On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
The company does not value their customers and they will not resolve any issues you come across. It takes a long time for a tracking number and they want to charge extra money instead of helping their customer.
Good website so ordering & fast deliery. It was a Christmas present & my husband loves it. Good quality product.
Urge anyone looking to buy from this company to purchase elsewhere if they find a similar product at a similar price.
I read reviews before purchasing and used this company as it seemed reputable. It seems when something goes wrong though they let their customers down badly and try to fob you off. I purchased a projection necklace as a Christmas present for my girlfriend. The necklace arrived promptly (from China) but on opening I instantly noticed they had fitted the projection photo upside down and it was blurred! Also none of the 'I love you words' were recognisable as these were badly blurred too. I have written 5-6 emails to the company and their response has been appalling, After sending photos they initially tried to claim it was all ok despite being upside down, they then offered me 50% off - seeing them not out of pocket but me left with a duff product that was not of the quality I wanted or that friends have with a similar product (ordered from a different website). They then offered me a full refund if I posted it back (but to a US address) at my cost. The cost in doing this would have meant I would have paid each way more in postage than the cost of the necklace as the cos to deliver had been £17! I just wanted the necklace with the photo the correct way up and not blurred. They refused to make me a new one even though I offered to send the other one back at my cost. They simply refunded me some money and have never responded since. It's appalling customer service and they just buried their head in the sand and refused to rectify this at their cost despite the product being falty and unfit for the purpose sold. They have now washed their hands of it. If you want to be sure that there are no dramas when buying a product and you want comfort and peace of mind that if something goes wrong it will be rectified quickly and professionally - go elsewhere. I went to a different company in the end and inside of 10 days had the same product using the same photo - the photo was clear, it was the correct way around and there were no issues.
Dear Graham,
We are sorry for this case and will improve the product in future.
For this case, we provide 3 solutions through email.
We like to remake your new item with othe style or return to our warehouse to get 100% refund.
For this case, we refund 50% to you and you can keep this item.
Hope you can check and contact us if you still have any problem.
Yours,
Customer Service Team
Ordered around Thanksgiving got it just before Christmas. The projection is blurry and my wife's name was missing the last letter. The protection is upside down and backwards. Also missing 2 stones. Was told by Jennifer at customer service that because it's a projection this is normal. I guess missing stones is normal. Waste of time and money.
Dear Martin,
We are sorry for this inconvenience and could you send email about your order number and item picture?
We have 99 days warranty, so we like to remake new one for you if the item within quality guarantee.
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
I paid extra for expedited shipment (5-7 days) and it took a month to receive. I communicated several times via email about this and expect a refund but they refuse to acknowledge. They simply reply that I received it. Don't trust these people.
Dear Dave,
Please see the shipping detaisl about our websited showed.
Could you advise us your order number for us double check for you?
All jewelry in our website are customized, so we need 3-5 business days to make it.
Shipping time:
Standard Shipping to US, UK, DE, FR: 18-22 Business Days
Standard Shipping to other Countries: 25 Business Days.
Expedited Shipping to US, UK, DE, FR, CA,: 15-18 Business Days
Urgent Shipping To US, UK, IE, DE, FR, NZ: 3-5 Business Days.To Other: 5-8 Business Days
Yours,
Customer Service Team
I ordered a mothers ring for Christmas! Ordered it and paid for it the end of Nov. 2020. They said it was delivered to my house on Dec 17th. No package was delivered, and I have cameras outside of my house. They have been contacted 3 times by me, and they say there is nothing they can do! I will not use this company again!
Dear Shawn,
We are sorry to know that.
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
Horrible service.My order was places Nov19th 2020 and today is Jan 5th 2021... Company stopped answering my emails.No return and no item! Never ever will order from such websites I don't know.
Dear Farnaz,
We are sorry to know that.
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
This was such a great gift idea. My mom loved her silver tree of life necklace with all of our names engraved in the leaves. It was easy to order and the package arrived when it was supposed too. Just in time for her 81st birthday. Thank you so much getnamenecklace.
