On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Bought a snow blower from Heartland America for $27.99. Called manufacturer &was told that it was refurbished so 2 yr warranty no longer valid. New would have been $21. Add in Catalogue didn't mention that it was refurbished.
You stay on hold for forever every time you call. Everybody i have talked to are helpful but they sound like they are not happy to be there. They lose your orders. I have been waiting for 3 weeks for a trace to be completed. Sometimes when you call the number it says you have reached them outside business hours and hangs up. Really disappointed. This was my first time ordering from them. I will not be ordering from them again.
Hi Calvin, we are very sorry that you had such a bad experience with our call center, and the time it took for the trace to be completed. We have been making positive changes to our company with our products, customer service, and our policies. We would like to put $30 rewards in your account for you to use on future orders. Please give us another chance to make this right by emailing us at [email protected] with your account information. We hope to hear from you soon!
This company has the worst customer service I have ever experienced after my call was answered after 45 minutes they disconnected me and then I tried to unsubscribe from their mailing list and it wouldn't let me this company is an insult to be called AMERICA
Hi Lee, we are very sorry that you were on hold for that long, and the call was disconnected. Customer Satisfaction is very important to us, and we would like to make this right. We would like to give you $30 in rewards to use on your next purchase if you would be willing to give us another chance. You can email us at [email protected] for direct assistance. We hope to hear from you soon!
Heartland America advertises products they know they cannot ship and then cancels the order without notifying the consumer. Although they have never charged me for an item not sent, it is frustrating to be waiting for something that will never arrive. I have tried to get the U.S. Postal Service involved stating this is false advertising but as long as this company pays taxes the federal government does not care. Additionally, there is no way of contacting this company. Yes, they have a contact number and email address but I have never received a response.
Steven, we're incredibly sorry for your negative experiences. We do offer pre-orders on some items, and with shipping delays or other issues with vendors, we may have to cancel orders if they fall through. Each customer is refunded for the full purchase on each of those instances. If you need any help now or in the future, email [email protected] and we can help you resolve the issue.
I ordered a jacket on a Friday, then Saturday(next day) they refunded 75% of the money. No cancel notice or any other communication. I escalated a case to my payment company. I got no response from Heartland so I called them directly. My complaint was escalated to a customer service manager from the front line worker. The manager stated that the reason it wasnt all refunded is the minute the order was placed, the services were rendered and that was the service portion of the invoice. I pointed out my receipt shows an added tax and an added shipping fee that total that portion, no services. She tried to say these items were services that were "used" but agreed to a refund. I would beware that this site is a scam and they have policies to try and keep your money even when never delivering you any item.
Hi N S, we are very sorry that you did not receive the full refund right away, and you had to had to escalate your complaint. Great customer service is very important to us! We have made changes to our customer service, products, and policies that we know will make a difference. We would like to offer you $30 in rewards added to your account to use on your next order. If you would please give us another chance by emailing us directly at [email protected] we can assist you by adding those rewards to your account. Hope to hear from you soon!
I am not ordering anything else from Heartland America. I have tried twice to contact them but they have not contacted me yet. I have returned an item but the money has not been put back into my account. Very dissatisfied!
Hi Anita, we are very sorry that you did not receive your refund for the return, and that you did not receive a response. We have made amazing changes with our products, customer service, and policies. Great customer service is very important to us! We would like to offer you $30 rewards in your account for you to use on your next purchase. If you would please give us another chance to make this right by contacting us directly at [email protected] we can assist by adding those rewards to your account. We hope to hear from you soon!
First off, their prices aren't that good. They will gladly take your money but they never confirm order or send tracking info. When you try to access the website to check order status, the website won't let you in and request for lost password assistance results in no emails being sent. And I did check my SPAM folder.
Calling customer service took forever to get through and the bored customer service rep simply said item is in transit. I asked them to email me a tracking number, giving them my email again but no email ever arrived. When I complained about all the SPAM they were sending even though I already unsubscribed — he transferred me to another department — and after 2 seconds of silence, I was disconnected. Dang!
Still getting SPAM from them and still no package after I spent $50 on an item for my 83 year old mother-in-law. This company is beyond awful.
Hi John, we are very sorry that you have had issues ordering with us. We do have promotions and sales on our items that change regularly. If we have your email in your account, we do send order confirmation, and shipping information. You have to register your account when placing your order, to receive log in information. Great customer service is very important to us, and we failed to deliver that to you. We have made amazing changes to our policies, products, and customer service. We would like to offer you $30 in rewards to make this up to you. We hope you will give us another chance to make this right. Please email us directly at [email protected] to contact us directly to resolve this for you. We hope to hear from you soon!
