Gourmet Secrets

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
2.9
Reviews 41
5 Stars
30%
4 Stars
13%
3 Stars
5%
2 Stars
10%
1 Star
43%

Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Wendy L.
Unfollow Wendy L.
Share Review
Report Review

There jumbo cooked shrimp are the best you can buy anywhere! Served them as shrimp

Cocktail to company and they said they had never had such large and tender shrimp. So

Easy too; just thaw them overnight in refrigerator. I always keep these on hand. I won't

Make Shrimp Scampi without them.

Date of experience: October 28, 2014
Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Amy A.
Unfollow Amy A.
Share Review
Report Review

I love all their new Kabobs ( Chicken, Lamb, Beef and Turkey) Can't keep enough of these in the freezer. I BBQ or broil them. Their so easy to make. When ever my daughter comes over with her family. I have to make them some. Great to keep on hand.

Date of experience: October 27, 2014
Canada
1 review
4 helpful votes
Follow Rita B.
Unfollow Rita B.
Share Review
Report Review

I have been a customer since 2010, I love their products everything has been 100%. Our family favorite is there new Salmon Pie it is delicious and like suggested I serve it with a nice Caesar salad.

Date of experience: October 24, 2014
Canada
1 review
7 helpful votes
Follow Wendy K.
Unfollow Wendy K.
Share Review
Report Review

I purchased a plan with these people through Buytopia. They said they were in Ontario. Turns out they are in Alberta. They insisted that I buy more than what I had contracted for, or they were going to charge me for the shipping. They were closed part of the summer. They don't respond to email. They lie on the phone.
Run, don't walk, away.

Date of experience: October 20, 2014
Canada
2 reviews
5 helpful votes
Follow Desmond Y.
Unfollow Desmond Y.
Share Review
Report Review
Scam, scam, scam company
September 22, 2014

Scam, scam, scam company. They are now pulling tricks for the people who brought sampler club coupons.

Date of experience: September 22, 2014
Canada
1 review
3 helpful votes
Follow Simon G.
Unfollow Simon G.
Share Review
Report Review

I have been ordering from Gourmet Secrets for at least 3 years, and I have been satisfied every time. I always order my staple items- for example, filet mignon, chicken breasts, mozzarella sticks and the deluxe bacon, of course- but I have been meaning to try some of the other things I don't usually order from them. So when the Sampler's Club came around, I immediately signed up for it, and I have enjoyed everything I've received so far!
I was surprised to receive a call from Gourmet Secrets in May about my Sampler's Club package. They let me know that due to an enormous amount of orders they received because of the beef price increase, as well as their move to a bigger and better facility to accommodate the unexpected increase in volume, that my order would be delayed, and that some of their items were not in stock right away due to the change in facility. I was upset- after all, I had already paid them up-front- but I understand that unexpected situations happen and that moving facilities, especially for something that needs freezers and specialized machines for packaging, was a time-consuming, stressful and challenging task already. I appreciate that they called me to let me know of the situation- a lot of businesses wouldn't even do that!
They took the time to explain that I wouldn't be missing any of my Sampler's Club packages since they would extend the promotion, and which items I could switch everything out for that I would be missing otherwise in my order. When all was said and done, and I got my regular order, I was just as happy and satisfied with the food, and I will be waiting eagerly for my Sampler's Club packages when they start again!
All in all, they have served me very well for the last 3 years, so when a situation like this comes up, and they take the time to let me know and explain exactly what is happening, I think they should catch a break so they can get even better!

Date of experience: July 16, 2014
Canada
1 review
5 helpful votes
Follow Shelley R.
Unfollow Shelley R.
Share Review
Report Review
Service is terrible
July 8, 2014

Service is terrible. Missing three of the six packages. Numerous excuses but no satisfaction. Was told the Voucher value was $420.00, works out to $70.00 per package for 3 steaks and a package of hamburger. Can get more for my money ANYWHERE else.

Date of experience: July 8, 2014
Canada
1 review
4 helpful votes
Follow Elizabeth G.
Unfollow Elizabeth G.
Share Review
Report Review

I have had very good experience with my first two orders. This was prior to the company launch of the VIP Member Club which I paid $149.00 to join. I have just placed my first order and having received a email confirming the shipped order date of delivery I was surprised to also receive a phone call informing that they did not have the items that I ordered. They now inform me that the Halibut Portions are steaks rather than fillets and they are waiting for delivery of Orange Roughy. I have requested a full refund plus a refund of my VIP membership as I see no benefit to paying a Company that can not deliver the goods, free or otherwise! I will never order from this company again, which is too bad as the quality of food I initially received was good even though it quite a bit more expensive.
Elizabeth Regina, Sask.