I ordered a couple of baseball rings for my son & one of his friends. After reading some of these reviews I started getting scared I wouldnt receive them or would be extremely late. Just as I clicked off the site Fed Ex walked through the door--I examined the rings & very pleased with what I purchased & Im sure the boys will be too! Thank you to this company for doing what I paid for!
Awesome ring, arrived earlier then initially stated! Only negative would be that i wish the inscription was larger
I ordered a specific make and model of a car to be put on a keychain and it came as a completely different car from what I ordered. Don't order from them, they'll just take your money and send you anything.
Dear Vivian,
We are sorry to know that.
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
Awful. I ordered an item on the 19th Nov. Estimated arrival was 10th Dec. It has not arrived. I have contacted them but apart from being told to "be patient", they have not given me an explanation. From tracking, I can see that the item has been in Slough, UK since 28th Nov. I have informed the company of this but there has been no response.
I really wish I had checked the reviews prior to ordering.
Dear Customer,
We are sorry for long waiting.
The latest shipping showed 2020/12/16 9:07:43, item has been processed/sorted for onward despatch -- DUBLIN PARCEL HUB
Usually you will receive package soon, here you can contact us by email ask for dely compensation.
Sorry for this inconvenience caused.
Please send email to [email protected] if you have further problem.
Yours,
Customer Service Team
This business messed up my address, blamed me for the mistake, and refused to help resolve the issue. Most likely I will never receive the item and based off of their customer support (or lack there of) I will most likely not get refunded. I reported this company. I highly advise anyone thinking about using them to shop somewhere else.
Dear Andrew,
We are sorry to know that.
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
So my order came in today and it came in perfect i got the mama bear necklace and cufflinks they came in just right! In little boxes with blue bows on them the necklace was a little grimmy with finger prints but other then that amazinggggg
I ordered my mother in law a charm for her bracelet that has my 9 month olds picture on it with his name on the back. I ordered it like a month ago, and it says as of December 6th it was in Atlanta GA. I live in Sylacauga AL, so when stuff arrives to Atlanta GA, in no time it would be here. I still haven't seen it, it just keeps saying everyday "in transit arriving late" and I don't understand why?
Dear Briana,
We are sorry to know that.
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
I ordered a necklace for my girlfriend for Christmas. I doesn't look anything like what it was supposed to. The lines are barley visible and hard to see any detail.
Dear Dan,
We are sorry for this inconvenience.
Could you kindly provide your order number or payment email for us check details for you.
If this is the quality problem, we like to remake new one for you.
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
This is horrible how can you rip people off with this crap. Should I draw a nose on with Magic marker?
Dear Kari,
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
My necklace * a Christmas present for a friend " was ordered on Nov 20th with a guarantee of delivery before Christmas. It a arrived today, it is PERFECT, One very happy customer 1
Ordered a necklace for my daughter to remember her dog by. Waited a long time for the item to show up. Not sure why it took so long, since my 10 year nephew could have made it. Quality is horrid, absolutely no definition at all. Literally looks like a blob of metal. Absolute Joke and total waste of money. To make matters worse, I've just been told this is normal and I won't be getting a refund. What a scam.
Dear Deann,
We're sorry for the inconvenience.
Would you please take some clear photos of the item to show us the issue in various angle of view?
We would offer you solutions once we get your photos.
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team
Cancelled my order once i found out would not be delivered until after New Years. The site claims full refund if cancellation occurs within 24 hours of placing order. They sent me an email saying i would receive refund within 3 business days. It has been more than 3 days, no refund. No phone number to call. You can "Live chat" between 9a.m. And 6 p.m., yet always get the message that there is no one available and try again later. No matter what i say in my email, i get no personalized response. Only, " Your order has been cancelled like you requested. You will receive in 3 business days. Keep checking in the next few days". Total scam.
Dear Erika,
We are sorry to make feel uncomfortable.
Could you provide your order number or email address for us check details for you.
We will refund to you within 3 business days, so your refund maybe still under pending.
Hope you can wait for few days and check again.
Please send email to [email protected], we will provide a proper solution for you.
Yours,
Customer Service Team
Dear Julissa,
We are sorry to know that.
Could you please kindly provide us your order# and payment email address or any payment receipt so that we can help you to check this?
Please contact us via email [email protected] if you have any problem.
Yours,
Customer Service Team