On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
I ordered a wig back in September and never received it. Order not found (bs) Took my money though! Fraud
I recently ordered a lace front micro box braid wig from Divatress. I had been waiting for this item to be back in stock for over a year. I requested a message update when the item was back in stock. I completely forgot about it, until one day I got an email saying the item was available once again.
I immediately went to the site, and ordered the wig. It was shipped fast and arrived right on the day expected. I was also able to get shipping and up to the minute delivery updates.
Upon opening the package, I was pleased with the quality of the wig. The microbraids are uniform throughout and the lace is soft and really looks great when applied correctly.
I am completely pleased with my purchase and I would definitely recommend DivaTress for all of your hair needs. They can be a little more expensive than some other retailers but remember - you get what you pay for. I paid for quality and that is what I received. I have received tons of compliments when I wear this one. Very pleased!
DIVATRESS: Divatress is a leading e-commerce company committed to becoming the most loved and trusted wig retailer on the web by offering an enjoyable shopping experience, fast delivery, and exceptional customer service.
I bought two packages of Janet Natural Virgin Remy Human Hair, and not only was it NOT the length I ordered, but it was sparse! It measured 12 inches and I ordered 18 inches. I paid 60.00 per package and it was probably worth about 10.00. While the hair is soft it is DEFINITELY NOT worth the money, or the time it took to braid my hair! A TRUE disappointment.
I placed an order from this site for an item that was supposed to be delivered on Friday, September 17th and it never came. Ive emailed the company 4 times and I was told that my order will be cancelled and an investigation will be opened. I tracked this package in UPS and there has been no movement in 9 days. I feel that the package was never sent and though ive asked for my money back ($98.96) numerous times, I feel that this company is not trying to honor my request. This is very poor customer service. Ive purchased the item from a brick and mortar store and no longer need their item. I will never recommend this site to anyone!
I purchased empire deep wave human hair, I received my order within a few days after ordering it which was good, however when I receive the hair and my granddaughter started putting it in, the hair was thin, has no bounce, she had a triple with using 09 bundles, and my hair looks terrible. It looks nothing like the picture and I'm extremely unsatisfied, I'm taking it out of my hair, and going back to my local hair store.
I brought a half up and down. Got the hair was open and then upon me taking a closer look you could tell it had already been touch and one part was not even attached to the box. So I send it back reminder I had to pay shipping cost again. So I call to get my refund at first they denial it was there. So good thing I had my tracking number, I told her it has been sit in y'all warehouse since monday, that when she's like no. I said I have a tracking number. Then she said let me take a look. So then she said I found it. Was not trying to refund me my money. Later sent me a email that they going to refund me only what I pay for the hair not my shipping cost for my original order 7.99. How when I also pay to send a product back that y'all know was already use and I can't use. So I lost out on 7.99 plus return shipping 3.90. For something I could even use. This company is such a scam. Will never buy from them again. I should have read the reviews first. I will stick to Sam's beauty for online shopping for hair and wigs, and their ship is much cheaper and free return if they don't have it I guess I won't be get it. Customer Service is awesome.
I LOVE MY WIG! IT CAME ON TIME AND THE QUALITY IS GREAT! I CAN'T WAIT TO PUT IN ANOTHER ORDER. THANKS
I ordered last Wednesday (17th March) and sent a couple emails wondering if my order would be fulfilled, still haven't gotten a reply Two of the five wigs I ordered now say "out of stock" so I'm worried they sold out even though they were in stock when I ordered :( If someone from the company could get back to me, I'd appreciate it, but judging from the other reviews I'm thinking I got screwed.
I ordered a bunch of items four days ago. And they've already taken my money from my card and never shipped my packages. It's still saying label was created from 4 days ago and they just keep hanging up the phone on me when I call about my order.
I ordered 2 bottles of Lottabody Nourish Me Leave-In conditioner with Milk & Honey on December 24,2020 and I received them within a week. I thought this was amazing given the mail was so slow and the other carriers were full. It shipped UPS and I got it- it was well packed in bubble-wrap and a snug box. I was very happy. I was happy to find this Lottabody product bc a lot of stores didn't have this particular product. I had not shopped at DivaTress before but I definitely will in the future.
I placed an order and trying to check status, but know one answers the telephone unable to leave a message, the live chat option, no one returns the messages. Getting very worried that they have stolen my money
Hi Diva!
We apologize for the late reply, the best way to contact us is via email with your order number. We are usually open Monday - Friday 9AM-6PM. Due to new processes which help keep you, as well as our staff safe, we are currently experiencing minor delays in processing orders. Our carriers, UPS and USPS are also experiencing minor shipping delays. Please keep in mind that UPS is currently not guaranteeing delivery times of any of their services including UPS Next Day Air, Next Day Air Saver, 2nd Day Air, 3-Day Select, Ground or their International Services.
This is the BEST online wig store and I have tried several. They are courteous and they get your merchandise out to you ASAP. My package has always arrived fresh, new and securely packaged.
Thank you Diva Tress!
Thank you Diva! We try our best!
Initially I placed an order of 2 wigs with them. One of the colors wasn't available at first but then all of a sudden it was. The first order was shipped out then a second order was sent out unbeknownst to me. I ended up with 4 wigs, 2 of them being the exact same color/style. I didn't need 2 of the same wigs, not did I need double the charges for shipping and duty.
When I called the store to find out how they were going to rectify their screw-up, the lady that answered the phone said simply that "they weren't going to make amends at all".
I won't be ordering again nor will I recommend that anyone else does either. From the other testimonials they do this quite often which is really crappy. I have alopecia and where I reside in Canada we do not have provisions from Medicare to cover the cost of wigs. That was money that I couldn't afford to lose.
Hi Diva!
Thank you for contacting us, usually we recommend that you log into your account to avoid this issue. We try or best to cancel orders on a timely manner, however if an order is shipped we are not able to cancel the order. I recommend you refuse the shipment so that the order comes back to us. Again, we apologize for the inconvenience.
This co. Sent me a used wig. Not a curl or layer insight. Do Not buy from them. You can get the same wigs from other sites. The pic add is from the date delivered. Do not buy from them.
Hi Diva!
Thank you for contacting us, we apologize that you were not satisfied with the units. Usually, we do take returns, however do to Covid-19 we have halted the returns.
Divatress offers a large variety of wigs at a wide range of affordable prices & they deliver quickly
Thank you Diva we appreciate you!
I received the wrong color unit. I immediately let them know and as of yet have received no response. It's been a week. I left a review on their site and checked back few days later to see it's been removed. Be careful this website is shaddy.
I received all my products great prices and my order was delivered in the right time. Thanks Divatress
Hi Diva! Thank for your review!
I have ordered three wigs from divatress Fest far, and I am more than satisfied. I can't wait to see what else they have so I can go ahead and order. I would love to order at least one wig per month from divatress.
All the Beauty Supply stores were closed in NYC during the Covid-19 Stay at Home Order, so I placed my order for three Motown Tress wigs and received my order within 5 business days by free delivery. I got exactly what I ordered and will definitely order from Divatress again. Very happy customer!
Hi I just want all women to order from you my wigs were of Great quality I don't wear wigs but they both look amazing and natural on me so I will definetly be ordering again Thanks Diveatress!
Thank you Diva! We appreciate your review!