On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Horrible customer service. I ordered a bridesmaid dress for a friends wedding. Then the COVID-19 situation happened and my friend canceled her big wedding. I contacted customer support and explain the situation saying that I had not even worn the dress, and still have it in the original packaging. I mentioned that I know their return policy is only 14 days, but the dress took a long time to be shipped to me to begin with and it's still in perfect condition. I explained that these are unusual circumstances due to the pandemic with shipping and uncertainty with weddings, so I hoped they would consider my return. They said that their 14 day return policy is firm regardless of the coronavirus pandemic and that they would not help me at all. Really disappointed and would not recommend them for anything. Shop elsewhere for your dresses!
The wedding dress that I bought looked nothing like the photo that June Bridals published. The photo was photoshopped to deceive the consumer into believing that there was no sheer fabric on the back of the dress or on the chest of the dress. In reality, there is sheer fabric up and down the backside of the dress and the entire chest of the dress. The return policy is horrible. I had the dress custom-fit, and because of that, June Bridals refused to refund me. Even though they misrepresented what the dress would look like. When I brought this to their attention, they told me that it was my fault for not seeing the photoshopped faint lines that existed to represent that sheer fabric existed. Be wary of buying from this seller. If they were proud of their dresses, they would not photoshop them to such an extent that it no longer represents the finished product. To illustrate the deceptiveness, I've attached a photo of June Bridals' published dress and the dress that I actually received.
It took about 2months to get the dress. Every time I emailed with questions I always got a prompt response. And with all the craziness going on in the world we were getting worried we would get it, but it came! The Dress is SOOOO BEAUTIFUL! It is very well made and very high quality! I am so very impressed! Under the arms is a little tight and the lace up ribbon in the back is too short, but it was easily remedied. I only have one picture to post right now, the first time she tried it on out of the box. The professional ones will be taken this weekend.
But my daughter feels and looks like a princess in her dress which is how it should be on her wedding day!
Thank you June Bridals! You guys are amazing!
This dress is absolutely beautiful! We got a size 6. My daughter is 15 usually a size 2-4, but we wanted this dress a little larger to fit for the next few months. It fits perfectly now and can be adjusted later for a larger fit if necessary. Spaghetti straps can be taken off. Does have a built in bra for more coverage. The dance she is wearing this to requires more then a spaghetti strap so we are putting a razor back leotard underneath (I reviewed this as well). This dress arrived faster then expected. The color is a light lavender almost a pastel. Very pretty. Very well made. I would totally buy this again! Very happy!
Purchased 2 dresses. Asked about return policy. Oh no problem BUT what they don't tell you is you have to return the dresses to China! Pay for shipping plus only refund 80% of your money back! Shame on you for doing this to any Bride! They suggest selling in on EBay or Craigslist REALLY? I will tell everyone NOT to order from your website! Just awful!
Hi Danette,
Good day.
This is Alex from JuneBridals and I am in charge of the customer support team.
You have asked our return policy in November. Estella responded, "If you order a standard size, you can return it for any reason. And if there is no quality issue, you can return it and get 80% refund of the dress price, shipping cost not included.
And if you order a custom size, we are sorry you can not return it."
You have read our return policy before placing an order on our site. If you disagree with our return policy you may have tons of choices to shop elsewhere, once you ordered in our shop you agreed our terms and policies.
Yet you choose to placed the order in December which means by that time you have been fully aware of our return policy.
Please review our return policy here:
https://www.junebridals.com/article/return-policy.html
Any questions, please don't hesitate to let us know.
Best Regards,
Customer Support
The dress is gorgeous! I love it! It's light and it's looks well on a body like mine. The only concern I have is the halter top. It's a little tight on my neck but everything else is perfect.
I found the perfect wedding dress for my daughter and we saved over 300.00! June Bridaks really saved the day for this wedding! Plus- it came in a timely manner and was. Packaged well! Thanks June Bridal!
Everyone keeps saying the site is fake, but it's not. I ordered a dress had it shipped to New Brunswick Canada, came back in perfect condition and the dress is exactly what I ordered. I haven't taken photos yet, due to the fact I ordered my wedding dress a year early, just to be on the safe side and to make sure I got what I paid for. Thanks JB team! My dress is perfect!
Terrible customer service. I tried to return an item and followed their instructions and four months later, they keep putting me off, saying they have not received the package (try tracking something going back to CHINA). I'm out $200 now and they refuse to help me.
Hi Karen,
Good day.
Sorry for any inconvenience may have caused you.
This is Alex from Junebridals and I am the manager.
We are terribly sorry it turns out this way. We know you did everything you were asked to.
If you would like us to be honest, we do not have your returned dress yet, even after four months.
If you would like a happy ending, we can still issue refund without receiving returned purchase, I can make an exception.
I checked all email correspondence and found no evidence that we refused to help you...
I informed our support team that we will issue you refund according to our company policy if return receipt/tracking/transaction details
Could be presented via email. And again we are very sorry for all the troubles.
And kindly remind that customers who shop at junebridals.com, if you have returned your dresses please do email our support team with
Any evidence to support that. We can issue refund with all those evidences afterwards.
Postal services between US and China may not perform well recently. Thank you for your cooperation.
Best Regards,
Alex
I have received a dress (Jewel-Neck Short Wedding Dress With Draping Decorations And Illusive Back) from junebridals last week and I was beyond disappointed.
The dress I have received is a replica/imitation of the dress in the picture...
The design of the lace, embellishments at the bottom soooo different...
I contacted the customer service and they didnt event want to give me full refund... only 50% claiming that the dress is high quality! Another big fat lie... the lace is cheap and horrible. Instantly makes u itchy!
I lost my money on a dress I cant wear on my big day because it looks soo cheap and horrible.
