On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Absolutely Love this dress and I would 100% recommend this seller. Right from the beginning responses were prompt and ALL my questions answered :) I live in British Columbia, Canada and allowed a lot of time for arrival but was very impressed when the dress was custom made for 4 of my bridesmaids, shipped and delivered in 3 weeks! I have 4 very differently shaped bridesmaids and I feel it looks BEAUTIFUL on all of them.
I can not express enough how happy I am! Thank you!
I ordered the dress in pink and if my friend approved I would order it in lilac for her wedding. I received the full length dress instead of the knee length that I ordered. I still loved the dress and wanted it in lilac, so I sent a message saying I want to order another but I wanted to make sure it would come in the right length. Without even asking for a discount or anything they sent me the lilac dress for free! Their customer service is excellent, the dress quality is great, and the shipping is pretty quick! I was also happy that the package had to be signed for so I didn't have to worry about it being stolen off the porch. This is a great seller!
I ordered a dress and used custom measurements. The dress was beautiful but the bust was huge. It was falling off my shoulders and nowhere close to the size I ordered. I reached out to customer service and offered to send photos of it and asked for assistance with alteration. I got a reply from a person named David (whose signature was Alex), saying that he checked the "quality control" photos, and it was exactly what I ordered. He then offered a "personal recommendation" to sell my wedding dress on Craigslist.
Gorgeous and better! It's really hard to get the best dress according to our own expectation. But in real, the dress was better. I just gave a trial to see what I get from this shop actually. I managed a dress for my marriage before ordering. But after I got the dress from this shop, I was happy. Really a better service in my sense!
Awesome material! My bridesmaids are in love with this dress!
As soon as I got the package, I opened and tried on! Looks beautiful, it's comfortable and ease to wear. Thank you Mr. Alex!
Have ordered twice from this store and can't fault them. Great communication and the dresses are fantastic. Color is true to picture. Brilliant value for money and same, if not better, quality than the more expensive infinity dresses from bridal stores. Thanks Alex for all your assistance! Can't wait to see my bridesmaids on my wedding day.
I ordered three of these dresses for my bridesmaids. When they arrived, one was a slightly different colour to the other two so I contacted June who immediately sent me a replacement (free of charge) so I could go on with my planning without worrying. The girls are all very happy with the fit and the look of their dresses and I couldn't be happier either! Thanks again.
Thank you soo much! Perfect fit! I was a little apprehensive about ordering off of June Bridals but I will definitely order again in the future for my next party.
First of all, I will admit that I was a bit nervous about the purchase, but it was immediately clear what a great shop this is. Cindy was so easy to get in touch with through June Bridals messaging. She responded promptly to all of my questions and requests. I was nervous that the dress was going to be too low cut for me and Cindy quickly sent me a photo of how she could have the neckline adjusted to accommodate me. I did the custom sizing and it turned out PERFECT! I am absolutely thrilled to wear this gorgeous dress! The quality of the material is amazing, and the overall make of the dress is exceptional! I will definitely do business with Cindy again!
I can not speak highly enough about June Bridals! I was very nervous to order a dress on line but after reading her countless positive reviews and seeing many pictures posted from happy customers I decided to go for it. Just as the reviews suggest, June responded quickly and in great detail to each message I sent. I am very curvy so I decided to get a custom made dress. She double and triple checked with me to make sure we were on the same page about each and every measurement. She made a few suggestions and I took her advise. I did my measurements exact and left only about 1/4 inch wiggle room. My dress fits like a glove! It is absolutely perfect! It is obviously custom made for me! The inside lining of the dress is very soft, it does not itch me at all. The shipping is extremely fast.
I am SO happy with my purchase from this shop! She was very easy to work with and quick to respond. She makes these beautiful dresses and does an amazing job! The dress fit me perfectly, gorgeous lace, very fast and looks great. Fast shipping, great price, great quality! Will be buying more from her!
I bought myself a prom dress from here and received it a couple of days ago. I was extremely disappointed. I read the reviews on here and was thinking it must be pretty legit, but I was wrong the fit was off and I checked the measurements before I purchased. I wanted burgandy and instead got red. I spent close to $160.00 on it. I've sent two emails and the LIVE CHAT?! Well guess what isn't LIVE. It says the support team will reach out to you by email but they don't and haven't. THEY ARE A SCAM DO NOT BUY FROM THEM
Hi Cameryn,
Good day.
