Azazie

Our reviews are monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Reviews

Write a review
3.3
Reviews 102
5 Stars
59%
4 Stars
7%
3 Stars
3%
2 Stars
7%
1 Star
25%

France
1 review
0 helpful votes
Follow alize s.
Unfollow alize s.
Share Review
Report Review
ANARQUE, A FUIR
September 28, 2025

J'ai commandé cette robe en espérant recevoir un modèle élégant et raffiné, conforme aux photos et au descriptif du site. Malheureusement, la robe reçue est totalement différente: le tissu est épais, rigide et sans aucune fluidité, à mille lieues de l'échantillon que j'avais pourtant commandé au préalable. Quant à la coupe, elle est inexistante: au lieu d'une robe ajustée, j'ai reçu un rectangle mal taillé qui ne met en valeur ni la silhouette ni l'élégance promises.
Même après un passage chez une couturière, les défauts de fabrication sont restés flagrants: robe coupée de travers, col bénitier asymétrique et finitions bâclées.
J'avais pourtant opté pour une confection sur mesure, en suivant scrupuleusement les recommandations du site. Résultat: un rectangle informe, aussi rigide et épais qu'un gilet pare-balles, qui n'a absolument rien à voir avec la fluidité et la sophistication affichées sur les photos. Je précise également que l'échantillon de tissu reçu avant commande n'a absolument rien à voir avec le tissu utilisé pour la robe: il faut donc se méfier, car cela induit clairement en erreur.
Concernant le service client, je tiens à préciser que s'il répond rapidement aux messages, il n'en reste pas moins problématique. Après ma réclamation, un accord avait été trouvé pour un remboursement complet de la robe. Pourtant, je n'ai reçu qu'un remboursement partiel. Lorsque j'ai relancé, on m'a expliqué qu'un prétendu litige avec ma banque bloquait le reste du virement, alors même que les premiers remboursements avaient été effectués sans difficulté. À ce jour, je n'ai toujours pas récupéré l'intégralité de la somme convenue.

Date of experience: July 27, 2025
South Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow SUSAN S.
Unfollow SUSAN S.
Share Review
Report Review
DON'T DO IT!
August 12, 2025

Other than my most recent chat with Holly, this has been a DISASTER, to say the least. I spent no less than EIGHT hours trying to obtain dresses to try on. Website said available, but then they never were. Finally, I had to order a different style and color than anything that was close to the navy blue metallic we needed. Nothing fit, and the material felt like old curtains :( Pathetic, and SO disappointing. Other bridesmaid went through the same thing. So, then some of us just ordered various sized figuring we will just get them altered. Well, they were delayed for so long that we had to buy our dresses on Amazon, as we had no time to wait and or get them altered. I would have given ZERO stars, if it wasn't for Holly, who agreed to refund my money plus shipping (two other reps denied me that). I have NOTHING good to say about this website (it is simplly one of the worst ever I've had to navigate). The selection sucks, the pictures are not true to what the items really feel and look like. The sizes are WAY off (yet the reviews say otherwise, so these must be reviews by friends and staff of the company- they are fake. DO NOT RELY ON THE REVIEWS ON AZAZIE's website). DO NOT ORDER FROM THEM, as you WILL be disapponted. I can't even imagine if I had to actually where these "old curtains." Oh, and there is no support in the chest area, so keep that in mind. The product ships from overseas. My first notice that it shipped indicated it would be here in days. When I logged in, it said the item was still in "production." There is just NOTHING good about this company, except for, perhaps, Holly's customer service.

Date of experience: August 2, 2025
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Amy W.
Unfollow Amy W.
Share Review
Report Review
Try on experience was a waste
April 23, 2025

I ordered a try on dress on 4/10/25 and a second one on 4/11/25. On 4/12/25 I received an email about the pricing changes due to tariffs. I reached out and no one could confirm how much the prices for certain dresses would increase and one of my try ons was shipped already. I understand the prices needed to change, but when there are outstanding try on orders that were shipped people should have been given more notice. One of my dresses increased $70 and the other one $40. I contacted customer service and they didn't care at all. I ordered two flower girl dresses and was hoping to get a mother of the bride dress.