Date of experience: July 3, 2014
Canada
1 review
3 helpful votes
Follow William H.
Unfollow William H.
Share Review
Report Review

My experience same as the last 2 reviews. I've tried to order sample pack for May/June from their website 4 times since the beginning of May 2014. Message about link being available next week all 4 times. I've followed up with phone calls and I've only been given excuses. I'm feeling that I've been royally ripped off. Of the 6 sample packs I purchased as a Groupon Deal and paid for, I've received 1. Beware!

Date of experience: June 25, 2014
Amanda P. — Gourmet Secrets Rep
over a year ago

Hello William,
We apologize for the delay in delivering the Sampler’s Club packages, and appreciate you reaching out to us by phone. As we have explained to others, in April, the price of beef increased significantly for consumers in Canada: however, we were able to keep our prices low for our customers for both April and May, which resulted in a unexpected flood of orders much sooner than we had anticipated. Instead of happening after our transition to a larger facility, it ended up happening right in the middle of it, and it has resulted in this unfortunate delay in shipping out orders. We are sorry that these circumstances are excuses to you, as we are working as fast as we can to get back on schedule through these growing pains. If you purchased a deal through Groupon, you should be able to contact them for a refund of your coupon purchase. Rest assured that we will resume the Sampler’s Club deliveries as soon as we are caught up, and you will not miss a single month that you have paid for. Thank you very much for your understanding!

Canada
1 review
5 helpful votes
Follow samantha p.
Unfollow samantha p.
Share Review
Report Review

TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE costumer service. I will never be ordering from them again. Over a month ago I placed an order for 8 packages and paid 15$ in extra shipping cost to get the food here by a certain date since i was having a dinner party. They called me the day before the dinner party to tell me they were out of 3 of the 8 packages I ordered. I replaced 2 of the 3 but they told me they would ship out the chicken order which i did not want to swap out when the chicken came in. A month has gone by and i still havn't received the chicken. When I called them today they told me they cannot ship out the chicken by itself and i would either have to order another 7 packages or they could refund me. I took the refund although they did not refund me the shipping cost and they took away the 50$ gift card i used since the gift card was only accepted if i ordered 8 packages. Even though it was THEIR FAULT they refused to take responsibility for it and refunded me half of what i actually paid for the chicken. Food is great until you run into a problem …. WORST SERVICE I"VE EVER RECEIVED!

Date of experience: June 25, 2014
Canada
1 review
3 helpful votes
Follow renee w.
Unfollow renee w.
Share Review
Report Review
As Rick before me stated...
June 18, 2014

As Rick before me stated... no progress with ordering sampler pack for 2 months! Extremely disappointed with the service. Repeated delays due to rising costs are not our problem!. Will be pursuing getting my money back.
Mrs. Wood

Date of experience: June 18, 2014
Canada
1 review
4 helpful votes
Follow Rick W.
Unfollow Rick W.
Share Review
Report Review
Update...
June 16, 2014

Update... ordered last sampler 2 months ago... really surprised as they always just say next month. New scam is take the order and then never send the product. Anyone stupid enough to give them money after reading about there reviews deserves to loose it all! Out of all the hundreds of online companies I have used only this one and one other is a ripoff! Do not use them!

Date of experience: June 16, 2014
Amanda P. — Gourmet Secrets Rep
over a year ago

Hello Rick,
Let's clarify the situation. In April, there was a huge price increase on beef across Canada. We were able to maintain our price for April and May, the result: we received thousands of orders across Canada. This created a crisis at our plant, so we had to acquire a bigger facility, and we are in process of moving. Keep in mind that you paid $16.66 per sampler box. If you wish to get refund for May/June sampler box, you are more than welcome to call us. The sampler box is going to be available once we catch up, and the promotion will be extended. Sorry about the inconvenience, but the good news is once everything is completed, we will be able to provide our customers better and quicker service.
P.s. We are not going out of business. We are growing!