These people have no right to advertise another dress and provide with another dress...
Dont fall in the same mistake as I did... SAVE URSELVES AND BUY FROM A TRUSTED WEB SITE COZ THESE ONES ARE TOTAL SCAM!
IF THERE ARE OTHER GIRLS WHOSE MONEY WAS WASTED LIKE MINE, PLEASE DO REPORT TO YOUR BANK... ACCUMULATING COMPLAINS CAN STOP THIS PEOPLE...
UPDATE:
I just wanted to reply on the below comment from junebridals.
Together with customization and fast delivery, I have paid almost 290 euro for this dress.
I have done my part and paid the whole amount; and it is basic customer right to expect to receive the correct product. The design on the dress and the bottom of the dress are completely different.
When I contacted junebridals, the correct procedure would be to either fully reimburse the customer or to send them the item they paid money for... However instead (as you can see from the attitude below), junebridals does not fulfill what they promised to deliver and keep deflecting on the matter... what does the my country have to do with liking a dress?
It is very simple: If I knew I would not receive the dress advertised, I would not have ordered it, I would not have customized it and I would not have paid for fast tracking... as a result I would still have 290 euro in my pocket. And I am sure I would have found a beautiful dress to buy with this money.
Lastly I am not the only customer to complain that the dress doesnt look the same.
I'll be awaiting for my full reimbursement on the dress, and will keep this thread updated accordingly.
What more can I say...
This is the best dress you can get online with 220.79 USD...
Plus we decided to refund you 50% which makes it 110USD since you mentioned in
Your email multiple times that you would charge back your transaction from the very first beginning.
And all the measurements were made exactly to your measurements.
If possible I could attach a picture to show how beautiful this dress looks on
The mannequin during quality inspection.
Americans love our products as you can see from our previous reviews,
This is our first order from Cyprus and we are very sorry to see our products are not welcome in Cyprus.
We feel terribly sorry for it. And have a nice day!
Regards,
Alex
I have received excellent customer service from day one of placing the order. I did pay for expedited service but the dress arrived even faster than expected. Albert was my point of contact and I got prompt responses to all my emails with questions. The dress was beautiful and I would not hesitate to recommend June Bridals if I am ever asked for a recommendation for a wedding dress.
Great dress! I had mine customized and only a little bit of alterations is needed! Also I had them do a different color! They shipped way ahead of schedule! Great experience!
Absolutely gorgous! Words really can not explain the beauty of this dress I ordered 5 for my bridesmaids and don't regret it at all!
Rush order shipped 2 weeks even earlier than it was originally scheduled for! But when I opened the package I found the jewerely piece was not there. I contacted support team immediately and they told me they emailed me the headpiece I ordered along with my dress was not available. I missed the email cause it went to spam. Never mind, I love the dress!
Just received it today and it's so beautiful From my first communication to the delivery of the dress was an easy, smooth process. The team told me they were located in China and I am totally OK with that. The dress was ready in 3 weeks after ordering I used a professional seamstress to take my measurements and it is a perfect fit. No costly alterations needed like when you order a dress from a bridal shop. It's perfect for my beach venue and the back of the dress with the train is stunning! Will add more pics after wedding day!
I am from Russia. Quite fast shipping indeed. Although, I wasn't prepared for the extra fees. The dress is fairly good.
Ordered two dresses to try on at home. Rush order shipped 2 weeks even earlier than it was originally scheduled for! I love one of them and decided to return the other, it turns out return shipping cost is very high and they do not do full refund. I should read company policies before that!
This company preys upon young brides to be. It is a scam. Bogus company. Do not believe the good reviews, read them and see how they are misspelled. And. They will not respond to phone calls or emails.
Hi Evil,
Good day.
Thanks for taking the time to write to us!
If you purchased on our site and have any concerns or issues with your order please let us know.
And please do not use Yahoo mails since we are unable to receive and send emails to any of them.
Thank you. Customers make typos all the time, and the misspelling is not quite a problem. Isn't it?...
Have a nice day!
Best Regards,
Alex
My fiance ordered her dress and received a dress completely sewn incorrectly. She contacted them and first response was we will refund you 80% and she could return the dress, 50% and she could donate the dress. Second response after she requested a 100% refund and she would return the dress because it wasn't her fault they replied; we realize this was our fault so we will refund you 50% and she could keep the dress! She purchased a dress elsewhere because the one purchased here could not of even been altered to fit! Buyer beware.
Hi James,
Good day.
Thanks for taking the time to write to us!
Please refer to our return policy here,
https://www.junebridals.com/article/return-policy.html
We follow our return policy to handle all return requests.
We sincerely hope customers refer to our policies before
Making purchases with us. Thank you.
Any questions on our products or your order, please don't hesitate to let us know.
Best Regards,
Alex
I've emailed June bridals over and over again. I need to return my dress, it looks nothing like the picture shown and would require A LOT of tailoring to get fitted- and still wouldn't look like the picture. June bridals support email address didn't return any of my emails, and the website says returns will not be accepted after 14 days, therefore I'm at a total loss?
Hi Julie,
Good day.
Thanks for taking the time to write to us!
We are unable to send and receive emails from Yahoo emails. Would you please change to another email service
Provider to send your return request? Thank you. Sorry for any inconvenience may cause you.
Best Regards,
Alex
Hi Ashlee,
Good day.
Sorry for all the inconvenience. Please kindly note
The 14-day time frame starts from the day the package
Is delivered, not the day of shipment.
If you are fully aware of the 14-day return policy you shall
Respect our policy. We did nothing wrong.
We tried all means to find ways to ship out our dresses.
There are fewer flights to USA nowadays and shipment cost
Tripled and is still rising. We never make any complains and
We hold the list prices of our products still.
We thank you for your kindness and understandings.
Customer Support
Alex