I initially made a purchase of merchandise on July 2nd. I returned that same merchandice on July 18th because it it arrived damaged. I was recently told that Heartland America received that damaged merchandise on August 24th and that it would take another 2 weeks to process my refund. This is going on 2 months and I still have not received my refund. The customer service is horrible, this company's handling of refunds and exchanges are horrible and I suggest if anyone reads this to run away!
Hi John, we are very sorry that you received a damaged item, and that it took so long for you to receive your refund. Great customer service is very important to us. We have made amazing changes with our products, customer service, and policies. We want to offer you $30 in rewards in your account for you to use on your next purchase. We hope you give us another chance to make this right. Please email us at [email protected] to get those rewards added to your account! We hope to hear from you soon!
My brother purchased the RCA Bluetooth streaming sound bar for my birthday gift, after receiving this old piece of crap. Made in 2012. I connected to my TV as instructed. First I tried to connect to Netflix and was told this app no longer compatible with RCA products. No available updates. I then tried every app listed and was given the same response. Next I check the about page in settings. The license is owned by Netflix... it is not updatable.
Hi Curtis, we are very sorry to hear that you received an item that did not work for you. We are making amazing changes with our products, customer service, and policies. We take your feedback seriously and will forward this to our buyers. Customer satisfaction is very important to us and are working on having great products and service! We want to issue you $30 in rewards to your account that you can use on your next purchase. We hope you give us a chance to make this right. Please contact us directly at [email protected] to issue the rewards. We hope to hear from you soon!
Its a horrid experience doing business with them and even worse having to deal with the horrendous companies they work with
Hi Rachel, we are very sorry that you had a bad experience doing business with us. We have made amazing changes to our products, customer service, and policies to improve our customers experience with our company. We would like to offer you $30 in rewards to make this up to you. Customer satisfaction is very important to us! Please email us directly at [email protected] to get the rewards applied to your account. We hope to hear from you soon!
My grandpa is a 93 year old veteran who has Dementia. Someone with a thick accent who my grandpa described as sounding Indian called his landline number and solicited his business. My grandpa told the woman on the line that he can't understand what she's saying or what she's referring to. The woman told him she needed his credit card number, which he gave to her. Thank goodness my dad caught the two $50 charges ($100 total) on his bank statement, otherwise there is no telling how much they would have taken from his account. My dad demanded the money back and it was refunded. He's keeping a close eye on the account to make sure there is no further activity. Someone needs to hold dishonest people accountable. People who victimize vulnerable seniors through scams are the scum of the Earth.
About 7-8 months ago I realize they've charged me for a membership that I never signed up for so I cancelled it and then change my credit card number but apparently they found a new credit card number typed it in manually and charge me again about $45 for nothing some kind of renewal which I never signed up for so beware watch out check your credit card statements once you deal with this company
I ordered house shoes for my husband. They were sized on the small side, so I reordered in a larger size. When I read that if I didn't request an exchange when I mailed them back they would charge me a restocking fee. I call to cancel my new online order so I could request an exchange on the slip that I would send back. They told me that I didn't need to cancel, that I would get my entire refund. Well, of course I didn't and it took 5 weeks to get back my reduced refund. Beware!
I order the pet parade pet steps on Nov 23rd. Got email on Nov 26th and 27th saying it was shipped. Both emails had different tracking numbers. Called on Dec 4th asking where it was and the lady I spoke with said I should get it by Monday Dec 10th at the latest. It was delivered today, Dec 6th, after contacting their shipping partner, Newgistics, cause it had been sitting 2 hours North of me since Nov 30th. Newgistics transferred my order last night to USPS.
I have found some good buys here and some others that did not turn out so well. So, shop carefully.
I bought a coat from here and it was very cheap looking and to small. I returned it with no problem.
Return items and the supervisors do not return your repeated E-Mails nor do they call you back. Unethical business dealings! Hence, Rep tells you to call the manufacture, you have a hard time getting through to them so I had called back to Heartlandamerica.com and REP states that it is "OUT OF THEIR HANDS"! GIVES YOU AN E-MAIL TO CONNECT WITH A SUPERVISOR AND I receive NO Reply?
Hi Patricia, we are very sorry that you received an item that was not what you thought it would be. We understand how frustrating that can be. We would like to issue you a full refund for this order. Unfortunately, we do not have your account information. Would you give us a chance to make this right by emailing us at [email protected]? Customer satisfaction is very important to us! Hope to hear from you soon!