California
3 reviews
8 helpful votes
Follow Walter C.
Unfollow Walter C.
Share Review
Report Review

J'en suis à ma troisième commande chez Gourmet Secrets et nous sommes entièrement satisfait. La qualité des aliments commandés était à la hauteur de nos attente. Ma dernière commande j'en ai fait la distribution aux membres de ma famille qui ont été ravis de la qualité de la viande. J'espère qu'ils deviendront de futurs clients pour vous. Concernant la livraison dans chacune des occasions la marchandise nous est parvenu de fa? On impecable et tel que convenu.

Date of experience: May 1, 2014
Florida
3 reviews
3 helpful votes
Follow Michael L.
Unfollow Michael L.
Share Review
Report Review

I have ordered some Steakhouse cuts and some Bison steaks from them. The steakhouse steaks where the best i ever had but bison was hard and chewy. I will definitely buy more beef steaks but no more bison, maybe I don't know how to cook bison. Service was good and the food did arrived nice and froze.

Date of experience: May 1, 2014
California
4 reviews
9 helpful votes
Follow Lawrence B.
Unfollow Lawrence B.
Share Review
Report Review

My friend suggest i try their steaks. Steaks are my passion! I ordered their Steak lover pack. It arrived nice and frozen. There steaks are the best I had. I will be ordering on a regular basis. Price and value cannot be beaten. Highly recommended if you are looking for quality and convenience.

Date of experience: April 28, 2014
California
1 review
4 helpful votes
Follow Natasha B.
Unfollow Natasha B.
Share Review
Report Review
I have been a customer since June 2011
April 10, 2014

I have been a customer since June 2011. I am always very happy with everything. Just tried their new Steakhouse cut line, WOW! You got to try their Steakhouse flat iron steaks. Tender juicy and full of flavor! My husband just loves their new Steakhouse manhattan steaks

Date of experience: April 10, 2014
Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Carla T.
Unfollow Carla T.
Share Review
Report Review

I have been ordering from Gourmet Secrets for a year and a half and couldn't be more pleased! They have a wide variety of everything! My favorites usually come from the fish and seafood section and since I live in Southern B. C.(not near the ocean) the seafood selection in my town is very small. ( If you are a fish fan - you have to try the Tuna steaks! Honestly, with olive oil and a little salt and pepper - Delish!) Everything I have ordered, I have been happy with. I particularly enjoy that there are Canadian certified wild options! Way to go! Since 70% of our fish from the supermarket is from Asia - No thanks!

The website is clear and user friendly and I love the convenience of my order showing up at my door over dry ice. Overall, Gourmet secrets has definitely enhanced the dinner table in our home. Gourmet Secrets will always have a place at our dinner table.

Carla

Date of experience: February 28, 2014
Canada
1 review
3 helpful votes
Follow Suzy C.
Unfollow Suzy C.
Share Review
Report Review
I have to say I am SO impressed
February 14, 2014

I have to say I am SO impressed - we have not purchased our meat or seafodd anywhere else for the last 2 years! We live in Edmonton, Alberta and this by far is one of the best places for great food! The food is 110% quality, packaged perfect and the way it is delivered to ensure everything is fresh or still frozen (even when it was =30 above!) - what can I say GREAT! Make sure you try the steaks and the fish... oh lets not forget the stuffed potatoes! Ok have to place another order folks - do try this company

Date of experience: February 14, 2014
Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Max B.
Unfollow Max B.
Share Review
Report Review

I found Gourmet Secrets through one of my friends who recommended it to me. All i gotta say is wow! What amazing food! My girlfriend and I order packages every 2 to 3 months and the food is always amazing!

It might seem as if the products are in the higher end of prices but its definitely worth every penny. Their steaks are succulent and the fish is very fresh!

In the long run its very good quality food for its very fair price! Very amazing and I would recommend it to anyone who would like to try amazing food!

Date of experience: January 30, 2014
Canada
6 reviews
21 helpful votes
Follow Brian H.
Unfollow Brian H.
Share Review
Report Review

It is being offered in Dealfind, who are cementing their reputation as being nothing but a rip-off. DO NOT, under any circumstances, buy the deal for Gourmet Secrets. The coupons are next to worthless. Do the math. No matter what you pick, with shipping, it works out to $20-30/lb. For meat you can get in any grocery store, being able to pick it out yourself, for, at worse, half the price. The coupons don't even bring it into that area. I am a chef and know what I'm talking about.

Date of experience: December 18, 2011