23 reviews for Viagogo are not recommended
These reviews remain publicly visible as part of our commitment to transparency. Our review quality system prioritizes reviews with specific, detailed, and actionable feedback. The reviews on this page contain more limited information, so they are displayed separately while remaining available for everyone to read.
Bulgaria
1 review
0 helpful votes
I don't recommend!
March 9, 2023

Tottaly bulldhit! This platform for tickets is useless and no customer support…. I don't recommend!

Date of experience: March 9, 2023
Georgia
1 review
0 helpful votes
NEVER-EVER, NEVER-EVER, NEVER-EVER, NEVER-EVER USE THIS COMPANY
August 22, 2018

NEVER-EVER USE THEM FOR ANYTHING!

I CAN'T EVEN PUT IN WORDS - FIND ANOTHER WEBSITE TO BUY TICKETS

Date of experience: August 22, 2018
Missouri
1 review
1 helpful vote
Viagogo Lies about ticket availability & location & Rips you off! Read Viagogo's response below:
December 9, 2017

I purchased Real Madrid soccer tickets. Viagogo consistently lies about true ticket availability. They overprice their tickets by more than 3xs face value. I bought 6 tickets that were shown on the seat map to be in the center of the field together. The seats were not together, behind the goal in the last row! When I complained to the online Viagogo attendant they just said I could resell my tickets myself using their service loosing hundreds of dollars! I have pasted below my exact emails and Viagogo's responses to those emails below:

I spent over $300 per ticket with Viagogo for 6 seats that are now for sale for $100 and my 6 seats are not even together! I want all 6 seats together or my E1811. 40 fully refunded. I will be delighted to repurchase 6 seats together which will be much better seats for a much better price! David B. Seibel.

Dear,
We are contacting you regarding your order ******* for Atletico Madrid vs Real Madrid on 18 November 2017.

We guarantee that, unless you buy a single ticket, you will never get 1 ticket on its own. For example, if you ordered 5 tickets you may get them as a group of 5 tickets together, or as a group of 2 tickets and a group of 3 tickets, but never will get a group of 4 together and a single ticket elsewhere.

Note that this only applies for tickets purchased as part of the same order. If you have ordered multiple orders, then they are each treated separately.

Viagogo is a platform that enables ticket sellers to reach customers. Ticket sellers range from individuals with a spare ticket, to multi-national event organisers.

Sellers provide the seating information and they also determine the price of the ticket. Many different sellers may be offering tickets for the same event, which explains why you may see tickets in the same section of the venue at varying prices.

Kind regards,
Chris

Dear Viagogo, Your response is unacceptable. You never disclosed on your website when I ordered that all my tickets would not be together! It is a necessity as I am traveling with my children. No other on-line ticket re-seller splits up ticket packages and you should not be able to get away with this unethical business practice. You can quote me your hidden internal policy, but if you don't list that policy up front in easy-to-read large print on your website purchase screen, you are misleading the customer the same way you misled me 1 month ago on your website by saying "hurry only a few tickets left", when tickets for this event are not even available or released for sale until 1 week before the game! All the above is nothing less than dishonest business practice. So I ask that my request for 6 tickets together or a full refund to allow me to repurchase 6 tickets together be sent up to a supervisor or manager for approval. Otherwise, I feel it is my obligation to go to Google reviews and every other on-line business rating website to express my dissatisfaction with Viagogo and illuminate your poor business practices for everyone to read including a cut & paste of your written corporate response to me in this email. In case you haven't noticed, Viagogo does have competition and I truly hope you make the only right decision. Sincerely, David B. Seibel

Dear David,
We are contacting you regarding your order ******* for Atletico Madrid vs Real Madrid on 18 November 2017.

We understand that our answer is not what you expected. But as we previously mentioned, We cannot refund you.

If you cannot use the tickets you purchased and there is still time before the event date, you can re-list them instantly by clicking here, http://www.viagogo.com/Secure/Pipeline/Sell/InitialiseClickOnceRelist?TranId=*******

We will market your tickets on our platform to find a new buyer. We do not charge any fees for relisting tickets that you have originally purchased from us.

Occasionally there may be reasons why the tickets you've purchased cannot be re-listed but it's usually because the event date is too near to allow delivery or upload to your buyer.

Please note that you can re-list your tickets without physically having them in your hands, as we can re-direct them directly from your seller to your buyer.

Best of luck with your listing!

Kind regards,
Chris
--

Dear Chris & Viagogo,
I find it interesting that you have no reasonable response to the multiple serious accusations I posed against Viagogo in my previous email. I guess all those accusations of unethical business practices and false marketing are true since you choose not to defend them. Restating your protective internal policies and putting the burden on me to fix the problem Viagogo created and to resell the ticket package that you deceitfully sold me with seats apart, further shows me your complete disregard for customer service and the truth. Chris you need to quit Viagogo and work for a company that lets you live true to your values of treating people honestly and decently. Look for my searing reviews of Viagogo's lack of business ethics and even worse customer service on every internet website review possible. Your response letters will be highlighted. Obviously, I will never use Viagogo again and I will work to see others do not as well. Sincerely,

David B. Seibel (I'm not afraid to use my last name.)

Date of experience: December 9, 2017
GB
1 review
1 helpful vote
Extortionate Prices
June 14, 2017

Bought 61 pound ticket they charged me 100 pounds for ADMIN and POST, really! What a bunch of scum.

Date of experience: June 14, 2017
Australia
1 review
0 helpful votes
Ripoff!
March 24, 2017

$50 more than ticketek -same tickets! This is a scam and ripoff! DONT BUY FROM THEM TRY ANOTHER SITE FIRST!