Date of experience: April 17, 2025
New York
1 review
0 helpful votes
Follow Loralee R.
Unfollow Loralee R.
Share Review
Report Review

Do not order from Azazie.

My sister ordered three try on dresses and she got an error message with her credit card. She tried a couple of times and then my mother gave her a credit card to use. The order went through, but then my mother got an email with the following message (slightly paraphrased):

"We regret to inform you that your recent order has been cancelled. To ensure the security of all our customers, we have stringent fraud detection measures in place. After a thorough review, we found the transaction associated with your order did not meet our security criteria. If you believe this cancellation is in error, please do not hesitate to contact us"

We assumed that this was some basic automatic check and all would be cleared up with a simple email or a phone call. She had recently moved to a different state and we had waited to place the order until she moved, so it would get delivered to her new address. So it follows that some automatic check found no purchases associated with her credit card in the new state. I assume that's why they refused her credit card - I don't know why they canceled her order after allowing my mothers credit card to go through.

The chat help person said that a supervisor was required and that it wouldn't be until after the weekend.

We were under somewhat of a time crunch, so I just tried to order the dresses on my credit card but I found that I could not even complete the order - before I even finished checking out, I got a pop up that said "This account closed due to unusual activity."

I assumed it would be just like when your credit card algo flags something odd (my sister had just gotten a new job and moved a few states over) and would be resolved with a simple phone call.

We got an email back saying that they reviewed the issue, but decided to keep the account blocked.

My mother is in her mid 70s now and was trying to help me out by taking something off of my plate, so I had assumed that this course of events was a result of her getting some information wrong. Again, I assumed it would be resolved with a simple phone call.

I got on the phone with Azazie customer service, explained to a very nice person, and was totally assured that I would receive a call by a supervisor within the next 24 hours.

The same thing happened the next day. And the next day. And the next day. It took a week to get someone on the phone.

Her grand plan? "Well, YOUR account isn't suspended, so you can order the try on dresses to yourself and then ship them to her! You just can't have them sent to her address."

Ma'am, that isn't a solution, I thought of that last week. Also it makes zero sense. You are basically admitting to me over the phone that you have no problem with dresses purchased with my credit card going to that address.

I went round and round with her. She said the address was permanently blocked. I told her that my sister won't live there forever, what about the poor soul who moves in after her? No answer for that.

She said that we got blocked because my attempts were made with multiple credit cards. Well, obviously. They wouldn't accept my sisters card, so the next obvious thing to do is to try another card. I asked her what I should tell my friends to do if a card gets rejected, if they don't want their addresses blocked for life. No answer for that.

In exasperation, I asked if this was because my sister is poor. Her credit is fine, but she's very low income.

Date of experience: September 26, 2024
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

At Azazie, we take the security of all our customers seriously. Our fraud detection system is designed to identify and prevent any unusual activity that could potentially compromise customer accounts. In this case, there were several red flags that led to the decision to cancel the order and block the account. These included multiple attempts to place an order with different credit cards, billing addresses, and a high level of urgency that, combined, aligned with patterns our system looks for in preventing fraud. We acknowledge that your sister’s recent move and the use of a family member’s card to assist her were valid reasons from your side, but from a security standpoint, the combination of factors raised concerns that we could not overlook.

We understand this might feel overly cautious, but we take these steps to protect both our customers and ourselves from potential fraud. While we know this was inconvenient, it is not a reflection of your sister’s or your mother's creditworthiness, but rather the system working as intended to prevent any risk.