Sorry to learn that the dress does not meet your expectation.
We checked quality control pictures of your order jbd20170502-35629 and
The color is indeed burgundy and you can match it with the sample color shown
On our color chart. And for dresses with standard sizes we will allow your return
Within 14 days upon receipt of the package.
Sorry we do not have weekend shift currently and that caused late responding to
Your messages. Resolution has been sent to [email protected].
Again we apologize for all the troubles.
Best Regards,
Customer Support
This dress is GORGEOUS! I actually ordered the size 10 after talking with June Bridals, and I probably should have gotten an 8. I am an 8/10 and the 10 in the light gold fabric will be too big if I lose any weight. Got this as a bridesmaids dress. It was here a week after I ordered it, and it is a quality dress! I would definitely order from here again.
I ordered a sample dress for one of my bridesmaids and it fit perfectly! The lining is soft and comfortable, the fabric is more light weight than I had anticipated (which is exactly what I want for my wedding). I read reviews that lots of the sequins fall off but it's certainly not enough to be noticeable at any rate. The shop's worker, June, was great. She answered all of my questions and always responded promptly which made the process much less daunting as I had many reservations about ordering such an important dress online without having my friends try it on. Delivery was within 4 weeks! Can't wait to order the rest of the dresses.
I was happy with the dress! Great quality, quick shopping, fast responses to questions, and true to fit. The only warning I would have about this dress is that it is a little more revealing in the chest area than shown in the pictures. A little double sided tape can hold the dress close to your body and take care of that aspect. Very happy with my dress!
I was a little worried that the dresses wouldn't arrive in time so I asked how long it would take. My query was answered immediately and sure enough, arrived exactly when they were promised. The quality is perfect for the price I paid and the sizes offered were exactly right.
Just a small note: The lace at the back, though very pretty, is a little too revealing for our church, so I'm making wraps from some similar fabric. No doubt they'll be great for the reception, though!
Thanks again. My five daughters look fabulous!
The color and fabric of the dress are beautiful. Communication with the June Bridals was quick and easy. Since I am a bridesmaid for a wedding, the color was very specific. The presentation and packaging of the dress is very unique and added a nice touch. Looking forward to playing with the different styles for this wedding and future events!
BEAUTIFUL! The color is so unique and exactly what I wanted, and the dresses look great on my bridesmaids! They are all different shapes and sizes and these dresses are so flattering. The material has a beautiful sheen that is not too shiny, but makes the dresses look so elegant. June was so kind and patient with me throughout the buying process, answering all of my questions in a quick and informative manner. The dresses arrived right on time. I could not be happier with this purchase!
This dress is perfect for me. So many dresses in one, made of quality fabric that doesn't look cheap. Well made! And the straps are long enough for me, I bought another from someone else shop and the straps weren't long enough to do much. Beautiful color, I recieved compliments all night long! Great customer service too. Thank you for my new favorite dress! I'm sure I'll be back for more.
I can't begin to describe how happy I am with my bridal party dresses for my Wedding next month. Each dress is so gorgeous. My wedding party is so excited to actually get a dress that they are exited to own and will wear again. The fabric is like silky, buttery heaven... The colors are so rich and vibrant. The measurements were on point and precise and the dress was made wonderfully. Feels like high quality. Kathy was so great to work with! If you are searching for dresses for your bridal party - this is it! You won't regret it.
Hi Susan,
Good day.
Sorry for any inconvenience may cause you.
We truly are sorry that the dress does not satisfy you.
And we wish we could help you to get the prefect dress.
1. We checked quality control pictures taken before shipment
By our inspectors and no sizing errors were spotted from the
Pictures. It is difficult for us to compensate since the dress was
Made to the measurements provided online and your understanding
Is highly appreciated. Would you please check it again with your tailor?
Since it is an international order sending the dress back to our facility for
Free alteration will be time and money consuming. If you are not in a hurry
We can have our tailoring team alter your dress for free after receiving your
Returned dress.
2. A complaint shall be sent within 14 days upon receipt of your order and
You learnt that you passed our 14-day policy before sending the message
To us. We really wish you should sent in your request within the time frame.
Sincerely we apologize for all the troubles.
Any questions, please don't hesitate to let us know.
Best Regards,
Customer Support