Date of experience: March 24, 2017
Australia
1 review
0 helpful votes
SCUM CHEATING SCAM SCUM - NEVER USE THEM...! EVER
March 6, 2017

JUST LOST 1000 BUX BECAUS YOU CAN'T GET IN CONTACT WITH THESE FWITS... DO NOT USE THESE GUYS - SOLD ADELE TICKETS - WHO WOULDN'T AND SENT THEM - THEY THEN SAID I DIDN'T SEND THEM AND CHARGED ME FOR ANOTHER 133 BUX FOR THE PLEASURE - I AM NOW OUT OF POCKET JUST OVER $$$1000... ACCC CAN'T OR WON'T HELP - THEY ARE ABSOLUTE ASSSSSHHHOOOOLLLLEEESSSS. CAN'T TALK TO ANYONE - THESE GUYS SEND AUTOMATED EMAILS AND THEN STEAL YOUR MONEY. I GAURANTEE THE PEOPLE THAT PAID FOR THEM HAVE THEM - I KNOW THEY DO AS I HAVE A TRACKING NUMBER - I BE VIGOGO DON'T SEND THEM BACK THEIR MANEY - AND THEY WILL BE ABLE TO GO TO THE CONCERT TOO! THEY HAVE JUST MADE DOUBLE THE MONEY - SCUM BAG BASTARDS!

Date of experience: March 6, 2017
GB
2 reviews
6 helpful votes
AWFUL WILL NEVER USE AGAIN
February 21, 2017

I bought 2 ( EXTREMELY OVERPRICED) tickets for the XX concert in Basel, switzerland, under two orders which were meant to be shipped under the same tracking number in december, but never came. The tracking number was 19 digits instead of the normal swisspost 18 digits, and i could not track anything. I received no delivery card, nothing, and a week and a half before the concert, i started worrying and sending several, amounting to up to 6 emails to viagogo asking for help and assistance. While i received generic replies addressing the issue saying that you would reply me in 48 hours, no reply ever came. I had to resort to calling viagogo 3 days before the event, because your STUPID phone service would not let me speak to a customer service staff if it was not less than 72 hours before the event, and even then the assistant promised to help and send me an email addressing the issue so i know its official, but i received no email. I called again the next day and had to explain my issue all over again, and once again another assistant assured me that she will look into it and send me an email. I received no email. The next day I called in the morning and had to explain to YET another assistant ALL over AGAIN, and i told her I would not hang up until she sent me an email addressing all that we said so i know that viagogo was looking into it officially, and I was not just receiving lip service. She did, but i received no updates on any new tickets and had to call a few hours later, and explain yet again to another new person, and that person started going on about how they were investigating the tickets, and that the tickets werent collected. At this point I lost my temper, it was a DAY before the event and clearly even if the post tickets were found it could not be delivered to me on time, so why was viagogo still bothering? I demanded that etickets be issued to me immediately, especially because I had to fly to switzerland for the concert, and did not want to call when I was overseas. I wanted to settle the issue before I flew. A few hours passed, and i received no email no updates. And I called again. This time, the customer service staff assured me they were sending me etickets by email to my account already, and i asked to make sure it was TWO to replace both lost tickets. The woman, nicole, on the phone assured me yes yes, BUT i checked that evening at the airport and found that I only had ONE, to my utter frustration. I called once again, to be put on hold for 10 minutes for the upteenth time, and the woman I had to explain everything to AGAIN told me the office couldnt issue tickets after 6pm, but she would look into it first thing tomorrow, and I would receive the tickets by 10. Tomorrow, by the way, was the day of the concert. I checked the day after, at 11.30am, only to find, completely expectly, NO SECOND TICKET in my account. I was furious. I had to accumulate so much extra phone charges calling from Switzerland, especially because viagogo always put me on hold. I called and this guy picked up. He told me that chasing was not helping me get anything done faster, which is ridiculous because if i didnt chase viagogo would never respond to any of my emails. He also said that viagogo has been working on my issue since I called 3 days ago, which is a LIE, how can any investigation take so long, it should take a few hours at most, it is NOT a murder investigation. He said that the worst case scenario would be that i dont receive the second ticket, and i receive a refund. But that meant that i would have to go to the concert ALONE, without my friend. In the end, I did receive the tickets a few hours before the concert, to my relief. It is ridiculous, the way viagogo has dealt with this issue, SUCH POOR CUSTOMER SERVICE, and i will NEVER use viagogo ever again. My friends and I affected by this issue will be sure to tell our friends about this terrible service, which already SEVERELY OVERCHARGES for tickets, and is clearly out to cheat our money because of their reluctance and uselessness with replying. This experience has just been so incredibly STRESSFUL, up till the day of the event I had to worry about the tickets, so much for 'tickets guaranteed' by Viagogo. Disgusting.

Date of experience: February 21, 2017
Australia
1 review
0 helpful votes
Ripped royally!
December 29, 2016

They are thieving DOGS! Fees rediculous, credit still waiting, they should be shut down!...

Date of experience: December 29, 2016
Australia
1 review
1 helpful vote
Scam website!
December 9, 2016

Don't buy tix here. Arrived at Coldplay concert and tickets looked real but were fake.

Date of experience: December 9, 2016
Australia
1 review
4 helpful votes
I absolutely hate this website
November 25, 2016

I hate this way of business
Don't trust them
Dodgy site, shame on you for stealling my money

Date of experience: November 25, 2016
Loading...
23 reviews for Viagogo are not recommended