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

Georgia
1 review
1 helpful vote
Follow k k.
Unfollow k k.
Share Review
Report Review
Cheeeappp
January 4, 2024

For the price that was paid, not good.
Thankfully with my custom measurements my dress was made to the correct size and my dress was wearable (as a bridesmaid), but it still didn't look good on and the front part of the dress was botched by their seamstresses. The sewing was sloppy. There should be an option to get bra pads sewn in or not. The bra pads were horrible and were going in different directions bc of the way they were sewn into the dress and when I cut them out, it still look bad. Who has time to run to another alteration when you already ordered a CUSTOM dress?
My dress was thrown in a box and wrinkled when arrived. The first dress i ordered didnt come thrown in a box & wrinkled but my custom sized one did.
CHECK YOUR BODY'S MEASUREMENTS before ordering bc they have a restock fee and it is absolutely ridiculous. Its how they stay in business I assume.
I went ahead and wore the dress, but it wasnt the best for these prices. Definitely wouldnt bother ordering a wedding dress here. Save yourself a headache. If you really want to look nice, go local and pay a few dollars more for better quality. Grab a dress that you can wear more than once,

Date of experience: January 4, 2024
California
1 review
1 helpful vote
Follow Rina P.
Unfollow Rina P.
Share Review
Report Review
Great, seamless experience!
December 27, 2023

I had a great experience with Azazie as a bridesmaid! I used the try-on option at first to try out a few styles that I liked online. That was super helpful because a couple of those were bad fits for me, but one worked perfectly. I returned the try-on dresses and placed a custom order for my dress. I measured myself and the dress came out perfectly, I didn't need to do any additional alterations! Though Azazie will reimburse you a certain cost if you need to do alterations (not enough for some people, but would have been plenty for me since I didn't even need them). All in all, a super easy and seamless experience.

Date of experience: December 26, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Thank you for sharing your experience Rina, we appreciate you taking the time to do so and happy to hear it sounds like you utilized our custom sizing option and when measured correctly eliminates or greatly reduces the need for alterations which can run very expensive wherever you buy your dress. We do our best to help bridesmaids eliminate that cost without sacrificing on quality. Have a Happy New Year!

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Brandon M.
Unfollow Brandon M.
Share Review
Report Review
Makes me look like a rectangle
July 30, 2023

The structure of the dress is absolutely awful. 3/5 bridesmaids needed serious alterations and the others just didn't look nice. Avoid unless you plan to do the try-before-you-buy program.

Date of experience: July 30, 2023
Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Rebecca M.
Unfollow Rebecca M.
Share Review
Report Review

Ordered a custom fit dress and it was a horrendous fit, falling off my shoulders and revealed my entire chest. They wouldn't allow me to return it so it was a huge waste of money and I looked rediculous

Date of experience: July 18, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Rebecca, thank you for the order number. We see you have not reached out to our support team, nor has the individual who placed the order. We'd be more than happy to help you with your dress. If you can provide the requested measurement photos and details with the CS team we can determine what might have caused the dress not to fit well. Please look for that message.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Katie M.
Unfollow Katie M.
Share Review
Report Review
Terrible customer service
July 12, 2023

I found an okay dress (after trying on 6) for an okay price for my cousins wedding. The try on dresses cost $10 each, but can get 3 for $20. Returning them was a hassle. I don't understand why they don't just come with a return label. Trying to contact someone is a joke. I had to wait 90 mins to talk to someone and they hung up. I eventually figured out how to get a return label. I thought we would get a percentage off the dress, but that was only if you purchased the try on dress (I needed a different color). I took measurements to order a custom size but decided to go with a size up because the measurements seems off based on how the dress fit. I'm a bit worried it's not going to fit right, but hey at least I can return that. Again I tried to contact someone but no help whay so ever. Now I have to hope they send me labels and the trynins make it to them in time for me to not get charged for all 6 dresses. I swear if my cousin would have let me order from Amazon, I would have a better dress for a cheaper price without all thebhasstle.

Date of experience: July 12, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Katie, it appears there was some confusion as you placed two separate orders with two separate emails. We also could not find any records of your calling us with the numbers on file. However we do see your email was responded to within 2 hours of receiving it and a return label provided. We are having a supervisor reach out as well to help you through the process. We thank you for your patience as we contact you to clarify the next steps.

Virginia
1 review
3 helpful votes
Follow Courtney H.
Unfollow Courtney H.
Share Review
Report Review
Not enough colors
June 20, 2023

The dresses are beautiful and great quality. I got a dress for my friends wedding. Now I am engaged and wanted to use there sight but they don't have the right colors.

Date of experience: June 20, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Courtney, we thank you for your feedback. We do our best to stock a wide variety of colors but understand not all are possible We appreciate you considering Azazie though.

