Nice stuff but not too reliable...!,,,,,,,!,!####
Dress never came and they charged me twice... DO NOT ORDER FROM THEM! Its a SCAM!
We're sorry to hear that! Each order would only have one charge and we are not a scam site. We have messaged you for more information on your order but did not receive a reply. Please contact us if your order was placed on our site. Thank you!
The dress is a perfect fit for my daughter.
Be aware, no money back, just a store credit
We accept returns! You can receive a refund less 10% restocking fee or a store credit for the total value of the item you are returning. You must obtain a return authorization number within 7 days of receiving your order. Please note that all items marked "Sale" and "Store Credit Only" can only be returned for store credit. Our full policy can be viewed on our Returns page and it is agreed to at the time of the order in our Terms and Conditions. We apologize for any inconvenience this may have caused!
It looks exactly like the picture..
Still haven't received the dress
We're sorry to hear the dress has not yet arrived! According to your order the international PO box shipping was used and it can take up to 6-10 business days to arrive. We'll be in contact with you to provide more information. Thank you for your understanding!
Is your website real and shipping is good
Yes, we are an authorized retailer of the designer dresses and we are located in the US! We are also a Google Trusted Store. Many items will be listed as in stock and we have different shipping options available. Please contact us with any questions or concerns and we’d be happy to help!
All the good reviews have one review and it's for this site. BEWARE
Love promgirl.com im only 12 and i got my dress in my size ym fav colour on time love it
We're sorry to hear you don't think we are a reliable site! According to your order a smaller size was needed but it is not yet available from the designer. Unfortunately we must rely on the designer for the dresses because we are an authorized retailer of the styles. We apologize for any inconvenience this may have caused!