On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Worthless info. Then they take money from your account months later. Refuse to refund. This is not a diet plan, it's a scam.
I have had a traumatic couple of years & Klinio kept taking my money twice a year with no refund. I changed my bank card to try & stop paying but it's taken by PayPal so continued. No advance notice of collection, I have never used the service, e mail upselling was relentless so I discontinued notifications believing I had put a stop to the charges but I was wrong. Customer service for billing is non existent just automated refusals- steer well clear, there's more relevant & helpful information & programs out there. Shocking money making rogues!
Beware. If the Klinio app
Looked online at this app and just had £51.87 deducted from my UK PayPal account.
I never wanted to use it or subscribe to it and therefore I feel that this is so unclear that it feels like I've been scammed.
I signed up but app was not for me. My diabetes actually got worse and I ended up in hospital. Not all the foid recommended was suitable for me. I had no idea it was a reoccuring fee with an auto payment. I don't want this app. Refused a refund as they don't give refunds. Yet payment is still pending
Other subscriptions send notices but this company us unethical and sneaky and don't send notices or reminders. I'm out of pocket $145 for something I don't use and cannot use as it does not work for me. Would give a lower rating if I could.
My complaint is with their automatic underhanded business practices. The service automatically renewed, and when I realized it, I called because I did not want to continue. They cited a small section in the small print stating there were no refunds. I thought this was bad business practice. Klinio offered me half of my payment. However, since I had contacted PayPal, they didn't give it to me. I think this is shady business on their part. I've never had a company categorically deny me a refund for a product I did not use.
Didn't find good or useful. But kicker is the auto renewal. No warning and no refund. Not good app on its own but when you auto renewal with out a warning or grace period basically stealing money. Save your money!
I was charge $80.20 for a subscription that I didn't subscribe to. Can't get a refund do to the fact they can't find an account. What a scam.
Joined and cancelled 12.2021 just to e pensive. They did cancel and refund half. However, they charged me again in 2022 and 2023 and refuse to refund those! Just give me the run around.
As soon as you check out their app, they lock you into an automatic renewal subscription, be aware of them!
Buyer Beware!
Klinio (mydiabetes.diet) does not highlight disclosure that you are purchasing a subscription and the upsell after purchase is relentless. The Klinio receipt sent to you upon payment only indicates you are purchasing an application. From my point of view, Klinio's approach is predatory particularly since the phone number provided is not a working number. PayPal indicates that the receiver of payment is Non-US - Verified so there's that as well. Shame on me for not checking sitejabber.com or Trustpilot before engaging with this company.
Never got our refund back even after sending 9 emails back and forth. You are scamming people and that is it. Rude and sad.
This site and app is for people with diabetes. I don't have diabetes and made that clear. The app is telling me I have a 90% risk of diabetes but my doctor says this is untrue. I am in my seventies and mostly healthy. Just wanted to lose some weight but this app is not helpful for me. It makes medical claims with no medical authority or verification.
I paid for the service in 2021 and found it was quite a bit less than what I needed. I immediately canceled. Although it was annoying to have paid the money and get nothing that I considered useful in return, that is the gamble of buying things on the internet. It was a gamble that didn't go in my favor and I accept that.
However, I was not aware that this is one of those companies that automatically signs you up with an auto-renew the next year. So when they got me for another yearly fee, I was pissed. And they refused to refund the money. Auto-renewals are predatory and dishonest and few legitimate companies use them. To refuse to refund the money is beyond dishonest.
I would recommend to anyone who is considering a product like theirs to find a different company that is more upfront in how they intend to make money from you.
Too many foods I don't care for. Not simple to follow.
I paid my membership but have not received a diet plan or assistance
Hello dear Pam, in this case please contact our support team as soon as possible - they will help you to access your plan. Our email: [email protected]
We are looking forward to hearing from you and solving this.
Best regards,
Emma
Klinio team
Was sent insane diet program that was for product requiring ingredients hard to find and expensive. I told them to cancel and refund my $ but they wouldn't even respond. No customer service and no way to talk to them. *** Check out other complaints***
Too many add ons to get more or our money. No idea I was going to be hit with all the extras until I started.
Dear Johny, we are sorry to hear that additional diabetes management tools were not fully satisfying!
I've been a diabetic for over 30 years so I know everything there is to know & I exercise daily in the pool. I gained weight during the pandemic. I need help to lose it. I'm old, so things are not moving very fast
Dear Jay, we are sorry to hear that you had diabetes for such a long time. We believe you will find more inspiration and motivation to manage the condition - please reach us out if you have any additional questions or concerns.
If your plan works so well, why must you push extra costly products / plans before getting to the most important part that we are interested in obtaining?
Exactly
Dear Ben, thank you for your question. We also believe that maintaining stable results is even easier with additional diabetes management can help you to achieve better and more stable results. If you have any additional questions or concerns, please contact our support team, they will be more than happy to help. Our email: [email protected]
We are looking forward to hearing from you and solving this.
Best regards,
Emma
Klinio team
Dear Kim, we are sorry to hear that our product didn't meet your expectations. In this case, please contact our support team - they will be able to analyze your case and refund according to our Terms&Conditions. Our email: [email protected]
We are looking forward to hearing from you and solving this.
Best regards,
Emma
Klinio team