Louisiana
1 review
0 helpful votes
Follow Kyla K.
Unfollow Kyla K.
Share Review
Report Review
Great Experience for me!
May 10, 2023

I was recently in a wedding where the bride just said what color she wanted and floor length. My seamstress had recommended Azazie. I did order from other companies but really wasn't happy with them. I did the try on at home option to find which I liked on me the best, which I absolutely loved that they had that option! I actually went with a dress I didn't think I'd end up going with, and my favorite upon ordering the try on was actually my least favorite on. I decided to order a custom size so hemming, if needing any would not be extensive. I figured it would be best as the wedding and the seamstress I wanted to use was in my home state, and I live a good 15 hours away from there. I contacted my seamstress and kept her updated on when I'd be home and everything the entire process so she could fit me in. Thankfully I picked a dress that was a corset back in case I fluctuated in weight, and I'm happy I did! I only had to have a few very minor alterations, and really wouldn't say I needed them, but the seamstress and I decided it would look better if we did this. The dress looked beautiful and I felt comfortable in it. I was told by many I had the best dress and I'd have to say that's because it was good quality, for really a pretty fair price. It was a pretty easy process for me and I was happy with the outcome. I know it's not the best photo. We have not gotten any of the photos from the wedding back. And I didn't keep my phone on me for selfies. The only downfall was no pockets in this dress but I won't let that break my thoughts on it.

Date of experience: May 9, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Kyla, thank you so much for sharing your wonderfully detailed review and beautiful photo. Thank you for taking the time to do so and using Azazie. Have a wonderful day!

New Jersey
1 review
4 helpful votes
Follow Gina J.
Unfollow Gina J.
Share Review
Report Review
So far awful Experience
April 20, 2023

Purchased from this company with high hopes, I heard they were a good reputable company but quickly realized they were not.
Bought my daughters bridesmaid dresses almost a month ago, took a bit for shipping, understandable. Not a cause for concern yet.
Get a notification my item has shipped on 4/17 and expected about 1-1.5 weeks after, got another notification 2 days later from azazie by email(not the carrier) they had been notified by the carrier my items were delivered. Confused because it never arrived, I waited. I know popular shipping carriers like usps and fedex sometimes mark them as delivered and they show up later that day, I waited.
Nothing. Looked for a phone number to contact them, first red flag. They turned OFF their phone service, I really wonder why! Had to chat through the website. They pretty much told me I needed to speak to the carrier. Which I quickly found out was some shady carrier, and guess what you can't contact them either!
Elaine at azazie told me there was nothing the COMPANY could do but they can offer me $50 sample dresses or 10% off my re-purchase. EXCUSE ME?! I've NEVER had to deal with a company not making right on issues with delivery, or not even attempt to contact the carrier to figure out the issue!
They sent me the link to the carrier showing it says delivered at 8pm on my doorstep 4/19, but the email azazie sent me was at 4pm notifying me it was delivered.
Came to google to quickly realize this has happened to many.
Another chat convo with the carrier to tell me I need to contact the seller!
Then the shipping company says oh it will be there in 1-2 days, I said didn't you just read my message about it saying it was NEVER DELIVERED?!
Then goes oh, yea you're right. Well you need to contact the seller if it doesn't show up.
I asked azazie to look into this, if I don't hear back from a real person by tomorrow I am calling and disputing the chargers and filing a complaint for fraud!
And will also have ALL the wedding party cancel their orders or also file charge backs for fraud.
I really had high hopes for them, the dresses looked so pretty and perfect for my wedding. It cost me 3-4 hours of my day trying to deal with them, usps to only tell me they weren't the carrier, and the shotty carrier they ended up using.
Hoping this review will help my items "appear"
And nobody has contacted me about this once from azazie, I've seen the customer service rep comment back on people's reviews they "tried reaching out several times" and would just like to make that clear for anyone reading this review.
I would be willing to amend this review should the company make this situation right.

