follow Will S.
Unfollow Will S.
Share Review
Report Review
I spoke to Benjamin he was great!
July 5, 2022

I spoke to Benjamin he was great! Very honest and top notch advice that I appreciated!

Date of experience: July 5, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Great feedback Will. And we'll let Benjamin know!

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Joseph K.
Unfollow Joseph K.
Share Review
Report Review
I spoke with a very friendly gentleman Did not make...
July 1, 2022

I spoke with a very friendly gentleman
Did not make me feel embarrassed

Date of experience: July 1, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

We're always strive to demonstrate maximum sensitivity in dealing with inquiries such as yours, and we're happy to have succeeded!

Chile
1 review
0 helpful votes
Follow Salvador F.
Unfollow Salvador F.
Share Review
Report Review
Salvador F.
June 29, 2022

Hoy le comenté mi situación a un amigo policía que trabaja en delitos cibernéticos. El me aconseja que lo mejor que puedo hacer, es denunciar cuanto antes con todas las pruebas que tengo, para que así, un juez dé la instrucción de investigar, y así le asignen mi caso a un policía. Gracias a esa gestión, podré ganar tiempo, y una vez que tenga el informe de MCB, lo incorporo a la carpeta investigativa que se haya creado. Sin embargo, al comentarle esa situación a profesionales de MCB, ellos me aconsejan que aún no denuncie, y que lo haga recién cuando tenga mi informe criptográfico...

Por favor orientenme, ya que no entiendo que hacer. Han resuelto algún caso exitoso de criptomonedas en Chile?. Si es así, favor detallenme la forma en que procedieron.

Eternamente agradecido, y espero que puedan ayudarme

Date of experience: June 29, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Muchas gracias por confiar en nosotros Salvador. Haremos saber a nuestro personal sus amables palabras.

New Zealand
1 review
3 helpful votes
Follow C.M G.
Unfollow C.M G.
Share Review
Report Review
I am delighted with the professionalism in the whole...
June 24, 2022

I am delighted with the professionalism in the whole process. The videos at each step are really a nice touch. My agent Lisa gave me several conversations before I made any commitment to payment. All of which were helpful and insightful. They answered all of my many questions very well and were always prepared in the meetings. I look forward to seeing how recovery develops over the coming months.

The consultation(s) showed sympathy and explained a logical process that simply made sense. Lisa was a great agent! Whilst there are no guarantees, I hear of increasing success and am not surprised with the knowledge base I have seen My Chargeback has in podcasts, articles, webpages and consultations.

The documentation portal was clear. After submitting all of my documents and list of deposits I received a crypto trace report in less than 3 weeks despite this process typically taking much longer. They successfully identified the exchanges where my crypto was cashed out!

Shortly I filed a police report and I have only just sent the police detective details through to the crypto team.
I have been frequently reminded by the crypo-team to proceed to the next step and I commend them on being very active.

I will require Chargeback's assistance in obtaining the KYC information from the exchanges to proceed further in my case. They have provided some initial guidance on this in their report already!

Going after the exchanges will be nice as well as the banks. The scammer will of course be ideal! But I understand I am at the early stage in this process.

Getting help with explaining things to the police around what they need to do will be the game changer I need to increase my chances of success.

Thanks very much, My Chargeback. I have great confidence in you and I hope this ends in success.

Date of experience: June 24, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Wow C. M. C., thanks for spelling out what we do and how we do it in such a comprehensive manner! We've let everyone who has been handling your case about your review too!

California
1 review
1 helpful vote
Follow Inna S.
Unfollow Inna S.
Share Review
Report Review
Very quick response and detailed explanation of how...
June 23, 2022

Very quick response and detailed explanation of how you got scammed. Also what is the procedure of investigating - all steps and what are the possible outcome…

Date of experience: June 23, 2022
Reuben E. — MyChargeBack Rep
over a year ago

Thank you Inna for the feedback. We are happy to have been able to assist.