My experience has been great. The AI is easy to use. There are many different products to choose from. Customer Service is responsive via chat. Payouts are a bit difficult, but eventually you will get them.
On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.
Horrible company. You see something for really cheap. You buy it - everything works like a normal website UNTIL...in the end, they tell you it's a "team buy", so someone needs to buy it for a ridiculous price for you to get at that cheap price. Fine, you wait for them to cancel EXCEPT that refund goes to their "cash". So only way to get that money is to buy something which obviously is either a ridiculous price or a team buy :(
This website is a total scam. They've somehow managed to create enough fake reviews so you don't notice until its already too late. They lure you in with team buy "deals" but have no actual customer service or products. I ordered something 2 weeks ago and got charged immediately but received no additional information. If you buy from this website you will lose your money and be disappointed, I promise you it's not worth it.
Dear John,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
TERRIBLE site, supposed to have a trial period for 24 hours and I was charged instantly. And of course cabt get ahold of any one!
Dear Loryn,
Thank you for reaching out to us with your concerns. Please send us a detailed message at [email protected] with the necessary information. Our team is ready to assist you promptly.
Best regards,
Team Blidz
Update December 4,2023:
My money was finally refunded in kind of a stealth manner. Neither my credit card company nor Blidz sent me a notification.
Update September 24,2023:
Blidz continues to rip me off!
On August 30,2023 I received a response from Joy at Blidz where she said that I would receive my refund in 7-14 days, "Dear Dan, Please allow 7-14 days for your refund to be processed back to your original payment method."
It is now September 24, which is 25 days after her response, and still no refund. As a reminder, this is also seven weeks after I initially asked for the refund. Clearly, Blidz is a scam organization and should be avoided.
Original Review:
I purchased a grocery item from Blidz.com and only found out that I needed to force a friend to buy the same item after they posted the credit card transaction. When I did not spam a friend yo complete my task, they placed my money inside their system for a purchase in the future (similar to store credit). I have been trying to get an actual refund for this fraudulent transaction and so far no action from them. I have reported them to the Better Business Bureau and disputed the credit card transaction. They are ripping me off and I'm posting about my experience on Yelp, Google, and everywhere I can think of. I have demanded they refund my money multiple time with no results.
Dear Dan,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
This company is a total scam. Once they have your money they will not respond to you. I should have researched them before I gave them my money. Don't do what I did. Stay away!
Dear George,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
Thought I was buying rice and rice vinegar really cheap for.75 cents each. Paid then next day get email saying it a Duo deal that you need to get someone else to buy but there price is $10 per item for a $4-$5 product, so there get 10.75. Even is you send email trying to get someone to buy no one with pay double actual price. Complete scam they take thousands of people.75 or.99 and keep it knowing no one can a second person to pay double retail price
Dear Chris,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
Blidz uses extremely low prices to get your attention, then ask for a credit card in order to order, as soon as you give your credit card you are then locked into a monthly payment membership, when you start calling, emailing texting, they do not respond. I will have to get legal help because they have my card info THIS COMPANY IS A TOTAL SCAM
Dear Denise,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
What a bunch of crooks... If you buy something from Blidz for.99 cents, yes it is too good to be true.
Total bait and switch. WARNING stay away from these crooks!
Dear Eric,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
I would like to get money back to if's to where for meet $ 15.42 Sharon Jones Blidz.com I noting I you charge my mind
Dear Sharon,
Thank you for reaching out to us with your concerns. Please send us a detailed message at [email protected] with the necessary information. Our team is ready to assist you promptly.
Best regards,
Team Blidz
They advertise low prices and you place your order. Then they tell you AFTER YOU PAY that you have to find another buyer to chip in or you won't get the item. When you don't because that was never your intention and ask for a refund they ignore you. Then when no one else buys in they write you and say, sorry no one bought in and now you have a credit with us! WTH? How can they get away with scamming customers like this! DO NOT PATRONIZE THEM!
Dear customer,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
They will not refund your money! They will only give you their money which is worthless! Don't use unless you like giving them money for nothing.