Date of experience: April 20, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Gina, I am having a manager contact you as your experience is not in line with our customer experience. You should hear from someone soon to remedy this.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Mary R.
Unfollow Mary R.
Share Review
Report Review
Can I give a 7* review!
April 22, 2023

I just wrote another raving review about the online process of ordering with Azazie.
We first did the try it out, no cost buying as we found out that when you customize you cannot return the dress. The trial dress got delivered within 48 hours! After we saw how nice the fabric, color and fit was, we returned the trial dress and that was the easiest part. You follow the directions and drop it off at one of the recommended UPS authorized dealer. Then we went online and re-bought the dress "customized" because now we have the proper dimensions my daughter wanted. They promised it 2-4 weeks towards the end of the month so I made sure we had time for that, but it came 10 days earlier with the dimensions just right! Best of all, the customization was free, and the buying, returning and buying again process was effortless! Azazie, we hope to return next year for my daughter's Senior Prom :) THANK YOU for a great hassle-free prom dress shopping!

Date of experience: April 20, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Mary, thank you so much for sharing your experience. We appreciate you taking time out of your busy day to do so. So happy we could met your expectations and hope we can do the same for your daughter and her prom. Have a wonderful day.

California
1 review
2 helpful votes
Follow Yesenia R.
Unfollow Yesenia R.
Share Review
Report Review
Incomplete dress
April 5, 2023

I placed an order for the My Darling Daydreamer black sequin gown, the picture on the website showed the dress had a lining, the one I received did not. It's very uncomfortable and not the kind of material you want on your skin all night. The image on the website clearly showed the dress had a liner. This is very unfortunate because I buy dresses to loan out to our local high school girls free of charge and this one was a special request. Very disappointed.

Date of experience: April 5, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Yesenia, I see the team has reached out to you regarding your dress. You can return your item for a full refund. Thank you, Azazie Management.

New York
2 reviews
33 helpful votes
Follow Emily H.
Unfollow Emily H.
Share Review
Report Review
DO NOT BUY FROM THIS HORRIBLE COMPANY!
March 27, 2023

Do not order a dress from this unethical company. They use a terrible substandard shipping company and when my dresses were lost, they told me they couldn't do anything to help but would offer me a discount to buy more dresses. They know I have no choice but to buy from them because my bride chose a dress from their store, so they don't think they have to help. Now I'm out $350 dollars and they want me to spend $150 more to get a new dress! If they hire a substandard shipping company (SpeedX), they should ship new dresses when the first set fails to arrive.

Date of experience: March 27, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Emily, I see the Customer Service team has reached out to you several times, 3 in a row and you have yet to respond. The carrier did provide a photo of the delivery and we would appreciate and update from your end. Thank you, Azazie Management.

Texas
2 reviews
15 helpful votes
Follow Sharon S.
Unfollow Sharon S.
Share Review
Report Review

I customized my dress and it came HUGE! And that's because I had already reduced my size by a few inches in the waist and it looked like I was wearing a trash bag. I'm so disappointed. I'm the damn maid of honor, this is unacceptable. I've tried contacting customer service weeks ago and still no response. Probably because they can't keep track of all of the complaints. Then I read that you can't return a customized order.
Well get my size RIGHT and not do a hack $#*! job so that I don't have to return it! That's what a customized size is for!
I will not be coming back and will be telling others to stay away from this vendor.
The non customized dress I had to order off Amazon ended up being a better fit.

Date of experience: March 23, 2023
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Alicia E.
Unfollow Alicia E.
Share Review
Report Review
Sample dress
March 14, 2023

My experience with azazie has been the best. Easy to order, fast delivery. Easy return. Everything is just super smooth

Date of experience: March 12, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Alicia, thank you for sharing your feedback and the beautiful images. We appreciate your support and the time you took to leave the review. Have a wonderful day!

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Shannon C.
Unfollow Shannon C.
Share Review
Report Review
Perfect dress
March 14, 2023

It's super comfortable and love the material I went with an A4 a size smaller than most of my measurements and it fits amazingly!

Date of experience: March 12, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Thank you for sharing your feedback Shannon. We appreciate you taking the time to do so and love to hear how much you loved the dress.

