Hatchets and Axes
website thubmnail of Hatchets and Axes
Hatchets and Axes

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Maine
1 review
0 helpful votes
Follow Frederick M.
Unfollow Frederick M.
Share Review
Report Review
Poor responsiveness
August 24, 2021

Ordered 8/22; still no shipping date as of 8/24; very quick to promise refund. I expected a quicker response to a purchase. Bot from these folks before, quality ok. Like to think their customer service was as fast to ship as they were to promise credit refund.

Date of experience: August 24, 2021
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Clark B.
Unfollow Clark B.
Share Review
Report Review
Hatchets and axes.com is a scam
May 5, 2021

If I could give them 0 stars I would. WARNING, DO NOT BUY FROM THEM! Ordered in March 3rd 2021. Waited a week and no shipping confirmation. Emailed and asked about my order and they answered, saying that they're moving wear houses and it would be shipped in the next couple of days. 3 weeks go by. Nothing. I call and no answer. Email and no answer. It is now May 5 and no answer. Yet they had no problem taking my payment. Until they fix this I consider them a scam and Hatchetsandaxes.com a rip off.

Date of experience: May 5, 2021
Minnesota
1 review
1 helpful vote
Follow Donald W.
Unfollow Donald W.
Share Review
Report Review

I ordered throwing tomahawks for my scout troop. Listed as in stock / next day ship. After weeks of no delivery and ignored emails to customer service (I was even hung up on once, "by accident")., the items showed up with a manufacturers label listing them as "decorative tomahawks".,
They are selling decorations as throwing tomahawks for scouts!
The customer service was so horrible, that I cant mail back, as I do not believe I would get a refund. They have return none of my inquiries.

Stay away

Date of experience: October 1, 2019
New York
2 reviews
1 helpful vote
Follow Zhan S.
Unfollow Zhan S.
Share Review
Report Review
No Product and no Refund Scam.
August 28, 2017

Placed an order on the 4th of August for an axe 95 dollars with shipping. For two weeks received no conformation of shipping. Made a call and was informed that there was a mix up at the warehouse and that the issue would be solved the same day and send out for shipping. I get an email the fallowing day and it says we are sorry to inform you that your order is on back order till 22nd of September and if you would like a refund please let us know. I make the call and get told that I should receive my refund within 2-3 days, two weeks later still no refund. On the 28th of august attempted making a call to the company to try to sort the issue for the third time and instead got the voice mail during mid day hours. Send two emails never received a reply. Don't know what is going on but sure feels like i got scammed. Thanks for nothing hatchedandaxes.com.

Date of experience: August 28, 2017

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.