12 reviews for Shari's Berries are not recommended
These reviews remain publicly visible as part of our commitment to transparency. Our review quality system prioritizes reviews with specific, detailed, and actionable feedback. The reviews on this page contain more limited information, so they are displayed separately while remaining available for everyone to read.
Georgia
1 review
0 helpful votes
Shari's Berries has lost another customer!
May 24, 2021

I placed an order for birthday chocolate-covered strawberries to be delivered on Friday, 5/21/21. The order never got delivered. I contacted customer service & was offered a partial refund of $20 for the delay & was told the berries would be delivered the next day. Then I received the email confirmation for the refund & it stated the refund would be returned to me in 30-45 days. What?!

I was also told the delivery would be sent to a different florist for delivery on Saturday. But they refused to tell me who the local florist was that would be delivering the berries. They told me it was company policy not to share that information. What a bunch of nonsense. I finally got an email confirmation on Saturday night stating the berries had been delivered.

When I didn't hear from the recipient of the berries by last night (Sunday), I called her. She said she was home all day on Saturday & had not received any deliveries of any kind. So, not only have the berries STILL not been delivered, there is no surprise left even if the berries were to show up now. But I don't expect that to happen.

The customer service agents I spoke to on the phone & corresponded with via email after a post I made on Twitter about the epic fail were all inept to say the least. The only thing they know how to do is read their script & reply with canned answers. There was not one empathetic agent or independent thinker among the many that I corresponded with. They stayed on script & that was it. What a joke!

At this point in time, I will never order form Shari's Berries again & urge everyone to stay away from them. Read all the negative reviews on here & everywhere else. Spend your money elsewhere - somewhere you can speak to the business owner & know that they care. You won't get that with Shari's Berries. Stay away from Shari's Berries. The only thing they deliver is disappointment. #sharisberriesfailsagain

Products used:

None- was not delivered.

Date of experience: May 24, 2021
New York
1 review
0 helpful votes
Horrible service
September 24, 2020

Strawberries were green molded. Sent replacement never came. Poor business Will never use again

Date of experience: September 24, 2020
Virginia
1 review
0 helpful votes
HORRIBLE
February 14, 2020

HORRIBLE DO NOT ORDER FROM THIS PLACE... Worst customer service ever...

Date of experience: February 14, 2020
Iowa
1 review
0 helpful votes
Strawberrys were sour
May 11, 2019

Received Sheri's Berrys from my Daugthter for Mother's Day with pro flowers the strawberrys were sour

Date of experience: May 11, 2019
New York
1 review
1 helpful vote
Do NOT Use!
February 15, 2018

I received the following email from "Sherries Berries" after they failed to deliver on Valentines day (paid an extra $9.99 for "morning delivery" and an extra $17.99 for guaranteed Valentines Day delivery):________________________________________________________
Dear Thomas,

We're so sorry to inform you that the Two Full Dozen Gourmet Dipped Fancy Strawberries from your order did not ship on time. We're having a fresh Two Full Dozen Gourmet Dipped Fancy Strawberries prepared and shipped right away. You'll receive it on 02/20/2018.

We know you took great care when you selected the delivery date and we deeply regret this situation. When things like this happen, it's disheartening for all of us because it means we've let you down. To help make up for any disappointment, we've issued a refund for your full shipping charges in the amount of $ 41.97. We're also providing you with a $ 25 gift code to be used on your next order. Just save this email until you're ready to send your next gift.

Your $ 25 gift code number is CS6EHE6APC6XXXX. It can be applied to your order at checkout. If you have questions when placing your order you can Chat or Call, anytime.

Please accept our sincere apologies for the unexpected delay. If you have any questions, or if you would prefer a different resolution, please do not hesitate to contact us.

Sincerely,
Shari's Berries Customer Care

GOOD LUCK reaching an English speaking CSR... I called to inquire who arbitrarily picked a new date for delivery and couldn't get an explanation. I tried to explain that my wife won't even be in the state on the "new delivery date" and they promised a 02/20/2018 delivery. 5 phone calls to the 1-877 # and I finally was transferred to an American Call Center and finally got my refund!

Date of experience: February 15, 2018
Illinois
1 review
2 helpful votes
WHAT? NO SHIPPING TO OUR TROOPS?
December 11, 2016

Refused to ship to a US military base! These people will NEVER get any of my business!

Date of experience: December 11, 2016
Washington
1 review
1 helpful vote
No
September 29, 2016

Caramel dipped pretzels were stale

Date of experience: September 29, 2016
Delaware
2 reviews
1 helpful vote
Didn't receive
May 8, 2016

Didn't receive

Date of experience: May 8, 2016
Florida
5 reviews
1 helpful vote
Your order fillers are bad. Three strikes and you are out...
February 22, 2016

Zero

Date of experience: February 22, 2016
Iowa
18 reviews
10 helpful votes
Wonderful
February 15, 2016

Delicious! Better than I expected!

Date of experience: February 14, 2016
Loading...
12 reviews for Shari's Berries are not recommended