Colorado
1 review
5 helpful votes
Follow Diana K.
Unfollow Diana K.
Share Review
Report Review
Do not buy from this company
March 2, 2023

Horrible customer service. The dress I ordered was 2 sizes too small. The packing slip they provided for a return had a barcode to Scan for the return label. The image is so small no one can scan it. My request for a return label by email 3 days ago has been ignored. The customer has absolutely no way to reach this company. They do not answer the phone. They do not answer email. I would rate them a negative 10 on their ability to provide a correctly sized product. I give them a negative hundred for their availability to clients. Azazie should be ashamed of themselves for their complete lack of customer service. If you read the reviews...which sadly I did not...my issues with azazie are a reoccurring theme

Date of experience: March 2, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Hello Diana, thank you for your order information. We do apologize for the delay in getting back to you. Unfortunately our CS team has been short staffed and it took longer than it should to respond. I see the team has responded to your most recent request with the necessary details. Thank you for your patience.

Arizona
1 review
5 helpful votes
Follow Jess W.
Unfollow Jess W.
Share Review
Report Review

I cannot even believe how many hours and how much stress this company has cost me. Bear with me - my original order was lost in the mail, and they wouldn't answer my calls or emails. UPS wouldn't help, so I made a claim through my bank. I still had two other orders with Azazie pending at the time. A few days later, I get an email threatening me that if I don't cancel the claim with my bank, they will refuse to honor my other orders or refund them, essentially holding my money hostage. They said if I did cancel they would work with me to resolve it. I was extremely scared, and nervous as these dresses were for both my sister and my best friend's weddings that are in a few months, both of which I am the maid of honor for. After I did what they asked and cancelled the claim, they still refused to give me my original money back, offering me a 10% discount on a future order instead for my troubles...unreal. They also refused to refund my two other orders even though I showed them proof from my bank that the original claim had been cancelled. Absolutely atrocious customer service, not to mention I am now down at least $300. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS! Also - the dresses the other bridesmaids did get from there are horrible quality, so you are not missing out.

Date of experience: February 22, 2023
Jeff C. — Azazie Rep
over a year ago

Dear Jess,
We're sorry to hear about the negative experience you had working with Azazie.

We want to clarify we did not refuse your refund, we initiated the refund process and were hindered by the chargeback that you filed with your bank. We show that your two other orders were refunded on 2/17. We apologize for any miscommunication that may have occurred.

We previously communicated that your original order ZZ0329342628 was delivered to the address provided on 1/6. We understand that you may not have received the package, but unfortunately, since the delivery was confirmed by the carrier, USPS, and you waited to contact us 25 days later on 1/31 we were unable to initiate an investigation or claim.

Additionally, filing a chargeback is never recommended and can cause a lot of problems for both the merchant and the customer. In this case, the chargeback not only added roadblocks to the refund process with our company but also with your financial institution.
Regarding the discount that was offered to you, we understand that this may not have been satisfactory.

We take all feedback seriously and will use this experience as an opportunity to improve our processes and customer service.

Regards, Azazie Management

Business Highlights

bridal, evening & party men, womenAge 19-25, 26-45

General

  • Year Founded: 2014
  • Target Gender: men, women
  • Target Age Group: 19-25, 26-45

Shipping

  • Shipping Cost: $4.95 - $9.95
  • Free Shipping: sometimes
  • Free Shipping Detail: for orders above $139

Returns

  • Return Policy: not free
  • Return Instructions: items must be unwashed, unworn, unaltered, undamaged, clean, free of lint and hair, and in their original condition with tags still attached
  • Return Cost: shipping fee

Sustainability

  • Recycling Program: no

Product

  • Style: bridal, evening & party
  • Body Fit: regular, plus size
  • Available Sizes: Women's (2XS, XS, S, M, L, XL, 2X, 3X, 4X)

Customer Service

  • Support Channels: contact form, form, email
  • Support Phone: +1 618-742-3059
  • Support Email: [email protected]

Payment Options

  • Payment Methods: card payments, PayPal, financing, Google Pay, Apple Pay, Cash App
  • Buy Now Pay Later: Klarna, Afterpay

From the business

  • +1 618-742-3059
  • USA
  • Founded in 2014