28 reviews for Paper Help are not recommended
These reviews remain publicly visible as part of our commitment to transparency. Our review quality system prioritizes reviews with specific, detailed, and actionable feedback. The reviews on this page contain more limited information, so they are displayed separately while remaining available for everyone to read.
Texas
1 review
1 helpful vote
Paper is accepted with a high rating
July 31, 2024

Paperhelp is very helpful and helps in the acededic journey.

Why I chose this business:
Need paper but pressed for time
Date of experience: July 21, 2024
Germany
1 review
0 helpful votes
I
May 15, 2024

Don't want to be but buying jfukvf buddy bdhkit nfkkf guy.

My experience with customer service:
I had to threaten to use another company.
Date of experience: May 5, 2024
New York
1 review
0 helpful votes
Ok
May 13, 2024

My paper I asked to be in APA format and I lost points on my paper for it not being properly in APA 7th edition format.

Why I chose this business:
Too many assignments werr due at once
Date of experience: May 3, 2024
Marketing T. — Paper Help Rep
over a year ago

Hi, Marie. We sincerely apologize for the oversight with the APA formatting in your initial paper. We're glad we could correct it and appreciate your positive feedback within our system. If you believe we've met your expectations, could you please update your review externally? It would help us tremendously. Thank you for your understanding and for allowing us to make things right!

Warm regards,
Alan Daimler
Customer Care Manager
Email: [email protected]

New Jersey
1 review
0 helpful votes
I got an F on the paper, some things were missing from the rubric.
April 29, 2024

I have been a member for years, some of the work I get back is amazing, other work I get F

Date of experience: April 19, 2024
Marketing T. — Paper Help Rep
over a year ago

Hello, Julia. Thank you for sharing your feedback with us. Despite the fact that we can't guarantee particular grades, we understand your disappointment with the final submission results. To better assist you, could you please provide specific details regarding the elements that were missing from the rubric? Your insights are invaluable for us to address any discrepancies and enhance our services for future projects.

Looking forward to hearing from you.

Best regards,
Alan Daimler
Customer Care Manager
Email: [email protected]

Australia
1 review
0 helpful votes
No doscount coe
April 17, 2024

No doscount coe

Date of experience: April 7, 2024
Marketing T. — Paper Help Rep
over a year ago

I'm sorry to hear that you haven't received a discount code yet. As a valued customer, we definitely want to ensure you benefit from any available promotions. If you haven't already, please make sure you're signed up for our promotional emails, as that's how we often distribute discount codes.

California
1 review
0 helpful votes
The best they helped when I was in abind
April 17, 2024

The best they helped when I was in abind

Date of experience: April 7, 2024
Marketing T. — Paper Help Rep
over a year ago

Thank you so much, Scott! Your reviews mean a lot for us. We appreciate your continuous trust in our service and can't wait to serve you again soon!

Oklahoma
1 review
0 helpful votes
Amazing Site!
April 15, 2024

Amazing Site!

Date of experience: April 5, 2024
Illinois
1 review
0 helpful votes
I canceled
February 15, 2024

I canceled and yet I haven't received my money back

Why I chose this business:
Cause it was on tik tok
Why I chose this product:
I don’t anymore
My experience with customer service:
No
Date of experience: January 19, 2024
Marketing T. — Paper Help Rep
over a year ago

Hi, Brizzy. Thank you for reaching out regarding your refund. I want to assure you that we have processed a full refund for your canceled order. Typically, our refund procedure is completed within 4 business days, so you should have received the funds by now. However, if you have not yet seen the refund reflected in your account, we encourage you to contact us directly for further assistance.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.

Warm regards,
Alan Daimler
Customer Care Manager
Email: [email protected]

New York
1 review
0 helpful votes
Good
November 27, 2023

They finish my paper on time and everything was with not plagiarisms.

Why I chose this product:
Bacause of the reviews.
Date of experience: November 27, 2023
Texas
1 review
0 helpful votes
Amazing
November 20, 2023

Help me alot when I was super short for time. Thank you

Why I chose this business:
I was super sick and my dad was in er
Why I chose this product:
Help me out
Date of experience: November 20, 2023
Loading...
28 reviews for Paper Help are not recommended