Dear customer,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
I love blidz i am a blidz plus member i buy a few items every month great prices love it. Recomend trying
Definitely a scam, can't really cancel an order, they promised
quick delivery and lied about it. Ordered it a week ago, still don't have a tracking number.
Dear Victor,
Thank you for your feedback regarding the shipping of your order. We apologize for any inconvenience caused and understand that timely delivery is important to our customers. Our team is constantly working to improve our shipping processes to ensure faster delivery times. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our customer support team at [email protected].
Best regards,
Team Blidz
I thought I was buying a bag of rice for a great price - I submitted payment, you can clearly see what I was purchasing - a bag of rice - and instead of getting shipping information, I immediately got a response saying I had to find someone else to join to BUY THIS WITH ME! I was bombarded with emails saying I have to get other people to join to pay as a group! WHAT THE HECK? It doesn't say that on their website - I sent about 8 emails telling them to cancel my purchase, NO RESPONSE AT ALL - in the end I disputed with my credit card company - it was a small purchase, under $3 but it's still a big scam. They're sending me emails about all sorts of crazy things - AVOID THIS COMPANY.
Dear Jo,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
This app can be a bit confusing and frustrating at times, but it's well worth it I think. You are buying the same items you get in every store in your local areas plus more for pretty much little to nothing. At first I didn't understand and if you don't complete the team buys you honestly just wasted your time, but it's refunded back to you in some sort of way. Regardless of all of that, I love seeing the new and interesting prices if they even have a price on them everyday. Then you get to play games and win things for free. I think it's a win win either way.
Well first of all I have contacted support and emailed about the problems but no solution no Email back just a computer... when you win a free deal from treasure hunt ( it's not fee) when an item post a price blidz doubles it at checkout... and the membership is a joke... honestly I'm using my blidz cash in a hurry and never going to use it again... and I don't recommend it to anyone at all... it's 10x worse than wish... at least wish responds to a problem and tries to fix it... NOT BLIDZ... at first I was very pleased but when you write to customer service it takes a whole month for them to respond and that's not cool at all
Dear customer,
Let us know what we can improve to create a better experience for you! Please reach out to our customer support team at [email protected].
Best regards,
Team Blidz
I love blidz. I am a blidz+ member too. Pretty cool concept of team buying, so when people buy together you get a hugely discounted price. Also you earn at least a few dollars of credits EVERYDAY just by checking in, scrolling through cute videos, and playing games like snake. Seriously simple, and that credit goes towards a purchase where you get a few bucks CASH BACK! Just don't forget to clip that coupon lol. I've ordered some great stuff, and while shipping does take a few weeks, I've only paid maybe $5 out of pocket for EVERYTHING all together. Yes, I paid $0-$2 per order! And I didn't just order junk, I got cute dresses and tops that were well made. Definitely at least check it out and take advantage of trying the free trial of blidz+.
They make promises of free items, that suddenly become out of stock but still shiw as available under different laid listing. They have charged me 3 times in one week for membership fees and they have 0 customer service. They don't respond. STAY AWAY FROM THIS APP! They are also promising 25$ vouchers for good reviews so don't believe what you read!
Dear Kriisti,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
It's a more interactive way of shopping.You can save some pretty good money.Earn points Play games and meet new people. Definitely out of the box way of doing things.
I order fro Blidz, they not even late to ship. They are totally not ship to me and hold the money in their account. So I no product and lost money in here. They look like hold the your money in their account, mean want you keep continue to purchase if you don't want lost your own money. It is bad. This is my first time and will be last time. Don't trust this site. Don't waste your any penny.
Dear Alfonso,
Thank you for your review regarding your concerns about scams on our platform. We take these concerns very seriously and have strict measures in place to protect our customers. Please contact our customer support team at [email protected] for further assistance.
Best regards,
Team Blidz
Dear Sunil,
Thank you for sharing your experience with our refund policy. We apologize for any confusion or frustration caused. Our customer support team is available to help you with the refund process and to answer any questions you may have. Please contact us at [email protected] to start the process.
Best regards,
Team Blidz